ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΑΤΟ ΔΕΝ ΣΩΘΗΚΕ ..ΒΕΛΑΖΟΝΤΑΣ

'Αρθρο 120: (Ακροτελεύτια διάταξη)

1. Tο Σύνταγμα αυτό, που ψηφίστηκε από την E΄ Aναθεωρητική Bουλή των Eλλήνων...

2. O σεβασμός στο Σύνταγμα και τους νόμους που συμφωνούν με αυτό και η αφοσίωση στην Πατρίδα και τη Δημοκρατία αποτελούν θεμελιώδη υποχρέωση όλων των Ελλήνων.

3. O σφετερισμός, με οποιονδήποτε τρόπο, της λαϊκής κυριαρχίας και των εξουσιών που απορρέουν από αυτή διώκεται μόλις αποκατασταθεί η νόμιμη εξουσία, οπότε αρχίζει και η παραγραφή του εγκλήματος.

4. H τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Eλλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία.»

Το email μας tolimeri@gmail.com

ΓΑΠ & ΑΝΔΡΕΑ Co .Η Ελβετκή εταιρεία του ,αδελφού του πρωθυπουργού.που θα κάνει το ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΡΤΙ

6.8.10

Ο Γ.Γ.Καταναλωτή κ.Σπυράκος πρέπει να παραιτηθεί, αν ...





...αν ισχύει η έρευνα του www.adena.gr σύμφωνα με την οποία, καθυστέρησε αδικαιολόγητα η ενημέρωση των Ελλήνων αγοραστών επικίνδυνου Φορτιστή. Γιατί κ. Κατσέλη, ο υπεύθυνος αγνόησε το RAPEX και συμφώνησε στην απόσυρση του προϊόντος, με όρους που βολεύουν την επιχείρηση και είναι εις βάρος των καταναλωτών(κλικ φωτό)?
Γι αυτό πληρώνουμε τον μισθό του? Διαβάστε και κρίνετε τους "προστάτες" μας:

Πως γίνονται οι ανακλήσεις επικίνδυνων προϊόντων στην Ελλάδα?
Σίγουρα όχι όπως εξυπηρετεί τον καταναλωτή.
Η Γ.Γραμματεία του Καταναλωτή, απλώς διεκπεραιώνει - εξυπηρετεί την επιχείρηση που εισήγαγε και διάθεσε το (εν φωτό) επικίνδυνο για ανάφλεξη ΦΟΡΤΙΣΤΗ JIVO USB Powercharger. Έτσι (όπως συμβαίνει στο εξωτερικό) δεν χρειάζεται να πληρώσει καταχωρήσεις σε ΜΜΕ, για να ενημερώσει τους πελάτες της, εφόσον η ανάκληση (από χθες 4 Αυγούστου)) γίνεται εθελοντικά (με δική της πρωτοβουλία!!!) Φυσικά στη Γαλλία η ανάκληση έγινε από της 30 Ιουλίου (κλικ) αλλά (εκτός από την ύποπτη Ελληνική καθυστέρηση) εντυπωσιάζει και η διαδικασία επιστροφής. Πάλι περιέργως όμως βρίσκει σύμφωνη την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή (βλ.κ.Σπυράκο). Ενω λοιπόν το προϊόν είχε διατεθεί από διαφορετικά υποκαταστήματα της επιχείρησης FNAC, oι πελάτες πρέπει το επιστρέψουν σε συγκεκριμένο κατάστημα (Μοναστηράκι), το οποίο φυσικά λόγω απόστασης θα τους κοστίσει επιπλέον χρόνο και χρήμα, δυσανάλογο με το κόστος του φορτιστή JIVO, που (και όταν) θα τους επιστραφεί.
Επίσης, στην ανακοίνωση επισημαίνεται ότι οι καταναλωτές (λόγω επικινδυνότητας) θα πρέπει να διακόψουν ΑΜΕΣΑ την ΧΡΗΣΗ του προϊόντος. Περιέργως καλούνται να το επιστρέψουν ΜΕΤΑ της 16 Αυγούστου!!! Μήπως... περισσότερα στο www.adena.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: