4.5.10
Την “ΑΥΓΗ” της Κυριακής 2 Μαϊου ανέτειλε ο χρυσός ήλιος της “HELLAS GOLD”…
Tην διαφήμιση της HELLAS GOLD την έχουμε δει και σ’άλλα έντυπα και δεν μας εξέπληξε. (Στη διπλανή εικόνα η διαφήμιση όπως εμφανίστηκε στην “Ελευθεροτυπία”, με λογότυπο “ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΧΡΥΣΟΣ” και όχι “ΗΕLLAS GOLD”). Δεν περιμέναμε να την δούμε στην “ΑΥΓΗ”!
Κάθε έντυπο – και φυσικά και η ΑΥΓΗ – χρειάζεται απεγνωσμένα τα έσοδα από τις διαφημίσεις. Όμως η ΑΥΓΗ εκφράζει έναν “προοδευτικό” ιδεολογικό χώρο που υποτίθεται ότι έχει κρυστάλλινη ιδεολογική τοποθέτηση και που διαφημίζεται ως “Συνασπισμός της Αριστεράς, των Κινημάτων και της Οικολογίας”. Οι διαφημίσεις που φιλοξενεί αποκτούν την “πιστοποίηση” της καθαρής οικολογικής διάστασης της διαφημιζόμενης επιχείρησης, από ένα δημοσιογραφικό όργανο που δεν αλληθωρίζει σε καπιταλιστικές πρακτικές.
Αλλά μετά την Κυριακή 2 Μαϊου, η ΑΥΓΗ σε τι διαφέρει από τα φύλλα των εκδοτικών συγκροτημάτων των “εθνικών νταβατζήδων”;
Η ολοσέλιδη διαφήμιση της HELLAS GOLD αποτελεί οπωσδήποτε μια σημαντική ενίσχυση στο ταμείο της εφημερίδας και του Συνασπισμού. Και ανοίγει το δρόμο για μια μεγάλη σειρά παρόμοιων διαφημίσεων επιχειρηματικών σχεδίων που έχουν σαφή αντι-οικολογικό χαρακτήρα και τις οποίες αγωνίζονται να σταματήσουν οι πολίτες και τα κινήματα που αποτελούν το Συνασπισμό.
Το ερώτημα απευθύνεται και στους απανταχού της Ελλάδας ενεργούς πολίτες που πρόσκεινται σε αυτόν τον ιδεολογικό χώρο και ειδικά σε αυτούς της Β. Χαλκιδικής που αγωνίζονται για να δώσουν στον τόπο τους ένα καλύτερο μέλλον, που δεν θα είναι υποθηκευμένο στον όλεθρο των “χρυσών επενδύσεων” της HELLAS GOLD. Σε αυτόν τον αντικαπιταλιστικό ιδεολογικό χώρο, πώς συμπίπτουν οι ΕΝΕΡΓΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ του με την εφημερίδα-όργανο του κόμματος;
“Με την κοινωνία δίπλα μας”, λέει η διαφήμιση της HELLAS GOLD και η ΑΥΓΗ τοποθέτησε την τοπική κοινωνία της Β.Χαλκιδικής δίπλα στους Κούτρα-Μπόμπολα, αντί ενός τσεκ…
antigoldgreece.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου