ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΑΤΟ ΔΕΝ ΣΩΘΗΚΕ ..ΒΕΛΑΖΟΝΤΑΣ

'Αρθρο 120: (Ακροτελεύτια διάταξη)

1. Tο Σύνταγμα αυτό, που ψηφίστηκε από την E΄ Aναθεωρητική Bουλή των Eλλήνων...

2. O σεβασμός στο Σύνταγμα και τους νόμους που συμφωνούν με αυτό και η αφοσίωση στην Πατρίδα και τη Δημοκρατία αποτελούν θεμελιώδη υποχρέωση όλων των Ελλήνων.

3. O σφετερισμός, με οποιονδήποτε τρόπο, της λαϊκής κυριαρχίας και των εξουσιών που απορρέουν από αυτή διώκεται μόλις αποκατασταθεί η νόμιμη εξουσία, οπότε αρχίζει και η παραγραφή του εγκλήματος.

4. H τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Eλλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία.»

Το email μας tolimeri@gmail.com

ΓΑΠ & ΑΝΔΡΕΑ Co .Η Ελβετκή εταιρεία του ,αδελφού του πρωθυπουργού.που θα κάνει το ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΡΤΙ

4.2.09

ΕΡΩΤΗΣΗ & ΑΚΕ -ΥΕΘΑ - ΜΕ ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ & ΜΟΝΑΔΩΝ ΤΟΥ ΠΝ

ΕΡΩΤΗΣΗ ΚΑΙ ΑΙΤΗΣΗ ΚΑΤΑΘΕΣΗΣ ΕΓΓΡΑΦΩΝ

Προς τον Υπουργό Εθνικής Άμυνας κ. Ευάγγελο Μεϊμαράκη


ΘΕΜΑ: Σύγχρονος εξοπλισμός του Πολεμικού Ναυτικού απαξιώνεται ενώ το Υπουργείο σχεδιάζει νέα εξοπλιστικά προγράμματα.

Την ίδια στιγμή που η ηγεσία του Υπουργείου Άμυνας ανακοινώνει μείζονα εξοπλιστικά προγράμματα και μάλιστα σε εποχή τεράστιας οικονομικής κρίσης, αδιαφορεί για την συντήρηση και υποστήριξη του υπάρχοντος εξοπλισμού, που απαξιώνεται σε επικίνδυνο βαθμό. Το Υπουργείο προχωρεί σε νέα τεράστια πανάκριβα εξοπλιστικά προγράμματα ενώ αδιαφορεί για τις καθημερινές επιχειρησιακές ανάγκες των πλοίων του Π.Ν. και τη διαβίωση του προσωπικού.

Σε προηγούμενη ερώτηση είχαμε θέσει το θέμα που υφίσταται με την χαμηλή διαθεσιμότητα των φρεγατών λόγω έλλειψης ανταλλακτικών. Το ΥΠΕΘΑ αντί να προχωρήσει στις αναγκαίες ενέργειες για την αξιοποίηση των υπαρχουσών φρεγατών για τις οποίες ο Έλληνας φορολογούμενος έχει πληρώσει τεράστια ποσά, τις αφήνει να απαξιώνονται και αναγγέλλει την απόκτηση νέων για να ενισχύσει τις οικονομίες άλλων χωρών, σε βάρος των Ελλήνων πολιτών.

Ένα άλλο πρόβλημα του Πολεμικού Ναυτικού που προκαλεί ιδιαίτερη εντύπωση είναι

η μεγάλη ηλικία των βοηθητικών του πλοίων, και η ελλιπής στελέχωση ορισμένων υπηρεσιών αν και σε κάποιες άλλες το προσωπικό πλεονάζει, με προκλητικά αυξημένους αριθμούς.

Η έννοια της οικονομίας, της χρηστής διαχείρισης, της αξιοποίησης των χρημάτων του ελληνικού λαού, και της κατανομής του προσωπικού με βάση τις πραγματικές ανάγκες, είναι άγνωστη για την ηγεσία του Υπουργείου αλλά και του Πολεμικού Ναυτικού (Π.Ν.).

Είναι ενδεικτικό ότι ο μέσος όρος ηλικίας των βοηθητικών πλοίων, ξεπερνά τα 38 χρόνια, ενώ ορισμένα από αυτά ξεπερνούν τα 60 χρόνια λειτουργίας.

Η παράλογη και ρουσφετολογική κατανομή του προσωπικού έχει επισημανθεί επανειλημμένα μέσα από τον κοινοβουλευτικό έλεγχο που ασκούμε, και επιβεβαιώνεται από ειδικές αναφορές του υπευθύνου διοικητού υποστήριξης του Πολεμικού Ναυτικού. Ο διοικητής, βαθμού ναυάρχου, διαπιστώνει ένα μεγάλο αριθμό προβλημάτων στον επισκευαστικό ναύσταθμο της Κρήτης, που αναφέρονται στις ελλείψεις προσωπικού και στις επιπτώσεις στην ασφάλεια του προσωπικού και στη διαθεσιμότητα του υλικού.

Στις παραπάνω αναφορές, διαπιστώθηκαν σοβαρές ελλείψεις σε υπαξιωματικούς ενώ σε ορισμένες κατηγορίες αξιωματικών η στελέχωση υπερέβαινε το 200%. Σε ρυμουλκά πλοία οι κυβερνήτες και Α΄ μηχανικοί είναι στρατευμένοι θητείας. Η τελευταία καθολική απογραφή των ανταλλακτικών στις αποθήκες ανεφοδιασμού έγινε το 2002, λόγω έλλειψης αποθηκαρίων. Η αδυναμία της στεγαστικής εξυπηρέτησης του κατώτερου προσωπικού και η επακόλουθη οικονομική του επιβάρυνση είναι βασικός λόγος απροθυμίας υπηρέτησης στη συγκεκριμένη περιοχή.

Σύμφωνα με πληροφορίες μας, στην τελευταία ΕΣΣΟ το Πολεμικό Ναυτικό ζήτησε 700 άτομα και για ρουσφετολογικούς λόγους του δόθηκαν 1700 σε βάρος των αναγκών του Στρατού Ξηράς και τελικά για να ικανοποιηθούν επιπλέον ρουσφετολογικές εξυπηρετήσεις ορκίσθηκαν 2.100 ναύτες την 28/11/08. Είναι γνωστό βέβαια ότι μεγάλος αριθμός εξ αυτών υποαπασχολείται ή ακόμη παραμένει στο σπίτι του όταν την ίδια στιγμή μονάδες του Στρατού στον Έβρο και στα νησιά λειτουργούν, με 50% στελέχωση.

Τα προβλήματα αυτά δείχνουν αδιαφορία του ΥΠΕΘΑ να συνεχίσει την υποστήριξη των βοηθητικών πλοίων και να στηρίξει τους ναυστάθμους με κατάλληλο και επαρκές προσωπικό. Χαρακτηριστικό παράδειγμα εγκατάλειψης, είναι ότι το Π.Ν. δεν διαθέτει πλέον ούτε κατάλληλα πλοιάρια για τη μεταφορά του προσωπικού από το Πέραμα στη Σαλαμίνα, έργο που έχει ανατεθεί σε ιδιωτικό τοπικό πλοιάριο.

Παράλληλα, επισημαίνουμε την αδιαφορία της διοίκησης του Πολεμικού Ναυτικού για τα προβλήματα που επιβαρύνουν κυρίως το κατώτερο προσωπικό, που έχει μεγαλύτερη ανάγκη κοινωνικής και οικονομικής στήριξης.


Ερωτάται ο κ. Υπουργός:

1. Υπάρχει προγραμματισμός σε εξέλιξη για την ανανέωση, ορισμένων έστω, πλοίων υποστήριξης του Π.Ν.; Αν υπάρχει να κατατεθεί.
2. Γιατί παρουσιάζεται άνιση κατανομή προσωπικού στο Π.Ν, σε τόσο μεγάλο ποσοστό; Γιατί σε ορισμένες υπηρεσίες υπάρχουν μεγάλες ελλείψεις ενώ σε άλλες πλεονάζει προσωπικό;
3. Ποιά είναι τα μέτρα που σκοπεύετε να πάρετε για την ανακούφιση του κατώτερου προσωπικού;

Δεν υπάρχουν σχόλια: