ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΑΤΟ ΔΕΝ ΣΩΘΗΚΕ ..ΒΕΛΑΖΟΝΤΑΣ

'Αρθρο 120: (Ακροτελεύτια διάταξη)

1. Tο Σύνταγμα αυτό, που ψηφίστηκε από την E΄ Aναθεωρητική Bουλή των Eλλήνων...

2. O σεβασμός στο Σύνταγμα και τους νόμους που συμφωνούν με αυτό και η αφοσίωση στην Πατρίδα και τη Δημοκρατία αποτελούν θεμελιώδη υποχρέωση όλων των Ελλήνων.

3. O σφετερισμός, με οποιονδήποτε τρόπο, της λαϊκής κυριαρχίας και των εξουσιών που απορρέουν από αυτή διώκεται μόλις αποκατασταθεί η νόμιμη εξουσία, οπότε αρχίζει και η παραγραφή του εγκλήματος.

4. H τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Eλλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία.»

Το email μας tolimeri@gmail.com

ΓΑΠ & ΑΝΔΡΕΑ Co .Η Ελβετκή εταιρεία του ,αδελφού του πρωθυπουργού.που θα κάνει το ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΡΤΙ

11.12.08

"ΜΗ ΡΙΧΝΕΤΕ ΑΛΛΑ ΔΑΚΡΥΓΟΝΑ. ΕΜΕΙΣ ΚΛΑΙΜΕ ΑΠΟ ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ"!!!!

ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΡΑΝΙΩΤΗΣ

ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΔΟΛΟΦΟΝΟΥ:

«Ο θανών και η παρέα του, πριν έρθουν να συμμετάσχουν στο συγκεκριμένο πλήθος το οποίο είχε συγκεντρωθεί και θα επιτίθετο, όπως συνηθίζεται κάθε Σάββατο, στα γραφεία του ΠΑΣΟΚ."
ΣΧΟΛΙΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ:
ΜΑΛΙΣΤΑ. ΕΙΧΕ ΔΗΛΑΔΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΟΤΙ Ο ΔΕΚΑΠΕΝΤΑΧΡΟΝΟΣ ΘΑ ΕΠΙΤΙΘΕΤΟ ΣΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΚΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΕΘΑΝΕΙ!
!!!
"είχαν πάει στο κλειστό κολυμβητήριο Χαλανδρίου, στον αγώνα πόλο Παναθηναϊκού-Ολυμπιακού και είχαν συμμετάσχει στα επεισόδια που σημειώθηκαν, επιφέροντας τον τραυματισμό πολιτών και του προπονητή του Ολυμπιακού, με τη ρήψη αντικειμένων και τη χρήση σιδηρολοστών».
ΣΧΟΛΙΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ:
Ο ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΣ ΛΟΙΠΟΝ ΜΙΚΡΟΣ ΗΤΑΝ Ο ΑΡΧΗΓΟΣ ΤΗΣ "ΣΠΕΙΡΑΣ" ΤΩΝ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΩΝ ΚΑΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΕΘΑΝΕΙ!!!!

«Αλλωστε έχω πληροφορηθεί ότι οι νέοι αυτοί, ενώ κατοικούν στο Π.Ψυχικό και είναι γόνοι πλουσίων οικογενειών, συνηθίζουν να συχνάζουν στα Εξάρχεια, τα οποία επιλέγουν ως χώρο διασκέδασης."
ΣΧΟΛΙΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ:
ΔΗΛΑΔΗ ΕΓΩ ΠΟΥ ΘΑ ΕΡΘΩ ΝΑ ΠΑΙΞΩ ΤΑΒΛΙ ΜΕ ΤΗΝ ΙΝΑ ΣΤΑ ΕΞΑΡΧΕΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΙΩ ΕΝΑ ΚΑΦΕ ΚΑΙ ΜΕΝΩ ΣΤΟ ΝΕΟ ΨΥΧΙΚΟ ΘΑ ΜΟΥ ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΕΙ Η ΕΙΣΟΔΟΣ ΣΤΗ ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΕ ΜΙΑ ΣΦΑΙΡΑ ΣΤΟ ΘΩΡΑΚΑ!!!!,
"αλλά και σε διάφορα γήπεδα όπου προκαλούν επεισόδια, μην επιδεικνύοντας την αναμενόμενη συμπεριφορά και προσωπικότητα ενός 15άχρονου εφήβου».
ΣΧΟΛΙΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ:
Ο 15ΑΧΡΟΝΟΣ ΦΤΙΑΧΝΕΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ. ΔΕΝ ΕΧΕΙ! ΕΔΩ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΜΕΓΑΛΟΙ ΘΑ ΕΧΕΙ Ο ΜΙΚΡΟΣ? ΚΑΙ ΤΙ ΕΝΝΟΕΙΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ?
ΝΑ ΤΟΥ ΛΕΣ
ΟΤΙ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΥΣΙΑ,
ΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΦΤΙΑΧΝΟΥΝ ΑΝΕΡΓΟΥΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ,
ΟΤΙ ΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΜΕΝΟΥΝ ΜΕ 700 ΕΥΡΩ
Η ΚΑΘΕ ΗΛΙΘΙΑ ΜΕ ΤΑ ΜΠΟΥΤΑΚΙΑ ΕΞΩ ΘΕΛΕΙ 150 ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΠΡΩΙΝΟ ΚΑΙ ΣΤΑ 17 ΤΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΜΕ CAYEN
ΟΤΙ ΤΟΝ ΕΧΟΥΜΕ ΠΗΞΕΙ ΣΤΗ ΜΟΝΑΞΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΝΥΠΑΡΞΙΑ ΙΔΑΝΙΚΩΝ
ΚΙ ΑΥΤΟ ΝΑ ΛΕΕΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ?

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΣΕΙ ΑΥΤΗ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΟΥ ΑΝΕΧΕΤΑΙ ΑΥΤΗ ΤΗ ΚΑΤΑΠΤΥΣΤΗ ΑΠΟΛΟΓΙΑ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΔΟΛΟΦΟΝΟΥ.
ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΔΟΛΟΦΟΝΗΣΕ ΤΟΝ ΑΛΕΞΗ ΓΙΑΤΙ ΑΝΕΧΕΤΑΙ ΤΕΤΟΙΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΑΠΟ "ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΣ" ΤΗΣ!
Ε
ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΠΟΛΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΞΑΝΑΚΑΘΗΣΟΥΜΕ

1 σχόλιο:

AATON είπε...

«Ο θανών και η παρέα του, πριν έρθουν να συμμετάσχουν στο συγκεκριμένο πλήθος το οποίο είχε συγκεντρωθεί και θα επιτίθετο, όπως συνηθίζεται κάθε Σάββατο, στα γραφεία του ΠΑΣΟΚ."

ΣΧΟΛΙΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ:
Δηλαδή, ο τύπος είναι και μάντης συν τοις άλλοις, μιάς και ξέρει απο πρίν, ποιός θα κάνει τι.

"είχαν πάει στο κλειστό κολυμβητήριο Χαλανδρίου, στον αγώνα πόλο Παναθηναϊκού-Ολυμπιακού και είχαν συμμετάσχει στα επεισόδια που σημειώθηκαν, επιφέροντας τον τραυματισμό πολιτών και του προπονητή του Ολυμπιακού, με τη ρήψη αντικειμένων και τη χρήση σιδηρολοστών».
ΣΧΟΛΙΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ:
Ο τύπος επίσης, φαίνεται πως παρακολουθούσε το παιδί και την παρέα του, διότι γνωρίζει που ήταν και τι έκανε ώρες πιο πρίν.

«Αλλωστε έχω πληροφορηθεί ότι οι νέοι αυτοί, ενώ κατοικούν στο Π.Ψυχικό και είναι γόνοι πλουσίων οικογενειών, συνηθίζουν να συχνάζουν στα Εξάρχεια, τα οποία επιλέγουν ως χώρο διασκέδασης."
ΣΧΟΛΙΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ.
Ο τύπος αυτός, έψαξε και έκανε μάλιστα εκτεταμένες έρευνες, για να μάθει τα πάντα γύρω απο τα παιδιά αυτά. Ποιοί είναι οι γονείς τους, πόσα λεφτά έχουν, πού ζούν, που συχνάζουν..
Τελικά, μήπως τα κυνηγούσαν αυτά τα παιδιά; μήπως τα είχαν πάρει στο κατόπιν; μήπως το σκότωσε όντως εν ψυχρώ για κάποιον λόγο που δεν μας λέει; εγώ βλέπω, με τη δική μου φαντασία, πράγματα που με σοκάρουν στην κατάθεσή του..