ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΑΤΟ ΔΕΝ ΣΩΘΗΚΕ ..ΒΕΛΑΖΟΝΤΑΣ

'Αρθρο 120: (Ακροτελεύτια διάταξη)

1. Tο Σύνταγμα αυτό, που ψηφίστηκε από την E΄ Aναθεωρητική Bουλή των Eλλήνων...

2. O σεβασμός στο Σύνταγμα και τους νόμους που συμφωνούν με αυτό και η αφοσίωση στην Πατρίδα και τη Δημοκρατία αποτελούν θεμελιώδη υποχρέωση όλων των Ελλήνων.

3. O σφετερισμός, με οποιονδήποτε τρόπο, της λαϊκής κυριαρχίας και των εξουσιών που απορρέουν από αυτή διώκεται μόλις αποκατασταθεί η νόμιμη εξουσία, οπότε αρχίζει και η παραγραφή του εγκλήματος.

4. H τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Eλλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία.»

Το email μας tolimeri@gmail.com

ΓΑΠ & ΑΝΔΡΕΑ Co .Η Ελβετκή εταιρεία του ,αδελφού του πρωθυπουργού.που θα κάνει το ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΡΤΙ

31.3.09

ΚΕΡΑΥΝΟΙ ΚΑΙ...ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΤΟΥ ΚΑΠΕΤΑΝΙΟΥ

Καλησπέρα αγαπητές μου κυρίες Χριστοδουλίδου και Κόντζογλου!

Ιδού τα χάλια των ένστολων του Λ.Σ., σύμφωνα με e-mail που έλαβα από Πλοίαρχο Ε.Ν. σήμερα πρωί.

Εμπειρία οι του νηολογίου, έ; Αμ ο λιμενοφύλακας τι σας λέει; Τι υπονοεί;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

Δώστε μας μια απάντηση επιτέλους. Βάρεσαν διάλυση στο ΥΕΝΑΝΠ;

Αλλά τι λέω εγώ; Πταίσμα η καταγγελία του λιμενοφύλακα…..

Ούτε που αγγίζει τα «πλαστά διπλώματα» και «πιστοποιητικά σπουδών» που υπέγραψαν και σφράγισαν οι δίκλαροι αξιωματικοί του Λ.Σ. σε …..Πλοίαρχο Α΄τάξεως.[ Τι κάνει η οικονόμα!!!!!!! ]

Στην διάθεσή σας τα διπλώματα αυτά. Βρίσκονται στα χέρια μου. Αλλά και αυτή μου η επώνυμη καταγγελία Υπουργέ Ναυτιλίας Α.Παπαληγούρα και αρχηγέ Λ.Σ., την πετάξατε στον κάλαθο των αχρήστων.

Σας περιμένουν εκπλήξεις αν δεν τιμωρήσετε τους ενόχους – υπεύθυνους υφισταμένους σας και αν δεν απαντήσετε – ΩΣ ΟΦΕΙΛΕΤΕ – στα όσα ενυπόγραφα και επώνυμα σας έχω καταγγείλει!

Καπετάν Γιάννης Εμμ.Νομικός

Y.Σ.- Επί τη ευκαιρία, σας ερωτώ (ταπεινά και φιλικά ) γιατί δεν αναρτήσατε το e – mail μου της 28ης Μαρτίου;

Τι φοβηθήκατε; Τις παρατηρήσεις του ΥΕΝΑΝΠ;

Εάν δεν έχετε σκοπό να δημοσιεύετε επώνυμες καταγγελίες πολιτών, να με ενημερώσετε σας παρακαλώ, έτσι που να μην κάνω τον κόπο και σας φέρνω σε δύσκολη θέση!

Ευχαριστώ

Ιωάννης Εμμ.Νομικός
========================================================================

From: JOHN MITAKIDIS
Sent: Sunday, March 29, 2009 11:24 PM
To: JOHN EMM. NOMIKOS
Subject: Re: Inoltra: "ΟΛΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΑ ΞΕΡΩ....ΟΛΑ, ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ....ΚΟΥΤΣΟΜΠΟΛΑ...." [ 25-03-09 ΑΝΑΡΤΗΣΗ ]

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΜΠΟΡΙΚΗΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ (μπρρρρ) - ΑΙΓΑΙΟΥ ( στο Ιόνιο και το Κρητικο είναι τυχεροί που δεν έχουν υπουργείο) - ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ( εδώ γελάτε όλοι μαζί )

Οταν τους φτύνεις και ψάχνουν να δουν αν ψιχαλίζει, αστα να πάνε.

Ο αρχηγός Λ.Σ πήγε Αμερική και συναντήθηκε με τον αρχηγό της ακτοφυλακής. Ποια είναι η ομοιότητα των 2 σωμάτων??

Μου κάνει ερώτηση ο υπάλληλος στα νηολόγια.. που βρίσκεται το πλοίο? του απαντάω στην ράδα Περάματος. Μου λέει για να σας δώσω το χαρτί που μου ζητάτε πρέπει να είναι σε λιμάνι... μα του λέω στο λιμάνι είναι στο αγκυροβόλιο.. μου λέει.. δηλαδή σε ποιο σημείο ακριβώς? ε του απάντησα και εγώ 3 στενά πιο κάτω..

Πριν 10 ημέρες, ανεβαίνει ένας λιμενοφύλακας στο πλοίο για διάφορα, και μου λέει ξέρεις και εγώ καπετάνιος είμαι.. Α μπράβο.. σε τι σκάφος?? στο φουσκωτό, αλλά τώρα κάνω τον οδηγό. Αλλά μην νομίζεις ότι ξέρω και τίποτα απο θάλασσα? διότι αφού φοιτήσαμε στην σχολή μετά πήγαμε για εξετάσεις.. στην αίθουσα λοιπόν μας μήρασαν τις κόλλες, την κυττάζω και βλέπω ότι οι ασκήσεις ήταν λυμένες, οπότε φωνάζω στον δάσκαλο και του λέω ότι κάποιο λάθος θα εχει γίνει... αυτός έρχεται την παίρνει και μου φέρνει μια άλλη πάλι με λυμένες τις ασκήσεις και μου ψιθυρίζει... είσαι και ηλίθιος... μετά λέει κατάλαβα.

Μπαίνουν μέσα αλλά και οι ίδιοι δεν πιστεύουν ότι μπορεί να είναι τόσο χάλια τα πράγματα..

Με υγεία

Δεν υπάρχουν σχόλια: