ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΑΤΟ ΔΕΝ ΣΩΘΗΚΕ ..ΒΕΛΑΖΟΝΤΑΣ

'Αρθρο 120: (Ακροτελεύτια διάταξη)

1. Tο Σύνταγμα αυτό, που ψηφίστηκε από την E΄ Aναθεωρητική Bουλή των Eλλήνων...

2. O σεβασμός στο Σύνταγμα και τους νόμους που συμφωνούν με αυτό και η αφοσίωση στην Πατρίδα και τη Δημοκρατία αποτελούν θεμελιώδη υποχρέωση όλων των Ελλήνων.

3. O σφετερισμός, με οποιονδήποτε τρόπο, της λαϊκής κυριαρχίας και των εξουσιών που απορρέουν από αυτή διώκεται μόλις αποκατασταθεί η νόμιμη εξουσία, οπότε αρχίζει και η παραγραφή του εγκλήματος.

4. H τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Eλλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία.»

Το email μας tolimeri@gmail.com

ΓΑΠ & ΑΝΔΡΕΑ Co .Η Ελβετκή εταιρεία του ,αδελφού του πρωθυπουργού.που θα κάνει το ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΡΤΙ

4.12.08

Η "ΧΟΥΝΤΑ"..... ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΜΑΣ

ΕΝΩΠΙΟΝ

ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ

ΤΜΗΜΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΤΩΝ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ

          ΜΗΝΥΤΗΡΙΑ ΑΝΑΦΟΡΑ

    Σοφίας χήρας, Δημητρίου ΒΟΓΙΑΤΖΗ, το γένος Ερμού Γ. φραγκουδη

    (Sofia, Vogiatzi - Fragoudi)

    Δημοσιολόγος - Συγγραφέας - Εκδότης (Publiciste - Auteur - Editeur)

    Διαχειρίστρια της «Σ. ΒΟΓΙΑΤΖΗ & σια» Ο.Ε., ΑΦΜ. 081072830, Β Δ.Ο.Υ.

    καλλιθεασ, που εδρεύει στη Σόλωνος 20, 176 73 Καλλιθέας

    Ιθαγενείας ελληνικησ, (Nationalite Hellenique)

    Υπήκοος Ελλάδος, κάτοχος του υπ’ αριθμ. Δ.Τ. Φ * 024942 / 8.11.2000

    Αστυνομικού Τμήματος Καλλιθέας

    Κατοίκου (Domicile): 176 73 Καλλιθέας - αττικησ , οδός αθηνασ, αριθμ. 81

    Τηλ. -fax: 01/9222077

    Κατά του ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ

Έχω την τιμήν να θέσω υπό την έμφρονα κρίση σας τα ακόλουθα:

«Την 2-6-2000 και περί ώραν 01:30 ο υιός μου Ερμής ΒΟΓΙΑΤΖΗΣ του Δημητρίου, οδηγών την υπ’ αριθμ. ΖΜΖ 246 δίκυκλο μοτοσυκλέτα, μάρκας Suzuki, συνεκρούσθη με προπορευόμενο ιδιωτικής χρήσεως επιβατικό αυτοκίνητο υπό στοιχεία ΥΙΚ 9526 οδηγούμενο από τον αστυνομικό Νικόλαο ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΚΟ του Λάμπρου (Α.Σ.Μ. 245803), υπηρετούντα «τότε» στο Υπουργείο Δημοσίας Τάξεως στην Υπηρεσία Διεθνούς Αστυνομικής Συνεργασίας, κατοίκου Αθηνών, οδός Αμφικράτους 24, Αγ. Αρτέμιος, τηλ. 7017 642, mob. 094/182612, στη συμβολή των οδών Λ. Βουλιαγμένης και Σοφίας Βέμπο στη Βουλιαγμένη, Αττικής, και τραυματισθείς θανασίμως απεβίωσε εντός ολίγου, το θάνατο του οποίου διεπίστωσε ο «Νεκροσκόπος ιατρός» ήτοι, ο ιατροδικαστής Δημήτριος ΜΟΥΡΤΖΙΝΗΣ.

Δια το εν λόγω θανατηφόρο συμβάν διεξάγεται σχετική προανάκριση από τον Αρχιφύλακα Κων/νο ΤΟΥΝΤΑ του Αστυνομικού Τμήματος Τροχαίας της Γλυφάδας (αριθμ. Δικογρ. 2514/9/604).

Επειδή, για το εν λόγω θανατηφόρο ατύχημα, ουδόλως ειδοποιήθηκα, αντιθέτως είχα τη διαβεβαίωση της Τροχαίας Γλυφάδας ότι δεν είχαν θανατηφόρο ατύχημα με το όνομα ΒΟΓΙΑΤΖΗΣ Ερμής, αλλά και κανένα άλλο,

Επειδή, και όταν αργότερα κατόπιν τηλεφωνήματος πληροφορούμενη από το Νοσοκομείο Ασκληπείο, διεπίστωσα ιδίοις όμμασι στο νεκροθάλαμο - ψυγείο το θλιβερό γεγονός και ανεγνώρισα το πτώμα, μετέβην στην Τροχαία Γλυφάδας, όπου ο Αξιωματικός Υπηρεσίας κ. ΚΩΤΣΙΚΟΓΙΑΝΝΗΣ Ανδρέας, μου απέκρυψε τα στοιχεία του αυτοκινήτου και του οδηγού του,

Επειδή, «ουδέν σήμα» εστάλη προς ενημέρωση του Δημοσιογραφικού και Τηλεοπτικού Τύπου, μέχρι την 12:00 μ. οπότε και έφυγα από την Τροχαία Γλυφάδας,

Επειδή, οι πρώτες πληροφορίες που έλαβα γνώση είχαν πολλά αντιφατικά στοιχεία περί του συμβάντος,

Επειδή, οι πρώτες πληροφορίες που συνέλεξα από διαφόρους μάρτυρες, μου δημιούργησαν «βάσιμες υποψίες» ότι ο ανωτέρω οδηγός μίαν ώρα ενωρίτερον ήτο αίτιος και ενός άλλου τροχαίου ατυχήματος ήτοι, στις 00:30 της 2/6/2000
είχε συγκρουσθεί με τον οδηγό δίκυκλης μοτοσυκλέτας Βασίλη ΤΣΑΛΤΑ του Πολυχρόνη, στη συμβολή των οδών Λ. Βουλιαγμένης και Ζέππου, ο οποίος ευρίσκεται σε βαρυτάτην κατάσταση (παράλυτος) στο Παρασκευοπούλειο του Ασκληπιείου,

Δια το εν λόγω “σοβαροτάτης” σωματικής βλάβης συμβάν διεξάγεται επίσης προανάκριση από τον αρχιφύλακα Κων/νο ΤΟΥΜΠΑ του Αστυνομικού Τμήματος Τροχαίας της Γλυφάδας (αριθμ. Δικ. 595).

Επειδή, στις 11/9/2000 και 13/10/2000 η Εισαγγελική Αρχή ηρνήθη να μου εγκρίνει Αιτήσεις, με τις οποίες θα διεπίστωνα και πιθανόν θα ολοκλήρωνα τις μετ’ απόδειξη έρευνές μου!... με τη δικαιολογία “ότι θα εμπλακώ άσχημα και θα κινδυνεύσει η ζωή μου!...”

Επειδή, από τα μέχρι τούδε στοιχεία τα οποία, μετά μεγάλης δυσχερείας και απείρους κινδύνους ηδυνήθη να συλλέξω είμαι βεβαία ότι ο θάνατος του υιού μου και ιδία οι ιδιαίτερες συνθήκες και περιστάσεις, οι οποίες αφορούν το προ της προσκρούσεως του στάδιο επί του προπορευομένου αυτοκινήτου του αστυφύλακα Νικ. ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΚΟΥ, ο οποίος μη τελών εν διατεταγμένη υπηρεσία κατά την οδήγηση του οχήματός του παρέβη ρητές διατάξεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας και δη των άρθρων 12 παρ. 1, 13, 16, 17 παρ. 6, 21 παρ. 4β, Ν. 2696/1999, προκαλώντας την σύγκρουση και το θανάσιμο τραυματισμό του αποβιώσαντος, όπως επίσης και οι ιδιαίτερες συνθήκες και περιστάσεις, οι οποίες αφορούν τη διακομιδήν, και νοσηλεία του στο Νοσοκομείο Βούλας, μου δημιουργούν “βάσιμες υποψίες” ότι οι θεράποντες ιατροί και η Διεύθυνση του Ασκληπιείου Βούλας προέβησαν σε ενέργειες κατά παράβαση των Ν. 2737/99 και ιδία των παρ. 2, 4, 5, 6, 7, του Ν. 242 Π.Κ., άρθρου 10 του Συντάγματος 1975/86.

Επειδή, κατά την πορεία και την εξέλιξη των ερευνών μου μου δημιουργήθησαν “βάσιμες υποψίες” ότι η θανατηφόρος αιτία δεν ήτο απλώς οι συνθήκες της σύγκρουσης και της κατάληξης του υιού μου κάτωθεν του παρανόμως παρκαρισμένου ΙΧΦΑ υπ’ αριθμ. ΥΜΒ-8871, αλλά σε θανατηφόρο βλήμα, το οποίο προεκάλεσε ανοικτό κάταγμα κρανίου όπισθεν της κεφαλής στην περιοχή της ινιακής χώρας, το οποίο αφαιρέθη δια χειρουργικής επεμβάσεως εις το Νοσοκομείον προέβην στις κάτωθι ενέργειες σύμφωνα με το άρθρο 10 του Συ-ντάγματος 1975/86 “Περί του δικαιώματος της Αναφοράς”:

1. Στις 21/8/2000 υπέβαλα αίτηση στην Τροχαία Γλυφάδας για επανεξέταση του δευτέρου δείγματος αίματος του αποβιώσαντος, μέχρι σήμερον 2/6/01 ουδεμίαν ενημέρωση έχω,

2. Στις 31/8/2000 κατέθεσα κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας με τον κ. Σαββίδη Θεοφύλακτο, χημικό, στη Διεύθυνση Εγκληματολογικών Ερευνών, Τμήμα Χημείου τις από 24/8/2000 αιτήσεις (συν. των υπ’ αριθμ. Δ.Υ. εισαγγελικών εντολών) με κύρια αιτήματά μου την εξέταση του DNA του αποβιώσαντος γιού μου και τα ακριβή αίτια της σύγκρουσης.

Παρέδωσα συνοδευόμενα με «υπόμνημα» φωτογραφικό υλικό από τα συ-γκρουσθέντα οχήματα, τα σχετικά πειστήρια εξαρτημάτων μηχανής και θραυσμάτων αυτοκινήτου, τα οποία παρέλαβε η κ. Μπεχράκη Σταυριανή, Ανθ/μος, ενώπιον του Τμηματάρχη κ. Χριστοδουλή. Μέχρι σήμερον 2/6/2001 ουδεμίαν ενημέρωση έχω.

3. Στην 1/9/2000 επέδειξα στην κ. Χ. Σπηλιοπούλου, ιατροδικαστή, την από 24/8/2000 αίτησή μου με την οποία ζητούσα να μου διευκρινισθούν ορισμένες απορίες μου σχετικά με την έκθεση της Νεκροψίας - Νεκροτομής. Επειδή, η ανωτέρω κυρία μου εξήγησε ότι «δεν δήλωνα σαφώς τα αιτήματά μου», με συνεβούλεσε να υποβάλω εκ νέου την αίτησή μου, αφού όμως με διαβεβαίωσε
ότι θα διατηρηθούν τα εκ της νεκροψίας ευρήματα και ενώπιόν μου έδωσε τη σχετική εντολή.

4. Στις 12/9/2000 κατέθεσα την από 11/9/2000 αίτησή μου (συν. υπ’ αριθμ. Δ.Υ. εισαγγελική εντολή) με αναλυτικό υπόμνημα, στο Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Ιατροδικαστικής και Τοξικολογίας με αριθμό πρωτ. 1228/12.9.2000, με τις ακριβείς παρατηρήσεις μου και αναλύοντας κατά “το δοκούν” τις απορίες μου. Μέχρι σήμερον 2/6/2001 ουδεμίαν ενημέρωση έχω.

Επειδή, αδυνατώ να προχωρήσω οιανδήποτε έρευναν,

Επειδή, ουδεμίαν κρίση, ουδέν συμπέρασμα είναι δυνατόν να εκφέρω, διότι έχω πλήρην άγνοια της δικογραφίας, των ανακριτικών καταθέσεων, των πορισμάτων των εμπειρογνωμόνων και λοιπών ελέγχων.

Επειδή, από τα συνοπτικά εκτεθέντα πραγματικά περιστατικά και λοιπά στοιχεία προκύπτει αβίαστα ότι ο παραπάνω οδηγός του υπ’ αριθμ. ΥΙΚ 9526 ΙΧΕ αυτοκινήτου από εγκληματική αμέλεια συνισταμένη στην έλλειψη της δέουσας προσοχής, την οποία ώφειλε και ηδύνατο να καταβάλει οδήγει το όχημά του ανεπιτηδείως με αποτέλεσμα να ανατρέψει και να προκαλέσει το θάνατο του υιού μου ΕΡΜΗ ΒΟΓΙΑΤΖΗ του Δημητρίου, ο οποίος θα απεφεύ-γετο εάν αυτός οδηγούσε με την επιβαλλομένη ν σύνεση και προσοχή,

Επειδή, η εκτεθείσα αμελής διαγωγή και εγκληματική συμπεριφορά του Νικολάου ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΚΟΥ του Λάμπρου, κατά την οδήγηση του οχήματος και μετά την οδήγηση, αποτελεί τη μοναδική και αποκλειστικήν αιτία του θανατηφόρου τραυματισμού του υιού μου και αυτού του θανάτου του καθόσον υφίσταται αντικειμενικός και αδιάλειπτος αιτιώδης σύνδεσμος μεταξύ της εγκληματικής διαγωγής αυτού και του επελθόντος εγκληματικού αποτελέσματος μηνύω αυτόν ενώπιον Υμών, σύμφωνα με το άρθρο 194 (πρώην 138 Δ Συνθήκης Ευρ. Κοινότητος), άρθρο 21 (πρώην 8Δ Συνθ.Ευρ. Κ.) άρθρ. 314 (πρώην 248 Συνθ. Ευρ. Κ.), και σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 28 και 302 του Π.Κ. του ισχύοντος εν Ελλάδι και εξαιτούμαι την άσκηση κατ’ αυτού της προσηκούσης ποινικής διώξεως και της παραδειγματικής από το αρμόδιο Δικαστήριο τιμωρίας του.

Επειδή, επίσης από τα συνοπτικά εκτεθέντα πραγματικά περιστατικά και λοιπά στοιχεία προκύπτει αβίαστα η πλημμελής και αμελής συμπεριφορά των Διοικητικών Αρχών, και της Διοίκησης του νοσοκομείου Ασκληπιείου Βούλας, το οποίο ενήργησε κατά παράβαση του ν. 2737/99.

ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΩ τις Αρχές αυτές ενώπιον Υμών στηριζομένη εις τα ως άνω αναφερόμενα άρθρα της Συνθήκης περί ιδρύσεως της Ευρωπαϊκής Κοινότητας

ΠΑΡΑΚΑΛΩ για τη διενέργεια τακτικής ανακρίσεως, λόγω των συνθηκών της πράξεως και της ιδιότητος του δράστου, ο οποίος πιστεύω ότι ασκεί κατ’ εξακολούθηση παράνομες πράξεις ως ανωτέρω καθ’ έξιν και κατ’ επάγγελμα.

ΕΧΟΥΣΑ απόλυτον επίγνωση των όσων καταγγέλλω και των συνεπειών των, εν περιπτώσει ψευδούς ή αναληθούς καταμηνύσεώς μου,

ΠΑΡΑΜΕΝΩ εις την διάθεσή σας αιτούσα ΝΟΜΙΚΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ

ΠΑΡΑΚΑΛΩ, όπως διαφυλάξητε την ΗΘΙΚΗΝ και ΣΩΜΑΤΙΚΗΝ ακεραιότητά μου, δεδομένου ότι έχω βάσιμες υποψίες ότι ΚΙΝΔΥΝΕΥΩ ΑΜΕΣΑ!.. και πέραν του ότι τα τελευταία έτη έχει μεθοδευθεί η οικονομική μου εξόντωση.

Εν Αθήναις τη 2 Ιουνίου 2001

Μετά τιμής η μηνύουσα



ΣΟΦΙΑ ΦΡΑΓΚΟΥΔΗ-ΒΟΓΙΑΤΖΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια: