14.10.09
"ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΤΟΥ ΠΟΔΑΡΙΟΥ"???? ....ΘΑ ΔΕΙΞΕΙ !!
Είναι πέραν πάσης αμφιβολίας πολιτικά "γενναίο" να δείχνεις την διάθεση σου να αποκολληθείς από τα εσκαμμένα και να πραγματώνεις ουσιαστικές μεταρρυθμίσεις στην διακυβέρνηση του κράτους.
Η κυβέρνηση Παπανδρέου με την λήψη της εξουσίας έδειξε την πολιτική της βούληση καταργώντας Υπουργεία και συμπυκνώνοντας αρμοδιότητες του κυβερνητικού και εκτελεστικού μηχανισμού του κράτους.
Όμως μερικές τέτοιες πρωτοβουλίες μπορεί να χαρακτηρίζονται "γενναίες" αλλά και ταυτόχρονα.... ως λέει και η ρήση ..."δουλειές του ποδαριού".
Κάπως έτσι μπορεί κανείς να πει ότι η κατάργηση του Υπουργείου Ναυτιλίας και η αφαίρεση αρμοδιοτήτων του , οι οποίες τις πήρε το Υπουργείο Οικονομίας ,..... είναι δουλειά του ποδαριού.
Στο πρώην ΥΕΝΑΝΠ υπάγονταν το Λιμενικό Σώμα ... το οποίο σημειωτέον είναι ένα σώμα ασφάλειας όμως "στρατιωτικά συντεταγμένο". Οι υπηρεσίες και οι κατά τόπους Λιμενικές αρχές ανά την επικράτεια πέραν των "αστυνομικών" τους καθηκόντων ήταν και επιφορτισμένοι με θέματα τα οποία είχαν άμεση σχέση με οικονομικά θέματα , είσπραξης των και απόδοσης των στο Ελληνικό δημόσιο.
Ενδεικτικά αναφέρουμε ΟΙΚΟ ΝΑΥΤΟΥ ,ΝΑΤ, ΝΑΥΤΟΛΟΓΙΟ, "ΛΙΜΑΝΙΑΤΙΚΑ",ΛΙΜΕΝΙΚΑ ΤΑΜΕΙΑ...κλπ.
Ως "στρατιωτικά" συντεταγμένο Σώμα οι λιμενικές αρχές εύλογα λειτουργούσαν καθ όλο το 24άωρο . Και αυτό είναι λογικό μια και στα λιμάνια της χώρας δεν υπάρχει ωράριο κατάπλευσης ή απόπλευσης των εμπορικών πλοίων.
Από την στιγμή που οι αρμοδιότητες αυτές πηγαίνουν στο Υπουργείο Οικονομίας το οποίο είναι είναι στελεχωμένο με πολιτικούς υπαλλήλους και που δεν είχε πριν αυτές τις αρμοδιότητες ώστε να υπάρχει προηγούμενο στην λειτουργία των νέων πλέων απαιτήσεων .... είναι ΕΝΑ θέμα με πολλά ερωτηματικά για το τι μέλλει γενέσθαι από εδώ και πέρα.
Το πιο πιθανό είναι να στελεχωθεί με νέους Υπαλλήλους το υπουργείο οικονομικών ,οι οποίοι σαφώς θα έχουν και απαιτήσεις προκειμένου ανταποκριθούν στο 24 άωρο έργο τους μια και δεν θα είναι υπάλληλοι εν στολή για να δουλεύουν με το "σύστημα των διαταγών".
Συμπερασματικά η συρρίκνωση των Υπηρεσιών με σκοπό την οικονομία των κονδυλίων και το νοικοκύρεμα του κράτους στην περίπτωση αυτή θα αποτελέσει μια ΝΕΑ δαπάνη με την πρόσληψη ή την διάθεση υπαλλήλων από άλλες υπηρεσίες αλλά πάντα με αυξημένο το έξοδο αφού θα πρέπει οι υπάλληλοι αυτοί να εργάζονται με "ετοιμότητες" καθ όλο το 24 άωρο.
Η αλήθεια είναι ότι το πρόβλημα είναι πολύ πολυπλοκότερο μια και τα πρώην καθήκοντα των Λιμενικών σε αυτά τα θέματα ήταν αλληλένδετα και με το ασφαλιστικό τους .
Η "ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ" ΥΠΟΥΡΓΕΙΩΝ ΚΑΙ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΩΝ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑΠΛΕΥΡΕΣ ΑΠΩΛΕΙΕΣ....
ΑΣ ΕΛΠΙΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΟΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΑΥΤΕΣ ΔΕΝ ΠΑΡΘΗΚΑΝ ΣΤΟ "ΠΟΔΙ" ΑΛΛΑ ΥΠΑΡΧΕΙ "ΣΧΕΔΙΟ" ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΕΨΗ.....
ΠΑΝΤΩΣ ΑΝ ΕΠΑΝΑΣΥΣΤΑΘΕΙ ΤΟ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ Ή ΞΑΝΑ ΔΟΘΟΥΝ ΟΙ ΑΦΑΙΡΟΥΜΕΝΕΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΣΤΟ ΛΣ ..... ΤΟΤΕ ...... ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΙΓΟΥΡΟΙ.... ΟΤΙ ΟΙ ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ ΜΠΗΚΑΝ ΜΕ ΤΟ "ΠΟΔΙ"
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου