ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΑΤΟ ΔΕΝ ΣΩΘΗΚΕ ..ΒΕΛΑΖΟΝΤΑΣ

'Αρθρο 120: (Ακροτελεύτια διάταξη)

1. Tο Σύνταγμα αυτό, που ψηφίστηκε από την E΄ Aναθεωρητική Bουλή των Eλλήνων...

2. O σεβασμός στο Σύνταγμα και τους νόμους που συμφωνούν με αυτό και η αφοσίωση στην Πατρίδα και τη Δημοκρατία αποτελούν θεμελιώδη υποχρέωση όλων των Ελλήνων.

3. O σφετερισμός, με οποιονδήποτε τρόπο, της λαϊκής κυριαρχίας και των εξουσιών που απορρέουν από αυτή διώκεται μόλις αποκατασταθεί η νόμιμη εξουσία, οπότε αρχίζει και η παραγραφή του εγκλήματος.

4. H τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Eλλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία.»

Το email μας tolimeri@gmail.com

ΓΑΠ & ΑΝΔΡΕΑ Co .Η Ελβετκή εταιρεία του ,αδελφού του πρωθυπουργού.που θα κάνει το ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΡΤΙ

23.11.10

ΟΙ ΚΑΛΟΘΡΕΜΕΝΕΣ ΓΕΛΑΔΕΣ ή ΔΕΝ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΟΜΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΧΑΣΑΠΗΔΕΣ (ΜΟΥ) ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ!!!

Οι γαλακτοφόρες αγελάδες είναι τυχερά ζώα! Τυγχάνουν ιδιαίτερης περιποιήσης με εξαιρετικούς όρους διαβίωσης στα κελλιά τους (box). Η ύπαρξη τους και η συντήρηση τους σε μια Δημοκρατική χώρα με υψηλό βιοτικό επίπεδο απαιτεί την συνεχή παρακολούθηση τους με ιδιαίτερα αυξημένους υγειονομικούς κανόνες.            Πρέπει να βρίσκονται σε καθαρό περιβάλλον, μακριά από εστίες μολύνσεως με καθαρό χόρτο στο πάτωμα χωρίς υγρασία γιατί σαπίζουν οι οπλές τους.
            Δεν πρέπει να λαμβάνουν φάρμακα χωρίς έλεγχο αλλά και αν απαιτηθεί αυτό τότε το γάλα τους απαγορεύεται να δίνεται σε γαλακτοκομικές βιομηχανίες μέχρι αυτό να «ξεπλυθεί από τον οργανισμό τους». Ενώ συστήνεται ιδιαίτερα από τους επαίωντες οι αγελάδες αυτές να είναι σε «χαρμόσυνη» κατάσταση σε μέρος ευήλιο, ευάερο.
            Απαγορεύεται ρητώς και δια ροπάλου να στρεσαριστούν κατά οποιονδήποτε τρόπο, καθώς πικρίζει το  γάλα τους, ενώ σε πολλές χώρες θεωρείται πρέπον (must στα Ελληνικά...) να ακούνε μουσική, κλασσική κατά προτίμηση καθώς έχει παρατηρηθεί ότι αυξάνουν έτσι την παραγωγή τους σε γάλα.  Τα χάδια, η «προσωπική», επικοινωνία συνίσταται επίσης ιδιαιτέρως καθώς και αυτά συμβάλλουν στην αυξημένη παραγωγικότα.
            Η νομοθεσία του κράτους των ανεπτυγμένων χωρών είναι πολύπλοκη, λεπτομερής και ιδιαίτερα αυστηρή σε ότι αφορά την τήρηση τους.
            Όταν η αγελάδα πάψει να είναι γαλακτοφόρος, πέρνει την άγουσα για το σφαγείο, αλλά με όλους τους τύπους! Και μέχρι την τελευταία στιγμή πρέπει να βρίσκονται σε τέλειο περιβάλλον και να μην καταλάβουν την επικείμενη σφαγή τους (μυρωδιά) καθώς κάτι τέτοιο αυξάνει επικίνδυνα τις τοξίνες στο κρέας. Μάλιστα η σφαγή τους γίνεται ακαριαία, με χειρουργικό τρόπο. Ένα πιστόλι με πεπιεσμένο αέρα στα χέρια έμπειρου χασάπη τοποθετείται στον «σταυρό» που λέμε εμείς και με την πίεση της σκανδάλης εκτοξεύεται ενα έμβολο κατεύθειαν στον εγκέφαλο. Ο εγκέφαλος του ζώου πρίν προλάβει να «καταλάβει» κάτι έχει διαλυθεί πλήρως. Το ζώο είναι έτοιμο για γδάρσιμο και τυποποίηση.
            Τίποτε δεν πετιέται φυσικά. Από το δέρμα μέχρι την οπλή που κονιορτοποιείται και δίνεται τροφή σε σκύλους και γάτες σε ωραίες κονσέρβες.

            Όσο υπήρξα εργαζόμενος σε ενα ευάρο, ευήλιο περιβάλλον τόσο κυριολεκτικά οι Τράπεζες με ήθελαν (με Τρέλλα) για πελάτη. Μου στέλναν ωραίες επιστολές γεμάτες προτάσεις. Με έπαιρναν τηλέφωνο ωραίες υπάρξεις με γλυκήτατη φωνή «Να περάσω να πάρω το δάνειο ή την κάρτα που μου είχε εγκριθεί». Ψαχνόμουνα κι εγώ... Έλεγα μα ... δεν εχω κάνει αίτηση! Μου έλεγαν μην σας νοιάζει περάστε εσείς... Και πέρναγα! Υπέγραφα τα «τυπικά» καθισμένος σε αναπαυτικές πολυθρόνες και κατόπιν μου δίνονταν το βραβείο!!!
            Φυσικά ούτε λόγος για εγγυήσεις !!! Εγγύηση για τις Τράπεζες ήμουν εγώ και η  εργασία μου καθώς και η εντιμότητά μου στις συναλλαγές μου. Αφού ποτέ δεν είχα καθυστερήσει μια δόση.
            Εννοείται πως η σύμβασεις που υπέγραψα δεν αναφέρουν πουθενά ότι μου τα δίνουν μέσα στα πλαίσια της ευρύτερης θετικής προοπτικής της οικονομίας αναφέροντας σχετικούς δημοσιονομικούς δείκτες.....(ανεργία 5%, ανάπτυξη +3% κλπ) αυτά ήταν ευκόλως εννοούμενα.
            Έτσι γέμισα το πορτοφόλι μου με κάρτες. Δεν έκανα χρήση όμως πέραν του λελογισμένου. Δηλαδή πέραν των οικονομικών μου δυνατοτήτων. Έκανα αυστηρό προγραμματισμό και έτσι ήμουν πάντα εντάξει. Είχα ήδη πάρει 7 δάνεια προσωπικά τα οποία αποπλήρωσα μέχρι τελευταίας δεκάρας!
            Ήρθαν τα δύσκολα όμως! Και έτσι σιγά σιγά έκανα χρήση των ορίων μου με την προοπτική «των καλύτερων ημερών». Ήμουν στο κουτί μου «box» και φυσικά δεν μπορούσα να δω ότι αυτές δεν θα έρθουν ποτέ! Το κράτος που νομοθετούσε και νομοθετεί φυσικά δεν είπε λέξη ότι έρχονταν καταιγίδα!!!
            Έτσι ήρθε η ημέρα που έχασα την δουλειά μου και φυσικά δεν μπορώ να κάνω πλέον γάλα....
            Το κράτος ως «δίκαιος»  νομοθέτης φρόντισε να πάρω την άγουσα για το .... σφαγείο. Η κα Λ.Κατσέλη δημιούργησε εναν εξαιρετικά λεπτομερή νόμο ενώ παράλληλα έδωσε τις εντολές προς όλες τις εισπρακτικές εταιρείες να μην με στρεσάρουν...
            Τώρα λοιπόν μπορώ να πτωχεύσω και με την βούλα του κράτους. ΑΑΑ!! Όλα κι όλα επίσημα πράγματα και μελετημένα!
            Αφού κάνω τις νόμιμες διαδικασίες θα πάω στο δικαστήριο, θα φακελωθώ. Όταν στα κανάλια είπαν περιχαρείς ότι ΣΩΘΗΚΕ Η ΠΡΩΤΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑ αναστέναξα με ανακούφιση μαζί με εκατομμύρια άλλους φαντάζομαι. Είπα τουλάχιστον θα έχω κεραμίδι στην ανεργία μου!
            Αμ δε!!! Λόγια δημαγωγών!!! Μόλις διάβασα τον νόμο διαπίστωσα έντρομος ότι η «Η ΠΡΩΤΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑ ΕΞΑΙΡΕΙΤΑΙ ΤΟΥ ΠΛΕΙΣΤΗΡΙΑΣΜΟΥ» Υπό την προυπόθεση όμως οτι ο πτωχός (εγώ δηλαδή)  θα είναι σε θέση να αποπληρώσει το 85% της εμπορικής της αξίας σε 20 χρόνια με στεγαστικό επιτόκιο!!!!
            Με άλλα λόγια πρέπει να « ξαναγοράσω το σπίτι μου»!!!  Αλλά και φυσικά, όντας φτωχός πλέον και επισήμως που θα βρω τα χρήματα ;;;  Αφού για ενα ασημαντο σπίτι με «ταπεινή» εμπορική αξία έστω 60.000 Ευρώ θα πρέπει να καταβάλω δόση 600 Ευρώ (με ταπεινούς υπολογισμούς) όντας άνεργος! Που αν φυσικά δεν ήμουν δεν θα έφθανα εδώ!
           
            Μετά κατάλαβα γιατί μου έβαζαν μουσική στις Τράπεζες!
           
            Μετά κατάλαβα γιατί η κυβέρνηση έδωσε 28.0000.000.00 στις τράπεζες! Χρήματα που έχουν προέλθει από το χρήματα των φορολογουμένων, δηλαδή πάλι δικά μου χρήματα.
           
            Μετά κατάλαβα γιατί η κυβέρνηση θέλει να «ανεβάσει» τις Φορολογικές δηλώσεις στο διαδίκτυο «Με περιορισμένη πρόσβαση» σε «ορισμένους» στα «πλαίσια της διαφάνειας»
           
            Μετά κατάλαβα γιατί θέλουν –δεν τους έφτανε το κτηματολόγιο- απογραφή ακινήτων.
            Γιατί αν ήταν για φορολογικούς λόγους τα δεδομένα τα έχουν στα αρχεία τους συνεπώς ανα πάσα στιγμή οι φορολογικές αρχές μπορούν να τα δούν. Αλλά ο σκοπός δεν είναι να τα δουν αυτοί αλλά οι τράπεζες που θα με έχουν φακελωμένο μην τυχόν και χάσουν το κρέας .....  Οι σφαγείς δια μέσου των υπαλλήλων τους (κράτους τα είχαν όλα κανονισμένα) φρόντισαν να μην μου χαρίσουν τίποτε αλλά αντίθετα να με έχουν μια ζωή στο χέρι.

            Και οι αγελάδες μεν αγελάδες είναι και οδεύουν προς το πιστόλι του χασάπη με όργανα και κιθάρες και με κάθε σεβασμό στην κείμενη νομοθεσία των χασάπηδων  (νόμος Κατσέλη)! 

            Εγω όμως ΑΡΝΙΕΜΑΙ  Γιατί το Κράτος που νομοθέτησε δεν ήταν δικό μου αλλά των ΧΑΣΑΠΗΔΩΝ (ΤΡΑΠΕΖΩΝ) !

            ΑΡΝΙΕΜΑΙ!

Γιατί αν μπώ στην ράμπα της σφαφής (Διαδικασία) Τότε είναι μαθηματικά βέβαιο ότι θα νιώσω το  πιστόλι του σφαγέα  στον εγκέφαλό μου! 

Αν είναι καλοί κυνηγοί ας με πετύχουν ελεύθερο! Τουλάχιστον θα έχω ξεχωρίσει από τα ζώα.



ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ-ΑΝΤΙΝΟΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: