ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΑΤΟ ΔΕΝ ΣΩΘΗΚΕ ..ΒΕΛΑΖΟΝΤΑΣ

'Αρθρο 120: (Ακροτελεύτια διάταξη)

1. Tο Σύνταγμα αυτό, που ψηφίστηκε από την E΄ Aναθεωρητική Bουλή των Eλλήνων...

2. O σεβασμός στο Σύνταγμα και τους νόμους που συμφωνούν με αυτό και η αφοσίωση στην Πατρίδα και τη Δημοκρατία αποτελούν θεμελιώδη υποχρέωση όλων των Ελλήνων.

3. O σφετερισμός, με οποιονδήποτε τρόπο, της λαϊκής κυριαρχίας και των εξουσιών που απορρέουν από αυτή διώκεται μόλις αποκατασταθεί η νόμιμη εξουσία, οπότε αρχίζει και η παραγραφή του εγκλήματος.

4. H τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Eλλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία.»

Το email μας tolimeri@gmail.com

ΓΑΠ & ΑΝΔΡΕΑ Co .Η Ελβετκή εταιρεία του ,αδελφού του πρωθυπουργού.που θα κάνει το ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΡΤΙ

26.1.09

ΚΥΡΙΕ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ ΔΕΝ ΧΩΡΑΝΕ. Ο «ΑΠΟΠΕΜΦΘΕΙΣ» ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΗΣ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕ ΔΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗΣ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ «ΑΠΟΦΑΣΗ» ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΣΑΣ. ....

.....ΕΙΣΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΣΥΝΕΝΟΧΟΣ ΣΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ!!!!!
ΜΕ ΤΗΝ ΣΙΩΠΗ ΣΑΣ..............

ΕΙΣΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΣΥΝΕΝΟΧΟΣ ΤΗΣ ΑΠΟΠΟΜΠΗΣ ΤΟΥ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΗ ΑΡΒΑΝΙΤΗ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΤΟ ΠΟΡΙΣΜΑ ΤΗΣ ΕΔΕ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΣΥΝΕΤΑΞΕ ΚΑΤΑΛΟΓΙΖΕ ΠΟΙΝΙΚΕΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΣΤΟΥΣ «ΚΑΤΑΧΡΑΣΤΕΣ»!!!!!



ΚΥΡΙΕ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΛΑΒΑΤΕ ΓΝΩΣΗ!!..... ΘΑ "ΣΥΓΚΑΛΥΨΕΤΕ" ΤΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΣΑΣ ΚΥΡΙΟ ΑΒΡΑΜΟΠΟΥΛΟ????


==================================================
Αγαπητέ κ. Πρωθυπουργέ,

Ήμουν μέχρι τώρα, για 6 χρόνια, Διοικητικός - Οικονομικός Επιθεωρητής στο Σ.Ε.Υ.Υ.Π. Μακεδονίας- Θράκης.
Στις 16-9-2008 έστειλα αναλυτικό βιογραφικό και στις 24-10-2008 έδωσα συνέντευξη στην Επιτροπή του Υπουργείου Υγείας & Κ.Α., προκειμένου να επανακριθώ για ανανέωση ή μη της θητείας μου.
Σήμερα 16-12-2008, με δική μου πρωτοβουλία, ενημερώθηκα από τη Γραμματέα (κα ΚΕΛΕΠΟΥΡΗ) του κ. Υπουργού Υγείας & Κ.Α., για τη μη επιλογή μου για 3η τριετία, ενώ μέχρι τώρα μόνο εύσημα εισέπραττα από τους άμεσους προϊστάμενους μου στο ΣΕΥΥΠ Θεσσαλονίκης.
Πριν ένα χρόνο περίπου, πληροφορούμενος τις προσπάθειες συκοφάντησής μου, είχα στείλει μήνυμα με σεβασμό στον κ. Αβραμόπουλο, για να του πω ότι είμαι δίπλα του και όχι απέναντί του και να του ξεκαθαρίσω ότι οι εκθέσεις μου είναι εργαλεία στα χέρια του και τίποτε άλλο.
Μετά από έρευνά μου που αφορούσε και τον ΕΟΦ, μου ασκήθηκαν πλάγιες πλην σαφείς πιέσεις, από τον Γενικό Επιθεωρητή του ΣΕΥΥΠ κ. Σαμπατακάκη, του τύπου "ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ ΤΙ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΕΣ ΘΑ ΕΡΘΕΙ Η ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΘΑ ΚΡΙΘΟΥΝ".
Σε μεταγενέστερη έρευνά μου, που αφορούσε το ΕΚΑΒ πόλεων της Μακεδονίας, μου ασκήθηκαν αφόρητες πιέσεις από τον κ. Σαμπατακάκη, σε σημείο που με ανάγκασε να προτείνω τον πειθαρχικό του έλεγχο στον κ. Υπουργό. Για τις πιέσεις του κ. Σαμπατακάκη είχα ενημερώσει και τη Διευθύντρια του Πολιτικού σας Γραφείου (κα Δελλή;), η οποία μου είπε "να κάνεις αυτό που λέει ο νόμος". Η Έκθεση ΕΔΕ για το ΕΚΑΒ, διέρευσε στον τύπο από το γραφείο του κ. Σαμπατακάκη. Για τη διαρροή έστειλα αποδείξεις στον κ. Ρακιντζή.
Σεβάσθηκα τη πρόταση του κ. Ρακιντζή και έβγαλα από την έκθεση τις σελίδες που αφορούσαν τον κ. Σαμπατακάκη και επιθεωρητές του ΣΕΥΥΠ,
Στην Επιτροπή Επιλογής των Επιθεωρητών, προήδρευε ο κ. Σαμπατακάκης και εγώ καλοπροαίρετα δεν ζήτησα την εξαίρεσή του.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ: Ο κ.Σαμπατακάκης ΚΑΙ προφανώς και ο κ. Υπουργός, ενώ είχαν βγάλει εν μέρει απόφαση για επιλογή ορισμένων Επιθεωρητών, καθυστέρησαν επί ένα επί πλέον μήνα για τους υπόλοιπους, εκ των οποίων κόβουν εμένα. ΕΓΡΑΨΑ ΠΟΤΕ ΠΑΡΑΝΟΜΗ ή ΜΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΘΕΤΗΜΕΝΗ ΕΚΘΕΣΗ ????? ΑΝ ΝΑΙ, ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΕ ΕΔΙΩΧΝΑΝ ΑΜΕΣΩΣ ΑΠ ΤΟ ΣΩΜΑ ????
Σήμερα ζήτησα τα συγκριτικά στοιχεία της Επιτροπής Επιλογής και θα ασκήσω τα νόμιμα.
Αν έχει ελάχιστο χρόνο κάποιος από τους συμβούλους σας, εύκολα μπορεί να ζητήσει προς σύγκριση το Βιογραφικό μου και ορισμένα εξ αυτών που επιλέχθηκαν.
Ακόμα νιώθω ζαλισμένος για τη μικρότητα, αλλά πάνω απ όλα νιώθω πίκρα, απογοήτευση και αηδία.
Υ.Γ. Γνωρίζετε ότι δεν γίνονται έλεγχοι προμηθειών, τα 2 τελευταία χρόνια στον χώρο της Υγείας ??? Εγώ ήμουν το πρόβλημα του Υπουργείου Υγείας ???? Έχω πεντακάθαρο παρελθόν και είμαι υπερήφανος για την οικονομική μου φτώχεια και δεν περιμένω τίποτα με τη παρούσα επιστολή.

16-12-2008

ΜΕ ΤΙΜΗ

ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: