ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΑΤΟ ΔΕΝ ΣΩΘΗΚΕ ..ΒΕΛΑΖΟΝΤΑΣ

'Αρθρο 120: (Ακροτελεύτια διάταξη)

1. Tο Σύνταγμα αυτό, που ψηφίστηκε από την E΄ Aναθεωρητική Bουλή των Eλλήνων...

2. O σεβασμός στο Σύνταγμα και τους νόμους που συμφωνούν με αυτό και η αφοσίωση στην Πατρίδα και τη Δημοκρατία αποτελούν θεμελιώδη υποχρέωση όλων των Ελλήνων.

3. O σφετερισμός, με οποιονδήποτε τρόπο, της λαϊκής κυριαρχίας και των εξουσιών που απορρέουν από αυτή διώκεται μόλις αποκατασταθεί η νόμιμη εξουσία, οπότε αρχίζει και η παραγραφή του εγκλήματος.

4. H τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Eλλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία.»

Το email μας tolimeri@gmail.com

ΓΑΠ & ΑΝΔΡΕΑ Co .Η Ελβετκή εταιρεία του ,αδελφού του πρωθυπουργού.που θα κάνει το ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΡΤΙ

22.10.11

Ανθρακες τελικά ο θησαυρός στις λίστες με τους άπορους που έστειλαν εκατομμύρια στο εξωτερικό .....

  και έδωσε ο Βενιζέλος στους βουλευτές ή για να είμαστε ακριβείς τραγέλαφος

Πρώτος στη  λίστα είναι ο Χ. Α, ο οποίος έστειλε στο εξωτερικό 18.159.663 ευρώ ενώ στις φορολογικές του δηλώσεις δηλώνει μηδαμινά εισοδήματα. 
Ο ίδιος δηλώνει «είναι αστείο να λένε ότι εγώ έχω λογαριασμό στο εξωτερικό και μάλιστα με τέτοιο ποσό. Εδώ παλεύουμε για ένα μεροκάματο και είναι αστείο να μου λένε ότι έχω σχεδόν 19 εκατομμύρια ευρώ καταθέσεις στο εξωτερικό. Είναι προφανές ότι έχει γίνει λάθος».
Δεύτερος στην λίστα ο  Γιώργος Τ. που δηλώνει ελάχιστο εισόδημα αλλά εμφανίζεται να έχει σε τράπεζες του ......
εξωτερικού 11.615.838 ευρώ!
Πρόκειται για  38χρονο επιχειρηματία, με καταγωγή από την Λήμνο, που διαμένει τις τελευταίες δεκαετίες στο Μαλάουι όπου έχει επιχειρήσεις για εκμετάλλευση σιτηρών καπνού και άλλες πολλές δραστηριότητες.. Μάλλον θα πάνε στην Αφρική να τον βρουν.
Ο τρίτος της λίστας του υπουργείου Οικονομικών Παναγιώτης Μ. ο οποίος με εισόδημα απόλυτο... μηδέν εμφανίζεται να έχει καταθέσεις στο εξωτερικό της τάξης των 10.000.000 ευρώ.
Από έρευνα προκύπτει ότι ζει στον Καναδά όπου έχει επιχειρήσεις
Ο  τέταρτος μεγαλοκαταθέτης  Στ. Φ. σύμφωνα με τη λίστα που επιδείχθηκε στους Ελληνες βουλευτές., δηλώνει «μένω άφωνος με αυτό που λένε ότι έχω τέτοιο ποσό σε τράπεζες του εξωτερικού. Εχω λίγα εισοδήματα από την σύνταξή μου και από τα δωμάτια. Ψάχνω να βρω τι ακριβώς συνέβη και αν κάποιος έχει χρησιμοποιήσει προσωπικά στοιχεία μου για ν ανοίξει αυτούς τους λογαριασμούς και να τα τροφοδοτήσει με τόσα χρήματα».
Από σοβαρότητα πάντως σχίζουν στο Υπουργείο Οικονομικών 
 
καφενειο

Δεν υπάρχουν σχόλια: