ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΑΤΟ ΔΕΝ ΣΩΘΗΚΕ ..ΒΕΛΑΖΟΝΤΑΣ

'Αρθρο 120: (Ακροτελεύτια διάταξη)

1. Tο Σύνταγμα αυτό, που ψηφίστηκε από την E΄ Aναθεωρητική Bουλή των Eλλήνων...

2. O σεβασμός στο Σύνταγμα και τους νόμους που συμφωνούν με αυτό και η αφοσίωση στην Πατρίδα και τη Δημοκρατία αποτελούν θεμελιώδη υποχρέωση όλων των Ελλήνων.

3. O σφετερισμός, με οποιονδήποτε τρόπο, της λαϊκής κυριαρχίας και των εξουσιών που απορρέουν από αυτή διώκεται μόλις αποκατασταθεί η νόμιμη εξουσία, οπότε αρχίζει και η παραγραφή του εγκλήματος.

4. H τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Eλλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία.»

Το email μας tolimeri@gmail.com

ΓΑΠ & ΑΝΔΡΕΑ Co .Η Ελβετκή εταιρεία του ,αδελφού του πρωθυπουργού.που θα κάνει το ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΡΤΙ

22.1.09

Το ΥΠΕΞ διαψεύδει τα περί μεταβολής των ορίων του FIR Aθηνών



Απαντώντας σε δημοσιογραφική ερώτηση σχετικά με σημερινό δημοσίευμα περί μεταβολής των ορίων του FIR Αθηνών, ο Εκπρόσωπος του Υπουργείου Εξωτερικών κ. Γ. Κουμουτσάκος, χαρακτήρισε τις σχετικές εκτιμήσεις και τους ισχυρισμούς «απολύτως αβάσιμους», τονίζοντας ότι «ουδόλως ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα». Αναλυτικά, ο κ. Κουμουτσάκος διευκρίνισε τα εξής: «Ως προς το έγγραφο - πρακτικό που δημοσιεύτηκε “αφορά σε...απεικόνιση του FIR Αθηνών και όχι σε επανακαθορισμό ή τροποποίησή του”.
Η διενέργεια συσκέψεων για την διευκρίνιση αυτών των διαδικαστικών θεμάτων γίνεται γιατί η αποτύπωση με σύγχρονο, ψηφιακό τρόπο συνεπάγεται εξειδικευμένη εργασία από αρμόδιους φορείς και έχει οικονομικό κόστος που θα καλυφθεί από τον κρατικό προϋπολογισμό.
Στο πρακτικό αναφέρεται ρητά ότι θα ακολουθηθεί η συμφωνηθείσα στο πλαίσιο του ICAO γραμμή και ότι θα ληφθεί ειδική μέριμνα προκειμένου να συμπέσει η ψηφιακή απεικόνιση με τα θαλάσσια ελληνοτουρκικά σύνορα. "Δεν μετακινείται τίποτα", τόνισε ο κ. Κουμουτσάκος.
Τέλος, υπενθύμισε ότι τα όρια του FIR Αθηνών έχουν καθοριστεί με περιφερειακή, άρα με διεθνή συμφωνία, στο πλαίσιο του ICAO (1950-1952-1958) και για οποιαδήποτε μεταβολή τους απαιτείται αντίστοιχη διεθνής συμφωνία».
ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια: