ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΑΤΟ ΔΕΝ ΣΩΘΗΚΕ ..ΒΕΛΑΖΟΝΤΑΣ

'Αρθρο 120: (Ακροτελεύτια διάταξη)

1. Tο Σύνταγμα αυτό, που ψηφίστηκε από την E΄ Aναθεωρητική Bουλή των Eλλήνων...

2. O σεβασμός στο Σύνταγμα και τους νόμους που συμφωνούν με αυτό και η αφοσίωση στην Πατρίδα και τη Δημοκρατία αποτελούν θεμελιώδη υποχρέωση όλων των Ελλήνων.

3. O σφετερισμός, με οποιονδήποτε τρόπο, της λαϊκής κυριαρχίας και των εξουσιών που απορρέουν από αυτή διώκεται μόλις αποκατασταθεί η νόμιμη εξουσία, οπότε αρχίζει και η παραγραφή του εγκλήματος.

4. H τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Eλλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία.»

Το email μας tolimeri@gmail.com

ΓΑΠ & ΑΝΔΡΕΑ Co .Η Ελβετκή εταιρεία του ,αδελφού του πρωθυπουργού.που θα κάνει το ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΡΤΙ

7.3.12

Με όπλα την επόμενη φορά!!

Μόλις επέστρεψα από το ασφαλιστικό μου ταμείο, όπου πήγα να ζητήσω να με απαλλάξουν από τα συντάξιμα.
Μου λέει ο υπάλληλος δεν υπάρχει τέτοιος κανονισμός. Να τον δημιουργήσετε του λέω, μέχρι χθες δεν χρειαζόταν γιατί τα χρήματα που πλήρωνα τα ελάμβανα ανταποδοτικά ως σύνταξη. Σήμερα πληρώνω για να τα βάζει στην τσέπη του ο χοντρός.
Μη φωνάζετε κυρία μου, μου λέει, τα παράπονά σας να πάτε να πείτε στον υπουργό! Ποιον υπουργό;;; Εσείς δεν υπογράφετε σήμερα για το κούρεμα των χρημάτων ΜΟΥ; Δεν μπορεί να έχετε τη δικαιοδοσία να υπογράφεται αντί εμού, χωρίς να ερωτηθώ, για τα δικά ΜΟΥ χρήματα, και για ό,τι εγώ σας ζητώ να μου λέτε δεν έχω δικαιοδοσία.
Παρενέβη ο προϊστάμενος, ένας λιμοκοντόρος, και μου λέει για ποιο κούρεμα μιλάτε κυρία μου, με βλέπετε κουρεμένο; Τολμάτε να ειρωνεύεστε του λέω; Με όπλα θα έρθω την επόμενη φορά!!! Βόμβες θα πέσουν εδώ μέσα!!! Συνεργοί, συνυπαίτιοι, προδότες!!!!!!

(Προς όλους τους δημοσίους υπαλλήλους: Φοβού!!!! Θα σας φάμε! Και δεν θα είναι εμφύλιος αυτός, αλλά απονομή δικαιοσύνης!!!!)

Στεφανία Λυγερού

 Υ.Γ. Ούτε ένας ένοχος για τα δομημένα ομόλογα. Ομόφωνα αθώοι κρίθηκαν από το Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων οι 16 κατηγορούμενοι στην πρώτη δίκη για αγορά μη δομημένων ομολόγων από ασφαλιστικά ταμεία, την περίοδο 2001 έως και 2007.

Δεν υπάρχουν σχόλια: