ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΑΤΟ ΔΕΝ ΣΩΘΗΚΕ ..ΒΕΛΑΖΟΝΤΑΣ

'Αρθρο 120: (Ακροτελεύτια διάταξη)

1. Tο Σύνταγμα αυτό, που ψηφίστηκε από την E΄ Aναθεωρητική Bουλή των Eλλήνων...

2. O σεβασμός στο Σύνταγμα και τους νόμους που συμφωνούν με αυτό και η αφοσίωση στην Πατρίδα και τη Δημοκρατία αποτελούν θεμελιώδη υποχρέωση όλων των Ελλήνων.

3. O σφετερισμός, με οποιονδήποτε τρόπο, της λαϊκής κυριαρχίας και των εξουσιών που απορρέουν από αυτή διώκεται μόλις αποκατασταθεί η νόμιμη εξουσία, οπότε αρχίζει και η παραγραφή του εγκλήματος.

4. H τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Eλλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία.»

Το email μας tolimeri@gmail.com

ΓΑΠ & ΑΝΔΡΕΑ Co .Η Ελβετκή εταιρεία του ,αδελφού του πρωθυπουργού.που θα κάνει το ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΡΤΙ

11.1.12

Η ΔΕΗ ΣΤΕΛΝΕΙ ΤΗΝ "ΛΥΠΗ ΤΗΣ" ΣΤΟΥΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΣΑΝ ΤΟ ΧΑΡΑΤΣΙ... ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΜΕΤΑ "ΛΥΠΗΣ ΜΑΣ" ΘΑ ΑΝΟΙΞΟΥΜΕ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΥΠΑΛΛΗΛΟ ΨΕΥΤΗ ΤΗΣ ΔΕΗ ΤΟΛΜΗΣΕΙ ΝΑ ΚΟΨΕΙ ΤΟ ΡΕΥΜΑ

ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΓΙΑ ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΣΗ
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Η ΔΕΗ ΜΟΥ ΕΣΤΕΙΛΕ ΤΟΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΤΟΥ ΡΕΥΜΑΤΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΔΟΣΗ ΤΟΥ ΧΑΡΑΤΣΙΟΥ!
ΑΡΝΟΥΜΕΝΟΣ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ ΑΝΟΜΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΧΡΗΣΤΙΚΑ ΧΑΡΑΤΣΙΑ ΠΟΥ ΣΟΦΙΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΑΛΗΤΕΣ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΜΑΣ ΕΞΑΘΛΙΩΣΟΥΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΜΑΣ ΣΩΣΟΥΝ ... ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΚΟΠΟ ΜΑΣ  ΚΑΙ ΤΟΝ ΙΔΡΩΤΑ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΜΑΣ ΣΤΟΥΣ ΠΛΙΑΤΣΙΚΟΛΟΓΟΥΣ ΤΡΟΙΚΑΝΟΥΣ .... ΠΛΗΡΩΣΑ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΔΕΥΤΕΡΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ  ΤΗΣ ΔΕΗ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΧΑΡΑΤΣΙ!!

Η ΔΕΗ ΑΝ ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΜΕΝΗ ΟΣΟΝ ΦΟΡΑ ΤΟ ΡΕΥΜΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΠΑΡΕΙΧΕ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΣ ΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΤΕΛΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΡΤ ΑΛΛΑ ΧΩΡΙΣ ΤΟ ΧΡΑΤΣΙ ΕΠΙΚΑΛΟΥΜΕΝΗ ΤΟΝ ΚΑΤΑΧΡΗΣΤΙΚΟ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ ΝΟΜΟ ΤΟΥ ΚΑΤΟΧΙΚΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ ,ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕ ΜΕ ΤΟΝ ΔΕΥΤΕΡΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΟΤΙ "ΜΕ ΛΥΠΗ ΜΕΓΑΛΗ ΘΑ ΜΟΥ ΚΟΨΕΙ ΤΟ ΡΕΥΜΑ"...............



ΕΧΟΝΤΑΣ ΠΑΡΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΜΠΑΙΓΜΟ ΤΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΤΗΣ ΔΕΗ  ..... ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ΤΟΥ ΑΝΤ1 ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ ΠΑΠΑΔΑΚΗ ΔΗΛΩΣΑΝ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ ΟΤΙ ΘΑ ΚΟΒΟΥΝ ΤΟ ΡΕΥΜΑ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΤΟ ΧΑΡΑΤΣΙ ΕΠΙΚΑΛΟΥΜΕΝΟΙ ΤΟΝ ΝΟΜΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΟ ΤΟΥΣ ΜΗΝ ΤΥΧΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΧΑΣΟΥΝ ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ  ΟΠΩΣ ΕΙΠΑΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ... ..... ΣΕ AΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΓΕΝΟΠ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΟΥΣ ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΥ  Ο ΟΠΟΙΟΣ ΩΣ ΡΟΜΠΕΝ ΔΗΛΩΝΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΠΟΤΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΣΥΝΕΝΟΧΟΙ ΣΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ...............Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΜΕΤΑΚΛΗΤΗ .


ΟΠΟΙΟΣ  ΕΚ ΤΩΝ ΚΟΠΡΙΤΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΓΕΡΜΑΝΟΤΣΟΛΙΑΔΩΝ ΤΗΣ ΔΕΗ ΤΟΛΜΗΣΟΥΝ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΘΑ ΤΟΥΣ ΤΣΑΚΙΣΩ ΤΑ ΓΟΝΑΤΑ!!! ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΓΟΝΑΤΑ ΤΑ ΤΣΑΚΙΣΑΝ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΛΗΤΕΣ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ  !!!

 ΣΑΣ ΣΤΕΛΝΩ ΑΥΤΟ ΤΟ MAIL ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΜΕΝΟΣ ΝΑ ΚΑΝΩ ΠΡΑΞΗ ΑΥΤΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΓΡΑΦΩ!!! ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΟΥ!!!!


ΑΝ..... ΤΟΛΜΗΣΟΥΝ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ.... ΘΑ ΜΑΘΕΤΕ ...ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΤΟ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΜΟΥ!!

ΚΑΛΟ ΑΓΩΝΑ ΑΔΕΡΦΙΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια: