4.12.11
ΤΙ ΕΛΛΑΔΑ ΘΕΛΟΥΜΕ : ΕΠΙΛΟΓΗ ΗΓΕΤΩΝ
ΤΙ ΕΛΛΑΔΑ ΘΕΛΟΥΜΕ : ΕΠΙΛΟΓΗ ΗΓΕΤΩΝ
Καταθέτω τις απόψεις μου πάνω στο ζήτημα "Επιλογή ηγετών" . Σε ένα καθεστώς ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ αυτά ΘΑ ΠΡΟΤΕΙΝΑ . Το άν γινόταν δεκτά απο την πλειοψηφία αυτό είναι άλλο θέμα που δεν το γνωρίζω .
Τα κείμενα "ΤΙ ΕΛΛΑΔΑ ΘΕΛΟΥΜΕ;" γράφτηκαν για να αρχίσει κάποιος διάλογος και να κατασταλάξει ο Ελληνοπρεπής χώρος πάνω στο φλέγον αυτό ζήτημα . Ουδεμία δράση δεν δύναται να αναληφθεί εάν προηγουμένως δεν γνωρίζουμε πού θέλουμε να πάμε , πού στοχεύουμε .
Βλέπε http://lofos.info/pythas/igesia.html
Οι ιδέες που παρουσιάζονται εδώ δεν προστατεύονται απο πνευματικά δικαιώματα . Οποιοσδήποτε συμφωνεί μπορεί να τις υιοθετήσει και να τις προβάλει σαν δικές του .
-------------------------------------
Προσθήκη 4-12-2011
Πολύς λόγος γίνεται για το εάν η Άμεση Δημοκρατία είναι το καλύτερο πολίτευμα ή όχι . Αυτοί που δεν συμπαθούν την Δημοκρατία λένε οτι το φυσικό πολίτευμα για τον άνθρωπο είναι η Βασιλεία , δηλαδή όλη η κοινωνία να εναπόκειται στις αποφάσεις ΕΝΟΣ και μόνον προσώπου . Ας προσπαθήσουμε ψύχραιμα να αναλύσουμε το θέμα :
α) Η Αρχαία Αθήνα με την Άμεση Δημοκρατία οδηγήθηκε στην καταστροφή . Με εντελώς δημοκρατικές διαδικασίες απεφάσισε να φορολογήσει άγρια τους συμμάχους της όχι για να φτιάξει στόλο εναντίον των Περσών ( ως όφειλε ) αλλά για να εξασφαλίσει για τον εαυτούλη της Παρθενώνες και πλούσια γεύματα . Έτσι έγινε αντιπαθής και φθάσαμε στον Πελοποννησιακό Πόλεμο .
Υπήρχαν και κάποιοι που έκρουσαν τον κώδωνα του κινδύνου γι' αυτήν την ανόητη πολιτική των Αθηνών αλλά δεν εισακούσθηκαν .
Το σφάλμα του Αθηναϊκού συστήματος Άμεσης Δημοκρατίας ήταν οτι ο ανώτατος άρχων εκλεγόταν με ψήφους ΟΛΩΝ των πολιτών . Έτσι η ψήφος του ηλίθιου είχε την ίδια βαρύτητα με την ψήφο του σοφού . Ολέθριο ελάττωμα .
β) Όλες οι επόμενες αυτοκρατορίες δεν είχαν σχέση με την Δημοκρατία ( Ελληνιστικά Βασίλεια , Ρωμαϊκή και Βυζαντινή Αυτοκρατορία , Χαλιφάτα , Οθωμανοί , Φασιστική Ιταλία , Ναζιστική Γερμανία κλπ ) . ΚΑΙ ΑΥΤΕΣ ΟΜΩΣ ΠΑΡΗΚΜΑΣΑΝ !!! Μόλις πέθαινε ένας χαρισματικός αυτοκράτορας ανελάμβανε ο γιός του ενώ υπήρχαν άλλοι πολλοί καλύτεροι που έμεναν στην αφάνεια .
Άρα ούτε και ο συγκεντρωτισμός αποτελεί λύση .
Οδηγούμαστε στην σκέψη οτι δεν έχει σημασία το πολίτευμα αλλά η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ . Αν οι άνθρωποι είναι σκάρτοι , τί να σου κάνει το πολίτευμα ; Άρα πρέπει πρώτα να εξυψώσουμε την ποιότητα των ανθρώπων .
Φαίνεται οτι είναι σωστή σκέψη αλλά ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΤΗΛΗ !
Η βελτίωση της ποιότητας των ανθρώπων είναι ηράκλειο έργο και ΠΡΟΑΠΑΙΤΕΙ σοφούς ηγέτες . Πώς όμως ένα κτηνώδες πλήθος θα στείλει στην εξουσία σοφούς ηγέτες ;
γ) Δεν χρειάζεται να μας απασχολεί το πώς θα μορφώσουμε και εξευγενίσουμε την μάζα . Μέσα στον λαό υπήρχαν και θα υπάρχουν και ηλίθιοι και φιλόσοφοι . Το μόνο που χρειαζόμαστε είναι ένα πολιτικό σύστημα που θα επιλέγει και θα στέλνει στα ανώτατα αξιώματα τους φιλοσόφους . Συγχρόνως δεν θα επιτρέπει στους ηλιθίους να αποφασίζουν για τα σοβαρά θέματα της κοινωνίας .
Ποιό είναι αυτό το πολιτικό σύστημα ;
Το περιγράφω παρακάτω . Δεν είμαι ο πρώτος που προτείνει αυτό το σύστημα . Το έχουν σκεφθεί και άλλοι . Δεν έχει εφαρμοσθεί ποτέ .
Το ονομάζω "Βαθμιδωτή Δημοκρατία" .
Ο Πλάτων πρότεινε να απέχουν όλοι απο την πολιτική και να αφήνουν την διακυβέρνηση στους Ειδήμονες ( αυτούς που ξέρουν ) . Εδώ είναι το μεγάλο πρόβλημα . Εμπιστευόμαστε την υγεία μας στους Ειδήμονες επειδή ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΣΤΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ . Επιπλέον , οι Ειδήμονες ( γιατροί ) μπορούν ΣΕ ΣΥΝΤΟΜΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ να μας αποδείξουν οτι οι συμβουλές τους αποδίδουν θετικά αποτελέσματα .
Στην πολιτική όμως ΟΛΟΙ ΑΙΣΘΑΝΟΝΤΑΙ ΟΤΙ ΤΑ ΞΕΡΟΥΝ ΟΛΑ .
Επιπλέον , οι πολιτικές πράξεις αποδίδουν ορατά αποτελέσματα ΕΠΕΙΤΑ ΑΠΟ ΠΟΛΥ ΧΡΟΝΟ .
Γι΄ αυτούς τους δύο λόγους δεν μπορούμε να πείσουμε τον ηλίθιο να απέχει απο τις πολιτικές αποφάσεις .
Χρειαζόμαστε ένα σύστημα όπου ο ίδιος ο λαός θα αποκλείει απο τα ανώτατα αξιώματα τους ηλιθίους ( που είναι πάντα η πλειοψηφία !) . Έτσι οι ηλίθιοι δεν θα έχουν την δυνατότητα να στραφούν εναντίον ΕΝΟΣ προσώπου που τους απέκλεισε . Θα έχουν απέναντί τους την ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ( τους σοφούς και ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΗΛΙΘΙΟΥΣ ) και με την πλειοψηφία δεν μπορούν να τα βάλουν .
--------------------------------------------
Προσθήκη 11 Απριλίου 2010
Για να μην υπερτιμούμε μερικά πράγματα :
1) Το δόγμα της Δημοκρατίας είναι «Η μειοψηφία υπακούει στη θέληση της πλειοψηφίας».
Τι γίνεται όμως εάν η μειοψηφία είναι οι νέοι και υγιείς και η πλειοψηφία είναι οι μεσήλικες
και ασθενείς ; Ποιος εγγυάται ότι θα σεβασθούν τη γνώμη της πλειοψηφίας και δεν θα επιβάλλουν
δικτατορία ; Αυτό είναι το σαθρό σημείο στα θεμέλια της Δημοκρατίας και ,κατά τη γνώμη του γράφοντος, την κάνει σχεδόν ουτοπικό πολίτευμα (γι’ αυτό και η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ Δημοκρατία
είναι σπανιότατο φαινόμενο στην ανθρώπινη ιστορία).
Η Δημοκρατία για να λειτουργεί χρειάζεται έναν «εξωτερικό εγγυητή». Στα χρόνια του Περικλή ο εξωτερικός εγγυητής ήταν ο φόβος των
Περσών και τα έσοδα από την φορολογία των συμμάχων .
2) Η Αρχαία Αθήνα είχε τη τελειότερη Άμεση Δημοκρατία . Παρ' όλα αυτά και μισητή έγινε στις συμμαχικές πόλεις και έριδες πολιτικές είχε και νικήθηκε ( απο δικά της λάθη ) στον Πελοποννησιακό Πόλεμο .
Επομένως ΔΕΝ ΑΡΚΕΙ ένα καλό πολίτευμα για την ευημερία της πόλης . Χρειάζεται και οι πολίτες να έχουν υψηλό ήθος ώστε να παίρνουν σωστές αποφάσεις .
--------------------------------------------
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ
ΤΡΟΠΟΣ ΕΚΛΟΓΗΣ
Οι πολίτες του Δήμου ψηφίζουν μυστικά και εκλέγουν το Δημοτικό Συμβούλιο . Το Δημοτικό Συμβούλιο ψηφίζει μυστικά και εκλέγει αυτόν ( ή αυτούς ) που θα στείλει στο Νομαρχιακό Συμβούλιο . Το Νομαρχιακό Συμβούλιο ψηφίζει μυστικά και εκλέγει αυτόν ( ή αυτούς ) που θα στείλει στην Κεντρική Κυβέρνηση .
Έτσι διασφαλίζουμε οτι ο ανόητος (κατα γενικήν ομολογίαν ) δεν θα αποφασίζει για την σύνθεση της Κεντρικής Κυβέρνησης ( αφού δεν θα μπορέσει να εκλεγεί ούτε στο Δημοτικό Συμβούλιο ) .
Ακόμη διασφαλίζουμε οτι κανένας "εκλεκτός" ξένων συμφερόντων δεν θα φθάσει στην Κεντρική Κυβέρνηση .
Τέλος διασφαλίζουμε οτι δεν χρειάζεται κανείς ισχυρούς χρηματοδότες για να φθάσει στην Κεντρική Κυβέρνηση .
Λεπτομέρειες :
1) Τα σύνορα των Νομών καλά θα είναι να ταυτίζονται με τα όρια των υδρογραφικών λεκανών επειδή αυτές οι λεκάνες είναι αυτόνομες οικονομικές μονάδες . Η μόλυνση και η κυκλοφορία ιχνοστοιχείων του εδάφους συνήθως οριοθετούνται απο τα σύνορα μιας υδρογραφικής λεκάνης . Όποια τοπική ηγεσία θέλει να πάρει μέτρα κατά της μόλυνσης και υπέρ της γονιμότητας του εδάφους καλά θα είναι να έχει εξουσία σε ολόκληρη την υδρογραφική λεκάνη .
Παράδειγμα για να γίνει κατανοητή η έννοια της υδρογραφικής λεκάνης : Είναι η περιοχή που όλες οι σταγόνες της βροχής κυλούν και καταλήγουν στον ίδιο ποταμό . Η υδρογραφική λεκάνη του Αχελώου ξεκινά απο την Ήπειρο και τελειώνει στο Μεσολόγγι . Η υδρογραφική λεκάνη του Αλιάκμονα ξεκινά απο τα Ελληνοαλβανικά σύνορα και τελειώνει στον Θερμαϊκό Κόλπο .
2) Οι Δήμοι πρέπει να είναι μικροί για να γνωρίζονται καλά οι δημότες . Είναι τερατούργημα να ζείς σε μια κοινωνία όπου θα περπατάς στον δρόμο και θα βλέπεις αγνώστους . Αυτό το τερατούργημα βολεύει μόνον τους κακούς ηγέτες .
ΚΡΙΣΙΜΗ ΕΡΩΤΗΣΗ : ΟΛΟΙ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΙΔΙΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ;
α) ΟΧΙ β) ΝΑΙ
Σήμερα όλοι ( ξύπνιοι και ηλίθιοι , τίμιοι και εγκληματίες ) έχουν ψήφο ιδίας αξίας όταν πρόκειται για εκλογή βουλευτών . Στην λήψη πολιτικών αποφάσεων δικαιώματα έχει μόνο ο πρόεδρος του κόμματος ( δηλαδή οι ξένες πρεσβείες που τον στηρίζουν ) .
Το ζητούμενο είναι να έχουν όλοι ΙΔΙΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ για να αποδείξουν την πολιτική τους σοφία . Δικαίωμα λόγου θα έχουν όλοι στην βαθμίδα τους . Δηλαδή ο απλός πολίτης θα έχει δικαίωμα λόγου όταν γίνονται εκλογές για το Δημοτικό Συμβούλιο . Εάν δεν εκλεγεί όμως ( ο ίδιος ) δεν θα μπορεί να μπεί με το "έτσι θέλω" στο Νομαρχιακό Συμβούλιο ούτε στην Βουλή και να εκθέσει τις απόψεις του .
Στο σύστημα που προτείνω δεν έχουν όλοι δικαίωμα να εκλέξουν βουλευτές . Οι ανόητοι μπορούν να ψηφίζουν μόνο για εκλογή Δημοτικού Συμβουλίου . Οι βουλευτές όμως που θα εκλεγούν θα παίρνουν πραγματικά πολιτικές αποφάσεις . Αν ο λαός αντιληφθεί ανάμιξη ξένων πρεσβειών στις αποφάσεις τους , θα τους ανακαλεί .
Νόμοι
Μόνο δύο νόμοι θα είναι ανώτεροι απο την εξουσία του Δημοτικού Συμβουλίου :
α. Η κατανομή της γής θα είναι όπως περιγράφεται στην http://lofos.info/pythas/tie-trofi.html
β. Οι φόροι θα είναι προαιρετικοί ( βλέπε παρακάτω ) . Για ΟΛΑ τα υπόλοιπα θα αποφασίζουν τα όργανα που θα εκλέγονται σε επίπεδο Δήμου ( Δημοτικό Συμβούλιο Άμυνας , Δημοτικό Συμβούλιο Αστυνομίας και Δικαιοσύνης , Δημοτικό Συμβούλιο Υγείας ) . Έτσι διασφαλίζουμε οτι η δικαιοσύνη θα αποδίδεται αυθημερόν χωρίς έξοδα για δικηγόρους , εφετεία κλπ .
Η ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΘΕΜΑΤΑ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΜΥΝΑΣ ;
α) ΝΑΙ β) ΟΧΙ
Προτείνω η Κεντρική Κυβέρνηση να ασχολείται ΜΟΝΟ με θέματα εξωτερικής πολιτικής και άμυνας . Σ' αυτά τα θέματα επιβάλλεται μυστικότης και ταχύτητα δράσης και φυσικά δεν μπορεί τα θέματα αυτά να συζητούνται φανερά στις πλατείες των Δήμων .
Αν οι εκλεγέντες είναι τίμιοι δεν υπάρχει λόγος να διαχωρίζονται οι εξουσίες σε Νομοθετική , Εκτελεστική και Δικαστική . Αυτός ο διαχωρισμός των εξουσιών είναι μια εφεύρεση της Γαλλικής Επανάστασης ( δημιούργημα των κεφαλαιοκρατών του 18ου αιώνα ) που ποτέ δεν μας εξήγησαν ΓΙΑΤΙ πρέπει να συμβαίνει και ούτε τηρείται ποτέ στην Ελλάδα ( βουλευτές που είναι συγχρόνως υπουργοί και διορίζουν δικαστές ! ) . Άλλωστε στο μακροβιότερο σύστημα που γνώρισε η ανθρωπότητα ( ο τοπικός φύλαρχος ) όλες οι εξουσίες ήταν συγκεντρωμένες στο ίδιο πρόσωπο .
ΕΚΛΟΓΕΣ
Κάθε Δήμος μπορεί να έχει εκλογές οποιαδήποτε μέρα θέλει . Έτσι δεν αναστατώνεται η χώρα απο αυτό που λέγεται "προεκλογική περίοδος" . Τα μέλη των Νομαρχιακών Συμβουλίων ( ή της Κεντρικής Κυβέρνησης ) ανακαλούνται και αντικαθίστανται όποτε θελήσει ο αντίστοιχος Δήμος ( ή το αντίστοιχο Νομαρχιακό συμβούλιο ) . Έτσι υπάρχει μια συνεχής και αθόρυβη ανανέωση των προσώπων σε θέσεις εξουσίας .
ΦΟΡΟΙ
Προαιρετικοί . Όποιος θέλει να έχει μερίδιο γής και δικαίωμα του εκλέγειν θα πληρώνει τον φόρο για την άμυνα .
Όποιος θέλει να έχει υγειονομική περίθαλψη θα πληρώνει τον αντίστοιχο φόρο .
Όποιος θέλει να έχει την προστασία της Αστυνομίας θα πληρώνει τον αντίστοιχο φόρο .
Όσοι θα είναι οι φόροι τόσες θα είναι και οι εκλεγόμενες εξουσίες .
Στην περίπτωσή μας , οι δημότες θα εκλέγουν το Δημοτικό Συμβούλιο , τον γιατρό του Δήμου( διευθυντή του τοπικού Κέντρου Υγείας ) και το Αστυνομικό Συμβούλιο του Δήμου . Αυτοί θα συγκεντρώνουν τους αντίστοιχους φόρους , θα κρατούν για τις τοπικές ανάγκες το απαραίτητο ποσό και θα προωθούν στα υψηλότερα κλιμάκια το υπόλοιπο . Σήμερα γίνεται το ακριβώς αντίθετο : Συγκεντρώνονται οι φόροι κατ' ευθείαν στην Αθήνα , πέφτουν μέσα σε διάφορες "μαύρες τρύπες" και δεν φθάνουν ποτέ παρακάτω !
Εννοείται οτι οι γιατροί του Νομού θα εκλέγουν τον Νομίατρο ( διευθυντή του Νομαρχιακού Νοσοκομείου ) και οι Αστυνόμοι των Δήμων θα εκλέγουν τον Νομαρχιακό Διευθυντή Αστυνομίας . Αυτοί με την σειρά τους θα εκλέγουν τους αμέσως ανώτερους ( τους Εθνικούς Διευθυντές ) .
Εφ' όσον κάθε εξουσία εκλέγεται απο τον λαό , μόνο όποιος εξέλεξε μπορεί να απολύσει κάποιον . Δεν μπορεί πχ το Δημοτικό Συμβούλιο Άμυνας να απολύσει τον Δημοτικό γιατρό , ούτε η Κεντρική Κυβέρνηση τον Εθνικό Διευθυντή Αστυνομίας .
Το ίδιο θα συμβαίνει και με τυχόν άλλους φόρους και αντίστοιχες υπηρεσίες .
Το Δημοτικό Συμβούλιο Άμυνας θα ασχολείται με θέματα επιστράτευσης , με την τοπική αποθήκη πολεμικού υλικού και θα αποδίδει την ακίνητη περιουσία σε όποιον πληρώνει τον αντίστοιχο φόρο . Η παρουσία του θα περνά μάλλον απαρατήρητη . Πιο έντονη παρουσία θα έχει το Αστυνομικό Συμβούλιο διότι αυτό θα επιλύει τις διαφορές μεταξύ των πολιτών .
Όσο όμως πάμε σε ανώτερα κλιμάκια ( Νομαρχιακό Συμβούλιο και Κεντρική Κυβέρνηση ) τόσο πιό έντονη γίνεται η παρουσία του Συμβουλίου Άμυνας και τόσο πιό μικρή γίνεται η παρουσία των άλλων Συμβουλίων .
ΜΕΣΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
Θα υπάρχουν δύο κανάλια πληροφόρησης . Το ένα θα μεταφέρει τις ειδήσεις απο "κάτω προς τα πάνω" . Εκτός απο το Δημοτικό Συμβούλιο , τον γιατρό και τον αστυνόμο του Δήμου , θα εκλέγεται και ο αρμόδιος πληροφόρησης . Θα συγκεντρώνει τις ειδήσεις του Δήμου , θα τις ανακοινώνει ( εφημερίδα τοίχου ) και θα προωθεί προς τον νομαρχιακό αντίστοιχο όσες ειδήσεις κρίνει οτι ενδιαφέρουν την Νομαρχία . Ο νομαρχιακός αρμόδιος δίνει στους δήμους όσες τοπικές ειδήσεις κρίνει οτι τους ενδιαφέρουν και προωθεί προς τον αρμόδιο δίπλα στην Κεντρική Κυβέρνηση όσες ειδήσεις κρίνει ενδιαφέρουσες . Ο αρμόδιος δίπλα στην Κεντρική Κυβέρνηση δέχεται τις ειδήσεις απο το εξωτερικό και τις διοχετεύει προς τους νομαρχιακούς αρμόδιους . Αυτοί τις στέλνουν στους δήμους . Αυτό είναι και το δύσκολο σημείο του πολιτεύματος . Μάλλον οι πολίτες δεν θα υποχρεούνται να πληρώνουν κάποιο αντίτιμο για να διαβάσουν την εφημερίδα τοίχου . Επομένως πρέπει ΑΠΟ ΜΟΝΟΙ τους να δίνουν κάποιο ποσόν σαν αμοιβή για τον αρμόδιο πληροφόρησης . Αυτός θα κρατά ό,τι αντιστοιχεί στον δικό του μισθό και θα προωθεί τα υπόλοιπα προς τους ανώτερους αρμοδίους .
Πιθανόν ο αρμόδιος πληροφόρησης θα είναι και ο διανομέας αλληλογραφίας ( των e-mail που θα καταφθάνουν στον υπολογιστή του Δήμου καθώς και των επιστολών ) και απο εκεί θα εισπράττει τα αναγκαία για την συντήρησή του .
Το δεύτερο κανάλι πληροφόρησης θα οδεύει τις ειδήσεις απο "πάνω προς τα κάτω" . Η Κεντρική Κυβέρνηση θα διαλέγει και θα πληρώνει ( απο την τσέπη της ) αντιπροσώπους στις νομαρχίες και στους δήμους που θα παραλαμβάνουν ό,τι ειδήσεις στέλνει η Κεντρική κυβέρνηση . Και αυτές οι ειδήσεις θα γράφονται σε εφημερίδα τοίχου .
Έτσι θα υπάρχουν δύο πόλοι ενημέρωσης : η φωνή των πολιτών και η φωνή της Κυβέρνησης . Ο πολίτης θα ακούει και τις δύο γνώμες και θα βγάζει συμπεράσματα .
ΣΤΡΑΤΙΩΤΕΣ
Οι στρατιώτες δεν ψηφίζουν για εκλογή πολιτικών αλλά για την εκλογή των χαμηλόβαθμων αξιωματικών . Οι χαμηλόβαθμοι ψηφίζουν για την εκλογή της αμέσως ανώτερης βαθμίδας κοκ . Έτσι διασφαλίζουμε οτι η ηγεσία του στρατεύματος είναι η πλέον αποδεκτή απο τους στρατιώτες και σε περίπτωση πολέμου δεν θα καταρρεύσει για να ψάχνουμε για νέον Πλαστήρα για να μας σώσει .
Αυτό που λέμε σήμερα "απόφοιτος στρατιωτικών σχολών" θα είναι σύμβουλος των εκλεγμένων αξιωματικών . Έτσι ο εκλεγμένος αξιωματικός θα είναι ο ειδήμων στην ψυχολογία των στρατιωτών αλλά ο σύμβουλος θα είναι ο ειδήμων στην τεχνολογία του πολέμου . Σήμερα ποιός μας εγγυάται οτι και τα δύο αυτά υπάρχουν στους αποφοίτους των στρατιωτικών σχολών ;
ΤΙ ΠΡΟΝΟΜΟΙΑ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ :
( εννοώ κυρίως τους μετέχοντες στην Κεντρική Κυβέρνηση )
Φυσικά ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΝ καμμία ασυλία !
Οι πολιτικοί πρέπει να είναι παραδείγματα ΠΡΟΣ ΜΙΜΗΣΙΝ . Ο,τι συμβουλεύουν τον λαό πρέπει ΠΡΩΤΑ ΟΙ ΙΔΙΟΙ να το εφαρμόζουν καλύτερα απ' όλους .
Εάν διδάσκουν την λιτότητα πρέπει οι ίδιοι να είναι πιο λιτοδίαιτοι απ' όλους τους πολίτες . Αυτό σημαίνει οτι η τροφή τους πρέπει να είναι η ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ σε ποσότητα και σύνθεση χωρίς ίχνος περιττού . Αν οι πολιτικοί ηγέτες είναι αποκλειστικά χορτοφάγοι θα είναι το τέλειο παράδειγμα .
Αυτά όλα τα έχει πεί ο Πλάτων στην "ΠΟΛΙΤΕΙΑ" .
Οι πολιτικοί θα μοιάζουν με την βασίλισσα των τερμιτών : Ναι μεν έχει την διατροφή της εξασφαλισμένη αλλά γεννά συνεχώς και δεν βγαίνει ποτέ απο την φωλιά .
Δηλαδή οι πολιτικοί δεν θα πηγαίνουν στον πόλεμο . Όμως θα μπορούν να ταξιδέψουν στο εξωτερικό ; Για σκεφθείτε το . Ένας πολιτικός που έχει χειρισθεί άκρως απόρρητα θέματα μπορεί να πάει στο εξωτερικό για τουρισμό ή για θέματα υγείας ; Δεν υπάρχει φόβος να υποκύψει σε πιέσεις ή σε ψυχοτρόπες ουσίες και να αποκαλύψει κρατικά μυστικά ;
Λογικά λοιπόν , όποιος χρημάτισε μέλος της Κεντρικής Κυβέρνησης ( το σώμα που ασχολείται με διπλωματία και άμυνα ) δεν μπορεί πλέον να βγεί απο την χώρα έως το τέλος της ζωής του . Ούτε γι' αστείο φυσικά δεν θα επιτρέπεται να έχει καταθέσεις ή περιουσία στο εξωτερικό .
Ακόμη και εάν ανακληθεί απο το Νομαρχιακό Συμβούλιο δεν θα πρέπει αμέσως να επιστρέψει στον Δήμο καταγωγής του . Μπορεί σε καμμιά συζήτηση να του ξεφύγουν λόγια που δεν πρέπει να ακουστούν .
Βλέπουμε λοιπόν οτι η ζωή των πολιτικών δεν θα είναι καθόλου άνετη . Μόνο όποιος είναι σκληροτράχηλος και πολύ μερακλής στο να προσφέρει στην πατρίδα , θα τολμά να ασχοληθεί με την πολιτική .
--------------------------------
Προσθήκη 4-12-2011
Το εύλογο ερώτημα είναι "ΠΩΣ ΘΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ ΜΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΕΤΟΙΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ;" .
Αφού οι σημερινοί πολίτες αγρόν αγοράζουν και δεν προβληματίζονται πάνω σε τέτοια θέματα . Οι δε ηγέτες είναι διεφθαρμένοι και δεν θέλουν τέτοιο σύστημα .
Απάντηση : Οι λιγοστοί που θέλουν τέτοιο πολίτευμα μπορούν να απομονωθούν γεωγραφικά σε κάποιο νησάκι και να δημιουργήσουν μια μικρή κοινωνία με τέτοιο πολίτευμα . Αυτή η κοινωνία θα είναι τόσο υγιής που σύντομα θα γιγαντωθεί και θα "καταπιεί" τις άλλες κοινωνίες .
*********************************************
Επικοινωνία : pitago99@gmail.com
Αρχική σελίδα : http://lofos.info/pythas/index.html
-------------------------------------------------------------------------
Προς τον υπάλληλο που ελέγχει τις ιστοσελίδες και τις "καρφώνει" στα αφεντικά :
ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ Η ν e Α e . Π Ο Χ .Η ΕΣΕΝΑ ( που γνωρίζεις ΠΟΛΛΑ ) ΘΑ ΣΕ ΑΦΗΣΕΙ ΝΑ ΖΗΣΕΙΣ ;
Καταθέτω τις απόψεις μου πάνω στο ζήτημα "Επιλογή ηγετών" . Σε ένα καθεστώς ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ αυτά ΘΑ ΠΡΟΤΕΙΝΑ . Το άν γινόταν δεκτά απο την πλειοψηφία αυτό είναι άλλο θέμα που δεν το γνωρίζω .
Τα κείμενα "ΤΙ ΕΛΛΑΔΑ ΘΕΛΟΥΜΕ;" γράφτηκαν για να αρχίσει κάποιος διάλογος και να κατασταλάξει ο Ελληνοπρεπής χώρος πάνω στο φλέγον αυτό ζήτημα . Ουδεμία δράση δεν δύναται να αναληφθεί εάν προηγουμένως δεν γνωρίζουμε πού θέλουμε να πάμε , πού στοχεύουμε .
Βλέπε http://lofos.info/pythas/igesia.html
Οι ιδέες που παρουσιάζονται εδώ δεν προστατεύονται απο πνευματικά δικαιώματα . Οποιοσδήποτε συμφωνεί μπορεί να τις υιοθετήσει και να τις προβάλει σαν δικές του .
-------------------------------------
Προσθήκη 4-12-2011
Πολύς λόγος γίνεται για το εάν η Άμεση Δημοκρατία είναι το καλύτερο πολίτευμα ή όχι . Αυτοί που δεν συμπαθούν την Δημοκρατία λένε οτι το φυσικό πολίτευμα για τον άνθρωπο είναι η Βασιλεία , δηλαδή όλη η κοινωνία να εναπόκειται στις αποφάσεις ΕΝΟΣ και μόνον προσώπου . Ας προσπαθήσουμε ψύχραιμα να αναλύσουμε το θέμα :
α) Η Αρχαία Αθήνα με την Άμεση Δημοκρατία οδηγήθηκε στην καταστροφή . Με εντελώς δημοκρατικές διαδικασίες απεφάσισε να φορολογήσει άγρια τους συμμάχους της όχι για να φτιάξει στόλο εναντίον των Περσών ( ως όφειλε ) αλλά για να εξασφαλίσει για τον εαυτούλη της Παρθενώνες και πλούσια γεύματα . Έτσι έγινε αντιπαθής και φθάσαμε στον Πελοποννησιακό Πόλεμο .
Υπήρχαν και κάποιοι που έκρουσαν τον κώδωνα του κινδύνου γι' αυτήν την ανόητη πολιτική των Αθηνών αλλά δεν εισακούσθηκαν .
Το σφάλμα του Αθηναϊκού συστήματος Άμεσης Δημοκρατίας ήταν οτι ο ανώτατος άρχων εκλεγόταν με ψήφους ΟΛΩΝ των πολιτών . Έτσι η ψήφος του ηλίθιου είχε την ίδια βαρύτητα με την ψήφο του σοφού . Ολέθριο ελάττωμα .
β) Όλες οι επόμενες αυτοκρατορίες δεν είχαν σχέση με την Δημοκρατία ( Ελληνιστικά Βασίλεια , Ρωμαϊκή και Βυζαντινή Αυτοκρατορία , Χαλιφάτα , Οθωμανοί , Φασιστική Ιταλία , Ναζιστική Γερμανία κλπ ) . ΚΑΙ ΑΥΤΕΣ ΟΜΩΣ ΠΑΡΗΚΜΑΣΑΝ !!! Μόλις πέθαινε ένας χαρισματικός αυτοκράτορας ανελάμβανε ο γιός του ενώ υπήρχαν άλλοι πολλοί καλύτεροι που έμεναν στην αφάνεια .
Άρα ούτε και ο συγκεντρωτισμός αποτελεί λύση .
Οδηγούμαστε στην σκέψη οτι δεν έχει σημασία το πολίτευμα αλλά η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ . Αν οι άνθρωποι είναι σκάρτοι , τί να σου κάνει το πολίτευμα ; Άρα πρέπει πρώτα να εξυψώσουμε την ποιότητα των ανθρώπων .
Φαίνεται οτι είναι σωστή σκέψη αλλά ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΤΗΛΗ !
Η βελτίωση της ποιότητας των ανθρώπων είναι ηράκλειο έργο και ΠΡΟΑΠΑΙΤΕΙ σοφούς ηγέτες . Πώς όμως ένα κτηνώδες πλήθος θα στείλει στην εξουσία σοφούς ηγέτες ;
γ) Δεν χρειάζεται να μας απασχολεί το πώς θα μορφώσουμε και εξευγενίσουμε την μάζα . Μέσα στον λαό υπήρχαν και θα υπάρχουν και ηλίθιοι και φιλόσοφοι . Το μόνο που χρειαζόμαστε είναι ένα πολιτικό σύστημα που θα επιλέγει και θα στέλνει στα ανώτατα αξιώματα τους φιλοσόφους . Συγχρόνως δεν θα επιτρέπει στους ηλιθίους να αποφασίζουν για τα σοβαρά θέματα της κοινωνίας .
Ποιό είναι αυτό το πολιτικό σύστημα ;
Το περιγράφω παρακάτω . Δεν είμαι ο πρώτος που προτείνει αυτό το σύστημα . Το έχουν σκεφθεί και άλλοι . Δεν έχει εφαρμοσθεί ποτέ .
Το ονομάζω "Βαθμιδωτή Δημοκρατία" .
Ο Πλάτων πρότεινε να απέχουν όλοι απο την πολιτική και να αφήνουν την διακυβέρνηση στους Ειδήμονες ( αυτούς που ξέρουν ) . Εδώ είναι το μεγάλο πρόβλημα . Εμπιστευόμαστε την υγεία μας στους Ειδήμονες επειδή ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΣΤΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ . Επιπλέον , οι Ειδήμονες ( γιατροί ) μπορούν ΣΕ ΣΥΝΤΟΜΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ να μας αποδείξουν οτι οι συμβουλές τους αποδίδουν θετικά αποτελέσματα .
Στην πολιτική όμως ΟΛΟΙ ΑΙΣΘΑΝΟΝΤΑΙ ΟΤΙ ΤΑ ΞΕΡΟΥΝ ΟΛΑ .
Επιπλέον , οι πολιτικές πράξεις αποδίδουν ορατά αποτελέσματα ΕΠΕΙΤΑ ΑΠΟ ΠΟΛΥ ΧΡΟΝΟ .
Γι΄ αυτούς τους δύο λόγους δεν μπορούμε να πείσουμε τον ηλίθιο να απέχει απο τις πολιτικές αποφάσεις .
Χρειαζόμαστε ένα σύστημα όπου ο ίδιος ο λαός θα αποκλείει απο τα ανώτατα αξιώματα τους ηλιθίους ( που είναι πάντα η πλειοψηφία !) . Έτσι οι ηλίθιοι δεν θα έχουν την δυνατότητα να στραφούν εναντίον ΕΝΟΣ προσώπου που τους απέκλεισε . Θα έχουν απέναντί τους την ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ( τους σοφούς και ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΗΛΙΘΙΟΥΣ ) και με την πλειοψηφία δεν μπορούν να τα βάλουν .
--------------------------------------------
Προσθήκη 11 Απριλίου 2010
Για να μην υπερτιμούμε μερικά πράγματα :
1) Το δόγμα της Δημοκρατίας είναι «Η μειοψηφία υπακούει στη θέληση της πλειοψηφίας».
Τι γίνεται όμως εάν η μειοψηφία είναι οι νέοι και υγιείς και η πλειοψηφία είναι οι μεσήλικες
και ασθενείς ; Ποιος εγγυάται ότι θα σεβασθούν τη γνώμη της πλειοψηφίας και δεν θα επιβάλλουν
δικτατορία ; Αυτό είναι το σαθρό σημείο στα θεμέλια της Δημοκρατίας και ,κατά τη γνώμη του γράφοντος, την κάνει σχεδόν ουτοπικό πολίτευμα (γι’ αυτό και η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ Δημοκρατία
είναι σπανιότατο φαινόμενο στην ανθρώπινη ιστορία).
Η Δημοκρατία για να λειτουργεί χρειάζεται έναν «εξωτερικό εγγυητή». Στα χρόνια του Περικλή ο εξωτερικός εγγυητής ήταν ο φόβος των
Περσών και τα έσοδα από την φορολογία των συμμάχων .
2) Η Αρχαία Αθήνα είχε τη τελειότερη Άμεση Δημοκρατία . Παρ' όλα αυτά και μισητή έγινε στις συμμαχικές πόλεις και έριδες πολιτικές είχε και νικήθηκε ( απο δικά της λάθη ) στον Πελοποννησιακό Πόλεμο .
Επομένως ΔΕΝ ΑΡΚΕΙ ένα καλό πολίτευμα για την ευημερία της πόλης . Χρειάζεται και οι πολίτες να έχουν υψηλό ήθος ώστε να παίρνουν σωστές αποφάσεις .
--------------------------------------------
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ
ΤΡΟΠΟΣ ΕΚΛΟΓΗΣ
Οι πολίτες του Δήμου ψηφίζουν μυστικά και εκλέγουν το Δημοτικό Συμβούλιο . Το Δημοτικό Συμβούλιο ψηφίζει μυστικά και εκλέγει αυτόν ( ή αυτούς ) που θα στείλει στο Νομαρχιακό Συμβούλιο . Το Νομαρχιακό Συμβούλιο ψηφίζει μυστικά και εκλέγει αυτόν ( ή αυτούς ) που θα στείλει στην Κεντρική Κυβέρνηση .
Έτσι διασφαλίζουμε οτι ο ανόητος (κατα γενικήν ομολογίαν ) δεν θα αποφασίζει για την σύνθεση της Κεντρικής Κυβέρνησης ( αφού δεν θα μπορέσει να εκλεγεί ούτε στο Δημοτικό Συμβούλιο ) .
Ακόμη διασφαλίζουμε οτι κανένας "εκλεκτός" ξένων συμφερόντων δεν θα φθάσει στην Κεντρική Κυβέρνηση .
Τέλος διασφαλίζουμε οτι δεν χρειάζεται κανείς ισχυρούς χρηματοδότες για να φθάσει στην Κεντρική Κυβέρνηση .
Λεπτομέρειες :
1) Τα σύνορα των Νομών καλά θα είναι να ταυτίζονται με τα όρια των υδρογραφικών λεκανών επειδή αυτές οι λεκάνες είναι αυτόνομες οικονομικές μονάδες . Η μόλυνση και η κυκλοφορία ιχνοστοιχείων του εδάφους συνήθως οριοθετούνται απο τα σύνορα μιας υδρογραφικής λεκάνης . Όποια τοπική ηγεσία θέλει να πάρει μέτρα κατά της μόλυνσης και υπέρ της γονιμότητας του εδάφους καλά θα είναι να έχει εξουσία σε ολόκληρη την υδρογραφική λεκάνη .
Παράδειγμα για να γίνει κατανοητή η έννοια της υδρογραφικής λεκάνης : Είναι η περιοχή που όλες οι σταγόνες της βροχής κυλούν και καταλήγουν στον ίδιο ποταμό . Η υδρογραφική λεκάνη του Αχελώου ξεκινά απο την Ήπειρο και τελειώνει στο Μεσολόγγι . Η υδρογραφική λεκάνη του Αλιάκμονα ξεκινά απο τα Ελληνοαλβανικά σύνορα και τελειώνει στον Θερμαϊκό Κόλπο .
2) Οι Δήμοι πρέπει να είναι μικροί για να γνωρίζονται καλά οι δημότες . Είναι τερατούργημα να ζείς σε μια κοινωνία όπου θα περπατάς στον δρόμο και θα βλέπεις αγνώστους . Αυτό το τερατούργημα βολεύει μόνον τους κακούς ηγέτες .
ΚΡΙΣΙΜΗ ΕΡΩΤΗΣΗ : ΟΛΟΙ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΙΔΙΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ;
α) ΟΧΙ β) ΝΑΙ
Σήμερα όλοι ( ξύπνιοι και ηλίθιοι , τίμιοι και εγκληματίες ) έχουν ψήφο ιδίας αξίας όταν πρόκειται για εκλογή βουλευτών . Στην λήψη πολιτικών αποφάσεων δικαιώματα έχει μόνο ο πρόεδρος του κόμματος ( δηλαδή οι ξένες πρεσβείες που τον στηρίζουν ) .
Το ζητούμενο είναι να έχουν όλοι ΙΔΙΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ για να αποδείξουν την πολιτική τους σοφία . Δικαίωμα λόγου θα έχουν όλοι στην βαθμίδα τους . Δηλαδή ο απλός πολίτης θα έχει δικαίωμα λόγου όταν γίνονται εκλογές για το Δημοτικό Συμβούλιο . Εάν δεν εκλεγεί όμως ( ο ίδιος ) δεν θα μπορεί να μπεί με το "έτσι θέλω" στο Νομαρχιακό Συμβούλιο ούτε στην Βουλή και να εκθέσει τις απόψεις του .
Στο σύστημα που προτείνω δεν έχουν όλοι δικαίωμα να εκλέξουν βουλευτές . Οι ανόητοι μπορούν να ψηφίζουν μόνο για εκλογή Δημοτικού Συμβουλίου . Οι βουλευτές όμως που θα εκλεγούν θα παίρνουν πραγματικά πολιτικές αποφάσεις . Αν ο λαός αντιληφθεί ανάμιξη ξένων πρεσβειών στις αποφάσεις τους , θα τους ανακαλεί .
Νόμοι
Μόνο δύο νόμοι θα είναι ανώτεροι απο την εξουσία του Δημοτικού Συμβουλίου :
α. Η κατανομή της γής θα είναι όπως περιγράφεται στην http://lofos.info/pythas/tie-trofi.html
β. Οι φόροι θα είναι προαιρετικοί ( βλέπε παρακάτω ) . Για ΟΛΑ τα υπόλοιπα θα αποφασίζουν τα όργανα που θα εκλέγονται σε επίπεδο Δήμου ( Δημοτικό Συμβούλιο Άμυνας , Δημοτικό Συμβούλιο Αστυνομίας και Δικαιοσύνης , Δημοτικό Συμβούλιο Υγείας ) . Έτσι διασφαλίζουμε οτι η δικαιοσύνη θα αποδίδεται αυθημερόν χωρίς έξοδα για δικηγόρους , εφετεία κλπ .
Η ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΘΕΜΑΤΑ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΜΥΝΑΣ ;
α) ΝΑΙ β) ΟΧΙ
Προτείνω η Κεντρική Κυβέρνηση να ασχολείται ΜΟΝΟ με θέματα εξωτερικής πολιτικής και άμυνας . Σ' αυτά τα θέματα επιβάλλεται μυστικότης και ταχύτητα δράσης και φυσικά δεν μπορεί τα θέματα αυτά να συζητούνται φανερά στις πλατείες των Δήμων .
Αν οι εκλεγέντες είναι τίμιοι δεν υπάρχει λόγος να διαχωρίζονται οι εξουσίες σε Νομοθετική , Εκτελεστική και Δικαστική . Αυτός ο διαχωρισμός των εξουσιών είναι μια εφεύρεση της Γαλλικής Επανάστασης ( δημιούργημα των κεφαλαιοκρατών του 18ου αιώνα ) που ποτέ δεν μας εξήγησαν ΓΙΑΤΙ πρέπει να συμβαίνει και ούτε τηρείται ποτέ στην Ελλάδα ( βουλευτές που είναι συγχρόνως υπουργοί και διορίζουν δικαστές ! ) . Άλλωστε στο μακροβιότερο σύστημα που γνώρισε η ανθρωπότητα ( ο τοπικός φύλαρχος ) όλες οι εξουσίες ήταν συγκεντρωμένες στο ίδιο πρόσωπο .
ΕΚΛΟΓΕΣ
Κάθε Δήμος μπορεί να έχει εκλογές οποιαδήποτε μέρα θέλει . Έτσι δεν αναστατώνεται η χώρα απο αυτό που λέγεται "προεκλογική περίοδος" . Τα μέλη των Νομαρχιακών Συμβουλίων ( ή της Κεντρικής Κυβέρνησης ) ανακαλούνται και αντικαθίστανται όποτε θελήσει ο αντίστοιχος Δήμος ( ή το αντίστοιχο Νομαρχιακό συμβούλιο ) . Έτσι υπάρχει μια συνεχής και αθόρυβη ανανέωση των προσώπων σε θέσεις εξουσίας .
ΦΟΡΟΙ
Προαιρετικοί . Όποιος θέλει να έχει μερίδιο γής και δικαίωμα του εκλέγειν θα πληρώνει τον φόρο για την άμυνα .
Όποιος θέλει να έχει υγειονομική περίθαλψη θα πληρώνει τον αντίστοιχο φόρο .
Όποιος θέλει να έχει την προστασία της Αστυνομίας θα πληρώνει τον αντίστοιχο φόρο .
Όσοι θα είναι οι φόροι τόσες θα είναι και οι εκλεγόμενες εξουσίες .
Στην περίπτωσή μας , οι δημότες θα εκλέγουν το Δημοτικό Συμβούλιο , τον γιατρό του Δήμου( διευθυντή του τοπικού Κέντρου Υγείας ) και το Αστυνομικό Συμβούλιο του Δήμου . Αυτοί θα συγκεντρώνουν τους αντίστοιχους φόρους , θα κρατούν για τις τοπικές ανάγκες το απαραίτητο ποσό και θα προωθούν στα υψηλότερα κλιμάκια το υπόλοιπο . Σήμερα γίνεται το ακριβώς αντίθετο : Συγκεντρώνονται οι φόροι κατ' ευθείαν στην Αθήνα , πέφτουν μέσα σε διάφορες "μαύρες τρύπες" και δεν φθάνουν ποτέ παρακάτω !
Εννοείται οτι οι γιατροί του Νομού θα εκλέγουν τον Νομίατρο ( διευθυντή του Νομαρχιακού Νοσοκομείου ) και οι Αστυνόμοι των Δήμων θα εκλέγουν τον Νομαρχιακό Διευθυντή Αστυνομίας . Αυτοί με την σειρά τους θα εκλέγουν τους αμέσως ανώτερους ( τους Εθνικούς Διευθυντές ) .
Εφ' όσον κάθε εξουσία εκλέγεται απο τον λαό , μόνο όποιος εξέλεξε μπορεί να απολύσει κάποιον . Δεν μπορεί πχ το Δημοτικό Συμβούλιο Άμυνας να απολύσει τον Δημοτικό γιατρό , ούτε η Κεντρική Κυβέρνηση τον Εθνικό Διευθυντή Αστυνομίας .
Το ίδιο θα συμβαίνει και με τυχόν άλλους φόρους και αντίστοιχες υπηρεσίες .
Το Δημοτικό Συμβούλιο Άμυνας θα ασχολείται με θέματα επιστράτευσης , με την τοπική αποθήκη πολεμικού υλικού και θα αποδίδει την ακίνητη περιουσία σε όποιον πληρώνει τον αντίστοιχο φόρο . Η παρουσία του θα περνά μάλλον απαρατήρητη . Πιο έντονη παρουσία θα έχει το Αστυνομικό Συμβούλιο διότι αυτό θα επιλύει τις διαφορές μεταξύ των πολιτών .
Όσο όμως πάμε σε ανώτερα κλιμάκια ( Νομαρχιακό Συμβούλιο και Κεντρική Κυβέρνηση ) τόσο πιό έντονη γίνεται η παρουσία του Συμβουλίου Άμυνας και τόσο πιό μικρή γίνεται η παρουσία των άλλων Συμβουλίων .
ΜΕΣΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
Θα υπάρχουν δύο κανάλια πληροφόρησης . Το ένα θα μεταφέρει τις ειδήσεις απο "κάτω προς τα πάνω" . Εκτός απο το Δημοτικό Συμβούλιο , τον γιατρό και τον αστυνόμο του Δήμου , θα εκλέγεται και ο αρμόδιος πληροφόρησης . Θα συγκεντρώνει τις ειδήσεις του Δήμου , θα τις ανακοινώνει ( εφημερίδα τοίχου ) και θα προωθεί προς τον νομαρχιακό αντίστοιχο όσες ειδήσεις κρίνει οτι ενδιαφέρουν την Νομαρχία . Ο νομαρχιακός αρμόδιος δίνει στους δήμους όσες τοπικές ειδήσεις κρίνει οτι τους ενδιαφέρουν και προωθεί προς τον αρμόδιο δίπλα στην Κεντρική Κυβέρνηση όσες ειδήσεις κρίνει ενδιαφέρουσες . Ο αρμόδιος δίπλα στην Κεντρική Κυβέρνηση δέχεται τις ειδήσεις απο το εξωτερικό και τις διοχετεύει προς τους νομαρχιακούς αρμόδιους . Αυτοί τις στέλνουν στους δήμους . Αυτό είναι και το δύσκολο σημείο του πολιτεύματος . Μάλλον οι πολίτες δεν θα υποχρεούνται να πληρώνουν κάποιο αντίτιμο για να διαβάσουν την εφημερίδα τοίχου . Επομένως πρέπει ΑΠΟ ΜΟΝΟΙ τους να δίνουν κάποιο ποσόν σαν αμοιβή για τον αρμόδιο πληροφόρησης . Αυτός θα κρατά ό,τι αντιστοιχεί στον δικό του μισθό και θα προωθεί τα υπόλοιπα προς τους ανώτερους αρμοδίους .
Πιθανόν ο αρμόδιος πληροφόρησης θα είναι και ο διανομέας αλληλογραφίας ( των e-mail που θα καταφθάνουν στον υπολογιστή του Δήμου καθώς και των επιστολών ) και απο εκεί θα εισπράττει τα αναγκαία για την συντήρησή του .
Το δεύτερο κανάλι πληροφόρησης θα οδεύει τις ειδήσεις απο "πάνω προς τα κάτω" . Η Κεντρική Κυβέρνηση θα διαλέγει και θα πληρώνει ( απο την τσέπη της ) αντιπροσώπους στις νομαρχίες και στους δήμους που θα παραλαμβάνουν ό,τι ειδήσεις στέλνει η Κεντρική κυβέρνηση . Και αυτές οι ειδήσεις θα γράφονται σε εφημερίδα τοίχου .
Έτσι θα υπάρχουν δύο πόλοι ενημέρωσης : η φωνή των πολιτών και η φωνή της Κυβέρνησης . Ο πολίτης θα ακούει και τις δύο γνώμες και θα βγάζει συμπεράσματα .
ΣΤΡΑΤΙΩΤΕΣ
Οι στρατιώτες δεν ψηφίζουν για εκλογή πολιτικών αλλά για την εκλογή των χαμηλόβαθμων αξιωματικών . Οι χαμηλόβαθμοι ψηφίζουν για την εκλογή της αμέσως ανώτερης βαθμίδας κοκ . Έτσι διασφαλίζουμε οτι η ηγεσία του στρατεύματος είναι η πλέον αποδεκτή απο τους στρατιώτες και σε περίπτωση πολέμου δεν θα καταρρεύσει για να ψάχνουμε για νέον Πλαστήρα για να μας σώσει .
Αυτό που λέμε σήμερα "απόφοιτος στρατιωτικών σχολών" θα είναι σύμβουλος των εκλεγμένων αξιωματικών . Έτσι ο εκλεγμένος αξιωματικός θα είναι ο ειδήμων στην ψυχολογία των στρατιωτών αλλά ο σύμβουλος θα είναι ο ειδήμων στην τεχνολογία του πολέμου . Σήμερα ποιός μας εγγυάται οτι και τα δύο αυτά υπάρχουν στους αποφοίτους των στρατιωτικών σχολών ;
ΤΙ ΠΡΟΝΟΜΟΙΑ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ :
( εννοώ κυρίως τους μετέχοντες στην Κεντρική Κυβέρνηση )
Φυσικά ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΝ καμμία ασυλία !
Οι πολιτικοί πρέπει να είναι παραδείγματα ΠΡΟΣ ΜΙΜΗΣΙΝ . Ο,τι συμβουλεύουν τον λαό πρέπει ΠΡΩΤΑ ΟΙ ΙΔΙΟΙ να το εφαρμόζουν καλύτερα απ' όλους .
Εάν διδάσκουν την λιτότητα πρέπει οι ίδιοι να είναι πιο λιτοδίαιτοι απ' όλους τους πολίτες . Αυτό σημαίνει οτι η τροφή τους πρέπει να είναι η ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ σε ποσότητα και σύνθεση χωρίς ίχνος περιττού . Αν οι πολιτικοί ηγέτες είναι αποκλειστικά χορτοφάγοι θα είναι το τέλειο παράδειγμα .
Αυτά όλα τα έχει πεί ο Πλάτων στην "ΠΟΛΙΤΕΙΑ" .
Οι πολιτικοί θα μοιάζουν με την βασίλισσα των τερμιτών : Ναι μεν έχει την διατροφή της εξασφαλισμένη αλλά γεννά συνεχώς και δεν βγαίνει ποτέ απο την φωλιά .
Δηλαδή οι πολιτικοί δεν θα πηγαίνουν στον πόλεμο . Όμως θα μπορούν να ταξιδέψουν στο εξωτερικό ; Για σκεφθείτε το . Ένας πολιτικός που έχει χειρισθεί άκρως απόρρητα θέματα μπορεί να πάει στο εξωτερικό για τουρισμό ή για θέματα υγείας ; Δεν υπάρχει φόβος να υποκύψει σε πιέσεις ή σε ψυχοτρόπες ουσίες και να αποκαλύψει κρατικά μυστικά ;
Λογικά λοιπόν , όποιος χρημάτισε μέλος της Κεντρικής Κυβέρνησης ( το σώμα που ασχολείται με διπλωματία και άμυνα ) δεν μπορεί πλέον να βγεί απο την χώρα έως το τέλος της ζωής του . Ούτε γι' αστείο φυσικά δεν θα επιτρέπεται να έχει καταθέσεις ή περιουσία στο εξωτερικό .
Ακόμη και εάν ανακληθεί απο το Νομαρχιακό Συμβούλιο δεν θα πρέπει αμέσως να επιστρέψει στον Δήμο καταγωγής του . Μπορεί σε καμμιά συζήτηση να του ξεφύγουν λόγια που δεν πρέπει να ακουστούν .
Βλέπουμε λοιπόν οτι η ζωή των πολιτικών δεν θα είναι καθόλου άνετη . Μόνο όποιος είναι σκληροτράχηλος και πολύ μερακλής στο να προσφέρει στην πατρίδα , θα τολμά να ασχοληθεί με την πολιτική .
--------------------------------
Προσθήκη 4-12-2011
Το εύλογο ερώτημα είναι "ΠΩΣ ΘΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ ΜΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΕΤΟΙΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ;" .
Αφού οι σημερινοί πολίτες αγρόν αγοράζουν και δεν προβληματίζονται πάνω σε τέτοια θέματα . Οι δε ηγέτες είναι διεφθαρμένοι και δεν θέλουν τέτοιο σύστημα .
Απάντηση : Οι λιγοστοί που θέλουν τέτοιο πολίτευμα μπορούν να απομονωθούν γεωγραφικά σε κάποιο νησάκι και να δημιουργήσουν μια μικρή κοινωνία με τέτοιο πολίτευμα . Αυτή η κοινωνία θα είναι τόσο υγιής που σύντομα θα γιγαντωθεί και θα "καταπιεί" τις άλλες κοινωνίες .
*********************************************
Επικοινωνία : pitago99@gmail.com
Αρχική σελίδα : http://lofos.info/pythas/index.html
-------------------------------------------------------------------------
Προς τον υπάλληλο που ελέγχει τις ιστοσελίδες και τις "καρφώνει" στα αφεντικά :
ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ Η ν e Α e . Π Ο Χ .Η ΕΣΕΝΑ ( που γνωρίζεις ΠΟΛΛΑ ) ΘΑ ΣΕ ΑΦΗΣΕΙ ΝΑ ΖΗΣΕΙΣ ;
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου