ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΑΤΟ ΔΕΝ ΣΩΘΗΚΕ ..ΒΕΛΑΖΟΝΤΑΣ

'Αρθρο 120: (Ακροτελεύτια διάταξη)

1. Tο Σύνταγμα αυτό, που ψηφίστηκε από την E΄ Aναθεωρητική Bουλή των Eλλήνων...

2. O σεβασμός στο Σύνταγμα και τους νόμους που συμφωνούν με αυτό και η αφοσίωση στην Πατρίδα και τη Δημοκρατία αποτελούν θεμελιώδη υποχρέωση όλων των Ελλήνων.

3. O σφετερισμός, με οποιονδήποτε τρόπο, της λαϊκής κυριαρχίας και των εξουσιών που απορρέουν από αυτή διώκεται μόλις αποκατασταθεί η νόμιμη εξουσία, οπότε αρχίζει και η παραγραφή του εγκλήματος.

4. H τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Eλλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία.»

Το email μας tolimeri@gmail.com

ΓΑΠ & ΑΝΔΡΕΑ Co .Η Ελβετκή εταιρεία του ,αδελφού του πρωθυπουργού.που θα κάνει το ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΡΤΙ

5.10.08

" ΝΑΥΤΑΠΑΤΕΣ" συνέχεια.....


Οι ίδιοι οι άνθρωποι του Υ.Ε.Ναυτιλίας,που παρείχαν αφειδώς παροχές και κάθε είδους ωφελήματα στον φίλο τους ακτοπλόο,με τα χρήματα του Ελληνικού Λαού και με πλήρη επίγνωση των κινδύνων που εγκυμονούσαν τα ελλιπή μέτρα ασφαλείας των πλοίων,για την ζωή του επιβατικού κοινού και των πληρωμάτων,οι ίδιοι αυτοί άνθρωποι,λειτουργώντας αντιστρόφως, μεθόδευαν και παρακολουθούσαν καθημερινά την βιολογικήν μου εξόντωση.
Κατά τα άλλα μεγαλόσχημοι κύριοι..
Εμένα με είχατε στείλλει με ειδική αποστολή στην λαιμητόμο του Λιβάνου,χωρίς ποτέ να μου καταβάλλετε ούτε μία δραχμή ως αμοιβή,πράγμα που δέχθηκα αδιαμαρτύρητα "για την Ελλάδα ρε γαμώτο", ενώ εσείς οι αδιάφθοροι τα τσεπώνατε χοντρά από τους φίλους σας εφοπλιστές,τότε που εγώ πάσχιζα να σώσω το κύρος της Ελληνικής Εμπορικής Ναυτιλίας.Το κατόρθωσα τελικά,ασχέτως αν δεν με τιμήσατε,ούτε καν με κάποια - έστω επιδερμική - εύφημη μνεία.
Αντίθετα με καταστρέψατε ηθικά και υλικά. Και κοντά σε μένα,και την οικογένειά μου.
Η συγκάλυψη όλου αυτού του σκηνικού,όλων αυτών των ατιμωτικών πράξεων,με πίκρανε ιδιαίτερα,γι'αυτό και απεφάσισα να γράψω και να δημοσιοποιήσω όλες αυτές τις εμπειρίες μου γύρω από τις Ναυταπάτες.
Σκόνταψα στην εκτύπωση και κυκλοφορία του βιβλίου μου,μια και όλοι οι εκδότες τρόμαζαν διαβάζοντας τα "λαμπερά" ονόματα των πρωταγωνιστών και μου έλεγαν: "Βγάλε τα ονόματα Καπετάνιε και το κυκλοφορούμε". Η προτροπή τους όμως αυτή,με εύρισκε αντίθετο ,γιατί με έπνιγε το δίκηο.
Ετσι , μη φειδόμενος εξόδων και παρά την δυσχερή μου οικονομική θέση,προχώρησα στην έκδοσή του,με δική μου ευθύνη.
Πέρασαν δύο ολόκληρα χρόνια από την πρώτη έκδοση και την διανομήν του βιβλίου μου σε όσους πίστευα ότι θα ενδιαφέρωνταν για το περιεχόμενό του και τις καταγγελίες μου για σοβαρές παραλήψεις και συγκάλυψη εγκλημάτων κ.λ.π.
Το μοίρασα από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας,μέχρι τα μέλη του ελληνικού κοινοβουλίου,σε όλα τα Μ.Μ.Ε.,στους δικηγορικούς συλλόγους,στα σωματεία ναυτεργατών ,σε δικαστικούς λειτουργούς,σε επιλεγμένους έντιμους νομικούς,αξιωματικούς όλων των όπλων,σε απλούς ναυτικούς,φίλους,γνωστούς.
Εχω δεχθεί αρκετά ευμενή σχόλια...τους ευχαριστώ όλους για τα καλά τους λόγια....Λόγια που ζέσταναν την ψυχή μου και αναπτέρωσαν το ηθικό μου.
Θεωρώ επιβεβλημένη την συμπληρωμένη και πλέον ενημερωμένη επανέκδοση του βιβλίου,ώστε να κυκλοφορήσει,για να πληροφορηθούν οι πάντες τα γεγονότα πιστεύοντας ότι αφορούν κάθε καλόπιστο και έντιμο πολίτη.
Εγώ,ένας απλός άνθρωπος της θάλασσας και του μόχθου,διακινδυνεύω μία προτροπή.
"ΤΟΛΜΗΣΤΕ ΚΥΡΙΟΙ", εν ονόματι της εντιμότητας και της αλήθειας,να δώσετε μιά απάντηση ... τόσο στην μερίδα αυτή των ανάξιων δικαστών,αλλά κυρίως σε όλες τις οικογένειες των αδικοχαμένων ναυτικών,που δεν γνωρίζουν ακόμη την αλήθεια για την απώλεια των προσφιλών τους προσώπων.
Δεν γνωρίζουν τους "Δ Ο Λ Ο Φ Ο Ν Ο Υ Σ " των παιδιών τους,των συζύγων τους,των πατεράδων τους.
Από την άλλη,επίορκοι δικαστικοί λειτουργοί και τα τσιράκια τους κυκλοφορούν ανάμεσά μας ελεύθεροι και ανεξέλεκτοι,στηριγμένοι στην ευθυνοφοβία κάποιων ιθυνόντων του
"αμαρτωλού" Υπουργείου Ναυτιλίας.
Παρακαλώ και προσκαλώ όσους γνωρίζουν την αλήθεια - και είναι πολλοί αυτοί - να βγούν θαρρετά να ενημερώσουν την κοινή γνώμη.
Η απόφασίς τους να μιλήσουν,ακόμη και τώρα,θα είναι βάλσαμο στις συνειδήσεις τους,αλλά και δείγμα γενναιότητας και ανδρισμού.
Ας δείξουν ότι δεν φοβούνται να αντιμετωπίσουν την πραγματικότητα.
Ας μην οχυρωθούν πίσω από την ένοχη σιωπή,όπως κάποιοι αναξιοπρεπείς και άτολμοι πρώην Υπουργοί,πρώην Ναύαρχοι και ανώτατοι αξιωματικοί,αλλά και μερικοί άλλοι,των οποίων τον βίο και την πολιτεία αποκαλύπτω στις 250 σελίδες του βιβλίου μου.
Μιλάω ευθέως για "ανθρωπάρια" που κοίταζαν πως να " σ α β ο υ ρ ώ ν ο υ ν " τις τσέπες τους με χιλιάδες δολλάρια, " υ π η ρ ε τ ώ ν τ α ς " τα συμφέροντα εφοπλιστών φίλων τους,αδιαφορώντας για τις ζωές δεκάδων ναυτικών και ανυποψίαστων επιβατών....
Σ'αυτό το σημείο κλείνω τον πρόλογο του βιβλίου μου.Σας ευχαριστώ για την προσοχήν σας. Για την μερίδα των αναγνωστών που ίσως να μην πίστεψαν την περίληψη των πεπραγμένων,διαβάζοντας στο βιβλίο - που θα κυκλοφορήσει τέλη του Δεκέμβρη - το αποδεικτικό υλικό,θα πεισθούν για την αλήθεια του λόγου μου.
Μακάρι να ήσαν μυθεύματα,να μην είχαν χαθεί ανθρώπινες ζωές και περιουσίες....
Αλλά "είναι μία αληθινή ιστορία" δίχως ίχνος υπερβολής....
Καπετάν Γιάννης

Δεν υπάρχουν σχόλια: