9.9.08
ΑΚΑΘΕΚΤΟΣ ..Ο ΚΑΠΕΤΑΝ ΓΙΑΝΝΗΣ
Απάντηση στα σχόλια μερικών καλοθελητών.
Χτυπείστε το κακό στην ρίζα του , "ψάλτε τα" στους "αμετανόητους ιθύνοντες του "ΑΜΑΡΤΩΛΟΥ Υ.Ε.Ναυτιλίας και στους εφοπλιστές,μια και δεν υπολογίζουν τις "ανθρώπινες ζωές."
Ιωάννης Εμμ.Νομικός
ΠΕΜΕΝ
18 Απρίλη 2008
Προς
- Υπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας κ.Γ.Βουλγαράκη
- Πολιτικά Κόμματα
- Αντιεισαγγελέα Ναυτοδικείου Πειραιά κ.Μπιρμπίλα Χριστίνα
- Εισαγγελία Πειραιά
- ΥΕΝ/ Επιτροπή Ελέγχου Επιθεωρήσεων Εμπορικών Πλοίων
- ΥΕΝ/ Κλάδο Ελέγχου Εμπορικών Πλοίων
- Κεντρικό Λιμεναρχείο Πειραιά
- Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία
- Ναυτεργατικά Σωματεία
- Μ.Μ.Ε.
ΘΕΜΑ: Επιτροπή Συγκάλυψης της ασυδοσίας των εφοπλιστών.
Με πολιτική παρέμβαση του ΥΕΝ μέσω των υπηρεσιών του και τη σύμφωνη γνώμη των εκπροσώπων της πλειοψηφίας της Επιτροπής Επιθεώρησης Εμπορικών Πλοίων, σταμάτησαν την επιθεώρηση Ε/Γ-Ο/Γ πλοίων που ήταν προγραμματισμένη να γίνει σήμερα 18/04/2008.
Με διάφορα τεχνάσματα για να μην αποκαλυφθεί το «έργο» του Κλάδου Ελέγχου Εμπορικών Πλοίων που καλύπτει την ασυδοσία των εφοπλιστών η Επιτροπή ουσιαστικά δεν λειτουργεί και δεν προχωρά σε ελέγχους για τις παραβιάσεις Βασικών Κανόνων Ασφαλείας, Αξιοπλοίας, Διεθνών Συμβάσεων και της Ελληνικής Νομοθεσίας.
Με συνεχείς παραιτήσεις και αντικαταστάσεις μελών, με κωλυσιεργία από την μεριά του ΥΕΝ να αποφασίσει και να υπογράψει την ανασυγκρότηση των μελών της Επιτροπής, δεν έχει προχωρήσει σε καμία αυτοψία στα πλοία, ενώ έχουν περάσει 10 μήνες από την εντολή της Αντιεισαγγελέα του Ναυτοδικείου να ερευνηθούν οι συγκεκριμένες καταγγελίες.
Αφού δεν μπορεί η Επιτροπή να χρησιμοποιείται ως επιτροπή συγκάλυψης, με την παρουσία του εκπροσώπου της ΠΕΜΕΝ, δεν μπορεί να αποσιωπήσει τις καταγγελίες της ΠΕΜΕΝ και άλλων, το ΥΕΝ και οι υπηρεσίες του μεθοδεύουν την αναβλητικότητα στους ελέγχους, τις παραιτήσεις και την ανασυγκρότηση της Επιτροπής αποκλείοντας την ΠΕΜΕΝ και τους εκπροσώπους της. Για να συνεχίσουν να υπηρετούν τα συμφέροντα των εφοπλιστών.
Όλο αυτό το διάστημα πολλά Ε/Γ-Ο/Γ, Ε/Γ-Τ/Ρ και Φ/Γ πλοία άλλων κατηγοριών, ταξιδεύουν με δεκάδες διαπιστωμένα προβλήματα που αντιτίθενται των Διεθνών Κανόνων Ασφαλείας της ναυσιπλοΐας, που αφορούν τη μη δυνατότητα εγκατάλειψης των επιβαινόντων, την μη δυνατότητα εγκατάλειψης τους μέσα σε 30 λεπτά, στενότητα χώρων σταθμών συγκέντρωσης και πρόσβασης στα σωστικά μέσα, ελλιπής σύνθεση πληρώματος, σωστικά μέσα που έπρεπε να υπάρχουν και δεν υπάρχουν, δεν είναι προφυλαγμένα ή είναι λάθος τοποθετημένα κ.ά.
Ειδικότερα για πλοία που εκτελούν πλόες στα νησιά του Αργοσαρωνικού και έχουμε καταγγείλει ότι η εγκατάλειψη τους γίνεται από ……ανεμόσκαλες όπως γραπτά μας επιβεβαιώνει ο Κλάδος Ελέγχου Εμπορικών Πλοίων (150 επιβάτες από κάθε ανεμόσκαλα σε μισή ώρα!!!) κινδυνεύει άμεσα η ασφάλεια και η ζωή των πληρωμάτων και των επιβατών σε περίπτωση κινδύνου.
Αν προσθέσουμε σε όλα τα παραπάνω τα σοβαρά προβλήματα που παρουσιάζουν μια σειρά πλοία της Ακτοπλοΐας, με μηχανολογικά προβλήματα, ελλιπείς συντηρήσεις και επισκευές, στις Δεξαμενές έρματος και τα διπύθμενα, στις ηλεκτρογεννήτριες κ.λ.π. η κατάσταση στην Ακτοπλοΐα, ιδιαίτερα, είναι τραγική.
Ζητάμε για άλλη μια φορά από τους αρμόδιους φορείς και από την ΠΝΟ να αναλάβουν τις ευθύνες τους να προχωρήσουμε άμεσα σε ελέγχους στα πλοία για την ασφάλεια των πληρωμάτων και των επιβατών.
Καλούμε τους ναυτεργάτες, τους εργαζόμενους, να οργανώσουμε την πάλη μας ενάντια σε αυτή την πολιτική που έχει θεό το κέρδος του κεφαλαίου και δεν διστάζει μπροστά σε τίποτα.
Για να μην θρηνήσουμε άλλα θύματα στο βωμό του εφοπλιστικού υπερκέρδους.
ΟΙ ΔΙΟΙΚΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΝΩΣΕΩΝ
- ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ
- ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΚΑΤΩΤΕΡΩΝ ΠΛΗΡΩΜΑΤΩΝ ΜΗΧΑΝΗΣ Ε.Ν. «Ο ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ»
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου