ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΑΤΟ ΔΕΝ ΣΩΘΗΚΕ ..ΒΕΛΑΖΟΝΤΑΣ

'Αρθρο 120: (Ακροτελεύτια διάταξη)

1. Tο Σύνταγμα αυτό, που ψηφίστηκε από την E΄ Aναθεωρητική Bουλή των Eλλήνων...

2. O σεβασμός στο Σύνταγμα και τους νόμους που συμφωνούν με αυτό και η αφοσίωση στην Πατρίδα και τη Δημοκρατία αποτελούν θεμελιώδη υποχρέωση όλων των Ελλήνων.

3. O σφετερισμός, με οποιονδήποτε τρόπο, της λαϊκής κυριαρχίας και των εξουσιών που απορρέουν από αυτή διώκεται μόλις αποκατασταθεί η νόμιμη εξουσία, οπότε αρχίζει και η παραγραφή του εγκλήματος.

4. H τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Eλλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία.»

Το email μας tolimeri@gmail.com

ΓΑΠ & ΑΝΔΡΕΑ Co .Η Ελβετκή εταιρεία του ,αδελφού του πρωθυπουργού.που θα κάνει το ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΡΤΙ

24.9.09

Απάντηση στους διαδοσίες της ΓΣΕΕ …

Το blog μου εδώ είναι επώνυμο και ότι γράφω και επικοινωνώ μέσω αυτού τα υπογράφω …Έχω επίσης και facebook επώνυμο “Απολυμένος ΓΣΕΕ” ! Αρα ξέρουν ποιος είμαι και που είμαι ! Εχω γράψει τα πάντα γι αυτούς που σκοτεινά και απροκάλυπτα μου υπαιξερούν την εργασία εδώ και πέντε χρόνια…Με ενδιαφέρει να διασφαλίσω τα δικαιώματά μου και το κάνω ανοιχτά και ότι γράφω το υπογράφω και το αποδεικνύω ! Συνεπώς τα όσα διαδίδουν ότι δήθεν εκβιάζω μέσω άλλων blogs είναι ένα σχέδιό τους να κάνουν αντιπερασπισμό τώρα που έπεσαν και οι μάσκες τους …Με το δήθεν ομόφωνο των αποφάσεών τους .. να μου κάνουν ανταγωγές να επιστρατεύουν ψετομάρτυρες και άλλες τραγελαφικές καταστάσεις .Εδώ έχω γράψει τα Πάντα και θα γράψω και περισσότερα …για να υπερασπίσω αυτά που μου αφαιρούν! Άλλωστε αυτό έμαθα 18 χρόνια στη ΓΣΕΕ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΑΛΊΟ ΚΑΛΟ ΣΥΝΔΙΚΑΛΊΣΤΙΚΟ ΤΟΜΈΑ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΣΚΕ και το εργατικό ρεπορτάζ…ΚΑΙ ΒΡΈΘΗΚΑ πολλές φορές ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΉΡΙΑ ΓΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΎΜΑΤΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΊΣΩ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΊΑ ΕΡΓΑΖΌΜΕΝΩΝ (ευτυχώς που δεν ήταν αυτοί τότε στην ΓΣΕΕ να με είχαν απολύσει απο τότε) ΕΚΑΝΑ ΡΕΠΟΡΤΆΖ ΣΕ ΧΑΛΕΠΟΎΣ ΚΑΙΡΟΎΣ ΣΕ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟΎΣ ΧΏΡΟΥΣ ΕΡΓΟΔΟΤΙΚΆ ΓΚΕΤΟ (Ναυπηγεία ΣΚΑΡΑΜΑΓΚΆ Με ΟΠΛΙΣΜΈΝΟΥΣ ΦΡΟΥΡΟΎΣ ΝΑ ΜΕ ΑΠΕΙΛΟΎΝ ) και δεν φοβάμαι κανένα είμαι ανοικτός είμαι καθαρός έχω αποκαλύψει τα πάντα …δεν έφτιαχνα εγώ πλαστές σφραγίδες της ΓΣΕΕ , δεν ζητούσα εικονικές απολύσεις και αποζημιώσεις χιλιάδων ευρώ , δεν έγλυφα για επιδόματα και για ταξίδια…Δεν είχα πελάτες τους εργαζόμενους που έρχονταν για να βρουν λύσεις στα αιτήματά τους ουτε είχα μεζεδοπωλεία να κάνω λογιαριασμούς απο το ταμείο της ΓΣΕΕ ! Εργαζόμουν μόνο εκεί …και είχα νόμιμες αποδοχές και όχι χαριστικά επιδόματα. Ενώ θα μπορούσα κάλλιστα να έχω και μια θέση σε εφημερίδα με έτοιμο ρεπορτάζ .Δεν το έκανα τηρώντας την δεοντολογία και γιαυτό δεν είχα και μισθολόγιο … απο το 1994 οταν συμφώνησα με την τότε διοίκηση να έχω αποκλειστική εργασία εκει και να σταματήσω το εργατικό ρεπορτάζ σε άλλα ΜΜΕ Ακόμα και τις επικοινωνίες με το κινητό μου για την ΓΣΕΕ που ήταν πολλές τις πλήρωνα από το μισθό μου όταν οι κυρίες έχουν και ακριβές ροζέ συσκευές και τηλέφωνα στο λογαριασμό της ΓΣΕΕ (Άλλωστε με βρήκαν εκεί εργαζόμενο και γνωριζόμαστε πολύ καλά απο το παρελθόν). Αυτοί καλοπληρωμένοι δημόσιοι υπάλληλοι … εγώ με σχέση ιδιωτικού δικαίου και μου καταστρατήγησαν τον κανονισμό εργασίας …έφεραν εκεί και τις οικογένειες τους με μαϊμού προϋπηρεσίες με επιδόματα και υψηλή εργοδοτική προστασία . Ακόμα ΟΙ επαγγελματικές μου σχέσεις οι δουλειές μου ήταν και είναι ανοικτές δηλωμένες στην εφορία με το γράμμα του νόμου ( και ποτέ με το δημόσιο εκτός από ενάμιση χρόνο στην ΕΡΑ4 το 1989 )μεταξύ αυτών και το περιβόητο site τύπου facebook για το όποιο στήθηκε η γνωστή ιστορία και ακόμα και τις αποδείξεις της εφορίας της διαθέτω δημόσια σε όποιον της θέλει και την περιβόητη δικογραφία…και τα βουλεύματα και ότι θέλουν! Και δεν πιστεύω να έχουν γραφεί κάπου άλλου περισσότερα…Μου αφαίρεσαν την εργασία για να προωθήσουν τις κυρίες …τα παιδια τους τις οικογένειές τους ! Μπορούν να κάνουν ότι θέλουν !
ΟΠωΣ ΜΠΟΡΟΎΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΧΩΡΉΣΩ ΟΠΟΙΑΔΉΠΟΤΕ ΑΠΆΝΤΗΣΗ ΘΈΛΟΥΝ!ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΉΣΟΥΝ ΑΥΤΌ ΤΟ ΠΑΙΓΝΊΔΙ ! Ότι τους εκβιάζω … εδώ είμαι εδώ και το blog ! Απο το 2006 επώνυμα και ανοικτά …και μπορουν να κάνουν οτι θεωρούν νόμιμο! Εγώ εδώ είμαι!
Ποιος εκβιάζε και απειλεί είναι γνωστό …
Ας το δεί ο πολιτικός τους φορέας….


--
http://apasxolisi.wordpress.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια: