ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΑΤΟ ΔΕΝ ΣΩΘΗΚΕ ..ΒΕΛΑΖΟΝΤΑΣ

'Αρθρο 120: (Ακροτελεύτια διάταξη)

1. Tο Σύνταγμα αυτό, που ψηφίστηκε από την E΄ Aναθεωρητική Bουλή των Eλλήνων...

2. O σεβασμός στο Σύνταγμα και τους νόμους που συμφωνούν με αυτό και η αφοσίωση στην Πατρίδα και τη Δημοκρατία αποτελούν θεμελιώδη υποχρέωση όλων των Ελλήνων.

3. O σφετερισμός, με οποιονδήποτε τρόπο, της λαϊκής κυριαρχίας και των εξουσιών που απορρέουν από αυτή διώκεται μόλις αποκατασταθεί η νόμιμη εξουσία, οπότε αρχίζει και η παραγραφή του εγκλήματος.

4. H τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Eλλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία.»

Το email μας tolimeri@gmail.com

ΓΑΠ & ΑΝΔΡΕΑ Co .Η Ελβετκή εταιρεία του ,αδελφού του πρωθυπουργού.που θα κάνει το ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΡΤΙ

16.9.11

To ΠΑΣΟΚ χείρον του Χάρου...

thumb
Της Τζένης Κ.
Στο έργο του Λουκιανού, Νεκρικοί Διάλογοι, ο κυνικός φιλόσοφος Μένιππος αναφέρεται ως ο μόνος άνθρωπος που διέσχισε ποτέ τον Αχέροντα χωρίς να πληρώσει τον οβολό στο Χάρο επειδή, απλούστατα,  δεν του βρισκόταν οβολός. Ήτανε πανί με πανί ο μακαρίτης. Στο διάλογο αυτό, για την «οικονομία» του ενσταντανέ,  πρωτοδιατυπώθηκε και η ατάκα «ουκ αν λάβοις παρά του μη έχοντος…». Μπρος στην προφανή λογική της αρτιότητα (και βέβαια δεν μπορείς να πάρεις κάτι απ’ αυτόν που δεν το έχει για να σου το δώσει) ο Χάρος συμβιβάστηκε. Κατέβασε την κουκούλα του χαμηλότερα και τράβηξε κουπί μέχρι που ο Μένιππος αποβιβάστηκε στον Άδη. Ύστερα γύρισε σεμνά στο αγκυροβόλι του και ούτε που διανοήθηκε να αποστείλει το ασπρόμαυρο μπουγιουρντί (διότι δεν υπάρχουν λεφτά για έγχρωμες λυπητερές) με το εισπρακτέο ποσό. Άλλες εποχές. Άλλα ήθη. Στην αρχαιότητα οι Χάροι ήτανε Χάροι με το Χ κεφαλαίο. Ενώ σήμερα οι Χάροι είναι Χάροι με το Χ κεφάλαιο… Μιας και βρισκόμαστε λοιπόν στο τέλος της λογικής, η «οικονομία» του διαλόγου μας με την εξουσία στηρίζεται πλέον στο ανέφικτο. Άλλες εποχές, άλλα ήθη. Κάποτε η πολιτική ήταν η τέχνη του εφικτού. Τώρα πολιτική είναι η κακοτεχνία του ανέφικτου. Κι επειδή το να πληρώνει κανείς από έναν –στην καλύτερη περίπτωση- μετριότατο μισθό, το μάρμαρο της «αλληλεγγύης»… είναι κοινωνικά κακιασμένο και ανέφικτο, η πολιτική αποφάσισε να το εφαρμόσει. Διά της οικονομίας βεβαίως… διά της οποίας συντελούνται όλα τα εγκλήματα και αποστέλλονται άνθρωποι, ομάδες και ιδέες για βαρκάδα στον Αχέροντα.
Κάπως έτσι, κλείνει ο κύκλος του Χάρου (με το Χ Κεφαλαίο) και επιστρέφουμε στο σύγχρονο «ουκ αν λάβοις»… (ήταν και σήριαλ σε κόμικς πέρσι)… Τη λογική του «ουκ αν λάβοις» η Κυβέρνηση είναι σε θέση να την αντιληφθεί μόνο σε ό,τι αφορά την ίδια. Το δικό της «ουκ αν λάβοις» το διατύπωσε πέρσι την Άνοιξη (ενώ το είχε διαπιστώσει πολύ νωρίτερα) και φώναξε το ΔΝΤ, με τις γνωστές συνέπειες. Το ΔΝΤ αναγνώρισε προσωρινά το «ουκ αν λάβοις» αλλά εισήγαγε το σκέλος «Τι θα πει δεν έχεις…; Να βρεις»… Το «να βρεις» όπως είπαμε με άλλα λόγια παραπάνω, πάντα μετακυλίεται στους πολλούς «μη έχοντες»… Λάβε από τον ένα «μη έχοντα», λάβε από τον άλλο «μη έχοντα» γεμίζει το σακούλι… Κι έτσι ο Χάρος με το Χ κεφάλαιο βάζει υπαλλήλους να κάνουν τα δρομολόγια. Και να ξέρετε… Οι υπάλληλοι δεν κάνουν ποτέ συμβιβασμό. Δεν κατεβάζουν ποτέ την κουκούλα με σεμνότητα. Γιατί αν δεν εισπράξουν τον οβολό, θα απολυθούν…
Τέλος πάντων. Κατόπιν αυτών, θέλω κι εγώ (έλαβα χθες το μπουγιουρντί μου) να κάνω μια παράλογη δήλωση: «Γιώργο, αν κάποιος από τους δυο μας φύγει από τη χώρα, εγώ θα μείνω εδώ που είμαι και δε θα πληρώσω τίποτα…»
 Το Ποντικι


2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αυτό είναι "βία";
Γράφει ο Νίκος Μπογιόπουλος

Να σου έχουν λεηλατήσει το μισθό.
Να σου έχουν στερήσει τη σύνταξη.
Να σου έχουν αυξήσει τα εισιτήρια στα λεωφορεία και τον ηλεκτρικό (που τα τρένα του κινούνται πλέον ανά μισάωρο!) κατά 40%.
Να σου λένε ότι η ανεργία σου δεν είναι δυστυχία, αλλά κάτι σαν εκδρομή στο λούνα παρκ της «εργασιακής εφεδρείας».
Να σου λένε ότι στόχος τους είναι στην οικογένειά σου να υπάρχει... ένας εργαζόμενος.
Να σου λένε ότι δίπλα στα υπόλοιπα έξοδα για τη «Δημόσια και Δωρεάν» Παιδεία θα πρέπει να πληρώσεις και για τα... βιβλία - φωτοτυπίες των παιδιών.
Να σου δίνουν τα ψίχουλα των 517 ευρώ για μηνιάτικο και να σου ζητάνε - γι' αυτά τα ψίχουλα - να πληρώσεις φόρο εισοδήματος.
Να σου κόβουν το μεροκάματο στο μισό και ταυτόχρονα να σου έχουν διπλασιάσει τις τιμές στο ρεύμα, στα καύσιμα, στα τρόφιμα με απανωτές αυξήσεις στους έμμεσους φόρους.
*
Και μετά από όλα αυτά κι από τόσα άλλα, να έρχονται - σε σένα που σε χρεοκοπήσανε, που σε πτωχεύσανε, που σου διέλυσαν κάθε προγραμματισμό, που σου τσακίσανε τη ζωή - και να...
σου λένε:
*
Με τα λεφτά που σου έχουνε απομείνει
(σ.σ.: που όμως δεν έχει απομείνει τίποτα, γιατί τα πήρανε όλα!)
αν δεν μας πληρώσεις το νέο τρισβάρβαρο χαράτσι που θα σου στείλουμε με το λογαριασμό της ΔΕΗ για το σπίτι που μένεις
(σ.σ.: για το σπίτι που στο έχουν φορολογήσει χίλιες φορές, που το πληρώνεις τοκογλυφικά στην τράπεζα μια ζωή και που ζεις με την ελπίδα ότι κάποτε θα το ξεχρεώσουν τα... παιδιά σου)
τότε εμείς
οι «σοσιαλιστές», οι «αντιεξουσιαστές», «οι σωτήρες», οι «πατριώτες»:
*
Πρώτον, θα σου κόψουμε το ρεύμα.
Δεύτερον, θα αφήσουμε εσένα και την οικογένειά σου στο σκοτάδι.
Τρίτον, θα σου στερήσουμε ακόμα και τη θέρμανση μέσα στο χειμώνα.
Τέταρτον, θα σε υποχρεώσουμε να ζεις εσύ, τα παιδιά σου και οι γέροντες γονείς σου στο κρύο και στη νύχτα.
Πέμπτον, αφού σου κόψουμε το ρεύμα, θα στείλουμε τον απλήρωτο λογαριασμό σε όλες τις υπηρεσίες του κράτους, θα σε κυνηγήσουμε με όλους τους δυνατούς τρόπους και θα εφαρμόσουμε εις βάρος σου όλες τις διατάξεις του Κώδικα Είσπραξης Δημοσίων Εσόδων.
*
Απευθυνόμαστε στους κάθε λογής ευαίσθητους της «δημοκρατίας».
Προς τους πάσης φύσεως εισαγγελείς που βαφτίζουν «βία» τις λαϊκές διαμαρτυρίες.
Προς τους κατηγόρους που έχουν αναλάβει εργολαβικά να καταγγέλλουν την «ανομία» των απεργιών και των εργατικών κινητοποιήσεων.
*
Και ρωτάμε:
Αυτό είναι ή δεν είναι «βία»;
Να απειλείς τον χρεοκοπημένο, τον απολυμένο, τον άνεργο, τον κατεστραμμένο, τον λεηλατημένο (αυτόν που εσύ λεηλάτησες)
εκδίδοντας χοτζέτι και λέγοντάς του ότι «ή θα τα βρεις να μου τα δώσεις ή θα σε αφήσω χωρίς καλοριφέρ και χωρίς φως μέσα στο χειμώνα»,
αυτό είναι ή δεν είναι «βία»;
*
Προφανώς, είναι παραπάνω από «βία». Είναι «πόλεμος». Αυτή τη λέξη, άλλωστε, χρησιμοποίησε ο Παπανδρέου στη Θεσσαλονίκη:
*
«Πόλεμος».
*
Μόνο που σ' αυτόν τον «πόλεμο» δεν υπάρχει «εξωτερικός αντίπαλος». Υπάρχει μόνο «εσωτερικός εχθρός»: Ο λαός!
Πρόκειται για εκείνον τον ανελέητο και αμείλικτο ταξικό πόλεμο που έχουν εξαπολύσει ενάντια στο λαό οι τραπεζίτες, οι εφοπλιστές, οι καπιταλιστές.
Εναν «πόλεμο» που τον διεξάγουν για λογαριασμό της πλουτοκρατίας ο Παπανδρέου, ο Βενιζέλος, ο Λοβέρδος, έχοντας στο πλευρό τους τον Καρατζαφέρη του μνημονίου, τη ΝΔ του «άλλου μείγματος», την Μπακογιάννη, τους «ενσωματωμένους» στην ΕΕ.
*
Ο ταξικός πόλεμος, για τον οποίο το ΚΚΕ προειδοποίησε από την πρώτη στιγμή,
η βαρβαρότητα που τον εξανδραποδίζει,
τα διαδοχικά εγκλήματα που διαπράττονται εις βάρος του,
θέτουν πλέον το λαό μπροστά στο ιστορικό δίλημμα:
'Η θα διαλέξει τις «αλυσίδες» ή θα τους ανατρέψει.
'Η θα υποκύψει στη βία που του ασκούν και θα αποδεχτεί τον αφανισμό του
ή θα πάρει την υπόθεση στα χέρια του, ανοίγοντας το δρόμο για μια Ελλάδα της λαϊκής εξουσίας και της λαϊκής οικονομίας.
"Ριζοσπάστης

Ανώνυμος είπε...

http://www.doe.gr/11/epistoli2011.pdf