ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΑΤΟ ΔΕΝ ΣΩΘΗΚΕ ..ΒΕΛΑΖΟΝΤΑΣ

'Αρθρο 120: (Ακροτελεύτια διάταξη)

1. Tο Σύνταγμα αυτό, που ψηφίστηκε από την E΄ Aναθεωρητική Bουλή των Eλλήνων...

2. O σεβασμός στο Σύνταγμα και τους νόμους που συμφωνούν με αυτό και η αφοσίωση στην Πατρίδα και τη Δημοκρατία αποτελούν θεμελιώδη υποχρέωση όλων των Ελλήνων.

3. O σφετερισμός, με οποιονδήποτε τρόπο, της λαϊκής κυριαρχίας και των εξουσιών που απορρέουν από αυτή διώκεται μόλις αποκατασταθεί η νόμιμη εξουσία, οπότε αρχίζει και η παραγραφή του εγκλήματος.

4. H τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Eλλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία.»

Το email μας tolimeri@gmail.com

ΓΑΠ & ΑΝΔΡΕΑ Co .Η Ελβετκή εταιρεία του ,αδελφού του πρωθυπουργού.που θα κάνει το ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΡΤΙ

25.4.12

Το παλικάρι ο Πράνταλος!

(Ο 70χρονος που πυροβόλησε με καραμπίνα στην εφορία της Αγ. Παρασκευής) 

Έψαξα να τον βρω, δεν τα κατάφερα, του έστειλα γράμμα στη φυλακή:
«Παλικάρι 71 ετών!!!!
Έκανες ότι δεν μπορώ η ίδια να κάνω, αυτό που πολύ θέλω αλλά δεν βρίσκω το κουράγιο, δεν έχω την καρδιά. Μαζί με εμένα και πολλοί άλλοι νιώθουν έτσι.
Ήθελα να σου στείλω τη συμπαράστασή μου και να σου υποσχεθώ ότι δεν θα τους περάσει. Κράτα γερά παλικάρι, ο αγώνας σου θα δικαιωθεί. Οι προδότες θα καταδικαστούν εις θάνατον, εσύ θα ζήσεις ελεύθερος και το κεφάλι με ψηλά, μιας και το χρέος σου το έκανες.
Είμαστε πολλοί που θέλουμε να χυθεί το αίμα των ενόχων, η ώρα τους φτάνει.»

Σήμερα έλαβα την απάντησή του (αντιγράφω, η χειρόγραφη συνημμένα):  
«Κορυδαλλός 30 Μάρτη 
Αγαπητή μου κυρία, ελπίζω να μην με παρεξηγήσεις για τα ορθογραφικά μου λάθη που θα βρείτε στο γράμμα. 
Πρώτα απ’ όλα σε ευχαριστώ που μπήκες στον κόπο να μου στείλετε δυο λόγια συμπαράστασης. Διαβάζοντας κύλησε ένα δάκρυ συγκίνησης. Εύχομαι το δάκρυ αυτό να είναι το ξεχείλισμα του ποτηριού, που να γίνει ποτάμι και να τους παρασύρει, αυτούς και το σύστημά τους, στην Ψιτάλια, γιατί μόνο αυτός ο χώρος είναι κατάλληλος γι’ αυτούς. Και η δική μου προσωπική γραμμή είναι ΘΑΝΑΤΟΣ σε όσους είναι υπεύθυνοι για την κατάντια της χώρας. 
Μου γράφετε ότι δεν έχετε τη δύναμη να κάνετε κάτι το ίδιο. Και μόνο που σκέφτεστε για εμένα είσαι μια σύγχρονη Μπουμπουλίνα, άμα θα σου δοθεί η ευκαιρία θα το πράξεις. Δεν γνωρίζω τι οικογένεια έχετε αλλά αν έχουν μια τέτοια μάνα Ελληνίδα δεν χρειάζεται πολύ να το καταλάβω.
Κάποια στιγμή θα βγει στο σάιτ η διακήρυξή μου και θα δείτε σε ποιους και με ποιους τα βάζω. Πρώτα απ’ όλα την πράξη μου δεν την έκανα μόνο για μένα, την έκανα για τους χιλιάδες φορολογούμενους που έχουν το ίδιο πρόβλημα με εμένα, αλλά φοβούνται να μιλήσουν μην τυχόν και τους βάλουν στη μαύρη λίστα και αλίμονό τους. Γι’ αυτό όλη αυτή την υπεροψία, σαδισμό που κουβαλούν, να βλέπουν τον άλλον που χάνει την περιουσία του, να παρακαλά, να γίνεται χώμα, να τον πατούν, δεν μπόρεσα να το αντέξω και αποφάσισα να κάνω αυτό που έγινε. Με ΣΚΕΠΤΙΚΗ ΠΑΝΤΑ την ασφάλεια των φορολογούμενων, διότι δεν έπρεπε να πάθουν ούτε γρατζουνιά. Αλλά μαζί με τον κόσμο έφυγαν και τα ΣΚΟΥΛΙΚΙΑ. Και κάτι από το πρόγραμμά μου. Διάλεξα την 19 του Μάρτη διότι οι Μανιάτες με όλους τους οπλαρχηγούς ελευθερώθηκε η Καλαμάτα. Και να καταλάβετε ότι προτίμησα την επιχείρηση από την γέννηση του εγγονού μου, που γεννήθηκε στις 23 Μάρτη.
Ευχαριστώ τον κόσμο γενικά που έχω την συμπαράστασή του και ειδικά, που δύσκολα αποδέχονται πράξεις, οι συγκρατούμενοί μου και τους ευχαριστώ. 
Τελειώνοντας έχω να πω ότι μην σκύβετε το κεφάλι σε κανέναν, όποιος κι αν είναι, εκεί ποντάρουν αυτοί, στο να κιοτέψεις και τότε πέφτουν όλοι επάνω να σε κατασπαράξουν, γι’ αυτό φάτους πρώτος εσύ. 
Με συγχωρείς για την καθυστέρηση της απάντησης αλλά δεν είχα φακέλους και υπάρχει μια διαδικασία προμηθειών.
Τέλος εύχομαι οι Άγιες ημέρες να σας βρουν με υγεία και χαρά. 
Με πολλή αγάπη και εκτίμηση
Γεώργιος Πράνταλος
ΖΗΤΩ Η ΝΙΚΗ»

Ζήτω η νίκη!!!!

Υ.Γ. Επειδή είμαστε αμόρφωτοι… θα μας τον κλάσετε τον πούτσο!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: