ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΑΤΟ ΔΕΝ ΣΩΘΗΚΕ ..ΒΕΛΑΖΟΝΤΑΣ

'Αρθρο 120: (Ακροτελεύτια διάταξη)

1. Tο Σύνταγμα αυτό, που ψηφίστηκε από την E΄ Aναθεωρητική Bουλή των Eλλήνων...

2. O σεβασμός στο Σύνταγμα και τους νόμους που συμφωνούν με αυτό και η αφοσίωση στην Πατρίδα και τη Δημοκρατία αποτελούν θεμελιώδη υποχρέωση όλων των Ελλήνων.

3. O σφετερισμός, με οποιονδήποτε τρόπο, της λαϊκής κυριαρχίας και των εξουσιών που απορρέουν από αυτή διώκεται μόλις αποκατασταθεί η νόμιμη εξουσία, οπότε αρχίζει και η παραγραφή του εγκλήματος.

4. H τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Eλλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία.»

Το email μας tolimeri@gmail.com

ΓΑΠ & ΑΝΔΡΕΑ Co .Η Ελβετκή εταιρεία του ,αδελφού του πρωθυπουργού.που θα κάνει το ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΡΤΙ

25.4.09

" Ο ΜΗΝΑΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙ ΣΑΒΒΑΤΟ"

Προς τους:

(α) Πρωθυπουργόν της χώρας, Κ.Καραμανλή
(β) Πρόεδρο του ΠΑ.ΣΟ.Κ, Γ.Παπανδρέου
(γ) Γενική Γραμματέα του Κ.Κ.Ε., Α.Παπαρήγα
(δ) Πρόεδρο του ΣΥ.ΡΙΖ.Α, Αλ.Τσίπρα
(ε) Πρόεδρο του ΛΑ.Ο.Σ , Γ.Καρατζαφέρη



Ξέρετε κύριοι ποιός είμαι εγώ; Είμαι αυτός που όλοι τον τρέμετε. Είμαι ο κυρίαρχος Λαός. Είμαι αυτός που όλοι σας τρέμετε τις αντιδράσεις μου σε όσα συμβαίνουν.

Μην κοιτάτε που κάθομαι σαν "κότα" και σας αφίνω να με διαφεντεύετε, να με κλέβετε, να με περιπαίζετε, να με ξευτιλίζετε, να με χλευάζετε, να με ξεσκίζετε, ...... Με έχετε κάνει ρόμπα, ρόμπα ξεκούμπωτη. Μου μειώνετε το μισθό, με ρημάζετε στους φόρους, καίτε τα δάση και μου αφαιρείτε το πολύτιμο οξυγόνο, καταστρέφετε την νεολαία που κολυμπάει στην..."πρέζα." Με έχετε φλομώσει στις υποσχέσεις και στο ψέμμα. Μέχρι που να μου αποσπάσετε την ψήφο και μετά..."μήπως τον είδατε;"

Αλλοίμονό σας όμως αν αντιδράσω μία ημέρα. Κάτι που πρέπει να φοβάστε και να σας απασχολεί ιδιαίτερα, γιατί πλέον ξύπνησα και έμαθα τα παιχνίδια που παίζετε σε βάρος μου όλοι σας. Πρέπει να αρχίσετε μια ημέρα να με υπολογίζετε, να με φοβάστε. Μην κοιτάτε που δεν αντιδρούσα τόσα χρόνια, τόσους μήνες, τόσες μέρες, προχθές, χθές, ή που δεν αντιδρώ ακόμη και σήμερα.....

"Άμα αντιδράσω όμως σήμερα, ή αύριο, ή μεθαύριο, ή τον μήνα που δεν έχει Σάββατο, να είστε σίγουροι ότι θα τρέμετε όλοι εσείς που με διαπομπεύετε σήμερα."

Και μην κοιτάτε που η πολυαναμενόμενη αντίδρασή μου ολοένα και αναβάλλεται. Την αναβάλλω επειδή έχω κάτι σημαντικές κόντρες με τους γειτόνους μας, μια και εσείς δεν τολμάτε να τους βάλλετε στην θέση τους μέχρι σήμερα. Όλους αυτούς που παραβιάζουν τον εναέριο χώρο μας και που διεκδικούν το μισό Αιγαίο, με το έτσι θέλω. Τους Σκοπιανούς που διεκδικούν την Μακεδονία μας και εσείς ...."τρέχα γύρευε"...."αγρόν ηγόρασε"....μια και σε άλλη συχνότητα εκπέμπετε και σε διαφορετική ακροάστε.

Όπως καταλαβαίνετε, μόλις λύσω "αυτά τα μικρο ζητηματάκια" - όπως εσείς τα ονομάζετε - αμέσως σκέπτομαι να αντιδράσω. Και όταν θα αντιδράσω, η γη θα τρέμει!!!!! Να είστε σίγουροι.

Γιατί δεν είναι δυνατόν να μου στερείτε την δυνατότητα αντίδρασης, με πρόσχημα μερικούς νεαρούς που φοράνε κουκούλες και τα σπάνε μέρα μεσημέρι στο Κολωνάκι ή αλλού. Αυτούς τους εγκάθετους, τους βαλτούς στην καλύτερη περίπτωση, που είναι θύματα και χρησιμοποιούνται για να με εμποδίσουν να αντιδράσω. Ακούτε εκεί να μου απαγορεύετε το δικαίωμα να φοράω κουκούλα....Όχι ότι πρόκειται να φορέσω κουκούλα σε διαδήλωση...
Μόνο τα "καθοδηγούμενα" - ασύδοτα βρωμόπαιδα φοράνε κουκούλες και σπάνε τα μαγαζιά του κοσμάκη και αυξάνουν την ανεργία, αλλά αυτά τα παλιόπαιδα (για να μην τα ονομάσω διαφορετικά), πιστεύω ότι αν θέλατε θα μπορούσατε να τους πιάσετε και να τους βάλετε να σπάνε πέτρες, μήπως κάποτε βάλουν μυαλό.

Έλεγα λοιπόν ότι πρέπει να με φοβάστε. Εμένα που δεν αντιδρώ αλλά υπομένω τα πάντα σαν "κότα." Και μην κοιτάτε που γλύφω κάθε εξουσία , που φυλάω κατουρημένες ποδιές, που έχω αναγάγει το ρουσφέτι σε πολιτικό κριτήριο. Μην τα κοιτάτε αυτά. Κατά βάθος είμαι διασταύρωση του Λένιν και του Ροβεσπιέρου και όταν αντιδράσω ( αύριο, μεθαύριο, ή τον μήνα που δεν έχει Σάββατο ) "η γη θα τρέμει."

Βέβαια η αντίδρασή μου θα είναι ειρηνική και θα εκδηλωθεί στις κάλπες. Θα πάω να ψηφίσω τον πιό "βλάκα" , προκειμένου να ξεφορτωθώ εσάς όλους που φοβάστε την αντίδρασή μου.

"ΝΑΙ " έτσι θα αντιδράσω, γιατί έτσι μου αρέσει να αντιδράσω εγώ. " Ε Ι Ρ Η Ν Ι Κ Α"!

Και δεν πρόκειται να σας βρίσω, γιατί δεν μου το επιτρέπει η χριστιανική ανατροφή μου και δεν ανήκω στις ομάδες που βρίζουν τους αστυνομικούς. Διότι και οι αστυνομικοί είναι παιδιά του Λαού.

Έλεγα λοιπόν, ότι επειδή με φοβάστε, γι' αυτό θα ψηφίσετε νόμο που θα απαγορεύει στα βρωμόπαιδα να βρίζουν τους αστυνομικούς, Όπως θα τους απαγορεύσετε να σπάνε τα μαγαζιά και τις τράπεζες του κοσμάκη. Και καλό θα είναι να ψηφίσετε τέτοιους νόμους για τα παλιόπαιδα αυτά, αν και γώ ξέρω ότι αυτούς τους νόμους θα τους ψηφίσετε επειδή φοβάστε την δική μου αντίδραση. Γι'αυτό θα φροντίσετε να λύσετε τα χρονίζοντα "εθνικά" μας προβλήματα [ Κυπριακό και τις πάσης φύσεως διεκδικήσεις από γείτονες "κουμπάρους μας" και μή ]. Για τον λόγο αυτό θα ρίξετε έστω και ένα "βλέφαρο" στους χαμηλοσυνταξιούχους , στα περίφημα αθάνατα γηρατειά (όπως τα αποκαλούσατε τότε που ζητούσατε την ψήφο τους ), στον τομέα της Υγείας΄, Παιδείας, Ανεργίας και τόσα άλλα "άλυτα - χρονίζοντα" προβλήματα.

Επειδή με φοβάστε, ρίξτε ένα "βλέφαρο" στον χώρο της Δικαιοσύνης, που τον αφίσατε έκθετο στα μάτια μου και βάλλεται πανταχόθεν. Αλλά βρε αθεόφοβοι, σας ερωτώ ευθέως. "Τι δουλειά έχουν τα χουντικά στοιχεία που διορήσατε οι μεν (Κυβέρνηση) και ανέχεστε οι δε (υπόλοιπα κόμματα) σε νευραλγικά πόστα του Υπουργείου Δικαιοσύνης, που από την θέση Βασιλικού επιτρόπου κατεδίκασαν επί χούντας δεκάδες Δημοκράτες;

Επειδή όλοι εσείς ζείτε εις βάρος μου , μια και όλα σας τα έξοδα τα πληρώνω εγώ - ακόμη και την προσωπική σας φρούρηση - επειδή όλοι σας λίγο πολύ ξεκινήσατε ξυπόλητοι και τώρα είστε κάτοχοι - οι περισσότεροι - υπερ πολυτελών επαύλεων και θαλαμηγών, φροντίσετε λιγουλάκι και για μένα, που όποτε πρέπει να ταξιδέψω με τα "ΣΑΠΙΟΚΑΡΑΒΑ" του κάθε ευνοούμενου φίλου σας πλοιοκτήτη, τρέμει το φυλοκάρδι μου και δεν ξέρω πότε θα φθάσω και εάν φθάσω ποτέ στον προορισμό μου.

Βέβαια η αντίδρασή μου θα είναι αποφασιστική αυτή την φορά για όλους εσάς, που φροντίσατε να σας μάθω από την καλή και την ανάποδη, μια και τα σκάνδαλά σας διαδέχονται το ένα το άλλο, σε τέτοιο ρυθμό και ένταση, που μου "ΧΑΡΙΣΑΤΕ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΠΡΩΤΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΡΕΖΙΛΕΨΑΤΕ ΑΚΟΜΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ!"

"Που είπαμε, ίσως εκδηλωθεί αύριο, μεθαύριο, ή τον μήνα που δεν έχει Σάββατο."


Καπετάν Γιάννης Εμμ.Νομικός

Δεν υπάρχουν σχόλια: