ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΑΤΟ ΔΕΝ ΣΩΘΗΚΕ ..ΒΕΛΑΖΟΝΤΑΣ

'Αρθρο 120: (Ακροτελεύτια διάταξη)

1. Tο Σύνταγμα αυτό, που ψηφίστηκε από την E΄ Aναθεωρητική Bουλή των Eλλήνων...

2. O σεβασμός στο Σύνταγμα και τους νόμους που συμφωνούν με αυτό και η αφοσίωση στην Πατρίδα και τη Δημοκρατία αποτελούν θεμελιώδη υποχρέωση όλων των Ελλήνων.

3. O σφετερισμός, με οποιονδήποτε τρόπο, της λαϊκής κυριαρχίας και των εξουσιών που απορρέουν από αυτή διώκεται μόλις αποκατασταθεί η νόμιμη εξουσία, οπότε αρχίζει και η παραγραφή του εγκλήματος.

4. H τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Eλλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία.»

Το email μας tolimeri@gmail.com

ΓΑΠ & ΑΝΔΡΕΑ Co .Η Ελβετκή εταιρεία του ,αδελφού του πρωθυπουργού.που θα κάνει το ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΡΤΙ

2.2.10

ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΣΤΗΝ ΒΕΡΟΙΑ;;

Διεξήχθη στην Βουλή συζήτηση, προ ημερησίας διατάξεως, για την διαφθορά. Πολλά και ωραία είπαν οι ομιλητές και οι αρχηγοί των κομμάτων. Το χρηματιστήριο, η SIEMENS, το Βατοπαίδιο και πολλά άλλα σκάνδαλα με τα οποία θα ασχοληθούν οι εξεταστικές επιτροπές του Κοινοβουλίου, πρέπει να φωτίσουν τις πτυχές των υποθέσεων αυτών έτσι ώστε να υπάρξουν παραπομπές στην Δικαιοσύνη ή ηθικές και πολιτικές καταδίκες προσώπων της πολιτικής σκηνής. Ο κόσμος όμως παράλληλα με την πολιτική κάθαρση, πρέπει να νοιώσει στο πετσί του, στην καθημερινότητά του, ότι πράγματι υπάρχει η βούληση της Πολιτείας για διαφάνεια και κάθαρση, που θα εκδηλωθεί αφ’ ενός με τον άμεσο κολασμό των παρανομούντων δημοσίων λειτουργών και πολιτών αφ’ ετέρου δε με σταθερό βηματισμό προς την παγίωση της νομιμότητας.
Η Δικαιοσύνη έχει, τουλάχιστον τα τελευταία χρόνια, βρεθεί στο μάτι του κυκλώνα εξ αιτίας της εμπλοκής δικαστικών λειτουργών και δικηγόρων σε παράνομες δραστηριότητες, που με κίνητρο το οικονομικό κέρδος έπληξαν το κύρος της.

Θα αναφέρουμε ορισμένα περιστατικά, που στην καλύτερη περίπτωση μόνον ως ύποπτα μπορούν να χαρακτηριστούν, και αφορούν στην απονομή της Δικαιοσύνης στην Βέροια. Παραθέτουμε ορισμένα μόνον στοιχεία από τα οποία προκύπτει σαφώς ότι δύο-τρείς δικηγόροι είχαν μετατρέψει το Ναό της Θέμιδος σ΄ ένα ρυπαρό σκηνικό θεάτρου του παραλόγου, όπου κινούνταν και αποκέρδαιναν τα προς το ζείν.

Ειδικότερα επισημαίνονται:

*Σύνθεση Δικαστηρίου, η οποία εκδικάζει τις υποθέσεις τους,

*Μηνύσεις, αναφορές κλπ εναντίον των μη «αρεστών» δικαστικών, προκειμένου να τεθούν «εκτός μάχης»,

*Ύβρεις, απειλές και γενικά συμπεριφορά ιταμή των συγκεκριμένων δικηγόρων, εναντίον συναδέλφων τους και παραγόντων της δίκης, με την πλήρη ανοχή των Δικαστών,

*Παρουσία συγκεκριμένου μάρτυρα με μεγάλη, έντονη και πολυπράγμονα παρουσία σε υποθέσεις που χειρίζεται συγκεκριμένος δικηγόρος,

*Μεγάλος αριθμός καταγγελιών και αναφορών από πολίτες αλλά και Δικαστικούς για συγκεκριμένο δικηγόρο, προς τον Δικηγορικό Σύλλογο Βεροίας,

*Παροχή κάλυψης αλλά και ασυλίας από το Σύλλογο προς αυτόν,

*Άμεση αποτροπή Δικαστικού λειτουργού να υποβάλλει αναφορά στον Δικηγορικό Σύλλογο, από τον πρόεδρό του, με τον ακόλουθο τρόπο: «τυχόν υποβολή της θα αναζωπύρωνε συζητήσεις και θα ενίσχυε την κακή εικόνα, που ιδίως στο παρελθόν είχε δημιουργηθεί για τον Σύλλογο».
Αυτά και άλλα πολλά περιλαμβάνονται σε αναφορά που από καιρό βρίσκεται στην Εισαγγελία του Αρείου Πάγου.
Θα μπορούσε κάποιος να ισχυριστεί πως ενδεχομένως, όλα όσα αναφέρθηκαν ανωτέρω να είναι ατυχείς συμπτώσεις. Έχουμε όμως την αίσθηση ότι συμπτώσεις που αφορούν τα ίδια πρόσωπα τα οποία μετέρχονται συγκεκριμένες πρακτικές επί σειράν ετών και που έχουν μάλιστα καταγγελθεί κατ΄ επανάληψη από Δικαστικούς Λειτουργούς, Δικηγόρους, αλλά και πολίτες, παύουν να είναι συμπτώσεις. Προσλαμβάνουν την μορφή ασυδοσίας η οποία κάτω από την ασπίδα της ατιμωρησίας, εκτρέφει πάσης φύσεως κυκλώματα, τον τραμπουκισμό και εν τέλει οδηγεί στην απαξίωση του θεμελιώδους άμα δε και αυτονόητου δικαιώματος κάθε πολίτου: ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ.

F.I.

Υστερόγραφο φαινομενικά άσχετο: «Ο μέντοι κυβευτής και ο λωποδύτης και ο ληστής των ανελευθέρων εισίν. Αισχροκερδείς γάρ» (Αριστ., «Ηθικ. Νικομ.» 1122 α, 8-10).
(Φ)

Δεν υπάρχουν σχόλια: