10.1.10
Το σχέδιο της Κυβέρνησης για τον Καποδίστρια ΙΙ(Πρόγραμμα Καλλικράτης). Προβλέπονται 370 δήμοι. Επαναφορά του 50%+1.
Το τελικό σχέδιο τη κυβέρνησης για τον Καποδίστρια ΙΙ (Πρόγραμμα Καλλικράτης)παρουσιάστηκε στο υπουργικό συμβούλιο, από τον Γιάννη Ραγκούση. Οι νέοι δήμοι κλειδώνουν τελικά στους 370 και οι περιφέρειες στις 13 με ειδική πρόβλεψη για τον μητροπολιτικό χαρακτήρα της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης.
Οι εκλογές θα πραγματοποιηθούν με το νέο διοικητικό χάρτη στις 14 Νοεμβρίου και η κυβέρνηση θα καταργήσει το 42% και θα επαναφέρει το 50%+1.
Συγκεκριμένα όσον αφορά τις αιρετές περιφέρειες, αυτές αναλαμβάνουν τις αρμοδιότητες και τους πόρους των Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων που καταργούνται, εκτός από ορισμένες που μεταφέρονται στους δήμους. Ακόμη σταδιακά και όλες εκείνες τις αρμοδιότητες που ασκούνται σήµερα από την κρατική περιφέρεια, εκτός από εκείνες που έχουν αµιγώς κρατικό χαρακτήρα, όπως η προστασία του περιβάλλοντος και η δασική ή η μεταναστευτική πολιτική.
Η περιφερειακή αυτοδιοίκηση γίνεται ο βασικός πυλώνας του αναπτυξιακού προγραμματισμού, ενώ κοµβικός καθίσταται ο ρόλος της ως προς τα έργα και τις υποδοµές.
Εκτός από τον αιρετό περιφερειάρχη θα υπάρχουν οι Αντιπεριφερειάρχες οι οποίοι θα επιλέγονται µεταξύ των περιφερειακών συµβούλων από τον Περιφερειάρχη. Διακρίνονται σε θεµατικούς και τοπικούς, ενώ οι σχετικοί ρόλοι µπορούν να συµπίπτουν στο ίδιο πρόσωπο. Οι πρώτοι αναλαµβάνουν την ευθύνη των βασικών τοµέων αρµοδιότητας της περιφέρειας.
Οι τοπικοί Αντιπεριφερειάρχες είναι αρµόδιοι για συγκεκριμένες γεωγραφικές περιοχές της Περιφερειακής Αυτοδιοίκησης, που ταυτίζονται µε τις τέως Νοµαρχιακές Αυτοδιοικήσεις και τα Νοµαρχιακά Διαµερίσµατα.
Η Εκτελεστική Επιτροπή, είναι το συλλογικό επιχειρησιακό – εκτελεστικό όργανο στις Περιφερειακές Αυτοδιοικήσεις.
Αποτελείται από τον Περιφερειάρχη και τους Αντιπεριφερειάρχες. Στις συνεδριάσεις συµµετέχει ο Γενικός Γραμματέας της Περιφερειακής Αυτοδιοίκησης, χωρίς δικαίωµα ψήφου, ενώ µπορεί να καλούνται και οι Διευθυντές.
Ως συλλογικό όργανο µε επιτελικό ρόλο, η Εκτελεστική Επιτροπή
αναλαµβάνει και αρµοδιότητες που αφορούν τον περιφερειακό
προγραµµατισµό και ενδεικτικά:
Την ευθύνη για την κατάρτιση και την υλοποίηση του Επιχειρησιακού Προγράµµατος, το οποίο εισηγείται στο Περιφερειακό Συµβούλιο.
Την κατάρτιση και εισήγηση στο Περιφερειακό Συµβούλιο του Τεχνικού Προγράµµατος της Περιφέρειας και την ευθύνη της υλοποίησής του.
Την εναρµόνιση των προτάσεων των υπηρεσιών της περιφέρειας ως προς τον προϋπολογισµό και την υποβολή σχετικής γνώµης προς τη Περιφερειακή Επιτροπή, πριν την κατάρτιση του προϋπολογισµού.
Την υποβολή, προς το Περιφερειακό Συµβούλιο, ετήσιας έκθεσης πεπραγµένων.
Την ευθύνη για την πιστή εκτέλεση του προϋπολογισµού.
Το Περιφερειακό Συµβούλιο, είναι το βασικό όργανο µε το τεκµήριο αρµοδιότητας εντός της Περιφερειακής Αυτοδιοίκησης, µε σηµαντικό επιτελικό και ελεγκτικό ρόλο, ενώ αναβαθµίζεται η θέση της αντιπολίτευσης.
Η Περιφερειακή Επιτροπή, αναλαµβάνει, στις Περιφερειακές
Αυτοδιοικήσεις, το ρόλο και τις αρµοδιότητες της νυν Νοµαρχιακής
Επιτροπής. Καθιερώνεται η αναλογικότερη συµµετοχή της αντιπολίτευσης, ενώ παράλληλα ενισχύεται ο εποπτικός και ελεγκτικός της ρόλος ως προς τα οικονοµικά της Περιφερειακής Αυτοδιοίκησης.
370 ΟΙ ΝΕΟΙ ΔΗΜΟΙ
Ο αριθµός των Δήµων σε όλη τη χώρα, µε την εφαρµογή των κριτηρίων συνενώσεων περιορίζεται δραστικά και δεν θα υπερβαίνει τους 370.
Ειδική πρόβλεψη υπάρχει για τις νησιωτικές περιοχές στη βάση της αρχής για κάθε νησί να αντιστοιχεί ένας Δήµος, πλην εύλογων εξαιρέσεων. Η νησιωτικότητα λαµβάνεται υπόψη ώστε να προσαρµοστούν στις ανάγκες της όλες οι γενικές ρυθµίσεις που επηρεάζονται από αυτή. Αναλογικά µε τον ίδιο τρόπο λαµβάνονται υπόψη οι ειδικές ανάγκες των ορεινών δήµων.
Οι νέοι και ισχυροί δήµοι αναλαµβάνουν νέες αρµοδιότητες, µαζί µε τους ανθρώπινους και οικονοµικούς πόρους που προέρχονται από την καταργούµενη νοµαρχιακή αυτοδιοίκηση, όπως:
η πρόνοια και η προστασία της δηµόσιας υγείας,
η ανέγερση σχολικών κτιρίων,
η καταπολέµηση του κοινωνικού αποκλεισµού,
η ένταξη των µεταναστών,
οι πολεοδοµικές εφαρµογές,
ο υγειονοµικός έλεγχος,
η προστασία της παιδικής και της τρίτης ηλικίας,
οι λαϊκές αγορές
οι αδειοδοτήσεις και ο έλεγχος πολλών τοπικών, οικονοµικών και
κοινωνικών δραστηριοτήτων,
η πολιτική προστασίας, µε την ένταξη των δήµων στον εθνικό σχεδιασµό µε συγκεκριµένο ρόλο και αρµοδιότητες.
Για την εξυπηρέτηση του πολίτη ενισχύεται και εκσυγχρονίζεται ο θεσµός των δηµοτικών ΚΕΠ, µε τη δηµιουργία µικρών, αποτελεσµατικών «Δηµοτικών e – ΚΕΠ».
Με την εισαγωγή της έξυπνης «κάρτας του Δηµότη», περνούν οι Δήµοι στην αυτόµατη εξυπηρέτηση (π.χ. έκδοση πιστοποιητικών), αλλά και διευκολύνεται η συµµετοχή σε δηµοκρατικές διαδικασίες (π.χ. τοπικά δηµοψηφίσµατα).
Εκτός από τον Δήμαρχο σημαντικό ρόλο θα έχουν οι αντιδήμαρχοι, οι όποιοι κατατάσσονται σε δύο κατηγορίες: τους θεµατικούς και τους τοπικούς Αντιδηµάρχους, οι ρόλοι των οποίων µπορεί να συµπίπτουν στο ίδιο πρόσωπο.
Οι Αντιδήµαρχοι επιλέγονται µεταξύ των δηµοτικών συµβούλων από τον Δήµαρχο.
Οι θεµατικοί Αντιδήµαρχοι µπορούν να αντιστοιχούν στη συγκρότηση των βασικών τοµέων της διοίκησης.
Οι τοπικοί Αντιδήµαρχοι είναι αρµόδιοι για συγκεκριµένες γεωγραφικές περιοχές του Δήµου που ταυτίζονται µε τους δήµους /κοινότητες που συνενώνονται στο πλαίσιο της Νέας Αρχιτεκτονικής.
-Καθιερώνεται ένα νέο όργανο, η Εκτελεστική Επιτροπή, ως συλλογικό επιχειρησιακό-εκτελεστικό όργανο στους δήµους. Συµµετέχουν, εκτός από τον Δήµαρχο ως Πρόεδρο, όλοι οι θεµατικοί και τοπικοί Αντιδήµαρχοι, καθώς επίσης (χωρίς δικαίωµα ψήφου) και ο Γενικός Γραµµατέας του Δήµου.
Η Εκτελεστική Επιτροπή θα έχει:
Την ευθύνη για την πιστή εκτέλεση του προϋπολογισµού.
Την παρακολούθηση, αξιολόγηση και συντονισµό των δράσεων των νοµικών προσώπων του δήµου, λαµβάνοντας υπόψη και τις σχετικές εισηγήσεις των Προέδρων των Τοπικών Συµβουλίων.
Στο σχέδιο της κυβέρνησης προβλέπεται ακόμη η αναβάθμιση του Δημοτικού Συμβουλίου µέσω της αναβάθμισης των Επιτροπών, ενώ ταυτόχρονα ενισχύεται η θέση της αντιπολίτευσης (π.χ. στη Δηµαρχιακή Επιτροπή).
Διαβάστε την ομιλία του Υπουργου Εσωτερικών Γιάννη Ραγκούση πατώντας εδώ
Οι εκλογές θα πραγματοποιηθούν με το νέο διοικητικό χάρτη στις 14 Νοεμβρίου και η κυβέρνηση θα καταργήσει το 42% και θα επαναφέρει το 50%+1.
Συγκεκριμένα όσον αφορά τις αιρετές περιφέρειες, αυτές αναλαμβάνουν τις αρμοδιότητες και τους πόρους των Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων που καταργούνται, εκτός από ορισμένες που μεταφέρονται στους δήμους. Ακόμη σταδιακά και όλες εκείνες τις αρμοδιότητες που ασκούνται σήµερα από την κρατική περιφέρεια, εκτός από εκείνες που έχουν αµιγώς κρατικό χαρακτήρα, όπως η προστασία του περιβάλλοντος και η δασική ή η μεταναστευτική πολιτική.
Η περιφερειακή αυτοδιοίκηση γίνεται ο βασικός πυλώνας του αναπτυξιακού προγραμματισμού, ενώ κοµβικός καθίσταται ο ρόλος της ως προς τα έργα και τις υποδοµές.
Εκτός από τον αιρετό περιφερειάρχη θα υπάρχουν οι Αντιπεριφερειάρχες οι οποίοι θα επιλέγονται µεταξύ των περιφερειακών συµβούλων από τον Περιφερειάρχη. Διακρίνονται σε θεµατικούς και τοπικούς, ενώ οι σχετικοί ρόλοι µπορούν να συµπίπτουν στο ίδιο πρόσωπο. Οι πρώτοι αναλαµβάνουν την ευθύνη των βασικών τοµέων αρµοδιότητας της περιφέρειας.
Οι τοπικοί Αντιπεριφερειάρχες είναι αρµόδιοι για συγκεκριμένες γεωγραφικές περιοχές της Περιφερειακής Αυτοδιοίκησης, που ταυτίζονται µε τις τέως Νοµαρχιακές Αυτοδιοικήσεις και τα Νοµαρχιακά Διαµερίσµατα.
Η Εκτελεστική Επιτροπή, είναι το συλλογικό επιχειρησιακό – εκτελεστικό όργανο στις Περιφερειακές Αυτοδιοικήσεις.
Αποτελείται από τον Περιφερειάρχη και τους Αντιπεριφερειάρχες. Στις συνεδριάσεις συµµετέχει ο Γενικός Γραμματέας της Περιφερειακής Αυτοδιοίκησης, χωρίς δικαίωµα ψήφου, ενώ µπορεί να καλούνται και οι Διευθυντές.
Ως συλλογικό όργανο µε επιτελικό ρόλο, η Εκτελεστική Επιτροπή
αναλαµβάνει και αρµοδιότητες που αφορούν τον περιφερειακό
προγραµµατισµό και ενδεικτικά:
Την ευθύνη για την κατάρτιση και την υλοποίηση του Επιχειρησιακού Προγράµµατος, το οποίο εισηγείται στο Περιφερειακό Συµβούλιο.
Την κατάρτιση και εισήγηση στο Περιφερειακό Συµβούλιο του Τεχνικού Προγράµµατος της Περιφέρειας και την ευθύνη της υλοποίησής του.
Την εναρµόνιση των προτάσεων των υπηρεσιών της περιφέρειας ως προς τον προϋπολογισµό και την υποβολή σχετικής γνώµης προς τη Περιφερειακή Επιτροπή, πριν την κατάρτιση του προϋπολογισµού.
Την υποβολή, προς το Περιφερειακό Συµβούλιο, ετήσιας έκθεσης πεπραγµένων.
Την ευθύνη για την πιστή εκτέλεση του προϋπολογισµού.
Το Περιφερειακό Συµβούλιο, είναι το βασικό όργανο µε το τεκµήριο αρµοδιότητας εντός της Περιφερειακής Αυτοδιοίκησης, µε σηµαντικό επιτελικό και ελεγκτικό ρόλο, ενώ αναβαθµίζεται η θέση της αντιπολίτευσης.
Η Περιφερειακή Επιτροπή, αναλαµβάνει, στις Περιφερειακές
Αυτοδιοικήσεις, το ρόλο και τις αρµοδιότητες της νυν Νοµαρχιακής
Επιτροπής. Καθιερώνεται η αναλογικότερη συµµετοχή της αντιπολίτευσης, ενώ παράλληλα ενισχύεται ο εποπτικός και ελεγκτικός της ρόλος ως προς τα οικονοµικά της Περιφερειακής Αυτοδιοίκησης.
370 ΟΙ ΝΕΟΙ ΔΗΜΟΙ
Ο αριθµός των Δήµων σε όλη τη χώρα, µε την εφαρµογή των κριτηρίων συνενώσεων περιορίζεται δραστικά και δεν θα υπερβαίνει τους 370.
Ειδική πρόβλεψη υπάρχει για τις νησιωτικές περιοχές στη βάση της αρχής για κάθε νησί να αντιστοιχεί ένας Δήµος, πλην εύλογων εξαιρέσεων. Η νησιωτικότητα λαµβάνεται υπόψη ώστε να προσαρµοστούν στις ανάγκες της όλες οι γενικές ρυθµίσεις που επηρεάζονται από αυτή. Αναλογικά µε τον ίδιο τρόπο λαµβάνονται υπόψη οι ειδικές ανάγκες των ορεινών δήµων.
Οι νέοι και ισχυροί δήµοι αναλαµβάνουν νέες αρµοδιότητες, µαζί µε τους ανθρώπινους και οικονοµικούς πόρους που προέρχονται από την καταργούµενη νοµαρχιακή αυτοδιοίκηση, όπως:
η πρόνοια και η προστασία της δηµόσιας υγείας,
η ανέγερση σχολικών κτιρίων,
η καταπολέµηση του κοινωνικού αποκλεισµού,
η ένταξη των µεταναστών,
οι πολεοδοµικές εφαρµογές,
ο υγειονοµικός έλεγχος,
η προστασία της παιδικής και της τρίτης ηλικίας,
οι λαϊκές αγορές
οι αδειοδοτήσεις και ο έλεγχος πολλών τοπικών, οικονοµικών και
κοινωνικών δραστηριοτήτων,
η πολιτική προστασίας, µε την ένταξη των δήµων στον εθνικό σχεδιασµό µε συγκεκριµένο ρόλο και αρµοδιότητες.
Για την εξυπηρέτηση του πολίτη ενισχύεται και εκσυγχρονίζεται ο θεσµός των δηµοτικών ΚΕΠ, µε τη δηµιουργία µικρών, αποτελεσµατικών «Δηµοτικών e – ΚΕΠ».
Με την εισαγωγή της έξυπνης «κάρτας του Δηµότη», περνούν οι Δήµοι στην αυτόµατη εξυπηρέτηση (π.χ. έκδοση πιστοποιητικών), αλλά και διευκολύνεται η συµµετοχή σε δηµοκρατικές διαδικασίες (π.χ. τοπικά δηµοψηφίσµατα).
Εκτός από τον Δήμαρχο σημαντικό ρόλο θα έχουν οι αντιδήμαρχοι, οι όποιοι κατατάσσονται σε δύο κατηγορίες: τους θεµατικούς και τους τοπικούς Αντιδηµάρχους, οι ρόλοι των οποίων µπορεί να συµπίπτουν στο ίδιο πρόσωπο.
Οι Αντιδήµαρχοι επιλέγονται µεταξύ των δηµοτικών συµβούλων από τον Δήµαρχο.
Οι θεµατικοί Αντιδήµαρχοι µπορούν να αντιστοιχούν στη συγκρότηση των βασικών τοµέων της διοίκησης.
Οι τοπικοί Αντιδήµαρχοι είναι αρµόδιοι για συγκεκριµένες γεωγραφικές περιοχές του Δήµου που ταυτίζονται µε τους δήµους /κοινότητες που συνενώνονται στο πλαίσιο της Νέας Αρχιτεκτονικής.
-Καθιερώνεται ένα νέο όργανο, η Εκτελεστική Επιτροπή, ως συλλογικό επιχειρησιακό-εκτελεστικό όργανο στους δήµους. Συµµετέχουν, εκτός από τον Δήµαρχο ως Πρόεδρο, όλοι οι θεµατικοί και τοπικοί Αντιδήµαρχοι, καθώς επίσης (χωρίς δικαίωµα ψήφου) και ο Γενικός Γραµµατέας του Δήµου.
Η Εκτελεστική Επιτροπή θα έχει:
Την ευθύνη για την πιστή εκτέλεση του προϋπολογισµού.
Την παρακολούθηση, αξιολόγηση και συντονισµό των δράσεων των νοµικών προσώπων του δήµου, λαµβάνοντας υπόψη και τις σχετικές εισηγήσεις των Προέδρων των Τοπικών Συµβουλίων.
Στο σχέδιο της κυβέρνησης προβλέπεται ακόμη η αναβάθμιση του Δημοτικού Συμβουλίου µέσω της αναβάθμισης των Επιτροπών, ενώ ταυτόχρονα ενισχύεται η θέση της αντιπολίτευσης (π.χ. στη Δηµαρχιακή Επιτροπή).
Διαβάστε την ομιλία του Υπουργου Εσωτερικών Γιάννη Ραγκούση πατώντας εδώ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
2 σχόλια:
Κύριε Παναγιωτόπουλε, από πότε η ΝΔ στηρίζει προβοκάτορες;
Δημοσιεύθηκε από olympiada στο Ιανουαρίου 9, 2010
Διαβάζουμε στο “Φίμωτρο” τη δήλωση αλλά και το εγκώμιο ορθής πολιτικής στάσης του κυρίου Παναγιωτόπουλου για την “βομβιστική επίθεση” έξω από τη βουλή:
Σοβαρός και αξιόπιστος. “Θα στηρίξουμε τον υπουργό Δημόσιας Τάξης στις αποφάσεις του” είπε αργά το βράδυ ο εκπρόσωπος Τύπου της Ν.Δ. Πάνος Παναγιωτόπουλος. Επιτέλους άλλαξε νοοτροπία η Ν.Δ. Κατάλαβε ότι η στείρα αντιπολίτευση δεν περπατάει στην κοινωνία. Σε τέτοια ζητήματα η συναίνεση είναι αυτή που μετράει. Η εξεύρεση λύσεων περνάει και από την αξιωματική αντιπολίτευση. Από τις καλές και φωτεινές στιγμές του Πάνου Παναγιωτόπουλου.
Μάλιστα κύριε Παναγιωτόπουλε. Εάν δεν καταλαβαίνετε τον προσωπικό σας ευτελισμό από τα γραφόμενα, τουλάχιστον διαφυλάξτε το κόμμα σας όπως και τη βάση που τίμησε τον Αντώνη Σαμαρά για να διώξει τους κουκουλοφόρους της προβοκάτσιας από κάθε τομέα της δημόσιας ζωής.
Όταν η κυβέρνηση κάνει το ένα έγκλημα μετά το άλλο, οι Γερμανοί κάνουν επιτελική βόλτα στο υπουργείο άμυνας, η οικονομία καταρρέει, η εγκληματικότητα έχει χτυπήσει κόκκινο, η Ελλάδα είναι κομμένη στη μέση και ξάφνου μία στρακαστρούκα τραβά την προσοχή του κόσμου, αυτό λέγεται Προβοκάτσια.
Ο ίδιος ο κύριος Χρυσοχοΐδης που σύμφωνα με το δημοσίευμα στηρίζετε, είναι ο Μαιτρ της Προβοκάτσιας αφού ήταν αυτός που μίλησε για ποταμούς αίματος και για Αθήνα – Καμπούλ ως αντιπολίτευση.
Εάν δε μπορείτε να αντιληφθείτε αυτές τις απλές έννοιες κύριε Παναγιωτόπουλε, τότε απλά δεν κάνετε για τη θέση που κατέχετε. Γενικότερα δεν κάνετε για την πολιτική, ούτε όμως και για τη δημοσιογραφία.
Εάν δε μπορείτε να αντιληφθείτε ότι με αυτή την ενέργεια ρίχνετε νερό στο μύλο της εξαπάτησης του Ελληνικού λαού, νερό στο μύλο των επαγγελματιών προβοκατόρων του ΠΑΣΟΚ, στερείτε κάθε ελπίδα αναχαίτισης της κυβερνητικής ανικανότητας.
Ή απλώς στερείστε λογικής, γιατί δε μπορούμε να δεχτούμε ότι η γραφική σας συναναστροφή με κομματικούς γενίτσαρους, δημοσιογράφους του πεντοχίλιαρου έχει κάποιον προβοκατόρικο στόχο, παρά μάλλον μία παλαιολιθική θεώρηση πολιτικής δράσης που καλό θα είναι να την αποβάλλετε…
ή να φύγετε. Να πάτε αλλού.
Δείτε εδώ τη διαχρονική προβοκατόρικη δράση που καλύπτετε με τη συναίνεση σας
ή εδώ:
Ο Μιχάλης Χρυσοχοΐδης προειδοποιεί για λουτρό αίματος λόγω της λαθρομετανάστευσης
Προφανώς τώρα θα συνεχίσει το λουτρό αίματος αλλά οι λαθρομετανάστες θα συνεισφέρουν τις υπηρεσίες τους στο ΠΑΣΟΚ ως “ιθαγενείς” μοβόροι και ψηφοφόροι.
Τζιάνο γι αυτό που έκανες,
γοργά θα μετανιώσεις
Σαν θα σε πιάσει ο εύζωνας,
όλα θα τα πληρώσεις
Γεια σας φανταράκια μας...
τραγουδάει ο μεγάλος Μάρκος Βαμβακάρης το 1940.
Μήνυμα αντρίκιο για την ανδρεία τους. Είναι όμως και το 5/42 Σύνταγμα Ευζώνων που κατέχει ξεχωριστή θέση στην ιστορία κυρίως λόγω της δράσης του κατά τη διάρκεια της Μικρασιατικής Εκστρατείας. Πέρα από την αποτελεσματικότητα του κατά τη διάρκεια των πρώτων στρατιωτικών επιχειρήσεων, το Σύνταγμα αυτό απέκτησε φήμη για τη δράση του μετά την κατάρρευση του ελληνικού μετώπου και την αποσύνθεση του ελληνικού στρατού, τον Αύγουστο του 1922). Πιο συγκεκριμένα, κάτω από την καθοδήγηση του διοικητή του Νικόλαου Πλαστήρα, το 5/42 Σύνταγμα Ευζώνων έφτασε απολύτως συντεταγμένο στον Τσεσμέ, από όπου και διαπεραιώθηκε στο νησί της Χίου. Ο Τσολιάς είναι η Ελληνική Ψυχή. Είναι ο Λαός μας που με τα Τσαρούχια κλωτσοβολάει τον ανεπιθύμητο.
Ο Τσολιάς είναι Εθνικό Σύμβολο. Το ίδιο με τον Παρθενώνα, το ......
Αιγαίο και τον Πολιτισμό του, το Ορθόδοξο ξωκλήσι της Παναγιάς Μας. Ο Τσολιάς είναι ο Αδερφός, Πατέρας, Θείος και Παπούς μας. Η Οικογένεια μας.
Χθες στην Προσβολή που μας έγινε μπροστά στο Εθνικό Κοινοβούλιο, ο Τσολιάς Δεν Έφυγε, Δεν Λάκησε, Δεν Κιότεψε. Δεν Υποχώρησε. Ο Τσολιάς Είμαστε Εμείς. Και Κανένας Δεν Μας Διώχνει από τον Ιερό μας Χώρο. Εμείς σε Πείσμα των Οχτρών Πάμε Παρακάτω, Γιατί Δεν Μπορεί Να Γίνει Διαφορετικά. Με Τον Τσολιά Δεν Τα Βάζεις. Με τον Τσολιά Δεν Τα Βγάζεις Πέρα.
Αυτό είναι το πιο Ελπιδοφόρο Μήνυμα που μας άφησαν τα Ελληνόπουλα, τα Ευζωνόπουλα Παιδιά και Αδερφιά Μας. Δεν Υποχωρούμε, Δεν Κιοτεύουμε και Συνεχίζουμε Πιο Τρελαμένοι για την Ελλάδα μας, την Υπόληψη και την Ακεραιότητα μας.
ΡΕ ΠΑΣΟΚΟΙ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΘΑ ΑΦΗΣΕΤΕ ΤΟΝ ΤΖΕΦΡΕΥ ΤΣΑΝΤ ΝΑΒΑΛΕΙ ΜΕΜΕΤΙ Η ΑΛΒΑΝΟ ΤΣΟΛΙΑ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ; ΞΥΠΝΑΤΕ.
Δημοσίευση σχολίου