ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΑΤΟ ΔΕΝ ΣΩΘΗΚΕ ..ΒΕΛΑΖΟΝΤΑΣ

'Αρθρο 120: (Ακροτελεύτια διάταξη)

1. Tο Σύνταγμα αυτό, που ψηφίστηκε από την E΄ Aναθεωρητική Bουλή των Eλλήνων...

2. O σεβασμός στο Σύνταγμα και τους νόμους που συμφωνούν με αυτό και η αφοσίωση στην Πατρίδα και τη Δημοκρατία αποτελούν θεμελιώδη υποχρέωση όλων των Ελλήνων.

3. O σφετερισμός, με οποιονδήποτε τρόπο, της λαϊκής κυριαρχίας και των εξουσιών που απορρέουν από αυτή διώκεται μόλις αποκατασταθεί η νόμιμη εξουσία, οπότε αρχίζει και η παραγραφή του εγκλήματος.

4. H τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Eλλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία.»

Το email μας tolimeri@gmail.com

ΓΑΠ & ΑΝΔΡΕΑ Co .Η Ελβετκή εταιρεία του ,αδελφού του πρωθυπουργού.που θα κάνει το ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΡΤΙ

25.10.11

Απατεώνες του κοινού Ποινικού Κώδικα!


Γράφει ο Γιώργος Κρόγιας
   
Αυτός είναι ο λογαριασμός της ΔΕΗ που μου ήρθε σήμερα.

Για 65 τ.μ. οικία πληρώνω χαράτσι... 390 ευρώ βάσει της ΣΗΜΕΡΙΝΗΣ αντικειμενικής αξίας. Σε δύο δόσεις. 195 και 195 ευρώ (πάλι καλά που το σκέφτηκαν και αυτό...).
Πληρώνω χαράτσι για ένα σπίτι που ουσιαστικά, όπως πάνε τα πράγματα, θα μου το πάρει η τράπεζα γιατί θα αδυνατώ να πληρώσω το στεγαστικό δάνειο.
Προσέξτε τώρα:
Με το επικείμενο "κούρεμα" θα...
μειωθούν και άλλο οι μισθοί, αλλά και οι φοροαπαλλαγές της πρώτης κατοικίας. Το μόνο που ΔΕΝ θα μειωθεί θα είναι οι δόσεις των στεγαστικών δανείων!
Θα μειωθούν όμως οι αξίες των ακινήτων....
Πράγμα που σημαίνει η αξία του ακινήτου μου δεν θα έχει ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ με την αξία σύμφωνα με την οποία πήρα το δάνειο από την τράπεζα.
Έτσι, θα χρωστάω ουσιαστικά στην τράπεζα ΔΙΠΛΑΣΙΑΣ ΑΞΙΑΣ ακίνητο!
Όχι, πείτε μου αν δεν πρόκειται για απατεώνες του κοινού ποινικού κώδικα από την στιγμή που εγώ που δεν έχω "μαύρα" στην άκρη θα αναγκάζομαι να αποπληρώνω (αν τα καταφέρω με μισό μισθό) σπίτι διπλάσιας αξίας από την αντικειμενική του, ενώ ο μάγκας που τόσα χρόνια "τα έκρυβε" θα έχει ρευστό για να το αγοράσει όταν το βγάλει η τράπεζα στο σφυρί... στην μισή τιμή!
Κατά τα άλλα... "θα πληρώσουν οι Τράπεζες" μας είπε ο ΓΑΠ....

ΥΓ. Άραγε, από την στιγμή που το Κράτος μου επιβάλει φόρο ακινήτου ως ιδιοκτήτη, δεν σημαίνει ότι αναγνωρίζει αυτομάτως ότι είμαι ο μοναδικός ιδιοκτήτης του...;

Δεν υπάρχουν σχόλια: