ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΑΤΟ ΔΕΝ ΣΩΘΗΚΕ ..ΒΕΛΑΖΟΝΤΑΣ

'Αρθρο 120: (Ακροτελεύτια διάταξη)

1. Tο Σύνταγμα αυτό, που ψηφίστηκε από την E΄ Aναθεωρητική Bουλή των Eλλήνων...

2. O σεβασμός στο Σύνταγμα και τους νόμους που συμφωνούν με αυτό και η αφοσίωση στην Πατρίδα και τη Δημοκρατία αποτελούν θεμελιώδη υποχρέωση όλων των Ελλήνων.

3. O σφετερισμός, με οποιονδήποτε τρόπο, της λαϊκής κυριαρχίας και των εξουσιών που απορρέουν από αυτή διώκεται μόλις αποκατασταθεί η νόμιμη εξουσία, οπότε αρχίζει και η παραγραφή του εγκλήματος.

4. H τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Eλλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία.»

Το email μας tolimeri@gmail.com

ΓΑΠ & ΑΝΔΡΕΑ Co .Η Ελβετκή εταιρεία του ,αδελφού του πρωθυπουργού.που θα κάνει το ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΡΤΙ

20.12.10

«Ποια Δημοκρατία» (?)

Του Ευάγγελου Παπανούτσου(...) Αν κάποιος μας ρωτήσει, πλησίασε η ανθρωπότητα, στον αιώνα μας, την πραγματική δημοκρατία ή απομακρύνθηκε από αυτήν; Φοβάμαι ότι δεν θα είναι κολακευτική η απάντησή μας..

Σήμερα τεράστια τμήματα της οικουμένης, σε όλες τις ηπείρους, έχουν πολίτευμα ολοκληρωτικό. Οι δημοκρατούμενες περιοχές στο χάρτη της γης, έχουν απελπιστικά συρρικνωθεί και η ευστάθειά τους δοκιμάζεται. Πώς μπορούμε λοιπόν να μιλήσουμε σοβαρά για πρόοδο της δημοκρατίας;

Μπορεί βέβαια να ατυχήσαμε πολιτικά, γίναμε όμως ... πολύ σοφότεροι από τους προγόνους μας, στην πολιτική "γνώση".

Μάθαμε π.χ., οι ισχυροί της γης (είτε είναι κοινωνικές τάξεις είτε κράτη ολόκληρα), νοθεύουν και καπηλεύονται τη δημοκρατία. Με το γράμμα του νόμου εξισώνουν τους πολίτες. Στην πράξη όμως τους ξεχωρίζουν κατά, την οικονομική τους κατάσταση, το χρώμα της επιδερμίδας τους ή την κομματική τους τοποθέτηση και ανάλογα τους συμπεριφέρονται.

Μάθαμε ακόμη ότι οι μάζες εξακολουθούν να δημαγωγούνται. Ξεσηκώνονται για να αποχτήσουν τις ελευθερίες που τους υπόσχονται κάποιοι δημεγέρτες και τελικά, ενώ νικούν χάνουν και τις λίγες που είχαν.

Μάθαμε τέλος ότι λαοί μεγάλοι και περήφανοι, μέσα στην αλαζονεία τους θεωρούν λογικό και ηθικό να καταδυναστεύουν κάποιος λαούς μικρότερους με μια νέα μορφή αποικιοκρατίας: τους παραδίδουν σε τοπικούς αυθέντες που είναι οι εντολοδόχοι και οι πράκτορες των συμφερόντων τους.

Mε λίγες λέξεις: γνωρίσαμε από κοντά στη μια όχθη τον πολιτικό κυνισμό και την πολιτική υποκρισία και στην άλλη όχθη την πολιτική αφέλεια και την πολιτική μωρία..

Προοδέψαμε τούτο τον αιώνα... Όμως δεν ευτυχήσαμε.

ΒΙΒΛΙΟ - ΠΗΓΗ: "Η Κρίση του πολιτισμού μας" (1978)

pelekis

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αυτοί οι περίφημοι άνθρωποι ήταν γενικοί γραμματείς του υπουργείου παιδείας...Σήμερα ποιούς αντίστοιχους έχουν τα παιδιά μας;

Ανώνυμος είπε...

http://attikanea.blogspot.com/

Ανώνυμος είπε...

Ένας φιλήσυχος άνθρωπος...
Σκύλος μαύρος
...Ο Μήτσος είναι ένας φιλήσυχος, οικογενειάρχης, μεροκαματιάρης και όπως όλοι μας έχει χάσει ένα μέρος του εισοδήματος του, αν και πλέον δουλεύει λίγο παραπάνω από πριν.
Σκέπτεται και λέει «αυτό δεν είναι σωστό, κάτι πρέπει να κάνω, να διαμαρτυρηθώ»
Έτσι απεργεί και για πρώτη φορά ξεκινά να πάει στην πορεία που εξήγγειλε ο επίσημος συνδικαλιστικός του φορέας. Στο δρόμο συναντά ένα συνάδελφο και αυτός τον ρωτά:
-Μήτσο πήρες καμιά μάσκα για τα δακρυγόνα ? κανένα μαντήλι έστω ?
Και φτάνοντας στην πορεία ο φιλήσυχος Μήτσος έρχεται ένας νέος και του δίνει μια φωτοτυπία.
-Είμαι δικηγόρος, αυτά είναι τα δικαιώματα σου σε περίπτωση που σε συλλάβουν. Ο Μήτσος διαβάζει το χαρτί ταραγμένος και μόλις σηκώνει τα μάτια βλέπει δίπλα τον συμμαθητή του τον Τάκη... --->>>




-Γεια σου ρε Τάκη, πως από δω ? Εσύ δεν δουλεύεις σήμερα ? Απεργούν και οι αστυνομικοί σήμερα και κατέβηκες στην πορεία ?
-Δουλεύω Μήτσο, δουλεύω, εδώ με έστειλαν. Κάνε πώς δεν με ξέρεις.
Ο Τάκης εξαφανίζεται και η πορεία ξεκινά…

Σε λίγο ο Μήτσος στη μέση και γύρω - γύρω χημικά, δακρυγόνα, γκλομπ, ασπίδες και κράνη. Όλα για προληπτικούς λόγους…
Και πριν προλάβει να καταλάβει τι γίνεται να που πέφτουν και τα πρώτα δακρυγόνα…

Ο Μήτσος τότε τα σκέπτεται όλα μαζί:
Δουλεύω 20 χρόνια, πληρώνω φόρους και σκύβω το κεφάλι
Βουλευτές και αστυνομία με τον ιδρώτα μου πληρώνονται
Μια φορά είπα κι εγώ να διαμαρτυρηθώ
Και βλέπω αυτόν που θεωρούσα προστάτη μου, εναντίον μου
Σχέδια μάχης της αστυνομίας, εναντίον μου
Πανάκριβο εξοπλισμό των ματ που εγώ πλήρωσα, εναντίον μου
Κατασκόπους σταλμένους απ το κράτος μου, εναντίον μου
Χημικά και δακρυγόνα που εγώ πλήρωσα, εναντίον μου
Και η βουλή που εξέλεξα να φωνάζει υπέρ μου, εναντίον μου
Και ο ναός της δημοκρατίας μου, να προστατεύεται και να φρουρείται από ποιον εχθρό ? Από μένα ?
Μήπως η πατρίδα μου είναι σε πόλεμο ?
Μήπως θέλουν να πιστέψω ότι εγώ είμαι ο εχθρός ?
Εχθρός ποιανού ?

Και τότε πέρασε από δίπλα του ο πρώην υπουργός….


Read more: http://edo-provokatoras.blogspot.com/2010/12/blog-post_5945.html#ixzz18erlqzTS

Ανώνυμος είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=xr4YF02ZS9w