ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΑΤΟ ΔΕΝ ΣΩΘΗΚΕ ..ΒΕΛΑΖΟΝΤΑΣ

'Αρθρο 120: (Ακροτελεύτια διάταξη)

1. Tο Σύνταγμα αυτό, που ψηφίστηκε από την E΄ Aναθεωρητική Bουλή των Eλλήνων...

2. O σεβασμός στο Σύνταγμα και τους νόμους που συμφωνούν με αυτό και η αφοσίωση στην Πατρίδα και τη Δημοκρατία αποτελούν θεμελιώδη υποχρέωση όλων των Ελλήνων.

3. O σφετερισμός, με οποιονδήποτε τρόπο, της λαϊκής κυριαρχίας και των εξουσιών που απορρέουν από αυτή διώκεται μόλις αποκατασταθεί η νόμιμη εξουσία, οπότε αρχίζει και η παραγραφή του εγκλήματος.

4. H τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Eλλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία.»

Το email μας tolimeri@gmail.com

ΓΑΠ & ΑΝΔΡΕΑ Co .Η Ελβετκή εταιρεία του ,αδελφού του πρωθυπουργού.που θα κάνει το ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΡΤΙ

2.5.10

ΕΠΙΚΗΡΥΞΗ


Αγαπητοί, είμαι ένας συνταξιούχος, πού μετά από 37 χρόνια εργασίας, παίρνω μία σύνταξη πού μου επιτρέπει να ζώ με μία κάπως αξιοπρεπή ζωή, πού αν και γέρων δεν ζητώ πολλά από υλικές απολαύσεις, δεν πηγαίνω καφενείο, με την σύζυγό μου δεν πηγαίνουμε σε ταβέρνες, ούτε εκδρομές, η μόνη μου υλική απόλαυση είναι το τσιγάρο, από αυτήν την σύνταξη ενισχύω τα παιδιά μου και έχω να πάρω και καμιά σοκολάτα στα εγγόνια μου, όταν πηγαίνω να τα δώ.

Με τα νέα οικονομικά μέτρα πού παίρνουν οι κλέφτες, με πλήττουν άμεσα, όπως και τους περισσότερους από τους συνταξιούχους και μισθωτούς, χωρίς οι κλέφτες να θίγονται στο παραμικρό. Τώρα δεν θα μπορώ να ενισχύω τα παιδιά μου και δεν θα μπορώ να βλέπω τα εγγόνια μου, γιατί δεν θα έχω χρήματα να τους πάω την σοκολάτα πού περιμένουν από τον παππού τους και θα κοιτούν τα άδεια μου χέρια και αυτό δεν θα μπορέσω να το αντέξω, το να μου υστερήσουν οι κλέφτες την χαρά να βλέπω τα εγγόνια μου γιατί δεν θα έχω την οικονομική ικανότητα να τους πάω την σοκολάτα τους, θα μού πείτε να κόψω το τσιγάρο, και αυτό θα γίνει, μετά από την νέα αύξηση πού θα πάρουν θα αναγκαστώ μετά από 60 χρόνια καπνιστής να το κόψω, αλλά και κόβοντας το κάπνισμα, πάλι δεν φθάνουν για τις σοκολάτες των εγγονών μου, έτσι είμαι υποχρεωμένος να μην επισκέτομαι ότι πιο αγαπητό έχω σ’ αυτόν τον κόσμο. ΄Εχω μέσα μία πολύ – πολύ μεγάλη οργή, γι’ αυτούς πού με φέρνουν σ΄ αυτήν την κατάσταση, έχω μέσα μου, οργή, μίσος, κακία και οτιδήποτε κακό απορρέει από τα αρνητικά ανθρώπινα συναισθήματα, θέλω να τους εκδικηθώ, να τους κάνω κακό, σαν αυτό το κακό πού κάνουν αυτοί οι κλέφτες σε μένα και δεν είναι μόνον κλέφτες αλλά και ληστές της ανθρωπίνης ψυχής μου και του πνεύματός μου. Θέλω κι’ εγώ εάν μπορώ να τους φέρω στην δική μου θέση.

Με τις οικονομίες πού έχω κάνει, έχω περίπου 2.000 € στην τράπεζα, σκέφθηκα τι μπορώ να κάνω με αυτά τα χρήματα, για να τους εκδικηθώ και εσκέφθηκα έναν τρόπο και θέλω την νομική συμβουλή των αναγνωστών σου. Θέλω να επικηρύξω και τους 300. Για έναν υπουργό 2.000 €, για έναν κυβερνητικό βουλευτή 1.500 € και για έναν βουλευτή της αντιπολιτεύσεως 1.000 €. Εάν δεν έχω νομικές συνέπιες να βάλω εμπρός για την επικήρυξη, αλλά δυστυχώς τα χρήματα πού έχω φθάνουν μόνον για ΕΝΑΝ, όχι όμως με σφαίρα, αλλά με κρέμασμα, για το κρέμασμα του πρωθυπουργού, δεν έχω περισσότερα για να δώσω, εάν το κάνουν και θέλουν όλες μου τις οικονομίες τις 2.000 €, συμφωνώ. Φαντάζομαι ότι πολλοί λαθροΕΛΛΗΝΕΣ, θα δεχθούν να κρεμάσουν έναν γι’ αυτά τα χρήματα, εδώ δολοφονούν για 50 € και δεν θα το κάνουν για 2.000 €; Εάν πάλι υπάρχει νομικό κόλλημα, πρέπει να σκεφθώ την εκδίκηση «αποθανέτω η ψυχή μου μετά των κλεφτών και ληστών» ή των παιδιών τους ή των εγγονών τους, όπως εγώ δεν θα μπορώ να ξαναδώ τα εγγόνια μου, έτσι κι’ αυτοί να μην ξαναδούν τα παιδιά τους ή τα εγγόνια τους!!!

Περιμένω τις οδηγίες των νομικών σου αναγνωστών

΄Ενας απελπισμένος συνταξιούχος Ιθαγενής ΄Ελλην παππούς

Δευκαλίων Κωνστ. Βατιμπέλλας

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΑΓΑΠΗΤΕ ΚΥΡΙΕ ΔΕΥΚΑΛΙΩΝΑ,
ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΤΥΧΕΡΟΥΣ ΠΟΥ ΑΝ ΜΗ ΤΙ ΑΛΛΟ ΠΡΟΛΑΒΕΣ(ΚΑΛΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ) ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΣΥΝΤΑΞΗ.ΤΙ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ Η ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΧΑΘΗΚΑΝ ΠΡΟΩΡΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΥΤΟ ΣΥΝΤΑΞΗ ΟΥΤΕ ΤΑ ΑΝΙΛΗΚΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ
Δ.Λ.

Unknown είπε...

@ΛΥΓΕΡΗ...
ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΑΖΙ ΣΟΥ!!! ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΗ ΣΟΥ Η ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ