ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΑΤΟ ΔΕΝ ΣΩΘΗΚΕ ..ΒΕΛΑΖΟΝΤΑΣ

'Αρθρο 120: (Ακροτελεύτια διάταξη)

1. Tο Σύνταγμα αυτό, που ψηφίστηκε από την E΄ Aναθεωρητική Bουλή των Eλλήνων...

2. O σεβασμός στο Σύνταγμα και τους νόμους που συμφωνούν με αυτό και η αφοσίωση στην Πατρίδα και τη Δημοκρατία αποτελούν θεμελιώδη υποχρέωση όλων των Ελλήνων.

3. O σφετερισμός, με οποιονδήποτε τρόπο, της λαϊκής κυριαρχίας και των εξουσιών που απορρέουν από αυτή διώκεται μόλις αποκατασταθεί η νόμιμη εξουσία, οπότε αρχίζει και η παραγραφή του εγκλήματος.

4. H τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Eλλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία.»

Το email μας tolimeri@gmail.com

ΓΑΠ & ΑΝΔΡΕΑ Co .Η Ελβετκή εταιρεία του ,αδελφού του πρωθυπουργού.που θα κάνει το ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΡΤΙ

10.12.11

Τι άλλο θα υποστώ άραγε τώρα στο τελευταίο τεταρτημόριο της ζωής μου απ΄τους ΚΑΘΕ...«λογής» ...ΜΠΙΝΕΔΕΣ;;;

Γιάννης Καϋμενάκης

 

Mέλους Συντονιστικής Επιτροπής Τ.Ο ΠΑΣΟΚ Καισαριανής

 


Τι άλλο θα υποστώ άραγε τώρα στο τελευταίο τεταρτημόριο της ζωής μου

Αδέλφια ζούμε σε μια εποχή «παράξενη». Σε μια Χώρα ακόμα πιο «παράξενη».
Στη Χώρα ΟΠΟΥ:
Κλέφτες με ονοματεπώνυμο και Διεύθυνση και...ΔΕΝ...τιμωρούνται!!!
Λίστες με ονόματα χιλιάδων πολιτών ΠΟΥ: φοροδιαφεύγουν. ΠΟΥ...φοροκλέβουν και ΔΕΝ...«βγαίνουν» στο...φως!!!
«Παλατάκια» ΜΕΣΑ στα δάση, ΠΑΝΩ στην...άμμο. Είναι...λέει...του Συλλόγου: των δικηγόρων, των Γιατρών, των αξιωματικών, των παπάδων, των...των...του...«συστήματος»
Γι΄ «ΑΥΤΟΥΣ» ΔΕΝ υπάρχει Δασαρχείο, ΟΥΤΕ αρχαιολογία, ΟΥΤΕ πολεοδομία, ΟΥΤΕ αστυνομία...ΔΕΝ υπάρχει «ΚΡΑΤΟΣ»!!!
Στα 500 λιμάνια και λιμανάκια της Χώρας τούτης είναι αγκυροβολημένα...χιλιάδες...κότερα και κοτεράκια. Το 80% απ΄αυτά είναι καταγεγραμμένα...«επαγγελματικά». Πράγμα που συνεπάγεται: ελάχιστος φόρος, ελάχιστη τιμή αγοράς πετρελαίου (ΙΣΩΣ και φθηνότερη απ΄ότι το αγοράζει ο...ΜπαρμπαΜήτσος στο Νευροκόπι!!!). Οι περισσότεροι δε «κοτεράκηδες» εξ αυτών δηλώνουν στην εφορία έσοδα 15.000¤ το χρόνο.
Βουλευτές, που κατά τον κο Πετσάλνικο...ΔΕΝ «γίνονται» πλούσιοι με 5000¤ το μήνα, (και συμφωνώ) έχουν «ΒΓΑΛΕΙ» στην Ελβετία πάνω από 50 εκατομμύρια ¤ ο καθένας, κατά μαρτυρία Ελβετού Ελληνικής καταγωγής Κο Ιωσήφ Ζησιάδη (μιλάει για 70...«κόμματα» και...άνω!!!)
Στην Χώρα, τη Χώρα ΜΟΥ...ΟΠΟΥ:
«Συστάθηκαν»...επιτροπές...για: Το Χρηματιστήριο, το C4I, τα εξοπλιστικά, τα υποβρύχια, τη Siemens, τα  «δομημένα» ομόλογα, τις off-shore εταιρείες, το βατοπέδι, το..., τα..., το...τα...!!!
Βλέποντας και ακούγοντας, ΕΓΩ ο « μπαμπουίνος», ο λευκός «απάτσι» (έτσι μας θεωρούν), ο ηλίθιος, ο...καθυστερημένος ΜΟΥ γεννιούνται ΚΑΠΟΙΑ ερωτήματα και ΚΑΠΟΙΕΣ απορίες:
1. ΓΙΑΤΙ, απ΄το 2000 μέχρι ΚΑΙ σήμερα, οι πολιτικοί που διοίκησαν τούτη δω τη ΧΩΡΑ, δεν έδωσαν...απαντήσεις, ΔΕΝ έδωσαν...λύσεις, ΔΕΝ βγάλαν πορίσματα των...«επιτροπών», ΔΕΝ τιμώρησαν...ΚΑΝΕΝΑΝ, ΔΕΝ δέσμευσαν περιουσίες;;;
ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΑΝ;;;ΔΕΝ ΗΘΕΛΑΝ;;;ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ;;;ΔΕΝ τους άφησε το..«σύστημα»;
2. ΓΙΑΤΙ «εξαφανίστηκαν» απ΄το πολιτικό γίγνεσθαι (και...προσκήνιο, ΚΑΙ...παρασκήνιο!!!) πολιτικοί όπως: Τσοχατζόπουλος-Λιάπης-Λαλιώτης-Βουλγαράκης-Τσουκάτος-Ρουσόπουλος-Σουφλιάς κλπ
ΜΗΠΩΣ...κουράστηκαν; ΜΗΠΩΣ...«βάρυναν»;;;
(απάντηση βέβαια δεν θα πάρω ΠΟΤΕ από κανέναν και για ΤΙΠΟΤΑ απ΄ΟΛΑ...ΑΥΤΑ τα απλά και ολίγα)

Και κάτι τελευταίο αδέλφια:
ΓΙΑΤΙ...ρε...μου «κλέψατε» το χαρτζιλίκι των εγγονιών μου;;;
ΓΙΑΤΙ...ρε...μου «κλέψατε» το χαμόγελο, το χιούμορ, την...ταβερνίτσα, την εκδρομή, την αισιοδοξία, το δικαίωμα να ονειρεύομαι και την...ΕΛΠΙΔΑ;
ΓΙΑΤΙ...ρε...με «κάνατε» να παραμιλάω στο δρόμο;
ΓΙΑΤΙ...ρε...με «υποχρεώσατε» να κάνω περίπατο ΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ώρες και σε ΟΡΙΣΜΕΝΕΣ περιοχές και σε ΟΡΙΣΜΕΝΟΥΣ δρόμους;
ΓΙΑΤΙ...ρε...με «υποχρεώσατε» να κλειδαμπαρώνομαι στο σπίτι μου απ΄τις...7...το απόγεμα;
ΓΙΑΤΙ...ρε μου «στείλατε» άσπρους, μαύρους απ΄ΟΛΕΣ τις «φυλές του Ισραήλ» να με κλέβουν, να με δέρνουν, να βιάζουν το παιδί μου και τη γυναίκα μου ΜΕΣΑ στο ίδιο μου το σπίτι;
ΓΙΑΤΙ ρε;;;

Τι άλλο θα υποστώ άραγε τώρα στο τελευταίο τεταρτημόριο της ζωής μου απ΄τους ΚΑΘΕ...«λογής» ...ΜΠΙΝΕΔΕΣ;;;
(Για να μη παρεξηγήσουν και με μηνύσουν, το...«ΜΠΙΝΕΔΕΣ»...βγαίνει από έναν «λωποδύτη», που έδρασε την ίδια εποχή με τον εγκληματία ΛΑΝΤΡΥ, τον «Ζαν-Ζακ-Πωλ-Πιερ-Αντρε...ΜΠΙΝΕ», όπως είχα διαβάσει πριν 50 περίπου χρόνια.
Αναρτήθηκε από Γιάννης Καϋμενάκης στις 9:03 μ.μ.
 
 
 
[Να είσαι καλά Μπαρμπαγιάννη]
 
Γ.Δ

Δεν υπάρχουν σχόλια: