ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΑΤΟ ΔΕΝ ΣΩΘΗΚΕ ..ΒΕΛΑΖΟΝΤΑΣ

'Αρθρο 120: (Ακροτελεύτια διάταξη)

1. Tο Σύνταγμα αυτό, που ψηφίστηκε από την E΄ Aναθεωρητική Bουλή των Eλλήνων...

2. O σεβασμός στο Σύνταγμα και τους νόμους που συμφωνούν με αυτό και η αφοσίωση στην Πατρίδα και τη Δημοκρατία αποτελούν θεμελιώδη υποχρέωση όλων των Ελλήνων.

3. O σφετερισμός, με οποιονδήποτε τρόπο, της λαϊκής κυριαρχίας και των εξουσιών που απορρέουν από αυτή διώκεται μόλις αποκατασταθεί η νόμιμη εξουσία, οπότε αρχίζει και η παραγραφή του εγκλήματος.

4. H τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Eλλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία.»

Το email μας tolimeri@gmail.com

ΓΑΠ & ΑΝΔΡΕΑ Co .Η Ελβετκή εταιρεία του ,αδελφού του πρωθυπουργού.που θα κάνει το ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΡΤΙ

14.3.10

Ωρομισθία, Καινοτομία, Εκνευρισμός

Ωρομισθία, Καινοτομία, Εκνευρισμός

Η χτεσινή παρέμβαση εκπαιδευτικών κατά τη διάρκεια εκδήλωσης βράβευσης που έκανε το Υπουργείο Παιδείας στο πλαίσιο της δράσης "Αριστεία και Καινοτομία στην Εκπαίδευση" έδωσε ένα διπλό μήνυμα: Α) Έγκαιρη πληρωμή - κατάργηση ωρομισθίας - αύξηση διορισμών Β) Εναντίωση στην ουσία της πολιτικής "Αριστεία και Καινοτομία στην Εκπαίδευση". Ήταν συμπληρωματικά τα μηνύματα, είχαν σχεδιαστεί, προέκυψαν;

Το δεύτερο μήνυμα αποδείχθηκε το πλέον ισχυρό, καθώς εκφράστηκε και στη γραπτή ανακοίνωση του συντονιστικού οργάνου. Εκεί μάλιστα μεγεθύνεται το ερώτημα, καθώς φαίνεται ότι η «ακύρωση της φιέστας» προϋπήρξε ως σκοπός, για να στηρίξει τα προαναφερθέντα αιτήματα. Κατήγγειλαν την υποκριτική συμπεριφορά της υπουργού οι διαμαρτυρόμενοι: να υλοποιεί τα δευτερεύοντα, ενώ δεν έχει τακτοποιήσει τα πρωτεύοντα. Δεν θα περίμενα βέβαια από τους ωρομίσθιους να μιλήσουν για τη χρόνια συνδικαλιστική υποκρισία σχετικά με την κατάργηση της ωρομισθίας, σχετικά με την προκλητική και επιλεκτική σύνδεση παιδείας-επιχειρηματικότητας. Όμως οι ίδιοι φαίνονται να μην κατανοούν ότι δεν ενημερώνεται και δεν πείθεται μεγάλο κομμάτι της κοινωνίας για σκόπιμη κυβερνητική υστέρηση με τα επιχειρήματα «30άρια τμήματα, περικοπές μισθών…», όταν οι καταγγέλλοντες επιχαίρουν για την ακύρωση μιας εκδήλωσης, όταν δεν έχουν μιλήσει ούτε οι ίδιοι, πολύ περισσότερο, ούτε οι συνδικαλιστές, δηλαδή οι μόνιμοι συνάδελφοί τους για το συσχετισμό της «καινοτομίας» με συγκεκριμένα επιχειρηματικά κέντρα, για την καταχρηστική εισαγωγή / παθητική αντιγραφή του όρου «καινοτομία» (ήδη από την προηγούμενη κυβέρνηση).

Μπορεί να έχει αέναη ψυχραιμία ο χρόνια αδιόριστος, ο όμηρος, ο εξευτελισμένος ωρομίσθιος των 300 € θα ρωτήσει κάποιος; Κάποιος άλλος μπορεί να απαντήσει: δεν είναι καλύτερα για τον ωρομίσθιο να χρησιμοποιεί εκείνη την επιχειρηματολογία που αφαιρεί από την άλλη πλευρά την αιτίαση της ισοπέδωσης (είτε στην γενικότερη εναντίωση κατά της αριστείας, είτε στο επιχείρημα «όχι στο ΑΣΕΠ και στο Πιστοποιητικό Παιδαγωγικής Επάρκειας»); Δεν είναι πιο ωφέλιμο για τον ωρομίσθιο να βλέπει καθαρότερα συμμάχους και αντιπάλους; να στηλιτεύει τις αντιφάσεις όχι μόνον της πολιτικής ηγεσίας, αλλά και των διδασκόντων που αδιαφορούν αν τα σχολεία υπολειτουργούν εξαιτίας και της ύπαρξης δασκάλων δύο ταχυτήτων; Η επιλεκτική υποστήριξη της κας Διαμαντοπούλου στη σύνδεση εκπαίδευσης και επιχειρηματικότητας ήταν από χρόνια γνωστή. Όποιος μόνιμος εκπαιδευτικός εκφράζεται σήμερα κατά της συγκεκριμένης «πολιτικής καινοτομιών» θα μπορούσε να την έχει εντοπίσει και να την έχει επικρίνει προ πολλού.

Εκτιμώ ότι στο συγκεκριμένο επεισόδιο η Υπουργός ατύχησε, συγκρίνοντας και εκμαιεύοντας με αυτόν τον επίπλαστα διλημματικό τρόπο το πρότυπο του εκπαιδευτικού. Και ένας υπουργός δεν έχει τα ίδια ελαφρυντικά με έναν ωρομίσθιο σχετικά με εκφράσεις «εν βρασμώ ψυχής». Ωστόσο, καταγράφηκε και η καταστροφική εμμονή μιας συμμαχίας διαμαρτυρόμενων εκπαιδευτικών, μιας συμμαχίας που προξενεί εύλογα ερωτήματα ως προς τις κοινές -υπέρ της δημόσιας δωρεάν παιδείας- επιδιώξεις. Και πριν σπεύσει κάποιος να θιγεί ατομικά από τη φράση αυτή, ας ξανασκεφτεί ποιο στόχο επιδιώκει και με ποια μέσα.

Από ένα τέτοιο επεισόδιο η κάθε τηλεόραση θα χρησιμοποιήσει κατά βούληση ό,τι επιθυμεί, από την άλλη πλευρά καμιά δεν έχει τίποτα να χάσει, εστιάζοντας με οποιοδήποτε τρόπο στο ζήτημα της οπλοφορίας. Διευκολύνει το στόχο «δημόσια δωρεάν παιδεία» αυτή η εστίαση; Ή μήπως θα διευκόλυνε περισσότερο μια λεπτομερής επεξήγηση της «καινοτομίας στην παιδεία», μια διερεύνηση της συγκεκριμένης διασύνδεσής της και των αντιφάσεων που απ’ αυτήν προκύπτουν;

Για περαιτέρω διερεύνηση:

Οι δυνατότητές σου - το πάθος μας Το όραμα Ο ρόλος της καινοτομίας στην εκπαίδευση Meet the visionaries

Τα εγκαίνια

Κύρωση συμφωνίας στρατηγικής συνεργασίας (σελ 3822)

Το σχολείο του μέλλοντος

«Η δημιουργικότητα είναι η απόλυτη πηγή καινοτομίας»

«Ο επόμενος σταθμός μας ήτανε η Φιλαδέλφεια»

«Εσείς τι κάνατε για τη γενιά μας;»

«…όχι μόνο να προβλέψουν αλλά και να διαμορφώσουν εν πολλοίς το κοινό μας μέλλον.»

«...γιατί τα Innovation Centers της εταιρείας ανά τον κόσμο νομίζω έχουν αποκτήσει πια πάρα πολύ καλή φήμη…»

«Χρειαζόμαστε δημιουργούς καινοτομίας»

«…αυτές οι δραστηριότητες δεν πρέπει να συνδέονται με εταιρείες…»

Καταλληλότερο σχολείο - Πρωθυπουργός του μέλλοντος

14.3.2010

Στέργιος Ζυγούρας

Δεν υπάρχουν σχόλια: