ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΑΤΟ ΔΕΝ ΣΩΘΗΚΕ ..ΒΕΛΑΖΟΝΤΑΣ

'Αρθρο 120: (Ακροτελεύτια διάταξη)

1. Tο Σύνταγμα αυτό, που ψηφίστηκε από την E΄ Aναθεωρητική Bουλή των Eλλήνων...

2. O σεβασμός στο Σύνταγμα και τους νόμους που συμφωνούν με αυτό και η αφοσίωση στην Πατρίδα και τη Δημοκρατία αποτελούν θεμελιώδη υποχρέωση όλων των Ελλήνων.

3. O σφετερισμός, με οποιονδήποτε τρόπο, της λαϊκής κυριαρχίας και των εξουσιών που απορρέουν από αυτή διώκεται μόλις αποκατασταθεί η νόμιμη εξουσία, οπότε αρχίζει και η παραγραφή του εγκλήματος.

4. H τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Eλλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία.»

Το email μας tolimeri@gmail.com

ΓΑΠ & ΑΝΔΡΕΑ Co .Η Ελβετκή εταιρεία του ,αδελφού του πρωθυπουργού.που θα κάνει το ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΡΤΙ

16.3.09

ΜΑΛΛΙΑ ΚΟΥΒΑΡΙΑ ΕΛΣ,ΘΟΛΟΚΟΥΛΤΟΥΡΙΑΡΗΔΕΣ,...ΚΑΙ ΒΑΛΙΑΝΑΤΟΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ..."ΦΙΛΙ"


Η «Ρουσάλκα» του Αντονίν Ντβόρτζακ, που ανέβηκε σε συνεργασία της Λυρικής Σκηνής και της Όπερας της Νίκαιας και ένα φιλί ανάμεσα σε δύο άνδρες στην δεύτερη πράξη προκάλεσε την αποδοκιμασία τόσο του κοινού όσο και των μουσικών της Ορχήστρας της ΕΛΣ που συμμετείχε στο θεατρικό έργο. Η αντίδραση προκλήθηκε γιατί η μεταφορά του έργου στην σκηνή έγινε με μια παρεμβολή από τον σκηνοθέτη που ήταν και το φιλί δύο αντρών, το οποίο αλλοίωνε κατά βάσιν το έργο δίνοντας του ομοφιλική τάση σε αντίθεση με την εκδοχή του έργου που ο πρωταγωνιστής κοιτώντας το είδωλο του προσώπου του σε μια λίμνη σκύβει και το φιλά.

Ως αποτέλεσμα αυτής της "σκηνοθετικής αδείας" ήταν η σύγκρουση η οποία ήταν και το φυσικό αποτέλεσμα μια και το ΔΣ της ΕΛΣ είχε έκδοση την εξής ανακοίνωση "To έργο παρουσιάζεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα και γνωρίζουμε ότι κατατέθηκαν προτάσεις στο Δ.Σ. της ΕΛΣ ούτως ώστε η συγκεκριμένη παραγωγή να έχει και εκπαιδευτικό χαρακτήρα, παρουσιάζοντας στους μαθητές τον κόσμο της όπερας μέσα από ένα μαγευτικό παραμύθι με ξωτικά και νεράιδες.
εγγράφως στην Διοίκηση της Όμως όπως θα διαπιστώσετε παρακολουθώντας την παράσταση, η συγκεκριμένη σκηνοθετική απόδοση του εκτός του ότι αλλοιώνει το λιμπρέτο προσδίδει στον κεντρικό ήρωα του έργου ομοφυλοφιλικές τάσεις με ακραίες σκηνές, κάτι για το οποίο διαμαρτυρηθήκαμεΕΛΣ. Καθώς οι επίμαχες σκηνές στην προγενική δοκιμή του έργου είχαν αφαιρεθεί λόγω της παρουσίας μαθητών που είχαν προσκληθεί και στην συνέχεια προστέθηκαν εκ νέου στην γενική δοκιμή η οποία ήταν ανοικτή στο κοινό, ενδεχομένως η σκηνοθεσία να τροποποιείται κατά περίπτωση"


Η αντίδραση αυτή του ΔΣ της ΕΛΣ, είχε την κατακραυγή όλων των ταχα προοδευτικών μυαλών οι οποίοι "σταύρωσαν" την στάση του ΔΣ της ΕΛΣ, αφήνοντας να εννοηθεί ότι συντηρούνται μεσαιωνικές μεθοδεύσεις και απόψεις. Μαζί με τους θολοκουλτουριάρηδες ξεπετάχτηκε
....
ποιος άλλος;..... ο αναμενόμενος "υβριδικός" σπόρος Βαλιανάτος ο οποίος πήρε τις
απαντήσεις του και το "κράξιμό" του.

Η άποψη μας είναι ότι η στάση του ΔΣ της ΕΛΣ ήταν η ορθή και συμβατή αν μη τι άλλο με την τέχνη. Ανεξάρτητα των τάσεων δεν θα πρέπει να υπάρχει το ασύδοτο καθεστώς των σκηνοθετών που "βάζουν χέρι" και παραποιούν ως προς την ουσία τα εκάστοτε θεατρικά έργα.


Όσο για το κατηγορώ των ΓΚΕΗΔΩΝ προς το ΔΣ της ΕΛΣ.... είναι άτοπο και καλά τους έκαναν και τους "έκραξαν" γιατί πως να το κάνουμε η ΕΛΣ είναι με λεφτά των Ελλήνων πολιτών και η πλειοψηφία των Ελλήνων δεν ασπάζεται τους "γάμους" ομοφύλων ούτε την φιλοσκοπιανή διάθεση του υβριδικού ΓΚΕΗ Βαλιανάτου.
Ας κάνουν ρεφενέ οι ΓΚΕΗΔΕΣ και ο ΒΑΛΙΑΝΑΤΟΣ να ανεβάσουν την "παράστασή" τους σε μια ιδιωτική "ακρογιαλιά"

Δεν υπάρχουν σχόλια: