ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΑΤΟ ΔΕΝ ΣΩΘΗΚΕ ..ΒΕΛΑΖΟΝΤΑΣ

'Αρθρο 120: (Ακροτελεύτια διάταξη)

1. Tο Σύνταγμα αυτό, που ψηφίστηκε από την E΄ Aναθεωρητική Bουλή των Eλλήνων...

2. O σεβασμός στο Σύνταγμα και τους νόμους που συμφωνούν με αυτό και η αφοσίωση στην Πατρίδα και τη Δημοκρατία αποτελούν θεμελιώδη υποχρέωση όλων των Ελλήνων.

3. O σφετερισμός, με οποιονδήποτε τρόπο, της λαϊκής κυριαρχίας και των εξουσιών που απορρέουν από αυτή διώκεται μόλις αποκατασταθεί η νόμιμη εξουσία, οπότε αρχίζει και η παραγραφή του εγκλήματος.

4. H τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Eλλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία.»

Το email μας tolimeri@gmail.com

ΓΑΠ & ΑΝΔΡΕΑ Co .Η Ελβετκή εταιρεία του ,αδελφού του πρωθυπουργού.που θα κάνει το ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΡΤΙ

12.8.10

Το "Δουκάτο" του Πασόκ, στο Αιγαίο .



http://www.paros.gr/default.asp?catid=4338

Ενετοκρατία (1204 - 1537)


Η Πάρος εντάσσεται στο Δουκάτο του Αιγαίου (1207) και περιέρχεται διαδοχικά σε διάφορες βενετσιάνικες οικογένειες. Οι κάτοικοι του νησιού δουλεύουν στα χωράφια σαν δουλοπάροικοι χωρίς να ορίζουν την γη ενώ εξακολουθούν να ταλαιπωρούνται από πειρατικές επιδρομές και λεηλασίες. Η Νάουσα γίνεται βάση πειρατών. Την περίοδο της ενετοκρατίας κτίζεται το κάστρο της Παροικιάς, της Νάουσας και του Κέφαλου (Μάρπησσα).

..................................................................................
Ραγ(κ)ούσης: Eπίθετο πατριδωνύμιο, Φραγκο-λεβαντίνικο. Kαταγόμενος από τη Ραγούζα (Ragusa) της ανατολικής Αδριατικής, καθολικού δόγματος. Σε τεφτέρια αργυραμοιβών αναφέρονται ακόμη Ναπολιτάνικα και Ραγκουσέϊκα αργυρά τάληρα, χρυσά αλτίν, μισίρια και τουνέζικα φλουριά. Σε πατριδωνυμιακά επίθετα, πολλές φορές συναντάμε να μην υπάρχουν κοινοί συγγενικοί κλώνοι, αυτό συμβαίνει διότι το μόνο κοινό που έχουν είναι ο τόπος καταγωγής μιας και το επίθετό τους ήταν άλλο και στην πορεία το πατριδωνύμιο έγινε παρατσούκλι και το παρατσούκλι επίθετο. Σε πατριδωνυμιακά επίθετα, πολλές φορές συναντάμε να μην υπάρχουν κοινοί συγγενικοί κλώνοι, αυτό συμβαίνει διότι το μόνο κοινό που έχουν είναι ο τόπος καταγωγής μιας και το επίθετό τους ήταν άλλο και στην πορεία το πατριδωνύμιο έγινε παρατσούκλι και το παρατσούκλι επίθετο. -Έτος 1501. Το επώνυμο Ραγγούσης ή Ραγούσης είναι γνωστό από έγγραφα των αρχών του 16ου αι. Σήμερα είναι πολύ συνηθισμένο στην Πάρο ως Ραγκούσης. Σε σιγίλιο της μονής Φανερωμένης Νάξου, αναφέρεται ότι ο Ματθαίος Ραγκούσης ανήγειρε εκ βάθρων τη μονή Αγ. Κυριακής, των Λευκών. Το επώνυμο Λεονταράκης, γνωστό στην Κρήτη, το έφερε ο πρώτος Κρητικός που έφθασε στην Πάρο την εποχή της Τουρκοκρατίας. Υστερα εξέπεσε σε παρωνύμιο ή επώνυμο, όπως έχει συμβή και με άλλα επώνυμα: Παρδάλης (σήμερα Χανιώτης), Λεμονάκης (Κρητικός), Χειμωνάκης σήμερα Ραγκούσης), Τσολάκης (σήμερα Ρούσσος). –Σε προικοσύμφωνο στη Νάουσα 13 Νοεμ. 1726 «Ένα σπιτάκι εις το Νιοχώρι πλησίον της Καλής Μόσχου Ραγκούση». –Νάουσα 23 Μαίου 1734 «το μαγατζάκι οπύ έχει εις την Μπόρτα της Βρύσης» πλησίον η αγοράστρια και Μαρίνος Ραγκούσης». –Καταγραφή [Παροικιά, 13 Νοεμ. 1738] της περιουσίας της Ευαγγελίστριας, κτήματα τους γειτονεύουν με τα κτήματα της Ευαγγελίστριας, Φίλιππας Ραγκούσης. στην Πέρα Παναγιά στα Μάρμαρα επιγραφή 1748, Απριλίου διά εξόδου Λεοντίου Ραγούσι. Το επίθετο Ραγούση είναι από το ίδιο γενεαλογικό δέντρο των Ραγκούση. –1760 Ραμπελιώ Δελαγραμμάτη ¬ Νικόλαος Μάτσας *6 ¬ Πέτρος Μάτσας, Τζώρτζης Μάτσας, Κατίγκω Μάτσα Κρίσπη ¬ Σιόρ Μιχελής Ιω. Κρίσπης *7 ¬ Δημήτριος Μάτσας ¬ Μαρία Δ. Χαμάρτου ¬ Ραμπελιώ Ν. Καμπάνη *8, Μαρουσώ Δ. Μαύρου, Νικόλαος Δ. Μάτσας, Γεώργιος Δ. Μάτσας ¬ Σμαράγδα Βιάζη ¬ Δημήτριος Μάτσας ¬ Αναστασία Ραγκούση ¬ Γεώργιος Δ. Μάτσας ¬ Καλυψώ Μέγκουλα ¬ Δημήτριος Γ. Μάτσας-Μαυρογένης (Αρχαιολόγος) ¬ Χρύσα Κ. Καραδήμα (Αρχαιολόγος). –Διαθήκη του Θωμά Ραγκούση (Λεύκες 16 Νοεμ. 1767) « έχει ένα ψαρόγι εις του Καμπούρη τα Εκρεμνά». –Σε πωλητήριο Λευκών 18 Φεβρ. 1784 «πουλεί ο κυρ Γουλιαρμής Ρούσσος του κυρ Νικόλα Θωμά Ραγκούση ένα κομμάτι αμπέλι στην τοποθεσία στο Πήγαδο με πατητήρι..». –Προικοσύμφωνο του Θωμά Ραγκούση (Λεύκες, 20Απρ. 1788)γράφει «έτερο χωράφι εις την Καυκάρα όπου το έχει αγορά από τον Μάρκο της Καρδαρούς, σύμπλιον ο Δημήτρης Αμοργινός. -Στο προικοσύμφωνο του Νικολάου Μωραΐτη και Κατερινακιού Κονταράτου (Μάρμαρα 3 Νοεμ. 1820) «το χωράφι εις τους Μαγιαλούπους πλησίων Αντώνης Ραγκούσης». –Σε προικοσύμφωνο Πάρου 13 μαρτίου 1827 «χωράφι εις Λαούδια σύμπλιος Κωσταντής Ραγκούσης». - –Σε έγγραφο Λευκών της 8ης Σεπτ. 1838 «δίνει ο κυρ Νικόλαος Κονταράτος του κυρ Νικολάου Ραγκούση μίαν μάνδαν με αλώνι εις τοποθεσίαν Δραμυθιάν». –Σε έγγραφο Λευκών Ι. Ραγκούσης 6 Μαΐου 1879. -Σε εκλογικό κατάλογο της Νάουσας του 1885, υπάρχουν εγγεγραμμένοι οι, Ραγκούσης Νικόλαος του Ιωάννη, 28 ετών, εργατης απο τη Νάουσα, Ραγκούσης Ιωάννης του Φώτη, 60 ετών, εργάτης απο τη Νάουσα, Ραγκούσης Γεώργιος του Μιχαήλ, 40 ετών, υποδηματοποιός απο τον Κώστο και ο Ραγκούσης Ιωάννης του Γεωργίου, 37 ετών, εργάτης απο τον Κώστο. -Σε Λογοδοσία του 1898, του Συνδέσμου των εν Λαυρίω, Αθήναις περιχώροις και Πειραιει ΠΑΡΙΩΝ, ο Σύμβουλος, Αντώνιος Ραγκούσης, Εμμαν. Ραγκούσης και ο Ταμίας Αρτέμιος Ραγκούσης. -Πίναξ του Συνδέσμου των εν Λαυρίω, Αθήναις περιχώροις και Πειραιει ΠΑΡΙΩΝ, εμφαίνων ονοματεπώνυμων μελών της Περιόδου 1ης Ιουνίου 1898 o Ραγκούσης Κ. Νικόλαος, ο Ραγκούσης Ι. Δημήτριος, ο Ραγκούσης Κ. Γεώργιος, ο Ραγκούσης Μ. Βασίλειος, ο Ραγκούσης Δ. Ιωάννης, ο Ραγκούσης Ι. Στέφανος, ο Ραγκούσης Ι. Γεώργιος και ο Ραγκούσης Στυλ. Αντώνιος.
.................................................................................

ΣΗΜ.

-Ας μας συγχωρέσουν οι φίλοι Παριανοί, η αναφορά μας είναι καθαρά και μόνο, πολιτική....

Δεν υπάρχουν σχόλια: