ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΑΤΟ ΔΕΝ ΣΩΘΗΚΕ ..ΒΕΛΑΖΟΝΤΑΣ

'Αρθρο 120: (Ακροτελεύτια διάταξη)

1. Tο Σύνταγμα αυτό, που ψηφίστηκε από την E΄ Aναθεωρητική Bουλή των Eλλήνων...

2. O σεβασμός στο Σύνταγμα και τους νόμους που συμφωνούν με αυτό και η αφοσίωση στην Πατρίδα και τη Δημοκρατία αποτελούν θεμελιώδη υποχρέωση όλων των Ελλήνων.

3. O σφετερισμός, με οποιονδήποτε τρόπο, της λαϊκής κυριαρχίας και των εξουσιών που απορρέουν από αυτή διώκεται μόλις αποκατασταθεί η νόμιμη εξουσία, οπότε αρχίζει και η παραγραφή του εγκλήματος.

4. H τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Eλλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία.»

Το email μας tolimeri@gmail.com

ΓΑΠ & ΑΝΔΡΕΑ Co .Η Ελβετκή εταιρεία του ,αδελφού του πρωθυπουργού.που θα κάνει το ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΡΤΙ

10.3.10

Μια ΔΑΠίτισσα γράφει για τον Αξιώτη


Με αφορμή μια πρόσφατη φωτογραφία του παλικαριού, του όμορφου, του αψηλού, του Βασιλάκη θέλησα να γράψω έναν μικρό ύμνο για αυτόν τον ερωτικό πρίγκιπα! Να εγκωμιάσω και τα υπόλοιπα χαρίσματα του μπας και ψήσω και εγώ καμία lady και τον στηρίξει στην συμμετοχή του στις εκλογές της ΟΝΝΕΔ.

Κυρίες μου, σας το κάνω δώρο λόγω ημέρας! Σας προκαλώ να δείτε την ομορφιά, τη χάρη, το σκέρτσο, το νάζι που εκπέμπει! Εκτός λοιπόν από την θητεία του στην ΟΝΝΕΔ και απ' όλα αυτά τα θαυματουργά που μας υπόσχεται σαν ένας μικρός νεραϊδούλης πως θα κάνει για να αλλάξει τα δεδομένα στην νεολαία μας, είναι και ένας άντρας πρόκληση! Με στιλιστικές απόψεις, πριγκιπικό θεληματικό πιγούνι, βλέμμα που προκαλεί πολλά ρίχτερ..!Αυτό το ματάκι το σκιστό, του κινέζου, αυτό και αν υπόσχεται πολλά ..Βρε, λες να έχει συγγένεια με τη Ποκαχόντας? Όχι όχι!Το αυτάκι μου κάνει και λίγο avatar!

Πρίγκιπας με τα όλα του.. Και μεταξύ μας, με παιδεία και γόνος καλής οικογενείας με πολλά money! Ο τέλειος γαμπρός! Τώρα που το ξανασκέφτομαι, αδικείται! Ποιά ΟΝΝΕΔ, ποιά υποψηφιότητα και αηδίες? Παίρνω τηλέφωνο ευθύς αμέσως το Κατερινιό (τη Καραβάτου εννοώ φυσικά) να ενημερώσει τους γερμάνους πως το βρήκαμε το κελεπούρι για το reality με τις νύφες! Αρχίστε το ξανά!

Θέλω απλά να δείτε όσα είδα, να νιώσετε όσα ένιωσα κοιτάζοντας αυτά τα μάτια, τη χωρίστρα στο μαλάκι το γλειμμένο, το ύφος! Είναι φωτογραφία σκοτζέζου πρίγκιπα ρε παιδί μου που την έχεις πάνω στο τζάκι και λες "Να ο άντρας μου, ο θείος μου, ο ξάδερφος μου και χαίρεσαι!" Ωραία ιδέα έδωσα! Θα την κάνω κάδρο καλέ για το τζάκι! Μια χαρά! Να' σαι καλά Βασιλάκη μου και με ταλάνιζε η θέα του άδειου τοίχου εδώ και καιρό..

Δεν υπάρχουν σχόλια: