ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΑΤΟ ΔΕΝ ΣΩΘΗΚΕ ..ΒΕΛΑΖΟΝΤΑΣ

'Αρθρο 120: (Ακροτελεύτια διάταξη)

1. Tο Σύνταγμα αυτό, που ψηφίστηκε από την E΄ Aναθεωρητική Bουλή των Eλλήνων...

2. O σεβασμός στο Σύνταγμα και τους νόμους που συμφωνούν με αυτό και η αφοσίωση στην Πατρίδα και τη Δημοκρατία αποτελούν θεμελιώδη υποχρέωση όλων των Ελλήνων.

3. O σφετερισμός, με οποιονδήποτε τρόπο, της λαϊκής κυριαρχίας και των εξουσιών που απορρέουν από αυτή διώκεται μόλις αποκατασταθεί η νόμιμη εξουσία, οπότε αρχίζει και η παραγραφή του εγκλήματος.

4. H τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Eλλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία.»

Το email μας tolimeri@gmail.com

ΓΑΠ & ΑΝΔΡΕΑ Co .Η Ελβετκή εταιρεία του ,αδελφού του πρωθυπουργού.που θα κάνει το ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΡΤΙ

11.11.10

Δ. Σαραβάκος: Ο Τατούλης είναι επικίνδυνος, γι΄ αυτό έφυγα

Ο πρώην υποψήφιος περιφερειακός σύμβουλος Αργολίδας με το συνδυασμό «Νέα Πελοπόννησος» του Πέτρου Τατούλη, Δημήτρης Σαραβάκος, μίλησε σήμερα το πρωί στον «Αθήνα 9.84» και τον δημοσιογράφο Γιάννη Κουρτάκη.

Αναφέρθηκε στην αποχώρησή του από το ψηφοδέλτιο του συνδυασμού «Νέα Πελοπόννησος», ενώ άφησε αιχμές κατά του κ. Πέτρου Τατούλη λέγοντας ότι "αυτός ο άνθρωπος είναι... επικίνδυνος" και «ο συνδυασμός αυτός έχασε την ανεξάρτητη και υπερκομματική δομή, με την οποία ξεκινήσαμε. Και γι' αυτό είμαι απέναντι».

Ακολουθούν απόσπασμα της συνέντευξης:

Δ. Σαραβάκος: «Είχαμε φτιάξει έναν ωραίο συνδυασμό, πλήρως στελεχωμένο...»

Δημοσιογράφος: Για να διεκδικήσετε αυτόνομα την περιφέρεια Πελοποννήσου...

Δ. Σαραβάκος: «...και γνωρίζετε ότι οι δημοσκοπήσεις μας έδιναν 10-12%. Τώρα, τι έγινε από εκεί και πέρα. Εγώ δεν πίστευα ότι μπορούσαμε να μπούμε στο δεύτερο γύρο - τα ανεξάρτητα ψηφοδέλτια, δύσκολα μπαίνουν στο δεύτερο γύρο.

Με πλησίασε, λοιπόν, ο κ. Τατούλης, μου λέει ''έχω κι εγώ ένα δικό μου συνδυασμό. Δεν "παντρεύουμε" τους δύο συνδυασμούς, να κάνουμε έναν κοινό συνδυασμό μαζί, να διεκδικήσουμε με ουσία την περιφέρεια Πελοποννήσου;

Εσύ είσαι αυτοδιοικητικός, γνωρίζεις τα θέματα, θα είσαι πρώτη γραμμή για όλα αυτά τα θέματα, θα είσαι το νούμερο δύο και θα προχωρήσουμε όλοι μαζί". Το είπα αυτό στους άλλους υποψηφίους του συνδυασμού και οι μισοί αντέδρασαν. Είπαν ''μα, τι πάμε να κάνουμε εκεί; Εδώ προχωράμε μόνοι μας, έχουμε ένα λόγο, είμαστε αυτοδιοικητικοί, έχουμε λόγο, έχουμε εντιμότητα, έχουμε μία πορεία. Η πολιτική του κ. Τατούλη είναι περίεργη και θα βρεθούμε μπλεγμένοι''.

Μου το είπαν αρκετοί. Όμως, έρχεται ο ΛΑ.Ο.Σ. και το ψηφίζει, έρχεται το ΠαΣοΚ και το ψηφίζει, δημιουργώντας κάποιες ευρύτερες δυνάμεις εκεί. Συμφωνήσαμε ότι ο συνδυασμός να είναι υπερκομματικός και ανεξάρτητος. Και από τα άτομα που είχαν συμπεριληφθεί στο συνδυασμό έτσι εμφαίνεται, γιατί ήταν από όλες τις τάξεις. Τι έγινε στην πορεία;

Ο άνθρωπος αυτός φτιάχνει ένα πρόγραμμα, δεν με κάλεσε ούτε καν να με ρωτήσει. Και όχι μόνο για την Πελοπόννησο -που έχω φτιάξει δεκάδες προγράμματα για όλη την Ελλάδα-, δεν με κάλεσε ούτε για την Πελοπόννησο. Κατά τη διάρκεια της εκλογικής διαδικασίας, κρυβόταν.

Από εκεί και πέρα, προχωρήσαμε. Έδωσα τόπο στην οργή. Όμως, δυστυχώς, αυτοί που έλεγαν να μη συνεργαστούμε μαζί του, είχαν απόλυτα δίκιο. Προεκλογικά και κατά τη διάρκεια της εκλογής, έμμεσα και άμεσα, έδινε γραμμή στήριξης υπέρ συγκεκριμένων υποψηφίων, που προέρχονται από το ΠΑΣΟΚ. Και για να ξεκαθαρίσω τη θέση μου, εγώ τιμώ το ΠαΣοΚ και νομίζω ότι είναι ένα σοβαρό κόμμα, δεν τα βάζω με το ΠAΣOΚ...» .

Και πρόσθεσε:«Από εδώ και πέρα, αυτός ο άνθρωπος όταν κάνει όλα αυτά, είναι επικίνδυνος. Όταν πριν πάρει την εξουσία κάνει όλες αυτές τις κωλοτούμπες, τις περίεργες κωλοτούμπες οι οποίες δεν είναι ούτε υπέρ του εαυτού του, ούτε υπέρ του συνδυασμού του, ούτε υπέρ της περιφέρειας, εγώ δεν μπορώ να τον εμπιστευτώ...».
Σε άλλο σημείο, είπε: «Δεν μπορεί ο άνθρωπος αυτός να λειτουργήσει. Είναι επικίνδυνος. Δεν έχω τίποτα προσωπικά μαζί του. Σαν άνθρωπο τον εκτιμώ και τον θεωρώ και φίλο. Όμως, η εξουσία θέλει άλλες προδιαγραφές.

Γι' αυτό και εγώ απέσυρα, λοιπόν, τη στήριξη του συνδυασμού μου, την "κίνηση πολιτών Πελοποννήσου" και ζητώ από τους πολίτες να τον καταψηφίσουν... Δεν δίνω καμία γραμμή για τον κ. Δράκο, ούτε έχω καμία συνεννόηση, ούτε έχω συνεννόηση με τη Ρηγίλλης...».

Και κατέληξε, λέγοντας: «Δεν με ενδιαφέρει αν είναι ΠαΣοΚ, αν είναι ΚΚΕ ή αν είναι Νέα Δημοκρατία. Εμένα με ενδιαφέρει ότι αυτή τη στιγμή, ο συνδυασμός αυτός έχασε την ανεξάρτητη και υπερκομματική δομή, με την οποία ξεκινήσαμε. Και γι' αυτό είμαι απέναντι».

Πηγή:Έσεται Ήμαρ

Δεν υπάρχουν σχόλια: