ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΑΤΟ ΔΕΝ ΣΩΘΗΚΕ ..ΒΕΛΑΖΟΝΤΑΣ

'Αρθρο 120: (Ακροτελεύτια διάταξη)

1. Tο Σύνταγμα αυτό, που ψηφίστηκε από την E΄ Aναθεωρητική Bουλή των Eλλήνων...

2. O σεβασμός στο Σύνταγμα και τους νόμους που συμφωνούν με αυτό και η αφοσίωση στην Πατρίδα και τη Δημοκρατία αποτελούν θεμελιώδη υποχρέωση όλων των Ελλήνων.

3. O σφετερισμός, με οποιονδήποτε τρόπο, της λαϊκής κυριαρχίας και των εξουσιών που απορρέουν από αυτή διώκεται μόλις αποκατασταθεί η νόμιμη εξουσία, οπότε αρχίζει και η παραγραφή του εγκλήματος.

4. H τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Eλλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία.»

Το email μας tolimeri@gmail.com

ΓΑΠ & ΑΝΔΡΕΑ Co .Η Ελβετκή εταιρεία του ,αδελφού του πρωθυπουργού.που θα κάνει το ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΡΤΙ

2.5.09

"ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΚΡΑΤΟΥΜΕΝΟΥ ΣΤΑ ΘΥΜΑΤΑ ΤΟΥ"


Σας εύχομαι μία όμορφη ημέρα στο γραφείο σας!
Εγώ προτιμώ την φυλακή όμως, γιατί:
1.- Σαν φορολογούμενοι μου πληρώνετε όλα τα έξοδά μου, "ενώ εσείς πληρώνετε όλα τα έξοδά σας για να πάτε στο γραφείο σας και σας κρατούν από τον μισθό σας φόρους για όλους τους κρατούμενους."
2.- Μπορώ να βλέπω τηλεόραση και να παίζω ηλεκτρονικά παιχνίδια, "ενώ εσάς θα σας απολύσει ο εργοδότης σας αν αποτολμήσετε κάτι τέτοιο."
3.- Έχω την δική μου τουαλέτα, "ενώ εσείς την μοιράζεστε με άλλους, που ...κατουράνε το καπάκι."
4.- Μειώνω το χρόνο παραμονής μου με καλή συμπεριφορά, "ενώ εσείς φορτώνεστε περισσότερη δουλειά αν δείξετε καλή διαγωγή."
5.- Μου παρέχουν "3 γεύματα την ημέρα" (και περίσευμα),"ενώ εσείς κάνετε διάλειμμα μόνο για ένα γεύμα, που το...πληρώνετε."
6.- Επιτρέπουν στους συγγενείς μου να με επισκέπτονται και να τους τηλεφωνώ, "ενώ εσείς στα "κλεφτά" θα μιλήσετε στα προσφιλή σας πρόσωπα."
7.- Αντιμετωπίζω δεσμοφύλακες που με προμηθεύουν "ΤΑ ΠΑΝΤΑ" , "ενώ εσείς αντιμετωπίζετε τον σαδιστή Διευθυντή σας."
8.- Περνάω τον περισσότερο χρόνο μου σε κελλί 8 Χ 10, "ενώ εσείς περνάτε τον περισσότερο χρόνο σας σε γραφείο με διαχωριστικό 4 Χ 4."
9.- Ο φύλακας κλειδώνει και ξεκλειδώνει όλες τις πόρτες για μένα, "ενώ εσείς κουβαλάτε τα κλειδιά σας και ανοιγοκλείνετε τις πόρτες σας."
10.- Και το κυριώτερο, ότι με τα όσα σας "ξάφρισα"περνάω "ζωή χαρισάμενη", "ενώ εσείς κινδυνεύετε και πάλι από ληστείες και κλοπές, από τα "τσιράκια μου - εντολοδόχους μου", που κυκλοφορούν "ελεύθεροι" και ανεξέλεκτοι."
11.- Κοιμάμαι και αναπαύομαι όσο "εγώ θέλω", "ενώ εσείς κορόϊδα δεν έχετε αυτό το δικαίωμα. Πρέπει να δουλέψετε σκληρά, για να μη μου λείψει τίποτα εμένα."
12.- Ασχολούμαι με "αθλοπαιδειές"( φουτ - μπολ, τέννις, βόλεϋ, μπάσκετ ), "ενώ εσείς δεν έχετε χρόνο για τέτοιες πολυτέλειες."
13.- Δεν κινδυνεύω φυσικά από κλοπή, ή ληστεία, ή ακόμη και από απαγωγή, "σε αντίθεση με σάς που τρέμει το φυλοκάρδι σας νύχτα - μέρα." [ Ας είναι καλά οι αρμόδιοι που φροντίζουν για την φύλαξη των "vips" (υπουργών, βουλευτών, εκδοτών, δημοσιογράφων κ.λ.π.) και διευκολύνουν το δικό μας έργο "άμοιρε" μικροαστέ, χαμηλοσυνταξιούχε, ανυπεράσπιστα γερόντια.]
"Εις το επανιδείν λίαν συντόμως, μιά και φρόντισε γι' αυτό η υπερασπιστική γραμμή και οι γνωριμίες του "μεγαλο - δικηγόρου μου." !!!!!!!
ο άγνωστος "Χ"
Υ.Σ. Φυσικά πρόκειται για "φανταστική" επιστολή κρατουμένου προς τα θύματά του, που όμως δεν απέχει καθόλου από την πραγματικότητα, μια και κάπως έτσι διαβιώνουν αρκετοί "εύποροι" κρατούμενοι. Σε "μοναχικό" κελλί, που παραμένει ανοιχτό από πρωϊας μέχρι νυχτός, με όλα τα "κομφόρ."Διαφορετικά πως θα κυκλοφορούσαν με "Mercedes" τέως "ευηπόληπτοι αρχιφύλακες" & "διευθυντές φυλακών";;;( "φτου στο στόμα μου του μαρτυριάρη.)
Καπετάν Γιάννης Εμμ.Νομικός

Δεν υπάρχουν σχόλια: