ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΑΤΟ ΔΕΝ ΣΩΘΗΚΕ ..ΒΕΛΑΖΟΝΤΑΣ

'Αρθρο 120: (Ακροτελεύτια διάταξη)

1. Tο Σύνταγμα αυτό, που ψηφίστηκε από την E΄ Aναθεωρητική Bουλή των Eλλήνων...

2. O σεβασμός στο Σύνταγμα και τους νόμους που συμφωνούν με αυτό και η αφοσίωση στην Πατρίδα και τη Δημοκρατία αποτελούν θεμελιώδη υποχρέωση όλων των Ελλήνων.

3. O σφετερισμός, με οποιονδήποτε τρόπο, της λαϊκής κυριαρχίας και των εξουσιών που απορρέουν από αυτή διώκεται μόλις αποκατασταθεί η νόμιμη εξουσία, οπότε αρχίζει και η παραγραφή του εγκλήματος.

4. H τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Eλλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία.»

Το email μας tolimeri@gmail.com

ΓΑΠ & ΑΝΔΡΕΑ Co .Η Ελβετκή εταιρεία του ,αδελφού του πρωθυπουργού.που θα κάνει το ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΡΤΙ

15.10.09

ΠΕΡΙ ΟΦΕΛΕΙΑΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ, ΜΕ "ΓΚΡΙΖΑ ΣΗΜΕΙΑ" ΥΠΕΡ ....COSCO !!!!!


«Γκρίζα σημεία» στη σύμβαση με Cosco

Η σύμβαση για την ενοικίαση του Σταθμού Εμπορευματικιβωτίων είναι προς όφελος του δημοσίου, αλλά υπάρχουν και κάποια «γκρίζα σημεία» για τα οποία η διοίκηση του ΟΛΠ είχε εκφράσει τις διαφωνίες του, ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού Νίκος Αναστασόπουλος, μιλώντας στην fmvoice.gr.

Σύμφωνα με τον κ. Αναστασόπουλο, η σύμβαση είναι μονομερώς υπέρ του δημοσίου, όπως διαπίστωσε, εξάλλου και η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων, η οποία γι’ αυτό το λόγο αρνήθηκε να χρηματοδοτήσει το πρόγραμμα.

Ωστόσο, σημείωσε ότι το πρόβλημα με τις κινητοποιήσεις των εργαζομένων είναι βαθύτατα πολιτικό, καθώς οδηγεί στο «πάγωμα» των δραστηριοτήτων στο λιμάνι.

Η σύμβαση με τους Κινέζους προβλέπει την ενοικίαση του Σταθμού, για 35 χρόνια με υψηλό αντίτιμο, το οποίο δεν θα βρισκόταν σε αυτό το ύψος εάν ο διαγωνισμός γινόταν λίγους μήνες αργότερα, όταν ξέσπασε η διαθνής κρίση.

Οι ενοικιαστές αναλαμβάνουν την υποχρέωση να προχωρήσουν σε επενδύσεις και να δημιουργήσουν θέσεις εργασίας, ενώ υποχρεώνονται να φέρουν πρόσθετα φορτία,.

Μαζί με τα 160 εκατ. ευρώ, που ανέλαβε την υποχρέωση να επενδύσει ο ίδιος ο ΟΛΠ, οι συνολικές επενδύσεις στο λιμάνι του Πειραιά θα φτάσουν στα 500 εκατ. ευρώ, ενώ η σύμβαση έγινε με κρατική εταιρεία, και μάλιστα με μία χώρα που αναζητούσε εναγωνίως εγκαταστάσεις στη Μεσόγειο για να τις χρησιμοποιήσουν ως σημεία μεταφόρτωσης των προϊόντων τους.

Αναφερόμενος στα «γκρίζ σημεία» της σύμβασης, ο κ. Αναστασόπουλος ανέφερε ότι η επιστροφή του ΦΠΑ σε τρεις μήνες ή εντόκως σε μεγαλύτερο διάστημα αποτελεί σαφή ταμειακή διευκόλυνση προς την Cosco, που λειτουργεί εις βάρος του ανταγωνισμού και σε τελική ανάλυση και εις βάρος του ίδιου του ΟΛΠ. Για το λόγο αυτό, άλλωστε, η διοίκηση του Οργανισμού είχε εκφράσει τη διαφωνία της.

Επίσης, ο συμψηφισμός των οφειλών δημιουργεί την αίσθηση ότι μπορεί να αποβεί εις βάρος του Οργανισμού και στη σύμβαση καταγράφονται οι απόψεις της διοίκησης του ΟΛΠ.

Όλα αυτά, μαζί με άλλες διευκολύνσεις, όπως το σταθερό επιτόκιο και οι εγγυήσεις που παρέχονται συμπκληρώνουν τα «γκρίζα σημεία», τα οποία, όπως όλα δείχνουν, θα επαναδιαπραγματευτεί η νέα κυβέρνηση.

Ο κ. Αναστασόπουλος εξέφρασε τη βεβαιότητα ότι η σύμβαση δεν θα απορριφθεί από τις Βρυξέλλες, καθώς κανείς δεν έχει προσφύγει, αλλά και διότι όλα έχουν ελεγχθεί από όλες τις πλευρές.

Άλλωστε, η ίδια η διοίκηση έβαλε όρους καταφανώς υπέρ του δημοσίου, για να μη θεωρηθεί ότι περιελήφθησαν όροι που θα προκαλούσαν ζημιά.

Για τις κινητοποιήσεις, ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΠ διερωτήθηκε εάν θέλουμε ξένες επενδύσεις και μάλίστα σε μία περίοδο με μεγάλες δυσκολίες,λόγω διεθνούς κρίσης,ενώ διαβεβαίωσε ότι δεν θα υπάρξουν αλλαγές στο εργασιακό καθεστώς, για όσους είναι ήδη υπάλληλοι, ενώ και όσοι προσελήφθησαν τα τελευταία χρόνια θα μεταφερθούν στο καθεστώς του δημοσίου υπαλλήλου.

Αντίθετα, στη σύμβαση οι Κινέζοι αναλαμβάνουν σοβαρές υποχρεώσεις, όπως τη μεταφορά συγκεκριμένου όγκου φορτίου, με ποινικές ρήτρες, αλλά και την καταβολή ελάχιστουν τιμήματος ανά κοντέινερ, ακόμη κι αν δεν διακινηθεί από το λιμάνι.

Όπως υποστήριξε ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΠ, οι αντιδράσεις των εργαζομένων έχουν να κάνουν με την απώλεια συγκεκριμένων και παράλογων (.οπως τα χαρακτήρισε) προνομίων.

Παράλληλα, σημείωσε ότι οι χρεώσεις του ΟΛΠ είναι ανταγωνιστικές, αλλά τα οφέλη και τα κέρδη είναι λιγότερα, καθώς υπάρχουν πολύ μεγαλύτερες ανελαστικές δαπάνες, όπως η μισθοδοσία και τα έξοδα προς δημόσιους οργανισμούς, όπως η ΔΕΗ, ο ΟΤΕ και η ΕΥΔΑΠ.

Ο κ. Αναστασόπουλος τόνισε ότι η διοίκηση επιδιώκει να αυξήσει τα έσοδα, ενώ έχει καταθέσει ολοκληρωμένη μελέτη για την ανάπτυξη του λιμανιού του Πειραιά.

Τέλος ανέφερε ότι ο ΟΛΠ είναι εισηγμένη εταιρεία και στο ενδεχόμενο αλλαγών στη διοίκηση θα πρέπει να γίνει χωρίς κραδασμούς, με σωστή ενημέρωση προς τη νέα διοίκηση. Για το λόγο αυτό, η παρούσα διοίκηση τεθεί στη διάθεση των πολιτικών προϊσταμένων της, για τις όποιες αποφάσεις.

Πηγή: www.fmvoice.gr/
ΜΠΑΡΜΠΑΝΙΚΟΣ

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Θελω να περιμενω,η τακτοποιηση μ ενδιαφερει των εργαζομενων φυσικα πρωτα καικυρια [που διασφαλληζεται]
αλλα και τακτοποιηση με οφελος,ακουσα οι αμερικανοι δεν θελουν τους κινεζους στη μεσογειο....αλλα δεν πιστευω η κυβερνηση να μην κανει οτι καλλιτερο ,ειναι η πρωτη ευκαιρια της ,μακαρι ναναι καλα χρειαζομαστε επενδυτες αλλοστε.