ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΑΤΟ ΔΕΝ ΣΩΘΗΚΕ ..ΒΕΛΑΖΟΝΤΑΣ

'Αρθρο 120: (Ακροτελεύτια διάταξη)

1. Tο Σύνταγμα αυτό, που ψηφίστηκε από την E΄ Aναθεωρητική Bουλή των Eλλήνων...

2. O σεβασμός στο Σύνταγμα και τους νόμους που συμφωνούν με αυτό και η αφοσίωση στην Πατρίδα και τη Δημοκρατία αποτελούν θεμελιώδη υποχρέωση όλων των Ελλήνων.

3. O σφετερισμός, με οποιονδήποτε τρόπο, της λαϊκής κυριαρχίας και των εξουσιών που απορρέουν από αυτή διώκεται μόλις αποκατασταθεί η νόμιμη εξουσία, οπότε αρχίζει και η παραγραφή του εγκλήματος.

4. H τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Eλλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία.»

Το email μας tolimeri@gmail.com

ΓΑΠ & ΑΝΔΡΕΑ Co .Η Ελβετκή εταιρεία του ,αδελφού του πρωθυπουργού.που θα κάνει το ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΡΤΙ

5.4.13

Μία εξαιρετική απορία ενός μαθητή Λυκείου προς τον κ.Στουρνάρα


Γράμμα μαθητή σε σχολείο των Χανίων προς τον Υπ. Οικονομικών που αξίζει να διαβάσετε.
Αν γράψει κάποιος στις εξετάσεις ότι αναζητείται πλεόνασμα σε περίοδο ύφεσης, τότε κόβεται. Το σχολικό εγχειρίδιο είναι σαφές!
stournΤι κάνετε κ. Υπουργέ; Με αυτήν την ερώτηση μαθητής της τρίτης Λυκείου σε σχολείο των Χανίων απευθύνεται προς τον Υπουργό Οικονομικών κ. Γιάννη Στουρνάρα, μέσα από ένα γράμμα που αξίζει να διαβαστεί αλλά και να συζητηθεί.
Ο Αλέξανδρος είναι μαθητής στο 1ο ΕΠΑΛ Χανίων και σε λίγο καιρό ετοιμάζεται να δώσει πανελλήνιες εξετάσεις για μια θέση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Ένα από τα μαθήματα στα οποία θα εξεταστεί είναι οι Αρχές Οικονομικής Θεωρίας ΙΙ.
Σε μια παράγραφο, στην τελευταία σελίδα της εξεταστέας ύλης που διδάσκεται στα σχολεία αναφέρεται ότι όταν υπάρχει ύφεση στην οικονομία το κράτος θα πρέπει να στοχεύσει σε ελλειμματικό προϋπολογισμό και αύξηση των δαπανών ώστε να αυξηθεί το εισόδημα και να δοθεί ώθηση στην οικονομία για να βγει από την ύφεση.
Ο νεαρός μαθητής που περνάει το χρόνο του μεταξύ σχολείου, φροντιστηρίου και διαβάσματος και την ίδια ώρα ακούει τους μεγαλύτερους να συζητούν για την οικονομική κατάσταση που βιώνει η χώρα μας, διερωτάται γιατί αυτό που του μαθαίνουν στο σχολείο οι καθηγητές και το οποίο παρουσιάζεται ως σωστό, δεν εφαρμόζεται στην πραγματικότητα.
Ο καθ’ ύλην αρμόδιος για να απαντήσει είναι ο Υπουργός των Οικονομικών στον οποίο απευθύνεται και το παρακάτω γράμμα.
1-ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ-1-ΥΔΑΤΟΓΡΑΦΗΜΑ2-ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ-2-
Αλήθεια τι πρέπει να απαντήσει ο Αλέξανδρος για να είναι σωστός; Και στο τέλος τι θα υπερισχύσει μέσα του. Αυτό που του παρουσιάζει το κράτος ως προσεκτικά σχεδιασμένη και αναπόφευκτη λύση, αυτό που του μαθαίνουν στο σχολείο ως επιστημονική αλήθεια ή εκείνο που ακούει από ανθρώπους της καθημερινότητας που προσπαθούν να βρουν τρόπο επιβίωσης.
Όποια και αν είναι η απάντηση, το βέβαιο είναι ότι ο νεαρός μαθητής βρίσκεται στο σωστό δρόμο, αυτό της αμφισβήτησης και της κριτικής σκέψης.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο 17χρονος μαθητής πηγαίνει στο ίδιο σχολείο, το 1ο ΕΠΑΛ Χανίων από το οποίο πέρασε ο Σάββας Παπαδόπουλος, ένας εκ των δύο φοιτητών που πέθαναν ύστερα από δηλητηρίαση από μαγκάλι στη Λάρισα και που κάποιοι ατυχώς είπαν ότι ήταν θύματα της παιδείας που δεν τους έμαθε να μην βάζουν το μαγκάλι μέσα στο σπίτι.
Αυτοί οι μεγάλοι και πιο ενημερωμένοι μπορούν να απαντήσουν πειστικά στον Αλέξανδρο;
Πάντως ο Αλέξανδρος βαθμολογείται με άριστα, για τους υπόλοιπους δεν ξέρω
(Το γράμμα έχει πρωτοκολληθεί από το Υπ. Οικονομικών με ΑΠ:03945)

Δεν υπάρχουν σχόλια: