14.12.11
Ο Βαξεβάνης χτυπά ΟΠΑΠ/Σπανουδάκη
Διαστάσεις λαμβάνει η κόντρα μεταξύ του Δημοσιογράφου Κώστα Βαξεβάνη και του προέδρου του ΟΠΑΠ Γ. Σπανουδάκη, με το δημοσιογράφο να αποκαλύπτει από το site koutipandoras.gr ότι ο επικεφαλής του ΟΠΑΠ έχει βεβαιωμένα πρόστιμα από τις εφορίες σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη ύψοτς €1,5, τα οποία αφορούν τη θητεία του στα Πλαστικά Βορείου Ελλάδος, θυγατρική της Πετζετάκις. Ο επικεφαλής του ΟΠΑΠ απάντησε για τα δημοσιεύματά εις βάρος του επισημαίνοντας ότι όταν αποχώρησε από την εταιρία Πλαστικά Βορείου Ελλάδος τα ταμειακά διαθέσιμα ήταν επαρκή για να καλυφθούν οι υποχρεώσεις προς το ελληνικό Δημόσιο, πετώντας το μπαλάκι στη διάδοχο διοίκηση.
Το koutipandoras.gr επανέρχεται στο θέμα επισημαίνοντας ότι η έως τώρα εξέλιξη της κατάστασης δεν επιτρέπει την παραμονή του κου Σπανουδάκη στη θέση του και εγκαλεί για το θέμα τον εποπτεύοντα υπουργό, Π. Γερουλάνο.
Παράλληλα στο site γίνεται αναφορά για συμφωνίες του ΟΠΑΠ με "καπέλα".
Το θέμα παρουσιάζει όντος πολιτικό ενδιαφέρον ως προς τα μέτρα και τα σταθμά με βάση τα οποία επιβάλλονται οι νόμοι. Από την άλλη πλευρά όμως ο ΟΠΑΠ και πρόεδρος του δεν είναι πρώτη φορά που βρίσκονται στο στόχαστρο από ΜΜΕ (δικαιολογημένα ή όχι).
Επίσης, αξίζει να σημειωθεί ότι το διαφημιστικό κονδύλι του ΟΠΑΠ είναι το μεγαλύτερο της αγοράς και η κατανομή του οποίου αποτελεί διαχρονικά θέμα διαξιφισμών καθώς από αυτό εξαρτάται η επιβίωση πολλών ΜΜΕ και διαφημιστικών εταιριών.
Διαβάστε το θέμα και τις απαντήσεις κάνοντας κλικ εδώ
Το koutipandoras.gr επανέρχεται στο θέμα επισημαίνοντας ότι η έως τώρα εξέλιξη της κατάστασης δεν επιτρέπει την παραμονή του κου Σπανουδάκη στη θέση του και εγκαλεί για το θέμα τον εποπτεύοντα υπουργό, Π. Γερουλάνο.
Παράλληλα στο site γίνεται αναφορά για συμφωνίες του ΟΠΑΠ με "καπέλα".
Το θέμα παρουσιάζει όντος πολιτικό ενδιαφέρον ως προς τα μέτρα και τα σταθμά με βάση τα οποία επιβάλλονται οι νόμοι. Από την άλλη πλευρά όμως ο ΟΠΑΠ και πρόεδρος του δεν είναι πρώτη φορά που βρίσκονται στο στόχαστρο από ΜΜΕ (δικαιολογημένα ή όχι).
Επίσης, αξίζει να σημειωθεί ότι το διαφημιστικό κονδύλι του ΟΠΑΠ είναι το μεγαλύτερο της αγοράς και η κατανομή του οποίου αποτελεί διαχρονικά θέμα διαξιφισμών καθώς από αυτό εξαρτάται η επιβίωση πολλών ΜΜΕ και διαφημιστικών εταιριών.
Διαβάστε το θέμα και τις απαντήσεις κάνοντας κλικ εδώ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου