8.4.11
Συζητείται(;) συγχώνευση Ant1-Alpha
Οι αντίξοες συνθήκες που έχουν διαμορφωθεί στον χώρο των media και οι μάχες για τη συρρικνούμενη διαφημιστική πίτα σκληραίνουν με αποτέλεσμα οι επιχειρηματίες των media και οι εκδότες να εξετάζουν πλέον όλα τα σενάρια, ακόμα και αυτά που αποτελούσαν ταμπού... Υπό αυτό το πρίσμα φουντώνουν τις τελευταίες ώρες τα σενάρια συγχώνευσης ή μετοχικής συνεργασίας Ant1-Alpha, μια εξέλιξη που προφανώς θα αλλάξει άρδην το τοπίο σε τηλεοπτικό, διαφημιστικό και εργασιακό επίπεδο. Οι εξελίξεις είναι ραγδαίες και οι μεταβλητές της εξίσωσης αλλάζουν συνεχώς. Καλά πληροφορημένες αναφέρουν πως το RTL Group και ο όμιλος Ant1 βρίσκονται πολύ κοντά και υπάρχουν πλέον ανοιχτοί δίαυλοι επικοινωνίας. Το δεδομένο ζοφερό περιβάλλον στο χώρο των media επιτάσσει ριζικές αλλαγές σε όλα τα επίπεδα. Αυτό αποτυπώνεται άλλωστε εκτός από τους χώρους εργασίας, την "βουτιά" των κυκλοφοριών των εφημερίδων και τις απολύσεις ΚΑΙ από τις μετοχές στο ταμπλό του ΧΑ.
Βασικό ρόλο στην υπόθεση αυτή διαδραματίζει ο Αλεξάντερ Χόλαντ- για λογαριασμό του Αντ1- τον οποίο ακολουθεί η φήμη του "μετρ στις συγχωνεύσεις" στην Ευρώπη. Αρχικός στόχος ήταν το "λιφτινγκ" στο σταθμό με σκοπό το focus στις ηλικίες 15-44 παράλληλα με την ανάγκη μείωσης του κόστους των εκπομπών.
Ο νέος επικεφαλής του καναλιού αντλεί και αυτός την καταγωγή του από την Γερμανία, που διαχωρίζει την τηλεόραση στην αυστηρά σοβαρή – ενημερωτική και στην light με φθηνά προγράμματα, χαμηλά κόστη και χωρίς εξαρτήσεις από ακριβόπληρωμένες "τηλεπερσόνες"...Η επικοινωνία δηλαδή με το RTL είναι δεδομένα καλύτερη...Απο κει και έπειτα μορφή της συνεργασίας δεν είναι γνωστή ακόμη. Τα διάφορα σενάρια κάνουν λόγο για μετατροπή του ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ TV σε Ant2 με σκοπό την ανάδειξη του σε "ηγετικό" κανάλι πανελλαδικής εμβέλειας. Βασική αιτία φυσικά αποτελεί το "ναυάγιο" που διαφαίνεται όσον αφορά την υπόθεση του Alter. Τα πρώτα στοιχεία δείχνουν πως ο συνδυασμός Ant2 και Ant1-Alpha δημιουργούν τον βασικό παίκτη όσον αφορά τη διαφημιστική πίτα.
Εν μέσω των δύσκολων οικονομικών συγκυριών η εν λόγω οικονομία κλίμακος θα προσφέρει τεράστια ανάσα στις δύο πλευρές και μια προοπτική 10ετίας πάνω στο κλάδο... και γιατί όχι μια περαιτέρω προσέγγιση ξένων επενδυτών αν η εταιρεία δείχνει υγιής.
Κομβικής σημασίας είναι το νομοσχέδιο του αναπληρωτή υπουργού Πολιτισμού, Τηλέμαχου Χυτήρη κατά τον οποίο θα ανοίξει ο δρόμος για τέτοιου είδους συνέργειες.
Δεν είναι άλλωστε τυχαίο ότι τις τελευταίες μέρες μικροί και μεγάλοι του εκδοτικού, ηλεκτρονικού και διαφημιστικού χώρου έχουν βγάλει τα... μαχαίρια.
www.sofokleousin.gr
Βασικό ρόλο στην υπόθεση αυτή διαδραματίζει ο Αλεξάντερ Χόλαντ- για λογαριασμό του Αντ1- τον οποίο ακολουθεί η φήμη του "μετρ στις συγχωνεύσεις" στην Ευρώπη. Αρχικός στόχος ήταν το "λιφτινγκ" στο σταθμό με σκοπό το focus στις ηλικίες 15-44 παράλληλα με την ανάγκη μείωσης του κόστους των εκπομπών.
Ο νέος επικεφαλής του καναλιού αντλεί και αυτός την καταγωγή του από την Γερμανία, που διαχωρίζει την τηλεόραση στην αυστηρά σοβαρή – ενημερωτική και στην light με φθηνά προγράμματα, χαμηλά κόστη και χωρίς εξαρτήσεις από ακριβόπληρωμένες "τηλεπερσόνες"...Η επικοινωνία δηλαδή με το RTL είναι δεδομένα καλύτερη...Απο κει και έπειτα μορφή της συνεργασίας δεν είναι γνωστή ακόμη. Τα διάφορα σενάρια κάνουν λόγο για μετατροπή του ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ TV σε Ant2 με σκοπό την ανάδειξη του σε "ηγετικό" κανάλι πανελλαδικής εμβέλειας. Βασική αιτία φυσικά αποτελεί το "ναυάγιο" που διαφαίνεται όσον αφορά την υπόθεση του Alter. Τα πρώτα στοιχεία δείχνουν πως ο συνδυασμός Ant2 και Ant1-Alpha δημιουργούν τον βασικό παίκτη όσον αφορά τη διαφημιστική πίτα.
Εν μέσω των δύσκολων οικονομικών συγκυριών η εν λόγω οικονομία κλίμακος θα προσφέρει τεράστια ανάσα στις δύο πλευρές και μια προοπτική 10ετίας πάνω στο κλάδο... και γιατί όχι μια περαιτέρω προσέγγιση ξένων επενδυτών αν η εταιρεία δείχνει υγιής.
Κομβικής σημασίας είναι το νομοσχέδιο του αναπληρωτή υπουργού Πολιτισμού, Τηλέμαχου Χυτήρη κατά τον οποίο θα ανοίξει ο δρόμος για τέτοιου είδους συνέργειες.
Δεν είναι άλλωστε τυχαίο ότι τις τελευταίες μέρες μικροί και μεγάλοι του εκδοτικού, ηλεκτρονικού και διαφημιστικού χώρου έχουν βγάλει τα... μαχαίρια.
www.sofokleousin.gr
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου