ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΑΤΟ ΔΕΝ ΣΩΘΗΚΕ ..ΒΕΛΑΖΟΝΤΑΣ

'Αρθρο 120: (Ακροτελεύτια διάταξη)

1. Tο Σύνταγμα αυτό, που ψηφίστηκε από την E΄ Aναθεωρητική Bουλή των Eλλήνων...

2. O σεβασμός στο Σύνταγμα και τους νόμους που συμφωνούν με αυτό και η αφοσίωση στην Πατρίδα και τη Δημοκρατία αποτελούν θεμελιώδη υποχρέωση όλων των Ελλήνων.

3. O σφετερισμός, με οποιονδήποτε τρόπο, της λαϊκής κυριαρχίας και των εξουσιών που απορρέουν από αυτή διώκεται μόλις αποκατασταθεί η νόμιμη εξουσία, οπότε αρχίζει και η παραγραφή του εγκλήματος.

4. H τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Eλλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία.»

Το email μας tolimeri@gmail.com

ΓΑΠ & ΑΝΔΡΕΑ Co .Η Ελβετκή εταιρεία του ,αδελφού του πρωθυπουργού.που θα κάνει το ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΡΤΙ

10.4.09

Είσαι προτεινόμενος για να σε "απολύσουμε"


ΗΠΑ: εταιρείες θα αποφασίζουν ποιους θα διώχνουν σε ριάλιτι σόου

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ:
Περικλής Δημητρολόπουλος


Αν εργάζεστε σε μια εταιρεία που απασχολεί έως 20 υπαλλήλους και έχει χτυπηθεί από την οικονομική κρίση, ετοιμαστείτε να κατεβείτε στην αρένα του ριάλιτι σόου «Κάποιος πρέπει να φύγει».
Για να μην απολυθείτε εσείς, πρέπει να δώσετε μάχη για να χάσει τη δουλειά του κάποιος από τους συναδέλφους σας. Το νέο ριάλιτι θα προβληθεί σύντομα στις ΗΠΑ, αλλά δεν είναι καθόλου απίθανο να διασχίσει τον Ατλαντικό.

Εμπνευστής του είναι η ολλανδική εταιρεία παραγωγής που δημιούργησε το «Βig Βrother», το πρώτο ριάλιτι σόου που γνώρισε πετυχημένες εκδόσεις και παραλλαγές σε πολλές χώρες του κόσμου. Η κεντρική ιδέα παραμένει η ίδια. Οι παίκτες- υπάλληλοι συγκεντρώνονται σε ένα τηλεοπτικό στούντιο για μια ώρα και εκεί αρχίζει η μάχη της επιβίωσηςσε αυτή την περίπτωση όχι μόνο στο ριάλιτι αλλά και στη ζωή. Για να κρατήσει κάποιος τη δουλειά του πρέπει να κάνει το «καρφί» των συναδέλφων του.

Δηλαδή, να υποδείξει κάποιον που κάνει από το γραφείο προσωπικά τηλεφωνήματα, βγαίνει για να πάρει καφέ και αργεί να επιστρέψει, είναι αντιπαραγωγικός, δείχνει δύσκολος χαρακτήρας, δεν συνεργάζεται, μιλάει αρνητικά για τον εργοδότη. Ένας «σύμβουλος επιχειρήσεων» είναι εκεί για να αξιολογήσει τις πληροφορίες και να εκδώσει την ετυμηγορία: απόλυση.

Υπό πίεση
Η ιδέα παρουσιάστηκε από την ολλανδική εταιρεία Εndemol στο τελευταίο τηλεοπτικό παζάρι των Καννών. Σε ένα ειδικό περίπτερο είχε αναρτηθεί η ταμπέλα «Κάποιος πρέπει να φύγει». Το προσωπικό τού περιπτέρου έδινε στους ενδιαφερόμενους ένα DVD, το οποίο περιείχε ένα πρόγραμμα- πιλότο του δύο λεπτών νέου ριάλιτι. Η μουσική επένδυση που είχαν επιλέξει για το πρόγραμμα οι Ολλανδοί παραγωγοί ήταν το τραγούδι «Under Ρressure» (Υπό πίεση) του Ντέιβιντ Μπόουι.

«Μέχρι σήμερα στο περιβάλλον της δουλειάς ήταν καλύτερα να μην λέτε την αλήθεια», ακούγεται να λέει μια υποβλητική φωνή. Και ανεβάζοντας τον τόνο προσθέτει: «Τώρα, όμως, “Κάποιος πρέπει να φύγει”». Τη συνέχεια μπορεί να τη φανταστεί κανείς εύκολα: τα φώτα στο στούντιο ανάβουν, ο παρουσιαστής καλωσορίζει ανακοινώνοντας μια ανελέητη μάχη, ο κριτής κοιτάζει εξεταστικά τους μελλοντικούς απολυμένους και το κοινό χειροκροτεί ενθουσιασμένο. Μια κανονική αρένα δηλαδή...

LΙΝΚ:

http://www.huffingtonpost.com/2009/04/08/someones-gotta-go-reality-n-184668.html


Κάποιος πρέπει να φύγει

ΤΟ ΡΙΑΛΙΤΙ«Someone΄s gotta go» δημιουργήθηκε για την αμερικανική και την αγγλική τηλεοπτική αγορά και ήδη αγοράστηκε από τη Fox Τelevision του Ρούπερτ Μέρντοκ. Ήδη, πάντως, διατυπώνονται ενστάσεις: «Την ώρα που πολλοί άνθρωποι ανησυχούν για την εργασιακή τους ασφάλεια και φοβούνται ότι θα απολυθούν, δεν νομίζω ότι θα έχει όρεξη να γελάσει κάποιος με τον πόνο του άλλου», δήλωσε στην ιστοσελίδα Ηuffington Ρost στέλεχος του τηλεοπτικού δικτύου ΑΒC.

Από την πλευρά του, το Fox καταθέτει το κλασικό επιχείρημα σε αυτές τις περιπτώσεις: «Όλοι όσοι συμμετέχουν στο ριάλιτι, το κάνουν εις γνώσιν τους». Και για να μην αγριέψει τους τηλεθεατές του μεσούσης της οικονομικής ύφεσης, το τηλεοπτικό δίκτυο του Αυστραλού μεγιστάνα των μέσων ενημέρωσης προγραμματίζει παράλληλα ένα ριάλιτι με το οποίο θεωρεί ότι θα παρηγορεί το τηλεοπτικό κοινό. Το πρόγραμμα αυτό ονομάζεται «Μore to love» και θα αναλαμβάνει τη γνωριμία και τη συναισθηματική αποκατάσταση υπέρβαρων ανθρώπων. Και
ποιος θα γελάσει με αυτό;

Δεν υπάρχουν σχόλια: