20.11.09
ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ Οι Τούρκοι στήνουν πλωτά πορθμεία στον Έβρο
Θα είναι ικανές σε 15 λεπτά να στήνονται και να ενώνουν τις δύο πλευρές του ποταμού |
|
Το αργότερο σε 18 μήνες από σήμερα το περιβάλλον τακτικών επιχειρήσεων στον Έβρο αλλάζει δραματικά σε βάρος της ελληνικής αμυντικής διάταξης, ο τουρκικός στρατός για πρώτη φορά μετά το 1923, όταν το ποτάμι τέθηκε ως όριο γραμμή μεταξύ των δύο κρατών, θα έχει εντάξει στο δυναμικό του πορθμεία ικανά να μεταφέρουν δύο ίλες αρμάτων μέσα σε 6,5 λεπτά στην δυτική ακτή του Έβρου! Και μέσα σε 15’ μπορούν να ζεύξουν τις δύο όχθες! Την απόκτηση των 52 πορθμείων-γεφυρών αυτών, την οποία οι Τούρκοι δεν είχαν δώσει στην δημοσιότητα την αποκάλυψε το περιοδικό «Στρατηγική», αλλά η είδηση σήμερα βρίσκεται στην εντολή επιτάχυνσης των παραδόσεων που ζητήθηκε από τουρκικής πλευράς! Έτσι το αργότερο μέχρι τα μέσα του 2011 θα έχουν ξεκινήσει οι παραδόσεις και θα έχουν ολοκληρωθεί μέχρι τα τέλη του ίδιου έτους 14 μήνες ενωρίτερα από ότι είχε αρχικά συμφωνηθεί. Σύμφωνα με τον αρχικό σχεδιασμό του τουρκικού στρατού και της εταιρείας το σύνολο των 52 οχημάτων-σχεδιών θα παραδιδόταν μέχρι και τον Οκτώβριο του 2012, με το πρώτο σύστημα να παραδίδεται τα τέλη του 2011. Η παραγγελία των 52 επιθετικών αμφιβίων γεφυρών τύπου Samur, από τον τουρκικό στρατό είχε γίνει στις αρχές του 2007. Kάθε αμφίβιο όχημα-σχεδία Samur έχει δυνατότητα γεφύρωσης 12,5 μέτρα, ενώ η κάθε συλλογή που αποτελείται από 12 οχήματα-σχεδίες τα 150 μέτρα. Το κάθε ζεύγος οχημάτων-σχεδίων όταν χρησιμοποιείται ως πορθμείο, μπορεί να μεταφέρει άρμα κλάσης 70 τόνων, ενώ για την επάνδρωση του κάθε οχήματος απαιτούνται μόλις 3 στρατιώτες, οι οποίοι μπορούν να αναπτύξουν το όχημα-σχεδία και να διεκπεραιώσουν ένα στρατιωτικό όχημα στην απέναντι όχθη ενός ποταμού σαν τον Έβρο σε λιγότερο από 7 λεπτά. Η εταιρεία που αναδείχθηκε ικανή να πραγματοποιήσει το έργο ήταν η τουρκική εταιρεία FNSS, με συμβόλαιο συνολικής αξίας 130,8 εκ δολαρίων για την κατασκευή 4 συλλογών των 12 οχημάτων-σχεδίων και 4 εκπαιδευτικών. Η πρόταση της εταιρείας περιελάμβανε το σασί του τροχοφόρου οχήματος 8x8 Pars, που επίσης κατασκευάζει η εταιρεία FNSS, για το όχημα φορέα και το σχέδιο της γερμανικής επιθετικής αμφίβιας γέφυρας τύπου Μ3 της εταιρείας Santa Barbara Sistemas GmbH πρώην EWK. ΧΡΟΝΟΣ |
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
3 σχόλια:
Ειναι μεγιστη προδοσια για τη χωρα να μην βλεπουν οι πολιτικοι τις κινησεις των Τουρκων!Ξυπνηστε ρε!
Ειναι μεγιστη προδοσια για τη χωρα να μην βλεπουν οι πολιτικοι τις κινησεις των Τουρκων!Ξυπνηστε ρε!
ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΟΙΜΟΥΝΤΑΙ..ΕΜΕΙΣ ΟΧΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΞΥΠΝΙΟΙ Κ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟ ΔΑΚΤΥΛΟ ΣΤΗΝ ΣΚΑΝΔΑΛΗ!ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ.THIS IS SPARTAAAAAAq)))
Δημοσίευση σχολίου