ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΑΤΟ ΔΕΝ ΣΩΘΗΚΕ ..ΒΕΛΑΖΟΝΤΑΣ

'Αρθρο 120: (Ακροτελεύτια διάταξη)

1. Tο Σύνταγμα αυτό, που ψηφίστηκε από την E΄ Aναθεωρητική Bουλή των Eλλήνων...

2. O σεβασμός στο Σύνταγμα και τους νόμους που συμφωνούν με αυτό και η αφοσίωση στην Πατρίδα και τη Δημοκρατία αποτελούν θεμελιώδη υποχρέωση όλων των Ελλήνων.

3. O σφετερισμός, με οποιονδήποτε τρόπο, της λαϊκής κυριαρχίας και των εξουσιών που απορρέουν από αυτή διώκεται μόλις αποκατασταθεί η νόμιμη εξουσία, οπότε αρχίζει και η παραγραφή του εγκλήματος.

4. H τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Eλλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία.»

Το email μας tolimeri@gmail.com

ΓΑΠ & ΑΝΔΡΕΑ Co .Η Ελβετκή εταιρεία του ,αδελφού του πρωθυπουργού.που θα κάνει το ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΡΤΙ

28.3.11

Ψηφιακό σχολείο και πράσινα άλογα



Ασκήσεις παραλογισμού  για τρελούς λύτες αποτελούν οι θέσεις της κα. Διαμαντοπούλου και των «συμβούλων» της σχετικά με το θέμα της Πληροφορικής στην Εκπαίδευση συνολικά.

  1. Ψηφιακό σχολείο μπορεί να υπάρξει χωρίς το μάθημα της Πληροφορικής ? (ούτε ως επιλογή στην Α Λυκείου). Είναι λογικό;
  2. Έρευνα -Δημοσκόπηση της GPO με χρηματοδότη από το ίδιο το Yπουργείο  και μάλιστα με  κόστος 60000 ευρώ (που εμείς πληρώσαμε φυσικά )  έδειξε ότι το 84,3% της κοινής γνώμης επιθυμεί την Πληροφορική  ως ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ μάθημα (http://www.spnews.gr/index.php/politiki/greece/pasok/6096-ypepth.        Όμως η απόφαση είναι αφανισμός της επιστήμης στην Α’ Λυκείου και επιλογής και μερική διδασκαλία σε κάποια από τις άλλες 2 τάξεις. Γιατί ξοδεύετε τα λεφτά μας σε έρευνες αφού δεν δίνετε βάση;
  3. Πιστοποίηση στο Γυμνάσιο (χρήση Η/Υ) με το πολύ  70   45λεπτα και για τις 3 τάξεις. Είναι λογικό; Ούτε playstation δεν μαθαίνεις.
  4. Εισαγωγή στο Δημοτικό -  όσο είναι το ΕΣΠΑ πιλοτικά σε κάποια σχολεία. Μήπως μετά η Πληροφορική θα έχει την τύχη της Ενισχυτικής Διδασκαλίας δηλ κατάργηση ;   
  5. Τα παιδία που πάνε σήμερα στην Α’ Δημοτικού και δεν είναι στα πιλοτικά σχολεία (δηλ. το 99% των μαθητών) θα κάνουν μόνον 75 ώρες Πληροφορικής στο Γυμνάσιο και θα την αποχαιρετίσουν στο Λύκειο. Είναι λογικό;

Η Πληροφορική δεν είναι μόνο χρήση Η/Υ δεν είναι μόνο facebook είναι επιστήμη. Είναι η ικανότητα διαχείρισης της πληροφορίας – η δομημένη αλγοριθμική σκέψη. Δεν θέλουμε νέους με κριτική σκέψη στη εποχή της Πληροφορίας;
Απορούμε τι είδους τούβλα  θέλετε να βγάλετε ? Αυτό που προσπαθεί να κάνει το υπουργείο είναι αναβάθμιση ή υποβάθμιση της εκπαίδευσης ? Δεν έχουμε καταλάβει ακόμα.

Τώρα η δικές μας ερωτήσεις – ασκήσεις προς λύση.
  1. Κύριοι με ποιο δικαίωμα αδιαφορείτε στην επιθυμία των μαθητών να είναι η Πληροφορική υποχρεωτικό μάθημα;
  2. Γιατί δεν αφουγκράζεστε την ανησυχία των γονέων που ανήμποροι να βοηθήσουν (ως ψηφιακά αναλφάβητοι) θα βλέπουν τα παιδιά  ώρες μπροστά στον υπολογιστή τους  ενώ θα γνωρίζουν ότι είναι ανοχύρωτοι.
  3. Πως γυρνάτε την πλάτη στην αντίθεση της κοινωνίας στην ψηφιακή ταφόπλακα;
  4. Κύριοι ποιοι είναι οι σκοποί σας;

Περιμένουμε απάντηση….που σιγά μην την πάρουμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: