ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΑΤΟ ΔΕΝ ΣΩΘΗΚΕ ..ΒΕΛΑΖΟΝΤΑΣ

'Αρθρο 120: (Ακροτελεύτια διάταξη)

1. Tο Σύνταγμα αυτό, που ψηφίστηκε από την E΄ Aναθεωρητική Bουλή των Eλλήνων...

2. O σεβασμός στο Σύνταγμα και τους νόμους που συμφωνούν με αυτό και η αφοσίωση στην Πατρίδα και τη Δημοκρατία αποτελούν θεμελιώδη υποχρέωση όλων των Ελλήνων.

3. O σφετερισμός, με οποιονδήποτε τρόπο, της λαϊκής κυριαρχίας και των εξουσιών που απορρέουν από αυτή διώκεται μόλις αποκατασταθεί η νόμιμη εξουσία, οπότε αρχίζει και η παραγραφή του εγκλήματος.

4. H τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Eλλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία.»

Το email μας tolimeri@gmail.com

ΓΑΠ & ΑΝΔΡΕΑ Co .Η Ελβετκή εταιρεία του ,αδελφού του πρωθυπουργού.που θα κάνει το ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΡΤΙ

10.7.08

"ΣΤΩΝ ΣΚΑΝΔΑΛΩΝ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ".........ΝΕΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑ SIEMENS

ΕΡΩΤΗΣΗ ΚΑΙ ΑΙΤΗΣΗ ΚΑΤΑΘΕΣΗΣ ΕΓΓΡΑΦΩΝ

Προς τους Υπουργούς Δικαιοσύνης, Πολιτισμού και Εσωτερικών

Θέμα: Διαρκές σκάνδαλο SIEMENS στο υπουργείο Πολιτισμού: η ύποπτη ανάθεση μεγάλου έργου της Κοινωνίας της Πληροφορίας τον Δεκέμβριο του 2006 και οι σημερινές μεθοδεύσεις της κυβέρνησης, με στόχο να μην κηρυχθεί έκπτωτη η SIEMENS, ώστε να αποφύγει και τον αποκλεισμό της από κάθε άλλη δημόσια σύμβαση για τα επόμενα χρόνια – «Τυφλή» η Δικαιοσύνη μπροστά στις παρανομίες, που θέτουν το Δημόσιο σε κίνδυνο απώλειας εκατομμυρίων ευρώ από κοινοτικές επιδοτήσεις!

Σε διαρκές σκάνδαλο, που εκτείνεται χρονικά από την εποχή της υπουργίας Βουλγαράκη μέχρι και την τρέχουσα περίοδο Λιάπη, έχει εξελιχθεί η ύποπτη ανάθεση μεγάλου έργου του υπουργείου Πολιτισμού στην εν πολλαίς αμαρτίαις περιπεσούσα SIEMENS.

Το έργο της εγκατάστασης των συστημάτων ηλεκτρονικής ξενάγησης σε 15 αρχαιολογικούς χώρους, προϋπολογισμού 12 εκατ. ευρώ, αποτελεί το μεγαλύτερο έργο από το πρόγραμμα Κοινωνία της Πληροφορίας που εκτελεί το ΥΠΠΟ. Ανατέθηκε με αδιαφανείς, διαβλητές διαδικασίες στην SIEMENS από την τότε πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Πολιτισμού στην SIEMENS, η οποία δεν έχει καταφέρει μέχρι σήμερα να το παραδώσει, παρότι η συμβατική προθεσμία έχει παρέλθει από τον Απρίλιο.

Κι όμως, η σημερινή πολιτική ηγεσία αφήνει να εκτυλίσσονται ανεξήγητες μεθοδεύσεις, που στόχο έχουν να μην κηρυχθεί έκπτωτη η SIEMENS, με συνέπεια τον αποκλεισμό της και από κάθε άλλη δημόσια σύμβαση για σημαντική χρονική περίοδο, που μπορεί να φθάσει και τα τρία έτη!

Αποδεικνύεται, έτσι, ότι η «γαλάζια» διακυβέρνηση, όχι μόνο δεν έχει την πρόθεση, παρά τις υποκριτικές διακηρύξεις της, να ελέγξει με αυστηρότητα της δραστηριότητες της SIEMENS στο δημόσιο τομέα, αλλά τουναντίον προσφεύγει ακόμη και σε μεθοδεύσεις εκτός των ορίων της νομιμότητας, για να διασφαλίσει ότι η πρωταγωνίστρια εταιρεία στο σκάνδαλο των «μαύρων ταμείων» θα συνεχίσει να διεκδικεί, να αναλαμβάνει και να εκτελεί δημόσια έργα, ακόμη και όταν όλοι οι κανόνες επιβάλλουν την αποβολή της!

Ειδικότερα, η υπόθεση έχει ως εξής:

  • Ο διαγωνισμός για την προμήθεια των συστημάτων ηλεκτρονικής ξενάγησης επισκεπτών σε δεκαπέντε αρχαιολογικούς χώρους και μουσεία της χώρας, ήταν το μεγαλύτερο έργο του προγράμματος Κοινωνία της Πληροφορίας που διαχειρίστηκαν ο Οργανισμός Προώθησης Ελληνικού Πολιτισμού (ΟΠΕΠ) και το υπουργείο Πολιτισμού.
  • Περιέργως, ενώ το έργο αρχικά ανατέθηκε από την τότε πολιτική ηγεσία τον Αύγουστο του 2006 στην ελληνική θυγατρική του πολυεθνικού ομίλου Hewlett Packard, η ανάδοχος εταιρεία αρνήθηκε να υπογράψει τη σχετική σύμβαση, ύστερα από έλεγχο που διατάχθηκε από τη μητρική εταιρεία!
  • Σημειώνεται ότι, σύμφωνα με δημοσίευμα της «Καθημερινής» που δεν έχει διαψευσθεί, «και οι τέσσερις εταιρείες που συμμετείχαν στο διαγωνισμό είχαν δώσει επιταγές σε παρένθετο πρόσωπο και αυτό «κράτησε» την επιταγή της εταιρείας που ανακηρύχθηκε νικήτρια». Τονίζεται, επίσης, ότι κατά σύμπτωση ο κ. Βουλγαράκης, ως Υπουργός Δημόσιας Τάξης, είχε χειρισθεί και την τελική φάση των διαπραγματεύσεων με την κοινοπραξία SAIC-SIEMENS για το σύστημα C4I, η οποία είχε επίσης ιδιαίτερα ευνοϊκή κατάληξη για τις εταιρείες…
  • Με συνοπτικές, αλλά και ύποπτες, διαδικασίες το έργο κατέληξε στην SIEMENS, επίσης με απόφαση της τότε πολιτικής ηγεσίας. Προηγουμένως, η κοινοπραξία της SIEMENS χρειάσθηκε να «διορθώσει» βιαστικά και ελλιπώς τη δική της μελέτη, αν και αυτό ρητά απαγορευόταν από την προκήρυξη του διαγωνισμού.
  • Αξίζει να σημειωθεί ότι στην αρχική της πρόταση, η SIEMENS είχε εισηγηθεί να γίνουν εκσκαφές για οκτώ χιλιόμετρα καλωδιώσεων και εγκατάσταση 56 δίμετρων στύλων με κεραίες ασύρματου ίντερνετ στον Παρθενώνα! Προτείνονταν, δηλαδή, βάρβαρες παρεμβάσεις αλλοίωσης ενός ιστορικού μνημείου ανεκτίμητης αξίας!
  • Είναι ιδιαίτερα σημαντικό να σημειωθεί ότι στη διάρκεια του διαγωνισμού έγινε απόκρυψη ουσιαστικής πληροφόρησης από το Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο και το Δ.Σ. του ΟΠΕΠ, από τους κ.κ. Σταμάτη Μαύρο, πρόεδρο του Δ.Σ. του ΟΠΕΠ και τον τότε γ.γ. κ. Χρήστο Ζαχόπουλο. Μάλιστα, ο πρόεδρος και το Δ.Σ. του ΟΠΕΠ, το ΚΑΣ, ο γ.γ. του ΥΠΠΟ κ. Χρήστος Ζαχόπουλος και ο πρώην Υπουργός είχαν πλήρη και τεκμηριωμένη ενημέρωση από τους υπόλοιπους διαγωνιζόμενους και την αρμόδια υπηρεσία του ΟΠΕΠ, ότι το προτεινόμενο από τη SIEMENS σύστημα, αλλά και αυτό της Hewlett Packard που είχε επιλεγεί ως πρώτο, δεν μπορούσαν να υλοποιηθούν, διότι τυχόν υλοποίησή τους θα ήταν παράνομη, και όμως δεν έκαναν τίποτα για να αποσοβήσουν την τεράστια ζημιά για το Δημόσιο από την μη υλοποίηση του συστήματος.
  • Αξιοσημείωτο είναι δε, ότι πρόεδρος της Επιτροπής του Διαγωνισμού που αποφάσισε για την επιλογή αναδόχου ήταν ένας καταδικασμένος σε πρώτο βαθμό για πλαστογραφία επιταγής!
  • Η σύμβαση που έχει υπογραφεί από την εταιρεία SIEMENS, ύστερα από αυτές τις πρωτοφανείς μεθοδεύσεις, προέβλεπε δεσμευτικούς χρόνους παράδοσης του έργου. Ειδικότερα, η εταιρεία όφειλε να έχει θέσει σε πλήρη λειτουργία τα ηλεκτρονικά συστήματα από τον Απρίλιο του τρέχοντος έτους. Επίσης, η εταιρεία έπρεπε να έχει εγκαταστήσει τρία πιλοτικά συστήματα σε ισάριθμα μουσεία ή αρχαιολογικούς χώρους μέχρι τον Αύγουστο του 2007, για να αποδείξει ότι το προτεινόμενο σύστημα με τις αλλαγές που του έγιναν λειτουργεί ικανοποιητικά. Τα τρία πιλοτικά συστήματα ποτέ δεν εγκαταστάθηκαν και φυσικά ποτέ δεν λειτούργησαν. Άρα, το ΥΠΠΟ και ο κ. Λιάπης ήξεραν από τον περασμένο Αύγουστο ότι το συγκεκριμένο σύστημα δεν υπάρχει περίπτωση να εγκατασταθεί και να λειτουργήσει. Σε αυτή την περίπτωση, ρητά οριζόταν στο κείμενο της σύμβασης ότι η εταιρεία θα κηρυσσόταν έκπτωτη και θα κατέπιπτε υπέρ του Δημοσίου η εγγυητική επιστολή ύψους 2 εκατ. ευρώ που είχε καταθέσει.
  • Ενώ έχουν παρέλθει, όμως, περισσότεροι από δύο μήνες από την παρέλευση της καταληκτικής προθεσμίας, η κοινοπραξία της SIEMENS δεν έχει θέσει σε λειτουργία ούτε ένα από τα συστήματα που είχε δεσμευθεί να εγκαταστήσει στους 15 αρχαιολογικούς χώρους! Το σύστημα δεν έχει τεθεί καν σε λειτουργία, έστω πιλοτική, έστω σε έναν από τους 15 χώρους εγκατάστασης!
  • Αποτελεί και αυτό μια σαφή ένδειξη της αδυναμίας της εταιρείας να υλοποιήσει την τροποποιημένη πρότασή της, για την τελική έγκριση της οποίας το Υπουργείο Πολιτισμού, επί «διακυβέρνησης» Βουλγαράκη και Ζαχόπουλου, είχε «κάνει λάστιχο» τους όρους της προκήρυξης του διαγωνισμού.
  • Η υπόθεση προσλαμβάνει πλέον χαρακτήρα διαρκούς σκανδάλου, καθώς και η νέα πολιτική ηγεσία του Υπουργείου σύμφωνα με τις επιταγές του Π/Θ φαίνεται να εφαρμόζει το ιδιότυπο δόγμα «όλα για την SIEMENS.
  • Ενώ έχουν παρέλθει σχεδόν δύο μήνες από την εκπνοή της καταληκτικής προθεσμίας λειτουργίας των συστημάτων, ο Υπουργός δεν ασκεί το νόμιμο δικαίωμά του, που απορρέει από τη σύμβαση, να κηρύξει έκπτωτη την κοινοπραξία της SIEMENS, να ζητήσει την επιστροφή της προκαταβολής ύψους 3,4 εκατ. ευρώ που έχει δοθεί στην εταιρεία και να δεσμεύσει υπέρ του Δημοσίου την εγγυητική επιστολή των 2 εκατ. ευρώ!
  • Μάλιστα, η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου ανέχεται πρωτοφανείς μεθοδεύσεις υπέρ της SIEMENS από το Δ.Σ. του ΟΠΕΠ, το οποίο ξαφνικά φέρεται να έχει κατόπιν εορτής διαπιστώσει ότι δήθεν χρειάζονται τροποποιήσεις στο περιεχόμενο που θα προβάλλεται από τους ηλεκτρονικούς ξεναγούς, αν και αυτό ήταν έτοιμο και εγκεκριμένο από το ΚΑΣ πριν αναλάβει η SIEMENS το έργο!
  • Αυτή η όψιμη ανακάλυψη «ατελειών» στο περιεχόμενο φαίνεται ότι έχει επινοηθεί από τους κύκλους εντός του ΥΠΠΟ, οι οποίοι σταθερά υποστηρίζουν την SIEMENS. Με την προσπάθεια να αποδοθεί η καθυστέρηση του έργου σε αδυναμίες του ΟΠΕΠ, δυστυχώς η SIEMENS γίνεται προσπάθεια να απαλλαγεί των βαρύτατων ευθυνών της για τη μη υλοποίηση του έργου. Με τον τρόπο αυτό, δυστυχώς, ζημιωμένο θα είναι και πάλι μόνο το Ελληνικό Δημόσιο, που θα χάσει τα κοινοτικά κονδύλια για το έργο, το οποίο θα έχει «ναυαγήσει» οριστικά! Η δε SIEMENS θα έχει επιπλέον τη δυνατότητα να ζητήσει ακόμη και αποζημίωση για τον… κόπο της, ενώ στην πραγματικότητα έχει την πλήρη ευθύνη για τη μη υλοποιήσει του έργου, λόγω της σαθρής μελέτης που εκπόνησε.
  • Σε αντίθετη περίπτωση, αν δηλαδή το ΥΠΠΟ και ο ΟΠΕΠ κινούνταν προς την κατεύθυνση της διασφάλισης των συμφερόντων του Δημοσίου, η SIEMENS θα έπρεπε να κηρυχθεί έκπτωτη, απόφαση που θα οδηγούσε και στην αποβολή της από όλα τα δημόσια έργα για αρκετά χρόνια. Μια απόφαση που ασφαλώς θα εναρμονιζόταν πλήρως και με το κοινό περί δικαίου αίσθημα, μετά το ξέσπασμα του σκανδάλου των «μαύρων ταμείων».

Αξίζει να τονισθεί ότι η Δικαιοσύνη παραμένει «τυφλή» μπροστά σε αυτές τις πρωτοφανείς μεθοδεύσεις που προκαλούν ζημίες εκατομμυρίων ευρώ στο Ελληνικό Δημόσιο, παρά το γεγονός ότι, με εντολή του Εισαγγελέα Εφετών κ. Γ. Κολιοκώστα υποτίθεται ότι διεξάγεται εξονυχιστική έρευνα για τα πεπραγμένα του Υπουργείου Πολιτισμού επί «Νέας Διακυβέρνησης», με αφορμή το σκάνδαλο Ζαχόπουλου, αλλά και παρά τα επανειλημμένα δημοσιεύματα στον Τύπο για το σκάνδαλο των «ηλεκτρονικών ξεναγών».

Την ίδια ώρα, τα δημοσιεύματα ακόμη και φιλοκυβερνητικής εφημερίδας αποκαλύπτουν την πληρωμή «μαύρου χρήματος» από την SIEMENS, σε άγνωστους κυβερνητικούς αξιωματούχους, μέσω παρένθετου προσώπου. Ούτε και αυτές οι αναφορές, όμως, φαίνεται να συγκινούν τα «γαλάζια» ανώτατα κλιμάκια της Δικαιοσύνης, που έκλεισαν άρον-άρον την προανάκριση για την υπόθεση SIEMENS, αμέσως μόλις άρχισαν να αποκαλύπτονται στοιχεία για Υπουργούς της «γαλάζιας» διακυβέρνησης.

Μετά τα παραπάνω, ερωτάσθε:

  1. Όφειλε ή όχι η SIEMENS να έχει παραδώσει από τον Απρίλιο σε πλήρη λειτουργία όλα τα συστήματα ηλεκτρονικής ξενάγησης σε όλους τους προβλεπόμενους αρχαιολογικούς χώρους;
  2. Δεδομένου ότι σε κανένα μουσείο ή αρχαιολογικό χώρο δεν έχουν καν εγκατασταθεί και φυσικά δεν έχουν λειτουργήσει τα συστήματα, πώς είναι δυνατό σήμερα, δύο μήνες μετά την παρέλευση των καταληκτικών προθεσμιών, να μην έχει κηρυχθεί έκπτωτη η κοινοπραξία;
  3. Αληθεύει ότι με, τουλάχιστον ύποπτες, μεθοδεύσεις επιχειρείται να εμφανισθεί ο ΟΠΕΠ ως φέρων την ευθύνη για την καθυστέρηση; Είναι αληθές ότι με αυτές τις μεθοδεύσεις η SIEMENS όχι μόνο αποφεύγει να κηρυχθεί έκπτωτη, αλλά ενδέχεται να ζητήσει και αποζημίωση από το Δημόσιο με σχετική αγωγή της; Ποιος αποφάσισε ότι το ψηφιακό περιεχόμενο των ξεναγών, που ήταν έτοιμο πριν από το διαγωνισμό χρειάζεται ξαφνικά αναπροσαρμογές και διορθώσεις; Αν έτσι έχουν τα πράγματα, γιατί δεν αναζητούνται οι ευθύνες του κ. Στ. Μαύρου, πρώην προέδρου του ΟΠΕΠ, καθώς και κάθε άλλου στελέχους με εμπλοκή στη δημιουργία του περιεχομένου;
  4. Πώς δικαιολογείται η εκτός κάθε πλαισίου νομιμότητας σιωπηρή παράταση που έχει δοθεί στην ευνοούμενη και από τη σημερινή πολιτική ηγεσία του Υπουργείου κοινοπραξία της SIEMENS;
  5. Πώς διασφαλίζεται το Δημόσιο έναντι του κινδύνου μη υλοποίησης του προγράμματος και απώλειας των κοινοτικών κονδυλίων που έχουν δεσμευθεί;
  6. Αντιλαμβάνεστε ότι οι παράνομες πρακτικές που ακολουθούνται από το Υπουργείο Πολιτισμού δημιουργούν αλγεινές εντυπώσεις στην κοινή γνώμη, σε μια περίοδο διερεύνησης του σκανδάλου με τα «μαύρα ταμεία» της SIEMENS;
  7. Ποιες είναι οι ενέργειες στις οποίες έχει προβεί η Δικαιοσύνη για τη διερεύνηση όλων των πτυχών του σκανδαλώδους διαγωνισμού για το σύστημα των ηλεκτρονικών ξεναγών, αλλά και για την εξίσου σκανδαλώδη μη εφαρμογή των όρων της σχετικής σύμβασης, με αποκλειστική ευθύνη του Υπουργείου Πολιτισμού και του ΟΠΕΠ;
  8. Τι έχει πράξει η Δικαιοσύνη προς την κατεύθυνση της διερεύνησης των όσων αναφέρονται στον Τύπο, περί ροής «μαύρου χρήματος» κατά την περίοδο Βουλγαράκη, μέσω επιταγών που κρατήθηκαν από παρένθετο πρόσωπο; Θα μείνει και αυτή η καταγγελία για «μίζες» προς «γαλάζιους» αξιωματούχους αναξιοποίητη από τη Δικαιοσύνη, ώστε να μπορεί να καυχάται υποκριτικά ο Πρωθυπουργός ότι η κυβέρνηση του δήθεν δεν έχει εμπλοκή στο σκάνδαλο SIEMENS;
  9. Πώς είναι δυνατόν, ύστερα από τόσες καταγγελίες στον Τύπο για τη «σκοτεινή» υπόθεση των ηλεκτρονικών ξεναγών να μένει ασυγκίνητος ο προϊστάμενος της Εισαγγελίας Εφετών, γνωστός και για τους «χειρουργικούς» χειρισμούς του σε άλλες υποθέσεις κυβερνητικού ενδιαφέροντος, όταν μάλιστα υποκριτικά ο ίδιος ανέθεσε τη διεξαγωγή δήθεν εμπεριστατωμένης έρευνας για την οικονομική διαχείριση στο Υπουργείο Πολιτισμού κατά την περίοδο Ζαχόπουλου; Είναι δυνατόν να εκτοξεύονται καταγγελίες για μίζες με επιταγές και να παραμένει ασυγκίνητος ο κ. Κολλιοκώστας;
  10. Μπορείτε να διαβεβαιώσετε τη Βουλή ότι πριν την ύποπτη επίθεση με γκαζάκια που εκδηλώθηκε στα γραφεία του ΟΠΕΠ το βράδυ μεταξύ 7 και 8 Ιουλίου 2008 είχαν ληφθεί όλα τα απαραίτητα μέτρα για τη φύλαξη, έναντι ατυχήματος ή δολιοφθοράς, των ψηφιακών αρχείων της Διεύθυνσης Ψηφιακών Εφαρμογών, που αφορούν τους διαγωνισμούς του Οργανισμού και ιδιαίτερα το διαγωνισμό για τους φορητούς ξεναγούς, όπως επίσης και τους διαγωνισμούς για τη δημιουργία του ψηφιακού περιεχομένου που θα χρησιμοποιηθεί από τους ξεναγούς;
  11. Μπορείτε να διαβεβαιώσετε ότι πριν την ξαφνική φωτιά που έλαβε χώρα στα γραφεία της ΟΠΕΠ Α.Ε το βράδυ μεταξύ της 07-07-2008 και της 08-07-2008 είναι ληφθεί όλα τα απαραίτητα μέτρα για τη φύλαξη, ενάντια σε ατύχημα ή δολιοφθορά, των ψηφιακών αρχείων της Διεύθυνσης Ψηφιακών Εφαρμογών που αφορούν τους διαγωνισμούς της ΟΠΕΠ Α.Ε και ιδιαίτερα το διαγωνισμό για τους φορητούς ξεναγούς στα 15 κυριότερα μουσεία και αρχαιολογικούς χώρους της Ελλάδας, όπως επίσης και τους διαγωνισμούς για τη δημιουργία του περιεχομένου που θα χρησιμοποιούνταν από τους ξεναγούς;

Καλείται ο αρμόδιος Υπουργός να καταθέσει κάθε έγγραφο που τεκμηριώνει τις απαντήσεις του στα παραπάνω ερωτήματα και ιδίως τη σύμβαση μεταξύ του ΟΠΕΠ και της SIEMENS A.E., η οποία αναφέρεται στην με Α.Π. 1285/26.02.2007 απόφαση του Προέδρου του Δ.Σ. του ΟΠΕΠ, τα πρακτικά των εργασιών της Επιτροπής Παρακολούθησης της σύμβασης, καθώς και κάθε έγγραφο συναφές με το θέμα του περιεχομένου των ξεναγών και την αιφνίδια απόφαση αναμόρφωσής του.

Οι ερωτώντες και αιτούντες βουλευτές

Μιχάλης Καρχιμάκης

Γρηγόρης Νιώτης

Μάρκος Μπόλαρης

Χρήστος Αηδόνης

Μιχάλης Παντούλας

Μιχάλης Τιμοσίδης

Δημήτρης Βαρβαρήγος

Βασίλης Κεγκέρογλου

Μανώλης Στρατάκης

Θάνος Μωραϊτης

Χρύσα Αράπογλου

Γιάννης Δριβελέγκας

Βαγγέλης Παπαχρήστος

Γιώργος Πεταλωτής

Θεοδώρα Τζάγκρη

Γιώργος Ντόλιος

Παναγιώτης Ρήγας

Λεωνίδας Γρηγοράκος


Δεν υπάρχουν σχόλια: