ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΑΤΟ ΔΕΝ ΣΩΘΗΚΕ ..ΒΕΛΑΖΟΝΤΑΣ

'Αρθρο 120: (Ακροτελεύτια διάταξη)

1. Tο Σύνταγμα αυτό, που ψηφίστηκε από την E΄ Aναθεωρητική Bουλή των Eλλήνων...

2. O σεβασμός στο Σύνταγμα και τους νόμους που συμφωνούν με αυτό και η αφοσίωση στην Πατρίδα και τη Δημοκρατία αποτελούν θεμελιώδη υποχρέωση όλων των Ελλήνων.

3. O σφετερισμός, με οποιονδήποτε τρόπο, της λαϊκής κυριαρχίας και των εξουσιών που απορρέουν από αυτή διώκεται μόλις αποκατασταθεί η νόμιμη εξουσία, οπότε αρχίζει και η παραγραφή του εγκλήματος.

4. H τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Eλλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία.»

Το email μας tolimeri@gmail.com

ΓΑΠ & ΑΝΔΡΕΑ Co .Η Ελβετκή εταιρεία του ,αδελφού του πρωθυπουργού.που θα κάνει το ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΡΤΙ

14.12.13

Η ώρα της μεγάλης απόφασης




Αγαπητές φίλες και αγαπητοί φίλοι, βρίσκομαι σε εξαιρετικά δύσκολη θέση, πρέπει να πάρω μια πολύ σοβαρή απόφαση και, για μια ακόμα φορά, θα χρειαστώ την βοήθειά σας.
Χτες, δέχτηκα πρόταση από την κίνηση των 58 να ηγηθώ της Κεντροαριστεράς.
Ξέρω ότι αυτό σας φαίνεται εξωφρενικό αλλά δεν είναι πιο εξωφρενικό από το να εμφανίζεται, εν έτει 2013, ο Κώστας Σημίτης παρέα με τους εκσυγχρονιστές και τον Ευάγγελο Βενιζέλο, και να υπόσχονται πως θα φέρουν αέρα ανανέωσης και αλλαγής. Αυτά ούτε στη χώρα των λωτοφάγων δεν γίνονται.
Την πρόταση να ηγηθώ της κίνησης των 58 -και, ουσιαστικά, να γίνω ο πρώτος ηγέτης της Ελιάς- μου την έκαναν οι χορηγοί των 58.
Οι 58 έχουν πολλούς χορηγούς. Πάνω από 58.
Οι χορηγοί της κίνησης των 58 μου είπαν πως χρειάζεται ένα άφθαρτο πρόσωπο για να κρυφτούν από πίσω του τα γνωστά λαμόγια, οπότε με θεωρούν ιδανικό γιατί δεν έχω εμφανιστεί ποτέ στην τηλεόραση και δεν είμαι γνωστός.
Οι χορηγοί της κίνησης των 58 μου είπαν πως έχω περισσότερους followers στα social media όχι μόνο από όλους τους 58 μαζί αλλά και από τους οπαδούς τους.
Μου είπαν ακόμα πως μπορώ να αντιμετωπίσω στα ίσα τον Αλέξη Τσίπρα, αν κι εγώ πιστεύω πως ο Αλέξης είναι ακαταμάχητο αγόρι κι αρκεί ένα χαμόγελό του, για να τον ψηφίσει ακόμα κι ο Κουτσούμπας.
Αν ο Αλέξης κλείσει ματάκι, τον ψηφίζει και η Αλέκα.
Τα χρήματα που μου προσφέρουν οι χορηγοί των 58 για να ηγηθώ της Κεντροαριστεράς είναι πάρα πολλά.
Είναι μια οικονομική πρόταση που δύσκολα μπορεί να αρνηθεί κάποιος σε αυτή την δύσκολη εποχή.
Αγαπητές φίλες και αγαπητοί φίλοι, θα σας πείραζε να ηγηθώ της κίνησης των 58, να φέρω την Κεντροαριστερά στην εξουσία και μετά να επιστρέψω στο μπλογκ μου;
Φυσικά, μετά θα γράφω από το Saint Martin.
Εννοείται πως η επαγγελματική μου απασχόληση ως πρόεδρος της Κεντροαριστεράς δεν θα επηρεάσει καθόλου τις πολιτικές μου απόψεις. Εγώ ΑΝΤΑΡΣΥΑ θα ψηφίσω στις εκλογές. Άλλο δουλειά, άλλο ζωή.
Θα σας παρακαλούσα να μου απαντήσετε σύντομα γιατί δεν έχω μεγάλη διορία. Οι χορηγοί των 58 μου είπαν πως, αν αρνηθώ την προεδρία, θα κάνουν πρόταση στον Σάκη Ρουβά.
Περιμένω με αγωνία τις απόψεις σας και τις συμβουλές σας.
Σας ευχαριστώ
π.
pitsirikos

Δεν υπάρχουν σχόλια: