ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΑΤΟ ΔΕΝ ΣΩΘΗΚΕ ..ΒΕΛΑΖΟΝΤΑΣ

'Αρθρο 120: (Ακροτελεύτια διάταξη)

1. Tο Σύνταγμα αυτό, που ψηφίστηκε από την E΄ Aναθεωρητική Bουλή των Eλλήνων...

2. O σεβασμός στο Σύνταγμα και τους νόμους που συμφωνούν με αυτό και η αφοσίωση στην Πατρίδα και τη Δημοκρατία αποτελούν θεμελιώδη υποχρέωση όλων των Ελλήνων.

3. O σφετερισμός, με οποιονδήποτε τρόπο, της λαϊκής κυριαρχίας και των εξουσιών που απορρέουν από αυτή διώκεται μόλις αποκατασταθεί η νόμιμη εξουσία, οπότε αρχίζει και η παραγραφή του εγκλήματος.

4. H τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Eλλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία.»

Το email μας tolimeri@gmail.com

ΓΑΠ & ΑΝΔΡΕΑ Co .Η Ελβετκή εταιρεία του ,αδελφού του πρωθυπουργού.που θα κάνει το ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΡΤΙ

13.9.09

Δυο φορές μαλάκας..

Του Αντώνη-Μάριου Παπαγιώτη

Κατά τη διάρκεια μου σπουδών μου στον τομέα των Διεθνών Σχέσεων, θυμάμαι τους καθηγητές μου πάντα να μας υπογραμμίζουν ότι μετά το Θουκυδίδη λίγα μπορούμε να προσθέσουμε στη στρατηγική του πολέμου, στη δομή του ρεαλισμού και και στη φιλοσοφία της πολιτικής. Μετά από μια διαδικτυακή βόλτα στο facebook, βρήκα μία ωραία συγκέντρωση των πιο επίκαιρων σημείων της Ιστορίας του Πελοποννησιακού Πολέμου, από τον κ. Γιάννη Φαλκονάκη, και σας τα παραθέτω.. "...Γιά να δικαιολογούν τις πράξεις τους άλλαζαν ακόμα και τη σημασία των λέξεων. Η παράλογη τόλμη θεωρήθηκε ανδρεία και αφοσίωση στο κόμμα, η προσωπική διστακτικότητα θεωρήθηκε δειλία που κρύβεται εύκολα πίσω από εύλογες προφάσεις και η σωφροσύνη προσωπίδα της ανανδρείας. Η παραφορά θεωρήθηκε ανδρική αρετή, ανώ η τάση να εξετάζωνται προσεκτικά όλες οι όψεις ενός ζητήματος θεωρήθηκε πρόφαση για υπεκφυγή. (σελ. 66)
Όποιος ήταν έξαλλος γινόταν ακουστός, ενώ όποιος έφερνε αντιρρήσεις γινόταν ύποπτος. (σελ.66)
(...) ...επειδή τα κόμματα δεν σχηματίσθηκαν για να επιδιώξουν κοινή ωφέλεια με νόμιμα μέσα, αλλά, αντίθετα, για να ικανοποιήσουν την πλεονεξία τους παρανομώντας και η μεταξύ τους αλληλεγγύη βασιζόταν περισσότερο στην συνενοχή τους παρά στους όρκους στους θεούς. (σελ. 66-67)
Γενικά είναι ευκολώτερο να φαίνονται επιδέξιοι οι κακούργοι, παρά να θεωρούνται τίμιοι όσοι δεν είναι δόλιοι. Οι περισσότεροι άνθρωποι προτιμούν να κάνουν το κακό και να θεωρούνται έξυπνοι, παρά να είναι καλοί και να τους λένε κουτούς. (σελ 67)
Καμία από τις δύο παρατάξεις δεν είχε κανέναν ηθικό φραγμό κι εκτιμούσε περισσότερο όσους κατόρθωναν να κρύβουν κάτω από ωραία λόγια φοβερές πράξεις. (σελ 68)
Τις περισσότερες φορές επικρατούσαν οι διανοητικά κατώτεροι. Φοβόνταν την δική τους ανεπάρκεια και την ικανότητα των αντιπάλων τους κι έτσι, για να μη νικηθούν στη συζήτηση και για να μην πέσουν θύματα των όσων οι άλλοι θα επινοούσαν, δεν είχαν κανένα δισταγμό να προχωρήσουν σε βίαιες πράξεις. (σελ 68)
"
[ΘΟΥΚΥΔΙΔΟΥ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΙΑΚΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ, ΒΙΒΛΙΟ Γ στιχ 82-84, Εκδ. Εστία, Αθήνα, 2003, Μετάφραση: Αγγελος Βλάχος]
Σκέφτομαι ότι παρά τα 2500 χρόνια που έχουν περάσει, πορευόμαστε ομοιοτρόπως, η ιστορία επαναλαμβάνεται κυκλωτικά και της δίνουμε έτσι το δικαίωμα να επαναλαμβάνεται.. Πόσες φορές διερωτήθηκες ρητορικά αν σε κυβερνούν δυο κατηγορίες ανθρώπων; Οι διανοητικά κατώτεροι ή/και τα λαμόγια που μπροστά στους τηλεοπτικούς δέκτες σου το παίζουν έξυπνοι; Πόσες φόρες συνακόλουθα, δεν ένιωσες δυο φορές μαλάκας..;;

Δεν υπάρχουν σχόλια: