1.4.09
ΟΤΑΝ ΤΑ ΙΕΡΑΤΕΙΑ ΠΟΛΙΤΕΥΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΘΡΗΣΚΕΥΟΝΤΑΙ, ΤΟΤΕ ΟΙ ΛΑΟΙ ΕΞΑΠΑΤΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΠΕΝΟΝΤΑΙ
ΑΝΘΡΑΚΕΣ ΚΑΙ Ο
«ΘΗΣΑΥΡΟΣ
κ.ΙΕΡΩΝΥΜΟΣ!»
Θα θυμάστε πως με την εκλογή του «κ. Ιερώνυμου» στη θέση του Αρχιεπίσκοπου, πολλοί πίστεψαν πως στην «εκκλησία της Ελλάδας», το σωστό βέβαια είναι στην «Ελλάδα της Δεξιάς του Κυρίου και της εκκλησίας», θα άλλαζαν τα πράγματα, γιατί «ο κ. Ιερώνυμος» δεν είναι φονταμενταλιστής σαν τον προκάτοχό του τον Χριστόδουλο Παρασκευαϊδη. Εμείς αμφιβάλλαμε και γράφαμε:
• α. «Ο διάδοχός του στο 'θρόνο', ας φροντίσει , μεταξύ των πολλών άλλων, να επιστρέψει στο υπουργείο εξωτερικών της Ελλάδας τα 5,5 εκατομμύρια ΕΥΡΩ που πήρε η "Αλληλεγγύη" του Χριστόδουλου, για να στείλει, ως 'ανθρωπιστική' βοήθεια στους πεινασμένους Αφρικανούς κάμποσους τόνους σάπια κοτόπουλα, σκάνδαλο την εξέλιξη του οποίου ευτυχώς σταμάτησε κάποιος συνειδητός και σεμνός τελωνειακός υπάλληλος. Τα χρήματα πρέπει να επιστραφούν στα δημόσια ταμεία γιατί είναι φόροι από τον εργαζόμενο ελληνικό Λαό, γιατί το πάμπλουτο ιερατείο , όπως είναι γνωστό δεν πληρώνει φόρους και διαχειρίζεται τη μυθική εκκλησιαστική περιουσία με σκανδαλώδη τρόπο.
• β. Ας φροντίσει επίσης να αφήσει την παιδεία στα χέρια της επιστήμης, των εκπαιδευτικών και της κοινωνίας. Ήσυχα ας αφήσει επίσης τα κρατικά ταμεία, όπως συμβαίνει με όλες τις εκκλησίες σε όλες τις αναπτυγμένες χώρες. Και αφού επιστρέψει την τεράστια εκκλησιαστική περιουσία στο φτωχό Λαό που υποφέρει, ας ασχοληθεί 'με τα του οίκου του', με τη δύναμη της πίστης του και όχι με τη δύναμη των κρατικών ταμείων και των κομματικών ανταλλαγμάτων.
• γ. Διαφορετικά, αν συνεχίσει να στηρίζει την αντιλαϊκή και απάνθρωπη εξουσία, ως κρατική θρησκεία, που ασκείται από αντιπαραγωγικούς και διαπλεκόμενους 'ψυχοφύλακες-δημοσιουπαλλήλους', που ζουν (ως 'άγιοι' Πρεβέζης, Περιστερίου, Αθηνών και περιχώρων κλπ. κλπ.) στη χλιδή και στην ακολασία σαν παράσιτα σε βάρος της κοινωνίας, καλό είναι να γνωρίζει, πως η 'πίστη', ως Φόβος των πιστών κάποια στιγμή θα εξελιχθεί σε μίσος ενάντια στην εξουσία και στους λακέδες της και σε αγώνα για ελευθερία και αξιοπρέπεια», (Βλέπε: http://epithesh.blogspot.com (11.02.2008)
Πιστεύαμε απόλυτα όσα γράφαμε τότε, γιατί δεν έχουμε ψευδαισθήσεις για το ρόλο του ιερατείου του αρχαιότερου μαγαζιού γωνία, ένα ρόλο που η ιστορία και οι σοβαρές επιστήμες τον έχουν αποκαλύψει μέχρι κεραίας, αλλά δεν πιστεύαμε πως θα δικαιωνόμασταν τόσο γρήγορα. Και να τώρα που «ο κ. Ιερώνυμος» έκανε πίσω:
• Α. στη θέση του για το χωρισμό εκκλησίας και κράτους και ζητάει δημοψήφισμα,
• Β. έκανε πίσω στη θέση του σύμφωνα με την οποία «η εκκλησία δεν χρειάζεται πλούτη και περιουσίες»
• Γ. Δεν είπε ακόμα κουβέντα για το σκάνδαλο των σκανδάλων , ¨το Βατοπέδι», περιμένοντας κι’ αυτός όπως η «Δεξιά του Κυρίου» την απόφαση της «Δικαιοσύνης».
• Δ. Δεν έβγαλε ακόμα από τις τάξεις του κλήρου τον «Άγ(ρ)ιο Περιστερίου», ούτε και τώρα που καταδικάστηκε οριστικά και αμετάκλητα από τον Άρειο Πάγο και αντί αυτού τον αθώωσε κιόλας το λεγόμενο «Συνοδικό Δικαστήριο», προφανώς γιατί ο «Περιστερίου» κρατάει «μυστικά και ντοκουμέντα» για όλους αυτούς τους «νταυραμπάδες» του βρωμοϊερατείου, κι' όχι μόνο!.
. Ε. Και σαν να μην έφταναν όλα αυτά ο «κύριος Ιερώνυμος» απαιτεί και έμμεσα απειλεί την κυβέρνηση να διδάσκονται τα Ελληνόπουλα υποχρεωτικά και περισσότερες ώρες την εβδομάδα την ψευδοϊστορία του «περιούσιου Λαού του Ισραήλ» και τη φιλοσοφία του Ιουδαϊσμού, δηλαδή τα θρησκευτικά.
Βέβαια ο «κύριος Ιερώνυμος» είδε πως ο χουντικός Παρασκευαϊδης με την προκλητική του συμπεριφορά δεν έδιωξε τους «πιστούς» μόνο από τα παγκάρια, αλλά και από τη «Δεξιά του Κυρίου», είδε δηλαδή πως το μαζί εκκλησία και το ιερατείο τ ου περιθωριοποιείται τόσο οικονομικά όσο και πολιτικά. Είδε επίσης πως η πολιτική εξουσία θα αλλάξει όπου να ‘ναι χέρια, οπότε έπρεπε να το παίξει κι’ αυτός «λίγο δημοκράτης», για να μην χαθούν οι προσβάσεις για κονδύλια και «διευθετήσεις εκκρεμοτήτων», πράγματα απαραίτητα για να διατηρήσει το ιερατείο την πολιτική επιρροή του πάνω «στο χριστεπώνυμο πλήθος» για να τη διαπραγματεύεται και όταν χρειάζεται να την μετακινεί προς την πολιτική παράταξη της αντίδρασης και του σκοταδισμού.
Επειδή όμως όλα αυτά προϋποθέτουν κάθαρση στους κόλπους της εκκλησίας, γι’ αυτό το εγχείρημα στροφή προς «την Κεντροδεξιά του Κυρίου», η ακόμα και προς τη «Σοσιαλδημοκρατία του Κυρίου», σκόνταψε πάνω σ’ αυτούς που τον εξέλεξαν, δηλαδή στις εκκλησιαστικές κλίκες που διαπλέκονται με το παρακράτος, την παραοικονομία και την παραδικαιοσύνη.
Το τραγικό γι’ αυτόν τον ίδιο είναι πως δεν βρήκε το θάρρος να παραιτηθεί, αλλά έκανε δυο-τρεις κολοτούμπες και έγινε μαριονέτα των πιο σκοταδιστικών κύκλων του ιερατείου. Αυτή όμως η στάση του είναι ενδεικτική και των πραγματικών προθέσεών του, πράγμα που για μια ακόμα φορά αποδείχνει πως ιερατείο, ολιγαρχία και εξουσία δεν ενδιαφέρονται παρά μόνο για τα κέρδη τους και τις περιουσίες τους, τις οποίες φυσικά αποκτούν εκμεταλλευόμενοι, φοβίζοντας και τρομοκρατώντας με την επίγεια ή τη «μεταθανάτια» κόλαση και εξαπατώντας τους καλοπροαίρετους , αλλά αφελείς, πιστούς.
Το τραγικότερο βέβαια για τον τόπο είναι το γεγονός πως ο πολιτικός κόσμος της χώρας, από το Καρατζαφέρη, τους πολλούς εκλεκτούς του ιερατείου γαλαζοπράσινους αξιωματούχους και μέχρι την Κανέλλη, διαπλέκεται με το ιερατείο σε βαθμό κακουργήματος και εγκλήματος κατά της χώρας και του Ελληνικού Λαού και θα διαπλέκεται μέχρι να ξεκαθαρίσουν τα πράγματα στο μυαλό των θυμάτων αυτής της συνωμοσίας και να αποφασίσουν να βγάλουν από τη μέση όλες τις «λάμιες» που του ρουφούν το αίμα.
Το γεγονός πως αυτό «είναι δύσκολη υπόθεση» και πως «θα αργήσει να συμβεί», όπως πολλοί υποστηρίζουν, δεν είναι λόγος για να καταπιούμε τη γλώσσα μας και να αυτοευνουχιστούμε πνευματικά. «Θέλει άλλωστε, τόλμη και αρετή η Ελευθερία».
Κώστας Λάμπος
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου