ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΑΤΟ ΔΕΝ ΣΩΘΗΚΕ ..ΒΕΛΑΖΟΝΤΑΣ

'Αρθρο 120: (Ακροτελεύτια διάταξη)

1. Tο Σύνταγμα αυτό, που ψηφίστηκε από την E΄ Aναθεωρητική Bουλή των Eλλήνων...

2. O σεβασμός στο Σύνταγμα και τους νόμους που συμφωνούν με αυτό και η αφοσίωση στην Πατρίδα και τη Δημοκρατία αποτελούν θεμελιώδη υποχρέωση όλων των Ελλήνων.

3. O σφετερισμός, με οποιονδήποτε τρόπο, της λαϊκής κυριαρχίας και των εξουσιών που απορρέουν από αυτή διώκεται μόλις αποκατασταθεί η νόμιμη εξουσία, οπότε αρχίζει και η παραγραφή του εγκλήματος.

4. H τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Eλλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία.»

Το email μας tolimeri@gmail.com

ΓΑΠ & ΑΝΔΡΕΑ Co .Η Ελβετκή εταιρεία του ,αδελφού του πρωθυπουργού.που θα κάνει το ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΡΤΙ

27.3.12

Μετά μου λέτε να είμαι υπερήφανος Ελληνας. [GR+EN]


Είτε είσαι μόνος σου είτε έχεις οικογένεια
είτε έχεις και παιδιά δεν υπάρχει καμμία
ΜΑ ΚΑΜΜΙΑ ΑΝΤΙΠΑΡΟΧΗ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ.
Και το Κράτος υφίσταται επειδή υπάρχει αυτή
η συμφωνία της αντιπαροχής με τους Πολίτες.
Και στην προκείμενη περίπτωση όλες μου οι
ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ, ΦΟΡΟΙ και ΧΑΡΑΤΣΙΑ αυτό το Κράτος
μου λέει απλά οτι ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ και εγώ δέν
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΑΙΤΗΣΩ ΤΙΠΟΤΕ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ
ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΛΗΡΩΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΥΜΑΙ.
Απο την στιγμή που το Κράτος έχει "σπάσει"
αυτή την συμφωνία και αδιαφορεί προκλητικά
για την ζωή των παιδιών μου της συζύγου μου
και της δικής μου, μια μέρα εγώ αυτό το
κωλοκράτος θα το σφάξω, θα το δολοφονήσω,
θα το σκίσω με τα ίδια μου τα χέρια.

Μα την Παναγία το ορκίζομαι,
μιά μέρα θα παραδώσω την ταυτότητά μου θα
αποποιηθώ την Ελληνική Ιθαγένεια και θα
διεκδικήσω όλες μου τις εισφορές οι οποίες
με τους τόκους θα είναι η δική μου εκδίκηση
σε αυτό το "ανθρωπιστικό" κράτος απατεώνα.
Στο μεταξύ εσύ, ναί εσύ ρε κωλοκράτος φτιαξε
κέντρα φιλοξενίας λαθρομεταναστών, όσα πιο
πολλα μπορείς.


And you ask me to be a proud Greek.

Even if you are alone, even if you have a family,
even if you have children, there is no, not even
a single concideration pay-back for the Citizens.
And the State exists because of the exchanche
deal with it's Citizens.
And in this particular case all of my TAXES, all
of my PAYMENTS to this State, this State simplify
tells me that they DISSAPPEARED and i shall NOT
CLAIM NOTHING OF THOSE THAT I HAVE
ALREADY PAYED SO TO HAVE THE RIGHT
TO DEMAND.
From the time that the State broke this deal and
defiantly indifferent for the life of my children,
my spouse and mine, one day this shitty State, i
will slaughter it, i will murder it, i will cut
it pieces just with my own fingers.

But the Virgin Mary,
one day i will deliver back my ID, i will waived
my Greek Citizenship and i will claim all of my
payments plus the interest and this will be my
own revenge to this crook "humanitarian" state.
In the mean while you, you shitty State, build
as many Centers for illegal immigrants as you can.

Δεν υπάρχουν σχόλια: