ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΑΤΟ ΔΕΝ ΣΩΘΗΚΕ ..ΒΕΛΑΖΟΝΤΑΣ

'Αρθρο 120: (Ακροτελεύτια διάταξη)

1. Tο Σύνταγμα αυτό, που ψηφίστηκε από την E΄ Aναθεωρητική Bουλή των Eλλήνων...

2. O σεβασμός στο Σύνταγμα και τους νόμους που συμφωνούν με αυτό και η αφοσίωση στην Πατρίδα και τη Δημοκρατία αποτελούν θεμελιώδη υποχρέωση όλων των Ελλήνων.

3. O σφετερισμός, με οποιονδήποτε τρόπο, της λαϊκής κυριαρχίας και των εξουσιών που απορρέουν από αυτή διώκεται μόλις αποκατασταθεί η νόμιμη εξουσία, οπότε αρχίζει και η παραγραφή του εγκλήματος.

4. H τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Eλλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία.»

Το email μας tolimeri@gmail.com

ΓΑΠ & ΑΝΔΡΕΑ Co .Η Ελβετκή εταιρεία του ,αδελφού του πρωθυπουργού.που θα κάνει το ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΡΤΙ

27.6.11

Μ. Ιγνατίου: Τώρα αρχίζει ο πόλεμος (ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ)

Ο έγκριτος δημοσιογράφος και ανταποκριτής στην Ουάσιγκτον κ. Μιχάλης Ιγνατίου με επιστολή του σχολιάζει δημοσίευμα...
 
Μ. Ιγνατίου: Τώρα αρχίζει ο πόλεμος...
της εφημερίδας "Πρώτο Θέμα" της Κυριακής, στο οποίο δημοσιεύθηκαν απόρρητα έγγραφα, που το δημοφιλές έντυπο εξασφάλισε από τον ιστότοπο Wikileaks. Στα άκρως ενδιαφέροντα τηλεγραφήματα φαίνεται καθαρά η προσπάθεια κάποιων ατόμων και κέντρων να "φιμώσουν" τον έγκριτο δημοσιογράφο.

Σας παραθέτουμε την επιστολή του κ. Ιγνατίου που μιλάει για όλους και για όλα:


Από ΜΙΧΑΛΗ ΙΓΝΑΤΙΟΥ (mignatiou@aol.com – Twitter: @mignatiou)
           
ΟΥΑΣΙΓΚΤΟΝ
           
Ομολογώ ότι τα αμερικανικά τηλεγραφήματα που εξασφάλισε από τον ιστότοπο Wikileaks και αποκάλυψε η εφημερίδα ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ την περασμένη Κυριακή, με προσγείωσαν ανώμαλα. Οι αναφορές του Αμερικανού πρέσβη Ρόναλντ Σλίκερ για τον τρόπο που ασκώ το δημοσιογραφικό επάγγελμα δεν με ξένισαν, διότι λίγο-πολύ οι διπλωμάτες του Στέϊτ Ντιπάρτμεντ έχουν εκφράσει παράπονα και έχουν ασκήσει κριτική για τα κείμενα και τις ανταποκρίσεις μου, ενώ ένας από τους περίεργους της πρεσβείας είχε στείλει επιστολή καταγγελίας στον τότε διευθυντή του Έθνους Γιώργο Χαρβαλιά, ο οποίος και τον έβαλε στη θέση του.
           
Ομως, δεν τέθηκε ποτέ σ' αυτές τις συζητήσεις θέμα απόσυρσης της διαπίστευσής μου στο Στέϊτ Ντιπάρτμεντ και της δημοσιογραφικής μου κάρτας, κάτι που θα ακύρωνε την παρουσία μου στην Ουάσιγκτον, καθώς οι ανταποκριτές δεν μπορούν να εργαστούν χωρίς την προηγούμενη έγκριση της αμερικανικής κυβέρνησης. Το μεγαλύτερο όπλο έναντίον των ξένων δημοσιογράφων είναι η ακύρωση της διαπίστευσης. Η εισήγηση του Αμερικανού πρέσβη "να με περιορίσουν γρήγορα" αποκόπτοντας τις δημοσιογραφικές μου επαφές με την αμερικανική κυβέρνηση, ήταν ένα σοκ για μένα, καθώς συνειδητοποίησα ότι είχε τεθεί σε εφαρμογή το σχέδιο που είχα πληροφορηθεί πως πρότειναν στην αμερικανική πρεσβεία Ελληνοκύπριοι πολιτικοί, δημοσιογράφοι και καθηγητές.
           
Εδώ και καιρό αναζητώ αμερικανικά έγγραφα που με αφορούν, όχι από μαζοχισμό, αλλά επειδή πιστεύω πως η γνώμη των διπλωματών για τους δημοσιογράφους προκαλεί μεγάλο ενδιαφέρον. Ενημερώθηκα, λοιπόν, για τον καυγά του πρώην πρέσβη στην Κύπρο Μάικλ Κλόσσον με τον μακαρίτη ειδικό συντονιστή Τόμας Γουέστον για την αφεντιά μου. Ο πρώτος απαιτούσε να τερματιστεί η ενημέρωση και ο δεύτερος απαντούσε πως παρά την κριτική μου εναντίον των ΗΠΑ "δρα ως δημοσιογράφος και παρουσιάζει και τις θέσεις μας"...
           
Ενημερώθηκα για την παρεξήγηση μεταξύ του πρώην πρέσβη στην Αθήνα Τομ Μίλλερ πάλι με τον κ. Γουέστον, επειδή ο τελευταίος μου παραχώρησε συνέντευξη για το "Εθνος" χωρίς να τον ρωτήσει. Ενημερώθηκα για τις αναφορές της πρεσβείας που αφορούσαν τις δήθεν "αντιαμερικανικές ανταποκρίσεις" μου στο Μέγκα την περίοδο του πολέμου στο Ιράκ, ενημερώθηκα για το "στόλισμα" που μου επεφύλαξαν οι πρώην πρέσβεις Τσαρλς Ρις και ο Ντάνιελ Σπέκχαρντ. Ο δεύτερος, ο οποίος όπου σταθεί και όπου βρεθεί ομιλεί για την "άδολη αγάπη" που τρέφει για την Ελλάδα, έκανε ευτυχώς δεύτερες σκέψεις όταν τέθηκε στο τραπέζι να με κατηγορήσουν για κλοπή απόρρητου εγγράφου με αφορμή την δημοσίευση στο Εθνος του τηλεγραφήματος της Αμερικανίδας πρέσβειρας στα Σκόπια.
          
Στα έγγραφα υπάρχουν και μερικές θετικές αναφορές. Με ...υμνούν π.χ. στις αρχές του Οκτωβρίου του 2009, όταν με αφορμή την κυκλοφορία του βιβλίου για τα Ιμια δήλωσα δημόσια ότι μόνο η Αμερική δίνει το δικαίωμα, ακόμα και σε ξένους υπηκόους όπως εγώ, να αναζητούν την αλήθεια στα αρχεία τους. Σε άλλο τηλεγράφημα τους προκαλεί ...θετική εντύπωση επειδή σε ένα από τα άρθρα μου στην διάρκεια του πολέμου στα Βαλκάνια, έκανα κριτική στον Μιλόσεβιτς...
          
 Δεν θα το πιστέψετε, αλλά δεν κακίζω τους Αμερικανούς για την πρόταση να μου κόψουν την πρόσβαση στο Στέϊτ Ντιπάρτμεντ, (πρόταση) που τελικά δεν υλοποιήθηκε, ούτε για την κλοπή των κωδικών του ηλεκτρονικού μου ταχυδρομείου, ούτε για την ταλαιπωρία με την Εφορία, ούτε για πολλά άλλα πάθη μου. Αυτοί που φταίνε είναι όσοι στην Κύπρο και στην Ελλάδα ζήτησαν επιτακτικά να ακυρωθεί η διαπιστευσή μου και η δημοσιογραφική μου κάρτα. Με αυτούς τώρα αρχίζει ο πόλεμος. Και δεν είναι προειδοποίηση, είναι ανακοίνωση...

epikaira.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: