ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΑΤΟ ΔΕΝ ΣΩΘΗΚΕ ..ΒΕΛΑΖΟΝΤΑΣ

'Αρθρο 120: (Ακροτελεύτια διάταξη)

1. Tο Σύνταγμα αυτό, που ψηφίστηκε από την E΄ Aναθεωρητική Bουλή των Eλλήνων...

2. O σεβασμός στο Σύνταγμα και τους νόμους που συμφωνούν με αυτό και η αφοσίωση στην Πατρίδα και τη Δημοκρατία αποτελούν θεμελιώδη υποχρέωση όλων των Ελλήνων.

3. O σφετερισμός, με οποιονδήποτε τρόπο, της λαϊκής κυριαρχίας και των εξουσιών που απορρέουν από αυτή διώκεται μόλις αποκατασταθεί η νόμιμη εξουσία, οπότε αρχίζει και η παραγραφή του εγκλήματος.

4. H τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Eλλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία.»

Το email μας tolimeri@gmail.com

ΓΑΠ & ΑΝΔΡΕΑ Co .Η Ελβετκή εταιρεία του ,αδελφού του πρωθυπουργού.που θα κάνει το ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΡΤΙ

27.1.11

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗ ΙΩΑΝΝΗ ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΠΟΡΟΥ

Την 18 Ιανουαρίου του 2011 κάναμε την ανάρτηση στην σελίδα μας με τίτλο "ΤΑ "ΣΤΕΛΕΧΗ" ΤΟΥ ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ
Για να αποδώσουμε  τα "ίσα"   παραθέτουμε την απάντηση επί της εν λόγω αναρτήσεως του αντιπροέδρου του Δημοτικού συμβουλίου Πόρου κυρίου Δημητριάδη Ιωάννη

ΓΙΑΝΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ 
Ονομάζομαι Γιάννης Δημητριάδης και είμαι επικεφαλής της μειοψηφίας του Δήμου Πόρου. Είμαι επίσης επικεφαλής της «Πρωτοβουλίας για την Προστασία του Θαλασσίου Περιβάλλοντος του Πόρου», μέσω της οποίας οι κάτοικοι του Πόρου μάχονται για την απομάκρυνση των παράνομων ιχθυοκαλλιεργειών. Πληροφορήθηκα από το site της εφημερίδας «ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΜΕΛΛΟΝ» (στην οποία τακτικά δημοσιεύονται άρθρα υπέρ των ιχθυοκαλλιεργειών), ότι έχει αναπαραχθεί σε μεγάλο αριθμό blogs κείμενο με τίτλο «Στελέχη του Καλλικράτη» και υπογραφή «Ρ.Κ.», το οποίο περιέχει βαρύτατα προσβλητικές για το πρόσωπό μου αναφορές, επικαλούμενο τα δημοσιεύματα της ίδιας αυτής εφημερίδας, και μόνον αυτά.

Θα ήθελα να διαβεβαιώσω ότι η μοναδική αξιοσημείωτη είδηση που κρύβεται πίσω από αυτά τα δημοσιεύματα είναι η πολιτική δίωξη που υφίσταται ένας νέος άνθρωπος που αποφασίζει να προσφέρει στον τόπο του και να συγκρουστεί με μεγάλα συμφέροντα, από έναν εκδότη που επί μήνες τον εξυβρίζει και τον κατασυκοφαντεί. Δηλώνω κατηγορηματικά ότι δεν έχω παράνομη βίλα, ότι δεν έχω αποκλείσει την πρόσβαση σε καμία παραλία και ότι η μεταδημότευσή μου στο Δήμο Πόρου υπήρξε υπόδειγμα νομιμότητας (επίσης είμαι πράγματι «εγγονός του Σκλαβενίτη», αλλά φαντάζομαι ότι αυτό δεν είναι μεμπτό). Ο εισαγγελέας έχει πράγματι διατάξει έρευνα για τις υποθέσεις αυτές, αλλά μόνον εξαιτίας των καταγγελιών του εκδότη της ανωτέρω εφημερίδας, Βασίλη Λαζαρίδη, οι οποίες και αποτελούν τις μοναδικές κατηγορίες εις βάρος μου (το ίδιο ισχύει και με τις κατηγορίες μέσω διαδικτύου). Για τα δημοσιεύματα αυτά τον έχω μηνύσει και έχει ήδη ασκηθεί μία ποινική δίωξη σε βάρος του. Επίσης του έχω υποβάλει αγωγές, κατά την εκδίκαση των οποίων πάντα φυγομαχεί, ζητώντας αναβολές, στερώντας μου έτσι τη δυνατότητα να υπερασπιστώ τον εαυτό μου.
Η ανάρτηση στα blog του σχετικού άρθρου, τού έδωσε ήδη την αφορμή να αναρτήσει σχόλιο με τίτλο «Κι άλλοι πήραν πρέφα το Γιάννη Δημητριάδη». Η αλήθεια λοιπόν είναι ότι η κατάσταση είναι ακριβώς ανάποδη από ό,τι παρουσιάστηκε. Είμαι στη διάθεσή κάθε ενδιαφερόμενου για κάθε διευκρίνιση (σε αντίθεση –είμαι σίγουρος- με τον «Ρ.Κ.»!). Ευχαριστώ, Ιωάννης Δημητριάδης

Δεν υπάρχουν σχόλια: