ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΑΤΟ ΔΕΝ ΣΩΘΗΚΕ ..ΒΕΛΑΖΟΝΤΑΣ

'Αρθρο 120: (Ακροτελεύτια διάταξη)

1. Tο Σύνταγμα αυτό, που ψηφίστηκε από την E΄ Aναθεωρητική Bουλή των Eλλήνων...

2. O σεβασμός στο Σύνταγμα και τους νόμους που συμφωνούν με αυτό και η αφοσίωση στην Πατρίδα και τη Δημοκρατία αποτελούν θεμελιώδη υποχρέωση όλων των Ελλήνων.

3. O σφετερισμός, με οποιονδήποτε τρόπο, της λαϊκής κυριαρχίας και των εξουσιών που απορρέουν από αυτή διώκεται μόλις αποκατασταθεί η νόμιμη εξουσία, οπότε αρχίζει και η παραγραφή του εγκλήματος.

4. H τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Eλλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία.»

Το email μας tolimeri@gmail.com

ΓΑΠ & ΑΝΔΡΕΑ Co .Η Ελβετκή εταιρεία του ,αδελφού του πρωθυπουργού.που θα κάνει το ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΡΤΙ

16.3.13

Διατεταγμένη βλακεία και απαιδευσία…

books
Καθηγητής Πολιτικής Επιστήμης στο Πάντειο Πανεπιστήμιο διεπίστωσε ότι μεταξύ των 300 φοιτητών του, που παρακολουθούσαν τη διάλεξή του στο πανεπιστημιακό αμφιθέτρο, μία μόνο φοιτήτρια Αλβανικής καταγωγής ανταποκρίθηκε και απάντησε στο ερώτημα που έθεσε για το πότε έγινε η μάχη του Μαραθώνα. Οι άλλοι φοιτητές επέδειξαν άγνοια και παχυλή αδιαφορία…
του Στέλιου Συρμόγλου
steliosΤο όλο “παράλογο” συμβάν καταδείχνει εν πολλοίς την απαιδευσία της νεολαίας, που ωστόσο έχει να κάνει με τη διατεταγμένη κομματική βλακεία, με την πνευματική δυσκαμψία στο χώρο της ψευδοδιανόησης, στις έμμονες ιδέες του παρελθόντος, ώστε το παράλογο να διεκδικεί τη θέση του ορθού λόγου, αν και στη σύγχρονη επιστήμη και την υποψιασμένη κοινωνία το λογικό σχήμα σε πολλές περιπτώσεις είναι το μοναδικό στοιχείο εγκυρότητας…
Η κατάντια της παιδείας, ως αποτέλεσμα της μιζέριας των εκφραστών της, της έλλεψης παντελούς αισθητικής στο ευρύτερο πεδίο της διανόησης, των αλλοπρόσαλλων πολιτικών ανίδεων υπουργών Παιδείας τις τελευταίες δεκαετίες, του πρόσκαιρου πολιτικού συμφέροντος και των κομματικών αγκυλώσεων, οδήγησε στη διαμόρφωση μιας κοινωνίας απαίδευτων και άβουλων πολιτών. Κι αν στην παρατηρούμενη απαιδευσία, προστεθούν ή έλλειψη καλλιέργειας και αγωγής, τότε διαμορφώνεται ένα σκηνικό κοινωνικής αποχαύνωσης….
Πολλοί είναι οι λόγοι αυτής της απελπιστικής κατάστασης. Η πνευματική και ηθική σύγχυση, που κατέχει τον καθυστερημένο διανοούμενο της εξαγορασμένης επιβίωσης των τελευταίων χρόνων της παρηκμασμένης ελληνικής κοινωνίας, διαχέει την αμφιβολία για τις προθέσεις και τις αντιδράσεις των πνευματικών ποδηγετών μας. Πολλοί και οι ανάξιοι αντιπρόσωποι του πνεύματος, που κομματικά στρατευμένοι, προσπάθησαν να επιβάλλουν μια μορφή σκοταδισμού, εισάγοντας το χάος των αντιφάσεων στην πανεπιστημιακή κοινότητα και στο εκπαιδευτικό σύστημα ευρύτερα…
Μια τρομερή αντίφαση στις κατακτήσεις της παιδείας αποτελούν οι αργοπορημένοι “προοδευτικοί” του χθές, οι οποίοι δυστυχώς διέφθειραν και διαφθείρουν τους καλοπροαίρετους νέους, προβάλλοντας ένα πλάνο ανθρωπισμό χωρίς υποδομές…
Η πνευματική, επίσης, αγκύλωση των κομματικών πιστών, καθηλώνοντας τη σκέψη, ενισχύει το κατεστρεπτικό μίσος των αντιθέσεων στο χώρο της παιδείας, πράγμα που γίνεται φανερό από τις παράλογες απαιτήσεις και τους βανδαλισμούς των καταλήψεων. Στις καθυστερημένες χώρες, της ανεδαφικής διεκδίκησης, ανθεί η δημαγωγία των ξεπερασμένων συθημάτων, τα οποία αποπροσανατολίζουν τις ανησυχίες των αγαθών και στηρίζουν την εξουσία των λαικιστών, με αποτέλεσμα να πηγαίνει “περίπατο” η γνώση, όπως θα έπρεπε να ανθεί σ’ όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης…
Προβληματικοί και ανεύθυνοι εξουσιαστές, διαφόρων αποχρώσεων, ασελγούν σε βάρος του ηθικώς και πνευματικώς εξαθλιωμένου κοινωνικού συνόλου. Και το χειρότερο είναι πως οι νέοι, ενώ διαπιστώνουν την παρακμή σ’ όλες τις εκδηλώσεις του κοινωνικού βίου, όχι απλώς δεν κατορθώνουν να επισημάνουν τα βαθύτερα αίτια της επικίνδυνης καθυστέρησης, αλλά αρκούνται στη συνθηματολογία του φραπέ και “χάνονται” στους δαιδαλώδεις διαδρόμους του ανάλαφρου, του επιδερμικού και της άγνοιας…
Και δεν είναι η οικονομική κρίση που ως αιμοβόρο αρπακτικό μας άρπαξε κάθε ελπίδα και αξιοπρέπεια. Τα συνεχώς πολλαπλασιαζόμενα προβλήματα στο χώρο της παιδείας και η παρανοική αντιμετώπισή τους από τους αδίστακτους τυχοδιώκτες της εξουσίας, έχουν ως αποτέλεσμα την επιτάχυνση της κοινωνικής διάλυσης.
Ακόμη και οι εναπομείναντες συνδικαλιστές, όργανα ως επί το πλείστον των εξουσιαστικών συστημάτων, αλληλοσυγκρούονται χωρίς αναστολές, σε ένα αγώνα κηδεμονίας και καθυπόταξης της άκριτης μάζας. Προσπαθούν, εκμεταλλευόμενοι την αντικειμενική αθλιότητα, να ποδηγετήσουν το άμορφο πλήθος σύμφωνα με τα εξουσιαστικά δόγματα που ακόμη υπηρετούν.
Οι νέοι στη δευτεροβάθμια και τριτοβάθμια εκπαίδευση είναι αγνοί από τη φύση τους, αλλά εύκολα παρασύρονται και χωρίς να το καταλάβουν γίνονται τυφλά εξαρτήματα του κομματικού μηχανισμού. Για χρόνια τους πλάνεψαν με κολακείες, με ψεύτικες υποσχέσεις και ευτελείς παροχές. Ο σκεπτόμενος άνθρωπος, απαλλαγμένος του κομματικού φανατισμού, αν είχε την ατυχία να παρακολουθήσει τη συζήτηση των αντιπροσώπων των κομματικών νεολαιών, αμέσως θα κυριεύονταν από μια καθολική απογοήτευση, για την επιφανειακή και διατεταγμένη αντιμετώπιση της γνώσης και των θεμάτων της παιδείας γενικότερα….
Με νομοθετικά εξαμβλώματα, που χαρακτηρίζονται από τη βάναυση κακοποίηση της λογικής και την αποθέωση του παραλόγου, αλλά και που νομιμοποιούν απαράδεκτες συντεχνιακές επιδιώξεις, η παιδεία οδηγήθηκε στην κατάρρευση και η γνώση στον Καιάδα. Και η νεολαία αποπροσανατολισμένη, παραπαίει μέσα στα συντρίμμια της ηθικής και πνευματικής κατάρρευσης. Η δε πτώση των αξιών έφερε την καθολική κακοδαιμονία, που πλήττει ανελέητα τους νέους.
Οι τυχοδιώκτες της πολιτικής και της ανίκανης κομματικής λογικής συνεχίζουν να κυριαρχούν. Η καταστροφή προχωράει στην ολοκλήρωσή της και δυστυχώς οι “φωτισμένοι” που αντιλαμβάνονται τη επερχόμενη συμφορά, στέκουν τρομαγμένοι θεατές, γιατί η συκοφαντεία τους απειλεί.
Είμαστε στα πρόθυρα του τέλους… Αν οι ελεύθεροι άνθρωποι που διαισθάνονται την έλευση των δεινών, συνεχίσουν να παραμένουν καθηλωμένοι από το φόβο και δεν αγωνιστούν με αυτοθυσία, τότε οι πνιγμένες φωνές των ελαχίστων αγωνιστών για την κατάντια της παιδείας μας, της καταστροφής της ελληνικής γλώσσας και της αποψίλωσης κάθε προοπτικής κοινωνικής προόδου με γνώμονα και τη γνώση, θα σιγήσουν κι αυτές μέσα στις οιμωγές της τραγικής καταστροφής.
Και τότε στο ίδιο αμφιθέτρο, όπου ο καθηγητής Πολιτικής Επιστήμης διεπίστωσε την απαιδευσία της ελληνικής νεολαίας, θα υπάρξουν κι άλλες φοιτήτριες ή φοιτητές άλλων εθνικοτήτων, που θα γνωρίζουν την ελληνική ιστορία και τις πτυχές της καλύτερα από τους Ελληνες νέους, οι οποίοι ωστόσο θα φωνασκούν επιπολαίως για καλύτερη παιδεία και περισσότερα δικαιώματα μέσα στο πανεπιστήμιο, ως “εκτρώματα” του καταστρεπτικού έργου της κομματικής λογικής. Ως “καλοκουρδισμένα όργανα” χωρίς ελέυθερη σκέψη, που απλώς θα διαγκωνίζονται να κλεψουν την παράσταση των εντυπώσεων, με μια ασυναρτησία συμβόλων του λόγου, τα οποία πάντα εκφράζουν δυο κατηγορίες εννοιών, τις καθαγιασμένες και τις επάρατες…

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Πουθενά το δημοσίευμα δεν αναφέρει το όνομα του καθηγητή στο Πάντειο Πανεπιστήμιο. Είσαστε σίγουρος ότι τα πράγματα είναι ακριβώς έτσι? Μήπως βιάζεστε να κατηγορήσετε τους έλληνες νέους ? για να θέσετε έτσι ξαφνικά το θέμα της ιθαγένειας ότι το δικαιούνται και οι μετανάστες που εχουν τόσες γνώσεις ενώ τα παιδιά μας δεν έχουν