ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΑΤΟ ΔΕΝ ΣΩΘΗΚΕ ..ΒΕΛΑΖΟΝΤΑΣ

'Αρθρο 120: (Ακροτελεύτια διάταξη)

1. Tο Σύνταγμα αυτό, που ψηφίστηκε από την E΄ Aναθεωρητική Bουλή των Eλλήνων...

2. O σεβασμός στο Σύνταγμα και τους νόμους που συμφωνούν με αυτό και η αφοσίωση στην Πατρίδα και τη Δημοκρατία αποτελούν θεμελιώδη υποχρέωση όλων των Ελλήνων.

3. O σφετερισμός, με οποιονδήποτε τρόπο, της λαϊκής κυριαρχίας και των εξουσιών που απορρέουν από αυτή διώκεται μόλις αποκατασταθεί η νόμιμη εξουσία, οπότε αρχίζει και η παραγραφή του εγκλήματος.

4. H τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Eλλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία.»

Το email μας tolimeri@gmail.com

ΓΑΠ & ΑΝΔΡΕΑ Co .Η Ελβετκή εταιρεία του ,αδελφού του πρωθυπουργού.που θα κάνει το ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΡΤΙ

25.6.09

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ (ΞΑΝΑ) ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΛΚΑΝΙΚΟ!


Αναγνώστρια έστειλε το παρακάτω mail μαζί με τη φωτογραφία στο greekblog :

ΛΥΠΑΜΑΙ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΛΚΑΝΙΚΟ

ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΜΕΡΑ. ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΝΑ ΣΑΣ ΣΤΕΙΛΩ ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ ΣΤΟ ΔΙΑΒΑΛΚΑΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ.
ΓΕΝΗΣΑ ΠΡΙΝ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΕΚΕΙ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ. ΠΗΓΑΜΕ ΕΚΕΙ ΓΙΑ ΚΑΛΙΤΕΡΑ ΚΑΘΩΣ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΕΚΑΝΑ ΤΗΝ ΚΟΡΗ ΜΟΥ ΣΤΑ ΓΡΕΒΕΝΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΕΡΑΣΑ ΚΑΛΑ.

ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΟΜΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΒΑΛΚΑΝΙΚΟ ΧΙΛΙΕΣ ΦΟΡΕΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΜΟΥ ΠΑΡΑ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΑΛΙΑΝΘΡΩΠΟΥΣ. ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΟΛΑ ΟΣΑ ΣΑΣ ΕΙΠΑ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ Η ΒΡΩΜΙΑ ΤΟΥΣ.

ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΘΑΡΙΖΑΝ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΑΠΟΛΥΜΑΝΑΝ ΟΥΤΕ ΕΔΙΝΑΝ ΣΗΜΑΣΙΑ ΣΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΜΟΥ.
ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΟΠΩΣ ΚΑΘΟΜΑΣΤΑΝ ΣΤΟ ΚΡΕΒΑΤΙ ΦΑΝΗΚΕ ΕΝΑΣ ΠΟΝΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΚΕΙ ΤΡΕΛΑΘΗΚΑ. Ο ΑΝΤΡΑΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΟΣ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΣΕ ΝΑ ΤΟ ΒΓΑΛΕΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΚΑΙ ΣΑΣ ΣΤΕΛΝΩ.

ΚΑΝΑΜΕ ΦΑΣΑΡΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΡΕΣΕ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΜΑΣ.ΕΓΩ ΕΙΧΑ ΠΑΘΕΙ ΥΣΤΕΡΙΑ. ΤΕΛΙΚΑ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΕΝΑ ΣΟΒΑΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΥΛΗ ΜΟΥ ΜΑΣ ΞΑΠΟΣΤΙΛΑΝ ΣΤΟ ΑΧΕΠΑ.

ΤΟΥΣ ΔΩΣΑΜΕ ΚΑΙ ΔΥΟΜΙΣΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΓΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ. ΤΙ ΝΑ ΠΩ ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΜΕΝΗ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΛΥΠΑΜΑΙ ΠΟΛΥ.
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

2 σχόλια:

takis perreas είπε...

Δυστυχώς είναι μοντάζ εύκολα εξακριβώσιμο με μια απλή μεγένθυση της φωτογραφίας.

"Κυρία" μου προσέξτε διότι ότι απεύχεσθαι μπορεί να σας συμβεί!
Είθε!

Lalos είπε...

Αναζητούσε λέει ασθενείς από... Βαλκάνια και παπαριές! Ο στόχος αυτού του απατ... ήταν, ΕΞΑΡΧΗΣ, να τα πάρει από το ελληνικό Δημόσιο με την "βροχή" των παραπεμπτικών από επίορκους γιατρούς για δήθεν ανάγκη δήθεν εξειδικευμένων εξετάσεων στο μεγάααλο ιατρικό του κέντρο (το οποίο δεν έχει καν μονάδα εντατικής θεραπείας και στέλνει όλα τα σοβαρά περιστατικά άμεσα στο Ιπποκράτειο). Τώρα που λόγω κρίσης έκλεισε η κάνουλα και μηχανογραφήθηκαν ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ οι παραπεμπτικές στα έξω νοσοκομεία, ώστε να φοβάται πια ο αλήτης γιατρός να του στέλνει υπερχρεωμένες εξετάσεις, δεν έχει έσοδα και το βάζει λουκέτο. Αρκετά έφαγε και να ξέρατε πόσα έχει καταθέσεις στην Ελβετία, ΝΑ ΦΡΙΞΕΤΕ!!!