ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΑΤΟ ΔΕΝ ΣΩΘΗΚΕ ..ΒΕΛΑΖΟΝΤΑΣ

'Αρθρο 120: (Ακροτελεύτια διάταξη)

1. Tο Σύνταγμα αυτό, που ψηφίστηκε από την E΄ Aναθεωρητική Bουλή των Eλλήνων...

2. O σεβασμός στο Σύνταγμα και τους νόμους που συμφωνούν με αυτό και η αφοσίωση στην Πατρίδα και τη Δημοκρατία αποτελούν θεμελιώδη υποχρέωση όλων των Ελλήνων.

3. O σφετερισμός, με οποιονδήποτε τρόπο, της λαϊκής κυριαρχίας και των εξουσιών που απορρέουν από αυτή διώκεται μόλις αποκατασταθεί η νόμιμη εξουσία, οπότε αρχίζει και η παραγραφή του εγκλήματος.

4. H τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Eλλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία.»

Το email μας tolimeri@gmail.com

ΓΑΠ & ΑΝΔΡΕΑ Co .Η Ελβετκή εταιρεία του ,αδελφού του πρωθυπουργού.που θα κάνει το ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΡΤΙ

21.10.09

«Η ΝΑΥΤΙΛΙΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΔΥΣΑΝΑΛΟΓΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΛΙΜΑΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ»


ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΤΟΥ ΕΥΡΩΒΟΥΛΕΥΤΗ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΘΟΔΩΡΟΥ ΣΚΥΛΑΚΑΚΗ ΣΤΗΝ ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ ΤΟΥ ΕΥΡΩΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ

Σε παρέμβασή του στην Ολομέλεια του Ευρωκοινοβουλίου, ο Ευρωβουλευτής της Νέας Δημοκρατίας Θ. Σκυλακάκης επεσήμανε ότι εν όψει της Συνόδου της Κοπεγχάγης για την κλιματική αλλαγή, η ναυτιλία θα πρέπει να συμμετάσχει στην παγκόσμια προσπάθεια για την μείωση των αερίων του θερμοκηπίου με τρόπο δίκαιο που θα λαμβάνει υπ' όψη το γεγονός ότι είναι ο αποτελεσματικότερος και λιγότερο ρυπογόνος κλάδος μεταφορών, σε σύγκριση τόσο με τις οδικές όσο και τις αεροπορικές μεταφορές.

Ο κ. Σκυλακάκης τόνισε ότι εάν πληγεί δυσανάλογα η ναυτιλία θα πληγούν δυσανάλογα και οι οικονομίες των αναπτυσσόμενων χωρών, οι οποίες στηρίζονται περισσότερο στις πρώτες ύλες, τα αγροτικά προϊόντα και τη βιομηχανία, για τη μεταφορά των οποίων κατά βάση χρησιμοποιούν τη ναυτιλία, ενώ οι οικονομίες των αναπτυγμένων χωρών είναι κυρίως οικονομίες υπηρεσιών. Όπως σημείωσε χαρακτηριστικά: «Θα πείσουμε άραγε τις αναπτυσσόμενες χώρες για τις καλές μας προθέσεις, προτείνοντας να χρηματοδοτήσουμε την προσπάθεια για την κλιματική αλλαγή με δυσανάλογη επιβάρυνση της ναυτιλίας, η οποία θα επιβαρύνει ως ποσοστό του ΑΕΠ περισσότερο τις αναπτυσσόμενες οικονομίες, σε σχέση με τις αναπτυγμένες;»

Ο Έλληνας Ευρωβουλευτής έκλεισε την παρέμβασή του, διερωτώμενος για τη στάση των Πρασίνων (Οικολόγοι), που δεν επέτρεψαν καν να τεθεί σε ψηφοφορία τροπολογία που είχε καταθέσει και συσχέτιζε τους στόχους για τη ναυτιλία με αυτούς των χερσαίων μεταφορών: «άραγε το να τρέχεις με 180 χιλ. την ώρα με το πολυτελές αυτοκίνητό σου σε έναν ευρωπαϊκό αυτοκινητόδρομο είναι οικολογικά φιλικότερο από το να μεταφέρεις τρόφιμα και πρώτες ύλες για την οικονομία του πλανήτη;»


Δεν υπάρχουν σχόλια: