11.1.11
Λαός εν σκότει...
Γράφει ο παπα Ηλίας Υφαντής
Κείμενο συντριπτικής βαρύτητας αποτελεί η «Προς το ΛΑΟ» (υπ' αριθ. 44), σχετική με την οικονομική, κλπ, κρίση, εγκύκλιος της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδας.
Και βέβαια εδώ δεν μπορούμε να αναδημοσιεύσουμε την εγκύκλιο της Ιεραρχίας, που έχει πολλαπλά δημοσιευτεί.
Απλά θα σχολιάσουμε κάποια από τα «ναι μεν, αλλά», τόσο της εγκυκλίου, όσο και κάποιων επικριτικών σχολίων:
Και βέβαια η Ιεραρχία έχει, όχι απλά το δικαίωμα, αλλά και ιερό καθήκον να μιλήσει για τα οποιαδήποτε, σε βάρος του λαού, συμβαίνοντα και τεκταινόμενα.
Και αυτοί, που εκφράζονται επικριτικά για τις ενέργειες αυτές της Ιεραρχίας, απλά δείχνουν ότι έχουν καθίσει σε κάποιων άλλων «πολιτισμών» τα θρανία. Που-πάνω κάτω-μυρίζουν τοκογλυφικό ίκτερο και ναζιστική βαρβαρότητα.
Των οποίων «πολιτισμών» οι εντολοδότες τους...
προώθησαν και τους επροίκισαν με άφθονο χρήμα, όπως φαίνεται, και πολυειδή προνόμια. Έτσι ώστε να μιλούν και ενεργούν ως εντολοδόχοι τους.
Γράφοντας και σκηνοθετώντας εφιαλτικά σενάρια σε βάρος του λαού και της ιστορίας του. Προκειμένου ν' ανοίξουν τις κατάλληλες κερκόπορτες.
Απ' όπου θα εισορμήσουν, για να λεηλατήσουν τον υλικό και πνευματικό πλούτο οι ιεροεξεταστές του καπιταλιστικού Μεσαίωνα.
Που σημαίνει ότι μιλούν και ενεργούν διαμετρικά αντίθετα προς τον ελληνικό πολιτισμό. Όπως αυτός εκφράζεται απ' τον Μακρυγιάννη, το Σολομό, τον Παπαδιαμάντη, τον Παλαμά, το Ρίτσο, το Σεφέρη, τον Ελύτη. Και τόσους άλλους.
Και ο οποίος περικλείεται, βασικά, ανάμεσα στο «Χαίρε ω χαίρε Ελευθεριά» και το «Νοητό Ήλιο της Δικαιοσύνης»..
Αλλά κάποια βασικά και μεγάλα «ναι μεν, αλλά» υπάρχουν και σχετικά με την Ιεραρχία.
Η οποία, χαρακτηριστικά, αναρωτιέται:
Γιατί, ενώ γίνονται ριζικές ανατροπές, για τις οποίες άλλοτε θα αναστατωνόταν όλη η Ελλάδα, σήμερα επιβάλλονται χωρίς σχεδόν αντιδράσεις;
Και προβάλλει η αντερώτηση:
Δεν φέρει ευθύνη για την παθητική στάση και την νοσηρή υπνηλία μεγάλης μερίδας του λαού η ίδια η Ιεραρχία; Αφού αντιμετωπίζει το λαό ως κοπάδι αλόγων προβάτων! Ο οποίος-σε μεγάλο ποσοστό- ακόμη και τώρα, που τον ζώνει, ολοένα και περισσότερο το σκοτάδι της τοκογλυφικής βαρβαρότητας, ρέγχει και δεν αντιδρά.
Και, ενώ η Ιεραρχία κάνει λόγο για κάποια εκκλησιαστικά-υπαρκτά ή κατασκευασμένα-σκάνδαλα, αποσιωπά το σκαναδαλωδέστερο των σκανδάλων, που είναι η δεσποτοκρατία. Στο όνομα της οποίας είναι καταδικασμένα τα εκατομμύρια του λαού στην παθητικότητα και την αδράνεια της εκκλησιαστικής ζωής..
Και - για να χρησιμοποιήσουμε τα ίδια της τα λόγια, «γιατί έπρεπε να φθάσουμε ως εδώ», για να μιλήσει επιτέλους η Ιεραρχία;
Αφού «η οικονομική κρίση», η οποία ταλαιπωρεί και δυναστεύει τη χώρα μας είναι, όπως σωστά λέει η ίδια, συνέπεια και καρπός της πνευματικής κρίσης!..
Την πρωταρχική ευθύνη για την πνευματική κρίση, την δεν την έχει η πνευματική ηγεσία;
Ή μήπως η Ιεραρχία δεν είναι πνευματική ηγεσία!
Και δεν θα έπρεπε οξυδερκέστερα και πρωτύτερα από οποιονδήποτε άλλον να είχε «συλλαβίσει» «τα σημεία των καιρών» και να αφυπνίσει το λαό σχετικά με το επερχόμενο σκότος;
Κι αν η ίδια δεν έβλεπε, δεν άκουγε, τουλάχιστο. κάποιες-όπως του γέροντα Παΐσιου-προφητικές φωνές, που-προ εκοσιπενταετίας, περίπου- προειδοποιούσαν για τη στυγνή δικτατορία της συμμορίας των τοκογλύφων, που εξυφαινόταν σε βάρος μας;
Γιατί έπρεπε να φτάσουμε στο κατάντημα να ακροβατούμε στο κομμένο, πάνω απ' τη χαίνουσα, απύθμενη και αδιέξοδη άβυσσο, σχοινί, για να ψελλίσει τα πρώτα της λόγια!..
ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ: Την Τρίτη 11-1-2011και ώρα 11-12 π. μ. θα γίνει μπροστά στα δικαστήρια της Χαλκίδας και στη συνέχεια στο Δημοτικό Θέατρο, συγκέντρωση διαμαρτυρίας για την εσχάτη προδοσία, που διαπράχτηκε, με την υπογραφή του μνημονίου, σε βάρος της Ελλάδας και του ελληνικού λαού.
Μακάρι όλοι όσοι διαφωνούν με την αθλιότητα του Μνημονίου να δώσουν το παρόν. Για να κάμουν τη συγκέντρωση αυτή αφετηρία περαιτέρω εξελίξεων.
Κείμενο συντριπτικής βαρύτητας αποτελεί η «Προς το ΛΑΟ» (υπ' αριθ. 44), σχετική με την οικονομική, κλπ, κρίση, εγκύκλιος της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδας.
Και βέβαια εδώ δεν μπορούμε να αναδημοσιεύσουμε την εγκύκλιο της Ιεραρχίας, που έχει πολλαπλά δημοσιευτεί.
Απλά θα σχολιάσουμε κάποια από τα «ναι μεν, αλλά», τόσο της εγκυκλίου, όσο και κάποιων επικριτικών σχολίων:
Και βέβαια η Ιεραρχία έχει, όχι απλά το δικαίωμα, αλλά και ιερό καθήκον να μιλήσει για τα οποιαδήποτε, σε βάρος του λαού, συμβαίνοντα και τεκταινόμενα.
Και αυτοί, που εκφράζονται επικριτικά για τις ενέργειες αυτές της Ιεραρχίας, απλά δείχνουν ότι έχουν καθίσει σε κάποιων άλλων «πολιτισμών» τα θρανία. Που-πάνω κάτω-μυρίζουν τοκογλυφικό ίκτερο και ναζιστική βαρβαρότητα.
Των οποίων «πολιτισμών» οι εντολοδότες τους...
προώθησαν και τους επροίκισαν με άφθονο χρήμα, όπως φαίνεται, και πολυειδή προνόμια. Έτσι ώστε να μιλούν και ενεργούν ως εντολοδόχοι τους.
Γράφοντας και σκηνοθετώντας εφιαλτικά σενάρια σε βάρος του λαού και της ιστορίας του. Προκειμένου ν' ανοίξουν τις κατάλληλες κερκόπορτες.
Απ' όπου θα εισορμήσουν, για να λεηλατήσουν τον υλικό και πνευματικό πλούτο οι ιεροεξεταστές του καπιταλιστικού Μεσαίωνα.
Που σημαίνει ότι μιλούν και ενεργούν διαμετρικά αντίθετα προς τον ελληνικό πολιτισμό. Όπως αυτός εκφράζεται απ' τον Μακρυγιάννη, το Σολομό, τον Παπαδιαμάντη, τον Παλαμά, το Ρίτσο, το Σεφέρη, τον Ελύτη. Και τόσους άλλους.
Και ο οποίος περικλείεται, βασικά, ανάμεσα στο «Χαίρε ω χαίρε Ελευθεριά» και το «Νοητό Ήλιο της Δικαιοσύνης»..
Αλλά κάποια βασικά και μεγάλα «ναι μεν, αλλά» υπάρχουν και σχετικά με την Ιεραρχία.
Η οποία, χαρακτηριστικά, αναρωτιέται:
Γιατί, ενώ γίνονται ριζικές ανατροπές, για τις οποίες άλλοτε θα αναστατωνόταν όλη η Ελλάδα, σήμερα επιβάλλονται χωρίς σχεδόν αντιδράσεις;
Και προβάλλει η αντερώτηση:
Δεν φέρει ευθύνη για την παθητική στάση και την νοσηρή υπνηλία μεγάλης μερίδας του λαού η ίδια η Ιεραρχία; Αφού αντιμετωπίζει το λαό ως κοπάδι αλόγων προβάτων! Ο οποίος-σε μεγάλο ποσοστό- ακόμη και τώρα, που τον ζώνει, ολοένα και περισσότερο το σκοτάδι της τοκογλυφικής βαρβαρότητας, ρέγχει και δεν αντιδρά.
Και, ενώ η Ιεραρχία κάνει λόγο για κάποια εκκλησιαστικά-υπαρκτά ή κατασκευασμένα-σκάνδαλα, αποσιωπά το σκαναδαλωδέστερο των σκανδάλων, που είναι η δεσποτοκρατία. Στο όνομα της οποίας είναι καταδικασμένα τα εκατομμύρια του λαού στην παθητικότητα και την αδράνεια της εκκλησιαστικής ζωής..
Και - για να χρησιμοποιήσουμε τα ίδια της τα λόγια, «γιατί έπρεπε να φθάσουμε ως εδώ», για να μιλήσει επιτέλους η Ιεραρχία;
Αφού «η οικονομική κρίση», η οποία ταλαιπωρεί και δυναστεύει τη χώρα μας είναι, όπως σωστά λέει η ίδια, συνέπεια και καρπός της πνευματικής κρίσης!..
Την πρωταρχική ευθύνη για την πνευματική κρίση, την δεν την έχει η πνευματική ηγεσία;
Ή μήπως η Ιεραρχία δεν είναι πνευματική ηγεσία!
Και δεν θα έπρεπε οξυδερκέστερα και πρωτύτερα από οποιονδήποτε άλλον να είχε «συλλαβίσει» «τα σημεία των καιρών» και να αφυπνίσει το λαό σχετικά με το επερχόμενο σκότος;
Κι αν η ίδια δεν έβλεπε, δεν άκουγε, τουλάχιστο. κάποιες-όπως του γέροντα Παΐσιου-προφητικές φωνές, που-προ εκοσιπενταετίας, περίπου- προειδοποιούσαν για τη στυγνή δικτατορία της συμμορίας των τοκογλύφων, που εξυφαινόταν σε βάρος μας;
Γιατί έπρεπε να φτάσουμε στο κατάντημα να ακροβατούμε στο κομμένο, πάνω απ' τη χαίνουσα, απύθμενη και αδιέξοδη άβυσσο, σχοινί, για να ψελλίσει τα πρώτα της λόγια!..
ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ: Την Τρίτη 11-1-2011και ώρα 11-12 π. μ. θα γίνει μπροστά στα δικαστήρια της Χαλκίδας και στη συνέχεια στο Δημοτικό Θέατρο, συγκέντρωση διαμαρτυρίας για την εσχάτη προδοσία, που διαπράχτηκε, με την υπογραφή του μνημονίου, σε βάρος της Ελλάδας και του ελληνικού λαού.
Μακάρι όλοι όσοι διαφωνούν με την αθλιότητα του Μνημονίου να δώσουν το παρόν. Για να κάμουν τη συγκέντρωση αυτή αφετηρία περαιτέρω εξελίξεων.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου